Valt nog iets redelijks van te brouwen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:20 schreef Fred_B het volgende:
Zeker niet onaardig. Dit zou de onderste vijf in Italië kunnen ontlopen.
Ja, maar het was in de halve finale niet doorgegaanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:20 schreef Fred_B het volgende:
Zeker niet onaardig. Dit zou de onderste vijf in Italië kunnen ontlopen.
Wil je hiermee zeggen dat Sisters niet het beste nummer van de avond was?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de beste wint meestal niet in Duitsland.
I’m sorry...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat Sisters niet het beste nummer van de avond was?
Doe dat nou niet in zo’n busjequote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ze hebben die arme drummer net ingereden, geen tijd om het allemaal uit te laden.
Bedankt voor deze belangrijke updatequote:
Misschien een passende act met een VW bus op het podium dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:29 schreef ijs_beer het volgende:
Wereldreiziger.
Ik gok op een passenger achtig liedje.
Kim?quote:
Van mij mag hij al winnenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Oeh, hij heeft twee jaar in Holland gewoond. Dan krijgt die daar natuurlijk 12 punten van.
Ik vind Let her go echt een walgelijk nummerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:29 schreef ijs_beer het volgende:
Wereldreiziger.
Ik gok op een passenger achtig liedje.
Schattig wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Leuke jongen, maar veel te jong voor mij
Oeh!quote:
Cancel H_Tquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind Let her go echt een walgelijk nummer
Heesje kraakje wel ja.quote:
Neuh, maar dit vond ik grappigerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als dat het eerste is waar jij aan denkt..
Rude van Magic! vind ik erger overigensquote:
quote:
Ik ben dus 2x naar een optreden van Passenger geweest. Weliswaar 7 jaar geleden en ik ben ook allang geen fan meer van hem, maar het gaat om het principequote:
Sieneke gemixt met Emma Wortelboer.quote:
Stukje ecocide.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Haar eerst naar LA laten vliegen om daar dan te zeggen dat ze in Duitsland aan dit programma mee mag doen.
Wreed is het gewoon.
Oh het is een jurkje?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:41 schreef GeorgeM het volgende:
Dat jurkje. Van alle outfits trek je dat aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |