Misschien kunnen de Russen dreigen ook Iran van atoomwapens te voorzien.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:40 schreef theunderdog het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)an-talks-2022-03-01/
Elke stigmatisatie jegens bevolkingsgroepen is problematisch.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is allemaal niet wereldschokkend, vind je wel? En niemand keurt gedrag zoals tegen de Russische winkels goed.
Met al die Russisch-Joodse oligarchen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Misschien kunnen de Russen dreigen ook Iran van atoomwapens te voorzien.
Niet verstanding, dan lopen ze het risico ze zelf terug te moeten koppen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Misschien kunnen de Russen dreigen ook Iran van atoomwapens te voorzien.
Het is geen bevolkingsgroep maar een nationaliteit, er zijn nogal wat verschillende bevolkingsgroepen in Rusland.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Elke stigmatisatie jegens bevolkingsgroepen is problematisch.
Schrijf dit maar in je dagboek ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
De benzineprijs is nu zo hoog dat ik niet eens meer in 1 keer een volle tank kan halen.
Mijn tank is 63 liter. Het onbemande tankstation doet een reservering van 125 euro, je kan dan ook maximaal voor dat bedrag tanken.
Misschien meteen gaan nadat je uitkering is gestort?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
De benzineprijs is nu zo hoog dat ik niet eens meer in 1 keer een volle tank kan halen.
Mijn tank is 63 liter. Het onbemande tankstation doet een reservering van 125 euro, je kan dan ook maximaal voor dat bedrag tanken.
Dat zal je leren, om in zo'n benzineslurper te rijden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien meteen gaan nadat je uitkering is gestort?
Je discrimineert er alle bevolkingsgroepen mee binnen Rusland. Maakt het niet veel beter he?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is geen bevolkingsgroep maar een nationaliteit, er zijn nogal wat verschillende bevolkingsgroepen in Rusland.
denk dat die gelijk op scherp gezet word inderdaad en retour afzender gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet verstanding, dan lopen ze het risico ze zelf terug te moeten koppen.
Sindsdien zijn wij ermee gestopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:28 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Ni%C5%A1_cluster_bombing
Discrimineren maar liefst, Waren de hyperbolen in de uitverkoop vandaag?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je discrimineert er alle bevolkingsgroepen mee binnen Rusland. Maakt het niet veel beter he?
Het zijn fantastische wapens op het slagveld tegen troepen te voet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tot we weer een reden zien om het te gebruiken
Het stikt van de 'wappies'.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Discrimineren maar liefst, Waren de hyperbolen in de uitverkoop vandaag?
Mensen reageren emotioneel en soms op de verkeerde wijze op een ernstige situatie, 99.9% van de mensen doet dat niet, een enkel wappie wel.
O okequote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het zijn fantastische wapens op het slagveld tegen troepen te voet.
gelijk dat politie post weg halen daar in Den haagquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ twitter ]
Sow, Rutte = nazi, aldus de Russen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |