Dit denk ik ook. Sowieso voor de oeeh aahs.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:52 schreef Dutchguy het volgende:
Prima optreden. Ik ben er gerust op dat ze het vocaal in haar eentje prima aan kan. Alhoewel ik denk dat er straks nog wat backing vocals bij zullen zitten.
Ah nee oké. Dus in alle eerdere jaren zeiden ze wel eerlijk als ze niet veel hadden met een lief en dit jaar hebben ze een memo door alle landen gestuurd om allemaal te liegen dat ze het zo tof vinden dat het in het Nederlands is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die neem ik niet serieus. Die doen dat alleen voor de clicks.
Ja echt top neergezet qua staging. Heel goede keuze om het in dit programma te doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:52 schreef Em31 het volgende:
Wat een show ook joh, dit zie je vaak niet eens bij nationale finales
Sennek is inderdaad een hele aardige vergelijking. Dat is echt een gevaar!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:53 schreef GeorgeM het volgende:
Vind het minder emotioneel zo, maar volgens mij was ze erg zenuwachtig, hoop niet dat dit een gevalletje Sennek wordt.
Verder was het prachtig, graag wel met backings. Dan wordt het nog krachtiger.
Dit wordt een gevalletje Blanche minus deer in headlights look.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:53 schreef GeorgeM het volgende:
Vind het minder emotioneel zo, maar volgens mij was ze erg zenuwachtig, hoop niet dat dit een gevalletje Sennek wordt.
Verder was het prachtig, graag wel met backings. Dan wordt het nog krachtiger.
Eens, dit is wel een ideaal programma om bij uit te pakken, dat was bij Stromae ook al zo een paar weken geleden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt top neergezet qua staging. Heel goede keuze om het in dit programma te doen.
Volgens mij was ze erg zenuwachtig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:56 schreef RipCity het volgende:
Ze moet ook flink werken aan d’r expressie en uitvoering. Zo komt ze weinig sympathiek over en heel hard. Het blijft Esf dus hopelijk ook momentje voor interactie met publiek etc.
Ik bedoelde Blanche.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:59 schreef Niels93 het volgende:
Nou een Sennekje wordt het sowieso niet. Ze pakt nu al de camera, staat vol in beeld en weet volgens mij zelf heel goed wat ze wil en niet wil. Sennek had Pannecoucke, die het een goed idee leek om een kwetsbaar lied midden in t publiek met zwaaiende vlaggen en mensen die zwaaiend in beeld willen komen te stagen. Nee, dit wordt een Rona Nishliu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |