Nee dat was wel meer love it or hate it (ook omdat het een favoriet was dan krijg je dat misschien sneller).quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Was dat bij Duncan ook niet zo eigenlijk?
Dat laatste kan dit jaar natuurlijk ook wel weer gaan komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat was wel meer love it or hate it (ook omdat het een favoriet was dan krijg je dat misschien sneller).
En veel hatende Italianen natuurlijk
Ik kon me nog negatieve reacties (serieus of getroll) herinneren in de Youtubecomments, met name uit Rusland en Italië. Maar dat had ermee te maken dat ze concurrentie voelden voor Sergey en Mahmood, en dat Arcade ineens eerste was in de odds, wat hier gelukkig niet het geval is. Anders kwamen er weer standaardreacties dat het overrated is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Was dat bij Duncan ook niet zo eigenlijk?
Misschien welquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste kan dit jaar natuurlijk ook wel weer gaan komen.
Prima optreden, klonk goed.quote:
YEEHAAAAquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Hallo @:Greys, je had gelijk. Ze heeft me
Dat van de backings on tape bij de oehoeee las ik ook terug als bijna enige 'kritiek' onder de live youtube. Denk ook dat het top zou zijn. Hoeft nog niet eens bij de eerste oehoeee maar dat er dan verderop nog net een oomph-je bijkomt.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:23 schreef drxanax het volgende:
In deze live versie komen er in het tweede couplet 'finger-snaps' bij, vind ik wel beter klinken. Iets meer variatie en opbouw.
En ik zou backing vocals op tape in refrein gebruiken om het iets voller te laten klinken.
Het refrein is juist de 'hook' van het nummer die je echt wel nodig hebt om op te vallen bij het publiek. Bij de eerste keer luisteren zat die er bij mij al meteen in.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Het begin is heel sterk maar het 'da da da da da' gedeelte (wat voegt dat toe?) en het refrein vind ik toch heel erg meh. Met wat ze in haar mars heeft is dit toch wel een mager liedje naar mijn mening.
Maar goed, het is haar gegund om hiermee ver te komen.
Plek 14 inmiddels. Whoop.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Zwengel de procentenpolonaise maar aan, we staan weer op 2% winstkans en groene bolletjes
Mee eens, en ik versta haar ook slechtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Het begin is heel sterk maar het 'da da da da da' gedeelte (wat voegt dat toe?) en het refrein vind ik toch heel erg meh. Met wat ze in haar mars heeft is dit toch wel een mager liedje naar mijn mening.
Ik vraag me af hoe het met haar vaste producer had geklonken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:47 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |