Nee, maar goed. Dit is wel een heel andere league.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:02 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Blanche had amper podium ervaring. Dat kun je van S10 niet zeggen.
Dat begin was zo prachtigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Net nog een keer in zijn geheel gekeken maar dit is echt heel goed, en ik gok dat het lichtplan en de camerashots voor Turijn nog een tandje intenser zullen zijn
Dit licht- en regieplan komt helemaal uit de koker van het programma. Daar moeten we nog geen conclusies uit trekken voor Turijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Net nog een keer in zijn geheel gekeken maar dit is echt heel goed, en ik gok dat het lichtplan en de camerashots voor Turijn nog een tandje intenser zullen zijn
Dat wel, maar dan moet het kwetsbaarder. Denk ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:01 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik zou tekenen voor een vierde plek.
Zeker! Zowel het begin als het eind waren kwetsbaar en prachtig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan moet het kwetsbaarder. Denk ik.
Dit.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:05 schreef BlackYellow het volgende:
Vocaal dik in orde, alleen ik vond haar er wel een tikkeltje onwennig staan, waardoor het op mij minder overkwam. Maar goed eerste keer live is niet niks en na meerdere repetities straks in Turijn zal dat vast beter zijn.
Snap ik, maar die closeups zullen zeker wel in de pen zitten, daar zit een enorme krachtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:04 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dit licht- en regieplan komt helemaal uit de koker van het programma. Daar moeten we nog geen conclusies uit trekken voor Turijn.
Dat plan ligt er al, daar ben ik van overtuigdquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:12 schreef drxanax het volgende:
Vond het supermooi!
Nu goede act, camera-plan uitwerken. Maak het klein en breekbaar.
Komt goed!
Ik hoop het, met nog net wat extra's. Dan ben je al heel ver.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:15 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vond dit goed hoor. Ze leek inderdaad zenuwachtig, maar ze sloeg zich er goed doorheen. Dit is nou hoe een echte stem klinkt, ipv door allerlei filters en autotune gehaaldEn het lichtplan plus regie lijkt me niet totaal random, ik neem aan dat het zoiets ook in Turijn wordt? Zou in elk geval prima zijn, dit is meteen de beste staging die we hebben gehad sinds de Common Linnets. Nu al.
Oh, daar komt het voor mij dan echt helemaal niet eens in de buurt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:18 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dit denk ik nog een mooiere inzending van ons dan Arcade
Heel goed opgebouwd zoquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:24 schreef Greys het volgende:
Ze en we mogen absoluut tevreden zijn met deze live versie die ook veel beoordeeld gaat worden in het buitenland.
Wel even een verschil, dit of bij M ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:24 schreef Greys het volgende:
Ze en we mogen absoluut tevreden zijn met deze live versie die ook veel beoordeeld gaat worden in het buitenland.
CHOO CHOO MOLLETJEquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Hallo @:Greys, je had gelijk. Ze heeft me
Ik vind het serieus bizar dat er bijna geen negativiteit is. Ook weer iets wat we nog niet eerder mee hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:32 schreef Niels93 het volgende:
Holy shit, de internationale reacties op Twitter zijn overweldigend. Heel goede strategie van #teams10 om het zo te doen
Was dat bij Duncan ook niet zo eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het serieus bizar dat er bijna geen negativiteit is. Ook weer iets wat we nog niet eerder mee hebben gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |