Is wel gewoon dezelfde toon, klinkt uiteraard anders dan de studioversie.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:49 schreef Em31 het volgende:
Klinkt wat lager, best mooi is dat eigenlijk
Check even elke buitenlandse reactievideo. Alleen maar gejubel over het Nederlands. Daar hadden wij ons ook in vergist.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:49 schreef RipCity het volgende:
Cornald heeft nog steeds niet door dat Nederlands mega onprettig klinkt voor buitenlanders. Gevoel komt juist totaal niet over.
Ook op het eind? Dat kwam bij mij namelijk erg goed over.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind het nog steeds heel tof, maar ik vind het nu 'harder', 'killer' dan in de clip ofzo. Dat vond ik meer kwetsbaar.
Dit is dus niet waar. Zie ook het internationale reactie-topic. Juist de buitenlanders reageren positief over de Nederlandse taalquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:49 schreef RipCity het volgende:
Cornald heeft nog steeds niet door dat Nederlands mega onprettig klinkt voor buitenlanders. Gevoel komt juist totaal niet over.
Iig voor Engelstaligen is het een heel matig nummer.
Die neem ik niet serieus. Die doen dat alleen voor de clicks.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Check even elke buitenlandse reactievideo. Alleen maar gejubel over het Nederlands. Daar hadden wij ons ook in vergist.
Ja daar vond ik het weer mooi.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:50 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ook op het eind? Dat kwam bij mij namelijk erg goed over.
Heb je het nou over jezelf?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die neem ik niet serieus. Die doen dat alleen voor de clicks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |