Er zullen in 1939 ook vast hordes Nederlanders zijn geweest die zeiden: "Duitsland kon niet anders dan Polen aanvallen. Het Westen heeft Duitsland zo slecht behandeld de afgelopen jaren. Belachelijk dat Engeland en Frankrijk nu de oorlog aan Duitsland hebben verklaard, zo maak je het conflict alleen maar groter! We moeten ons gewoon afzijdig houden."quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan steeds slechter tegen volk wat Oekraïne maar aan de kant wil zetten, alleen om het eigenbelang en/of uit angst.
Juist door die mentaliteit/gedachtengang zit je in deze shitzooi.
90% deletedquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:44 schreef quirina het volgende:
https://www.rt.com/busine(...)upplies-europe-stop/
De comments zijn ook wel interessant.
Ik heb ook het idee dat daar de meest ervaren legereenheden van de Oekraïne zitten. Die stad lijkt voor de Russen van groot belang te zijn. Laten we hopen dat de Russen zich daar compleet op stukbijten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bij Marioepol mag wel een opmerking dat ze die stad nog niet hebben veroverd
Eksjun eksjun eksjun.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:03 schreef Hathor het volgende:
Die toespraak van Rutte is ook wel tenenkrommend zeg, met zijn boerenkool Engels.
Alsof het opzet is. Ik heb Rutte wel eens beter Engels horen sprekenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:03 schreef Hathor het volgende:
Die toespraak van Rutte is ook wel tenenkrommend zeg, met zijn boerenkool Engels.
Nondeju zeg echt absurdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:03 schreef Hathor het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:01 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het leven gaat door en sowieso zitten we nu in een 6e mass-extinctie sinds het ontstaan van leven op aarde. De antropocene massa-extinctie oftwel de mens is de oorzaak van deze massa-extincie. Een nucleare winter versnelt het process maar verder maakt het weinig uit. De mens is zwaar over-rated, het is een plaag, geen zegen.
Nederland is ook in eerste instantie neutraal geweest toch? Sowieso in de eerste wo maar toch ook aan het begin van de tweede? Correct me if I'm wrongquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er zullen in 1939 ook vast hordes Nederlanders zijn geweest die zeiden: "Duitsland kon niet anders dan Polen aanvallen. Het Westen heeft Duitsland zo slecht behandeld de afgelopen jaren. Belachelijk dat Engeland en Frankrijk nu de oorlog aan Duitsland hebben verklaard, zo maak je het conflict alleen maar groter! We moeten ons gewoon afzijdig houden."
Jij mag prima in je broek schijten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:45 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik kan steeds slechter tegen volk (en politici) die hun emoties niet onder controle hebben, en ons ondoordacht in een verloren oorlog willen storten die potentieel het einde van de wereld zou kunnen betekenen.
Compleet van de buitenwereld afgesloten, de Russen gaan gewoon zitten wachten tot het water, voedsel en munitie op is, en dan hijsen ze vanzelf de witte vlag.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:03 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat daar de meest ervaren legereenheden van de Oekraïne zitten. Die stad lijkt voor de Russen van groot belang te zijn. Laten we hopen dat de Russen zich daar compleet op stukbijten.
Mensen die puur en alleen uit egoïsme (en geldzaken) reageren vind ik om te kotsen, maar bij verreweg de meesten is het uit angst en dat snap ik op zich nog wel. Wat mij daar echter wel heel erg aan stoort is dat 'die mensen' impliceren "het hoofd koel te houden" en dat zij impliceren dat 'de anderen' vanuit emotie reageren. Terwijl het puur (op zich begrijpelijke) angst is wat hen regeert en als er één emotie ontzettend sterk is, dan is het angst wel... Verder ook eens met wat jij zegt, dat juist angst (en egoïsme en hebzucht) deze shitzooi heeft (hebben) gebracht...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan steeds slechter tegen volk wat Oekraïne maar aan de kant wil zetten, alleen om het eigenbelang en/of uit angst.
Juist door die mentaliteit/gedachtengang zit je in deze shitzooi.
Idioot, maar vind je het gek met al die anti-Russen retoriek van politici?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:05 schreef Tomatenboer het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)anwege-nationaliteit
Dit slaat dan weer echt nergens op....
Het begint nog redelijk, maar het wordt geleidelijk aan steeds slechter richting het einde van zijn speechquote:
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:05 schreef tjoptjop het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-op-a2-bij-vinkeveen
Staat in navolging van BBC en Oostenrijk, Lopik ook weer met 500kW de wereldomroep de lucht in te stralen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Idioot, maar vind je het gek met al die anti-Russen retoriek van politici?
https://www.telegraaf.nl/(...)wege-oorlog-oekraine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |