Ja details, die zijn toch helemaal niet zo belangrijk johquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:49 schreef capricia het volgende:
[..]
En even het molotov ribbentroppact vergeten. En oh ja, bijna vergeten. Dat de Russen een souverein land binnen gevallen zijn.
Ik wist ook niet dat je toen al nazi's had.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wist niet dat tijdens WW1 dit al gebruikt werd.
Wel volgens de Russische ambassade. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:51 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat je toen al nazi's had.
Inderdaad. Bedankt maar weer, jongens!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wel volgens de Russische ambassade. Weer wat geleerd.
Dat was anders, ze wisten niet dat Hitler een nazi wasquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:49 schreef capricia het volgende:
[..]
En even het molotov ribbentroppact vergeten. En oh ja, bijna vergeten. Dat de Russen een souverein land binnen gevallen zijn.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Elke stigmatisatie jegens bevolkingsgroepen is problematisch.
riiiiiiight...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Met al die Russisch-Joodse oligarchen?
Haha, nooit.
Nu al janken over die sancties ook. Die voorspelling dat de oorlogskas binnen een week opdroogt is niet eens zo gek volgens mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:54 schreef Raw85 het volgende:
Het blokkeren van Twitter en Facebook door Rusland komt toch wel ietwat wanhopig over in week 2 van een oorlog
Saab gripen POWERquote:
Weet niet of die hier al voorbijgekomen was maar ik kende hem al.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:14 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.csis.org/analysis/russias-possible-invasion-ukraine
Weet niet of dit al gepost is maar dit artikel van begin januari dit jaar heeft tot nu vrijwel alles goed voorspeld over deze oorlog, inclusief de sancties die aan Rusland zijn opgelegd.
Tja, niet zo vreselijk moeilijk te voorspellen, lijkt mij?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:14 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.csis.org/analysis/russias-possible-invasion-ukraine
Weet niet of dit al gepost is maar dit artikel van begin januari dit jaar heeft tot nu vrijwel alles goed voorspeld over deze oorlog, inclusief de sancties die aan Rusland zijn opgelegd.
Ik kijk geen SBS6-tokkieshows.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:59 schreef Raw85 het volgende:
Is dit die SBS6-tokkie met die vakantieparken?
Wat is het toch met het benadrukken dat die oligarchen blijkbaar vaak Joods zijn? Is dat je zwakke plek of zo?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Met al die Russisch-Joodse oligarchen?
Haha, nooit.
Ja uhhmmm feiten daar gaat het ze niet om, Rutte is een naziquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:51 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat je toen al nazi's had.
He's cracking.quote:
Clustermunitie kan en mag ook prima mits:quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:25 schreef Halcon het volgende:
Nederland zal wel niet, maar de NAVO heeft wel clusterbommen ingezet daar.
Convention on Cluster Munitionsquote:“Cluster munition” means a conventional munition that is designed to disperse or release explosive submunitions each weighing less than 20 kilograms, and includes those explosive submunitions. It does not mean the following:
-A munition or submunition designed to dispense flares, smoke, pyrotechnics or chaff; or a munition designed exclusively for an air defence role
-A munition or submunition designed to produce electrical or electronic effects
-A munition that, in order to avoid indiscriminate area effects and the risks posed by unexploded submunitions, has all of the following characteristics:
-Each munition contains fewer than ten explosive submunitions;
-Each explosive submunition weighs more than four kilograms;
-Each explosive submunition is designed to detect and engage a single target object;
-Each explosive submunition is equipped with an electronic self-destruction mechanism;
-Each explosive submunition is equipped with an electronic self-deactivating feature;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |