Die tweede kende ik niet, ik weet niet waarom hij die eerste meepakt?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Is vanmorgen ook al gepost, dat fimpje.
Kashmir is Pakistan en India, allebei kernmachten dus hoe is dat vergelijkbaar? Taiwan enigzins, Kosovo ook niet want een land als Servie heeft geen kernwapens en is dus kansloos bij interventie.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:00 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Een analist zei: de manier waarop wij omgaan met de invasie van Oekraïne zal gevolgen hebben voor Taiwan, Kosovo, Kashmir en andere plekken, we kunnen meerdere invasies verwachten als Rusland hiermee wegkomt.
Servië is altijd 50/50 geweest qua pro westen/pro Rusland. Niet heel verrassend dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:39 schreef crystal_meth het volgende:
In Belgrado betogen blijkbaar duizenden voor Rusland.
[ twitter ]
Die eerste is echt bizar. Die eerste tank, heel de bovenkant is weg alsof die er nooit gezeten heeft. Alsof er een gigantische kogel dwars doorheen is gegaan, je ziet gewoon de baan van die kogel.quote:
Idd belachelijk, gewoon een hele hetze tegen alles wat Russisch isquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Russen mogen niet meedoen met wandelvierdaagse, in Duitsland zijn al Russische restaurants aangevallen. Maar blijf vooral ziende blind, met je 'woke'.
Dat eerste vind ik nou niet bepaald een oorlogsmisdaad, het tweede wordt bij mijn weten bepaald niet alom goedgekeurd maar er zitten nu eenmaal debielen in elke maatschappij. Had je nog meer?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Russen mogen niet meedoen met wandelvierdaagse, in Duitsland zijn al Russische restaurants aangevallen. Maar blijf vooral ziende blind, met je 'woke'.
Ja, op BNW werd geklaagd dat er geen aandacht meer is voor corona.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:21 schreef byah het volgende:
Maar de animo voor deze oorlog neemt alweer af volgens mij? Ik hoorde op de radio zelfs weer coronabesmettingen genoemd worden op het nieuws
Jij reageert op mij, miss bipolair.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik nou niet bepaald een oorlogsmisdaad, het tweede wordt bij mijn weten bepaald niet alom goedgekeurd maar er zitten nu eenmaal debielen in elke maatschappij. Had je nog meer?
Naja, Servië is het enige land dat onder een NAVO oorlog heeft geleden. 70+ dagen is Belgrado gebombardeerd door de NAVO, waar Nederland bijvoorbeeld clustermunitie heeft ingezet en daardoor burgers zijn omgekomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het walgelijke westen heeft ervoor gezorgd dat ze niet verder konden gaan in hun genocide jegens de Bosniërs he
Ja omdat die besmettingen weer kneiterhard aan het stijgen zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:21 schreef byah het volgende:
Maar de animo voor deze oorlog neemt alweer af volgens mij? Ik hoorde op de radio zelfs weer coronabesmettingen genoemd worden op het nieuws
Klopt, hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:23 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Naja, Servië is het enige land dat onder een NAVO oorlog heeft geleden. 70+ dagen is Belgrado gebombardeerd door de NAVO, waar Nederland bijvoorbeeld clustermunitie heeft ingezet en daardoor burgers zijn omgekomen.
Bron?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:23 schreef JeMoeder het volgende:
waar Nederland bijvoorbeeld clustermunitie heeft ingezet
Veel mensen weer 'n snotneus?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat die besmettingen weer kneiterhard aan het stijgen zijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij reageert op mij, miss bipolair.
Het is carnaval geweest hequote:
quote:
Ja, genoeg! Er wordt gespeculeerd in dit topic over dat dat konvooi een logistieke leveringsketen is die voedsel en water met zich meebrengt. Voor die theorie voel ik overigens weinig: rapportages vanuit Amerika en andere NAVO-landen suggereren dat het konvooi juist zonder brandstof en voedsel is. Dat lijkt me een beter uitgangspunt dan een willekeurige fokker die maar wat loopt te roepen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Valt er nog wat speculeren over dat megakonvooi des doods dat al vier dagen geparkeerd staat?
Het is allemaal niet wereldschokkend, vind je wel? En niemand keurt gedrag zoals tegen de Russische winkels goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Operatie_Allied_Force.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]En ik nog echt klikken ook. Was nog net op tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |