SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
1-3
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Pedoquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:37 schreef Heeinz het volgende:
Ik zie misschien nog liever een 17-jarige dan Onana![]()
Las eerder dat we al 2 maanden slecht spelenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef Heeinz het volgende:
Jammer dat er weinig kansen zijn maar wel een lekkere potCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Wat was dat acteren van Martinez nou weer?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Martinez gaat voor de Oscar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
Wat was dat acteren van Martinez nou weer?It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Spelen al het hele jaar slecht bedoel je !!!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Las eerder dat we al 2 maanden slecht spelen![]()
Prima dit. Op naar de dubbel.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:55 schreef Heeinz het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op naar de Kuip![]()
![]()
Timber op rechts bij Karelzoon was wel weer een goede zet van Erik. Wat speelde die goed zeg, ziet er allemaal zo simpel uit.![]()
Wel weer een grote fout, wat op hoger niveau wordt afgestraft.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schuurs vandaag wel prima, Gravenberch leek ook weer zijn oude niveau te halen
*groot is wat zwaar uitgedrukt wellicht![]()
En aan de bal ook zo ongelooflijk sterk hequote:Op donderdag 3 maart 2022 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
Timber op rechts bij Karelzoon was wel weer een goede zet van Erik. Wat speelde die goed zeg, ziet er allemaal zo simpel uit.![]()
Altijd de baas over de situatie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En aan de bal ook zo ongelooflijk sterk he![]()
![]()
Welk moment doel je?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel weer een grote fout, wat op hoger niveau wordt afgestraft.![]()
Geen goal tegen gehad ook nog dit toernooiCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja dat zijn van die kloten ballen was wel echt het enige smetje op zijn wedstrijd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik had al een edit gedaan dat grote fout wellicht wat te sterk uitgedrukt was van mij.![]()
Toch fijn dat deze ploeg eigenlijk bijna nooit meer verzaakt in de grote wedstrijden
Los van het feit dat je de titel al binnen had kunnen hebben als je de punten ook gewoon tegen de kleintjes had gepakt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Maakt het wel een beetje frustrerend. Als ze gewoon 15 minuten vol gas gaan tegen die kleine ploegjes dan scoren ze 1 of 2 keer en dan kunnen ze de rest van de pot ook rustig uitspelen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Toch fijn dat deze ploeg eigenlijk bijna nooit meer verzaakt in de grote wedstrijden
Los van het feit dat je de titel al binnen had kunnen hebben als je de punten ook gewoon tegen de kleintjes had gepakt.![]()
Als je geen kampioen wordt mag je het volledig op je eigen falen afschrijven, het is genant dat met name PSV nog steeds maar op 2 punten afstand staat...quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:19 schreef franske19 het volgende:
[..]
Maakt het wel een beetje frustrerend. Als ze gewoon 15 minuten vol gas gaan tegen die kleine ploegjes dan scoren ze 1 of 2 keer en dan kunnen ze de rest van de pot ook rustig uitspelen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ach en zo heeft psv een aantal keer geluk gehad en wij een paar keer pech behalve Eagles uit dan dat was gewoon gênant.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je geen kampioen wordt mag je het volledig op je eigen falen afschrijven, het is genant dat met name PSV nog steeds maar op 2 punten afstand staat...![]()
Hoeven we de club nu niet meer op te doeken?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Pech? Wanneer dan? Gelijkspel tegen Twente, GAE, Heracles was pure arrogantie en nonchalance, denken dat ze het wedstrijdje wel even kunnen winnen op 30% inzet. Het is erg pijnlijk om te zien dat spelers met zo een instelling een wedstrijd spelen, maar wel een salaris van meer dan een miljoen euro per jaar opstrijken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach en zo heeft psv een aantal keer geluk gehad en wij een paar keer pech behalve Eagles uit dan dat was gewoon gênant.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ja man ze schoten die ballen vol arrogantie in de handen van de keeper en op de paal.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Pech? Wanneer dan? Gelijkspel tegen Twente, GAE, Heracles was pure arrogantie en nonchalance, denken dat ze het wedstrijdje wel even kunnen winnen op 30% inzet. Het is erg pijnlijk om te zien dat spelers met zo een instelling een wedstrijd spelen, maar wel een salaris van meer dan een miljoen euro per jaar opstrijken.
Waarom reageer ik eigenlijk op deze dorpsgek![]()
1 Wedstrijd scorebordsupporters ;-)quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoeven we de club nu niet meer op te doeken?
Bovenaan met een ongenadig goed doelsaldo, overwinteren in de CL en halve (inmiddels hele) finale beker, 1 keer verliezen en dan doen alsof we er echt helemaal niets meer van kunnen.
Neemt niet weg dat het even knudde was tegen GA. Nu dit weekend gewoon winnen.proberen is de eerste stap naar falen
6-0 tegen RKC
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Drie jaar achter elkaar de dubbel zou toch wel heerlijk zijn, maar ik durf er nog niet op te hopenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Bekerfinale wordt in elk geval leuk. Liever een finale tegen PSV (of Feyenoord) dan tegen pakweg Willem II.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:32 schreef TheVulture het volgende:
Drie jaar achter elkaar de dubbel zou toch wel heerlijk zijn, maar ik durf er nog niet op te hopenOh.![]()
Nee man, het is maar een matig kutseizoen met een kale debiel als trainerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 06:47 schreef manny het volgende:
[..]
1 Wedstrijd scorebordsupporters ;-)
Bovenaan met een ongenadig goed doelsaldo, overwinteren in de CL en halve (inmiddels hele) finale beker, 1 keer verliezen en dan doen alsof we er echt helemaal niets meer van kunnen.
Neemt niet weg dat het even knudde was tegen GA. Nu dit weekend gewoon winnen..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
er van uitgaande dat ze op 1 & 2 eindigen komt #3 dan in EL?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bekerfinale wordt in elk geval leuk. Liever een finale tegen PSV (of Feyenoord) dan tegen pakweg Willem II.![]()
Laatste voorronde EL nogquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
er van uitgaande dat ze op 1 & 2 eindigen komt #3 dan in EL?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Is er niet iets dat het een rechtstreeks ticket wordt wanneer er een paar gunstige winnaars uitrollen voor de Europese toernooien? Al zien we dat dan wel weer.quote:Oh.![]()
Zo te zien moet de winnaar van de Conference League zich zelf kwalificeren voor de EL of CL.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er niet iets dat het een rechtstreeks ticket wordt wanneer er een paar gunstige winnaars uitrollen voor de Europese toernooien? Al zien we dat dan wel weer.![]()
Die krijgt toch een ticket voor de EL tenzij ze zich kwalificeren voor de CL via de competitie?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zo te zien moet de winnaar van de Conference League zich zelf kwalificeren voor de EL of CL.![]()
Ja, volgens mij ook. Maar als de winnaar van de Conference League zich op eigen kracht plaatst voor de EL (of CL) vervalt die gereserveerde plek in de groepsfase van de EL en schuift de bekerwinnaar van land #7 (Nederland) in van de play-offs naar de groepsfase.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die krijgt toch een ticket voor de EL tenzij ze zich kwalificeren voor de CL via de competitie?![]()
Ah ik begreep je verkeerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Maar als de winnaar van de Conference League zich op eigen kracht plaatst voor de EL (of CL) vervalt die gereserveerde plek in de groepsfase van de EL en schuift de bekerwinnaar van land #7 (Nederland) in van de play-offs naar de groepsfase.![]()
Waarom moet de Tag het elke keer doen met invalbeurtjes van 15 minuten? Zeker die wedstrijd van gisteren in de beker had ie toch kunnen starten? Je ziet elke keer wat hij kan brengen, dat kan ie ook vanaf het begin. En Blind is momenteel toch niet in zo'n goede doen. Overigens weer complimenten voor het centrale duo, ongelooflijk hoe die heersen.![]()
Hopelijk heeft Olaf Lindenbergh genoten gisteren.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Omdat Blind gewoon heel belangrijk is voor het opbouw van Ajax. Tagliafico is daar toch wat minder in. Die is stuk druistiger. In slotfase wanneer tegenstander komt heb je wel wat aan hem om op te stomenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:42 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom moet de Tag het elke keer doen met invalbeurtjes van 15 minuten? Zeker die wedstrijd van gisteren in de beker had ie toch kunnen starten? Je ziet elke keer wat hij kan brengen, dat kan ie ook vanaf het begin. En Blind is momenteel toch niet in zo'n goede doen. Overigens weer complimenten voor het centrale duo, ongelooflijk hoe die heersen.![]()
Ajax speelt 90% op de helft van de tegenstander en Blind heeft verreweg de meeste keypasses in de laatste 1/3 van de Eredivisie. Maar als het echt niet draait mag hij zoals ik gister zei best wat eerder ingrijpen, net als bij een ruime voorsprong.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Blind gewoon heel belangrijk is voor het opbouw van Ajax. Tagliafico is daar toch wat minder in. Die is stuk druistiger. In slotfase wanneer tegenstander komt heb je wel wat aan hem om op te stomen![]()
3 jaar geleden, wat een genot.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Mijn favoriete Ajaxwedstrijd, nog boven die kampioenspot.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:13 schreef YourCaptor het volgende:
3 jaar geleden, wat een genot.![]()
[ twitter ]![]()
En weer hetzelfde bedrag voor dokken? Of wil je huren?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:15 schreef GGMM het volgende:
Neres zou dus weer tot eind van het seizoen terug naar Ajax mogen. (Als dat mag van z'n vriendin)
[ afbeelding ]![]()
![]()
Er staat een docu van ongeveer 40 minuten over deze wedstrijd op Facebook, kan hem alleen niet ergens anders terugvinden. Mooi om terug te zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn favoriete Ajaxwedstrijd, nog boven die kampioenspot.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Nee ik las dat contracten daar opgeschort worden en hij gratis en voor niks kan komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En weer hetzelfde bedrag voor dokken?
Stond op Twitter dus is waar![]()
![]()
Oh dat is nieuw dan, want eerder was er interesse uit Brazilië maar die konden niet voldoen aan de 12 miljoen vraagprijs maar wilden wel huren. Alleen ik weet hoe jij over huren denkt!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik las dat contracten daar opgeschort worden en hij gratis en voor niks kan komen.
Stond op Twitter dus is waar![]()
Ook een heerlijk filmpje vooraf dat ze allemaal vrienden en familie lieten bellenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:13 schreef YourCaptor het volgende:
[ twitter ]No bitch to me![]()
Even opgezocht, hier heb ik het vandaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat is nieuw dan, want eerder was er interesse uit Brazilië maar die konden niet voldoen aan de 12 miljoen vraagprijs maar wilden wel huren. Alleen ik weet hoe jij over huren denkt!quote:🚨 Contracten van alle buitenlandse spelers in Oekraïne worden opgeschort (kan bij elke club tekenen tot ten minste juni)![]()
Het bedrag vergeten wat Ajax nog krijgt en Neres weer onder contract zou ik ook prima vinden. Alleen dat secreet van een vrouw nog even dumpen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even opgezocht, hier heb ik het vandaan.
[ twitter ]
[..]![]()
Mooiste wedstrijd waar ik ooit bij ben geweestquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:13 schreef YourCaptor het volgende:
[ twitter ]Wat een dag
![]()
Tadic vandaag die even geen zin heeft in het politiek correcte narratief.
Tadic zal er altijd voor Overmars zijn: 'Ik wil niemand veroordelen' - https://nos.nl/l/2420038![]()
Bah bahquote:Op zondag 6 maart 2022 11:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tadic zal er altijd voor Overmars zijn: 'Ik wil niemand veroordelen' - https://nos.nl/l/2420038Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Walgelijke club, walgelijk mens.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tadic zal er altijd voor Overmars zijn: 'Ik wil niemand veroordelen' - https://nos.nl/l/2420038VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
man man manquote:Op zondag 6 maart 2022 11:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tadic zal er altijd voor Overmars zijn: 'Ik wil niemand veroordelen' - https://nos.nl/l/2420038![]()
![]()
Prima gesproken door de captainquote:Op zondag 6 maart 2022 11:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tadic heeft wel wat belangrijker aan zijn hoofd dan dit.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waardeloze reactie van Tadic. Captain onwaardig.
"Het interesseert me ook niet"![]()
Dan is het wellicht verstandiger om helemaal niet te reageren.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tadic heeft wel wat belangrijker aan zijn hoofd dan dit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet anders verwacht van deze man.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tadic zal er altijd voor Overmars zijn: 'Ik wil niemand veroordelen' - https://nos.nl/l/2420038Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:Op zondag 6 maart 2022 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tadic heeft wel wat belangrijker aan zijn hoofd dan dit.Heb je het artikel überhaupt gelezen?quote:Ik heb niets te zeggen, niets bijzonders. Ik weet niet wat er gebeurd is. Het interesseert me ook niet. Of iemand een fout heeft gemaakt of niet... Ik wil niemand veroordelen. Ik wil daar niets over zeggen, omdat ik niet weet wat er gebeurd is. Ik steun hem als vriend en als persoon die veel voor Ajax heeft betekend."
Wanne gek![]()
Wat zegt hij dan wat niet klopt? Wij weten toch ook niet wat er exact gebeurt is. Zal voor Tadic ook niet anders zijnquote:Op zondag 6 maart 2022 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Heb je het artikel überhaupt gelezen?
Wanne gek![]()
Des te meer reden om je bek te houden. Dit is precies het tegenovergestelde van andere dingen aan je hoofd hebben.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan wat niet klopt? Wij weten toch ook niet wat er exact gebeurt is. Zal voor Tadic ook niet anders zijn![]()
Weet je hoe een interview werkt?quote:Op zondag 6 maart 2022 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te meer reden om je bek te houden. Dit is precies het tegenovergestelde van andere dingen aan je hoofd hebben.![]()
Milan is ook lekker woke, niet teveel van aantrekken. Vind het juist ergens wel klasse dat je als trotse Serviër schijt hebt aan wat de progressieve meute hier in Nederland vindt.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:30 schreef Halcon het volgende:
Hij scoort geen puntjes bij ESPN:
[ twitter ]![]()
quote:Op zondag 6 maart 2022 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tadic heeft wel wat belangrijker aan zijn hoofd dan dit.Wat Caland zegt...quote:Op zondag 6 maart 2022 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is het wellicht verstandiger om helemaal niet te reageren.
Je kan ook op z'n minst zeggen dat het erg is voor die vrouwen. Nu zegt Tadic dat hij Marc Netto steunt en het hem verder niet interesseert wat er gebeurd is. Als je dit oké vindt zou je hulp moeten zoeken.![]()
Precies en ik denk dat 95% van de spelers (en supporters) Precies hetzelfde denkt, kut dat onze beste technische man weg is.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Milan is ook lekker woke, niet teveel van aantrekken. Vind het juist ergens wel klasse dat je als trotse Serviër schijt hebt aan wat de progressieve meute hier in Nederland vindt.
Alleen durft niemand het hardop te zeggenNo bitch to me![]()
Sportfans zijn over het algemeen niet zo objectief als iemand van 'hun' club erbij betrokken is, compleet waanzinnig.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Wat Caland zegt...
Je kan ook op z'n minst zeggen dat het erg is voor die vrouwen. Nu zegt Tadic dat hij Marc Netto steunt en het hem verder niet interesseert wat er gebeurd is. Als je dit oké vindt zou je hulp moeten zoeken.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Precies en ik denk dat 95% van de spelers (en supporters) Precies hetzelfde denkt, kut dat onze beste technische man weg is.
Alleen durft niemand het hardop te zeggen
Het is kut dat hij weg is maar het is ook kut wat hij gedaan heeft.![]()
Wat hebben die vrouwen eraan als Tadic zegt dat hij het zo erg voor ze vindt kom op zeg.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Wat Caland zegt...
Je kan ook op z'n minst zeggen dat het erg is voor die vrouwen. Nu zegt Tadic dat hij Marc Netto steunt en het hem verder niet interesseert wat er gebeurd is. Als je dit oké vindt zou je hulp moeten zoeken.![]()
Erkenning.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat hebben die vrouwen eraan als Tadic zegt dat hij het zo erg voor ze vindt kom op zeg.
En vooral respect.
Als een vriend een verhaal vertelt tegen jou waarin hij een slechte ervaring had zeg je toch "Kut zeg man, vervelend" of zeg jij dan "Interesseert me niet maat"?![]()
Alsof iemand hier op dit forum vrienden IRL heeftquote:Op zondag 6 maart 2022 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erkenning.
En vooral respect.
Als een vriend een verhaal vertelt tegen jou waarin hij een slechte ervaring had zeg je toch "Kut zeg man, vervelend" of zeg jij dan "Interesseert me niet maat"?![]()
![]()
Ja goed punt, had ik mee moeten nemen in mijn overweging om discussie aan te gaanquote:Op zondag 6 maart 2022 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alsof iemand hier op dit forum vrienden IRL heeft![]()
Zoals een echte Serviër betaamt.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Interesseert mij niet maat.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed punt, had ik mee moeten nemen in mijn overweging om discussie aan te gaan![]()
Tadic komt uit een gebied waar vrouwen alleen achter de aanrecht staan en kinderen moeten baren.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:30 schreef Halcon het volgende:
Hij scoort geen puntjes bij ESPN:
[ twitter ]
Niet zo vreemd dat deze man met deze denkbeelden leeft.
Boviendien de man is in zijn bovenkamer gehandicapt. Hij steunt hem alleen maar omdat hij dankzij Overmars naar ajax ging en ook nog is contractverlenging kreeg. ."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Dat was inderdaad bezopenquote:Op zondag 6 maart 2022 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en ook nog is contractverlenging kreeg. .![]()
Is natuurlijk een totaal andere situatie he.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erkenning.
En vooral respect.
Als een vriend een verhaal vertelt tegen jou waarin hij een slechte ervaring had zeg je toch "Kut zeg man, vervelend" of zeg jij dan "Interesseert me niet maat"?
Dan heb je al een emotionele band met iemand ik kan me niet voorstellen dat Tadic elke miep van kantoor bij naam kent.
Overigens zegt Tadic letterlijk, Ik vind het erg jammer wat er is gebeurd.
[ Bericht 5% gewijzigd door LitmanenAFCA op 06-03-2022 16:11:19 ]![]()
Precies. Dat is ook wat hij doet.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als een vriend een verhaal vertelt tegen jou waarin hij een slechte ervaring had zeg je toch "Kut zeg man, vervelend"proberen is de eerste stap naar falen
Hij is gewoon niet zo goed meer als een paar jaar geledenquote:
dan moet je als ajax zijnde doorselecteren"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Je bent niet zo slim dus hier wat statistieken voor je.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet zo goed meer als een paar jaar geleden
dan moet je als ajax zijnde doorselecteren
Eredivisie 24 wedstrijden 7 goals en 15 assists.
Beker 2 wedstrijden 1 goal 2 assists.
CL 6 wedstrijden 2 goals 1 assist.
Weet alleen niet zeker of die pot tegen Benfica erbij zit want dan heeft hij sowieso een extra goal.
Edit: CL klopt Tadic kreeg rust de laatste wedstrijd in de poule![]()
quote:Op zondag 6 maart 2022 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent niet zo slim dus hier wat statistieken voor je.
Eredivisie 24 wedstrijden 7 goals en 15 assists.
Beker 2 wedstrijden 1 goal 2 assists.
CL 6 wedstrijden 2 goals 1 assist.
Weet alleen niet zeker of die pot tegen Benfica erbij zit want dan heeft hij sowieso een extra goal.
Edit: CL klopt Tadic kreeg rust de laatste wedstrijd in de poule
wat zegt dit dan,.....dat jij niet zo slim bent?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Lieverd Wikipedia is niet geüpdatet. Je zet jezelf voorschut.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
wat zegt dit dan,.....dat jij niet zo slim bent?![]()
Je ziet toch zelf een dalende lijn ten op zichte van de afgelopen jaren schat?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lieverd Wikipedia is niet geüpdatet. Je zet jezelf voorschut."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Je gaat ook gewoon doorquote:Op zondag 6 maart 2022 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf een dalende lijn ten op zichte van de afgelopen jaren schat?![]()
![]()
Zo amateuristisch en nonchalantquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Altijd hetzelfde, verdedigers die denken te moeten aanvallen bij zo'n standquote:Op zondag 6 maart 2022 18:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Edson van Halst was weer nergens te bekennen![]()
Vooral het idee dat die mee kan voetballen moet uit zijn hoofd worden gestampt.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde, verdedigers die denken te moeten aanvallen bij zo'n standRED ONS HENNIEGOD![]()
Om gek van te worden inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde, verdedigers die denken te moeten aanvallen bij zo'n standNo bitch to me![]()
Deze pot gaat je de titel kosten
Hij kan beter voetballen dan jij meestal schetst maar hij moet gewoon niet het voortouw (willen) nemen in aanvallend opzichtquote:Op zondag 6 maart 2022 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral het idee dat die mee kan voetballen moet uit zijn hoofd worden gestampt.![]()
Je verwacht er niks van , het is al erg knap voor hem als die een pas strak naar voren kan gevenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij kan beter voetballen dan jij meestal schetst maar hij moet gewoon niet het voortouw (willen) nemen in aanvallend opzichtRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zie dit eerder nog 2-3 worden dan 3-2
Verdiende loon en karma voor die pauper gast met z'n luidspreker.Nee joh eindigt gewoon 4-2.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie dit eerder nog 2-3 worden dan 3-2Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Vrijdagavond nog puntverlies bij Cambuur eroverheen en je bent wel klaar
Als we alleen de beker pakken, is het seizoen dan geslaagd denk je ?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Vrijdagavond nog puntverlies bij Cambuur eroverheen en je bent wel klaar![]()
Is er ooit iets goed uit Servië gekomen?quote:Op zondag 6 maart 2022 12:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Tadic is een lul, je verwacht het toch ook niet zeg.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Dan is de club doodziek en moet iedereen weg.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als we alleen de beker pakken, is het seizoen dan geslaagd denk je ?Oh.![]()
Nog 9 wedstrijden op deze manierquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Bizar slecht dat je hier gewoon op een haar na puntverlies ontloopt, die walgelijke nonchalance, met name Schuurs en Rensch zijn echt niet op niveau en veel te naïefOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Was een meer dan prima penalty.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:40 schreef Heeinz het volgende:
Keeper had die bal ook nog bijna. Zou toch Haller de penalty's laten nemen![]()
Verprutst is een groot woord die keeper pakte ook een paar hele goede ballen.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:42 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wel tekenend voor deze pot weer. Minimaal 5 niet te missen kansen verprutst.
Laten we het maar vergeten![]()
![]()
Ach ja, die dagen dat je gaat zitten controleren of Ajax wel wint zijn ook maar zozo, nu heb ik morgen op werk tenminste nog iets om over te zeiken
-nee-![]()
De zwakke schakel zit nu met name bij Schuurs, Bij die 1e goal staat Schuurs links te verdedigen terwijl hij rechts hoort te staan. En bij die tweede goal is ie ook gewoon nergens,...quote:Op zondag 6 maart 2022 18:26 schreef Wotte het volgende:
Denk dat Ten Hag het basiselftal maar eens moet opschudden. Dit is gewoon gemakzuchtigheid.
Rensch is ook veel te matig
En Onana vind het ook allemaal wel prima denk ik, die gaat toch niet meer door het vuur voor AjaxOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Je ziet nu pas echt hoe verschrikkelijk goed Timber al is
Ik mag hopen dat ie volgende week kan spelen, dan zal Blind er wel naast staan als vervanger van Martinez en Nico op de backpositieOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die tweede goal schrijf ik meer op het conto van gehele linkerkant die verzaakt om mee te lopen met die speler.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De zwakke schakel zit nu met name bij Schuurs, Bij die 1e goal staat Schuurs links te verdedigen terwijl hij rechts hoort te staan. En bij die tweede goal is ie ook gewoon nergens,...
Rensch is ook veel te matig
En Onana vind het ook allemaal wel prima denk ik, die gaat toch niet meer door het vuur voor Ajax![]()
Zoals ik vorige week al zei:quote:Op zondag 6 maart 2022 18:47 schreef TornadoDK het volgende:
Shreyas zag dat het goed was op het laatst nog de punten pakkenHelaas heb ik toch wel aardig kijk op het spelletje, ik had liever ongelijk gehad en dat Ajax met 4-0 had gewonnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:27 schreef Shreyas het volgende:
Ajax zal echter in de resterende tien competitiewedstrijden nog veel wedstrijden spelen zoals vandaag, waarbij ze soms met geluk wel de drie punten zullen pakken, maar ook een aantal keer niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, je ziet vooral hoe dramatisch slecht die Schuurs is. Maar, volgens Ten Hag was defensieve versterking in de winterstop he-le-maal niet nodig....quote:Op zondag 6 maart 2022 18:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag hopen dat ie volgende week kan spelen, dan zal Blind er wel naast staan als vervanger van Martinez en Nico op de backpositie
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Blind moet daar overpakken omdat Rensch niet genoeg ingrijpt en omdat zowel Martinez als Schuurs weg zijnquote:Op zondag 6 maart 2022 18:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die tweede goal schrijf ik meer op het conto van gehele linkerkant die verzaakt om mee te lopen met die speler.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Rensch is wel zwaar door het ijs gezakt dit seizoen, dat gaat 'm niet meer worden vrees is.
Tadic hopeloos uit vorm, dat scheelt heel wat doelpunten de laatste weken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vrijdag Cambuur uit, zal wel een wedstrijd worden als vandaag. Altijd lastigquote:Op zondag 6 maart 2022 18:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag hopen dat ie volgende week kan spelen, dan zal Blind er wel naast staan als vervanger van Martinez en Nico op de backpositie
Je moet wel consequent blijven je kunt niet bij psv roepen dat het kwaliteit is en bij Ajax is het alleen maar geluk.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoals ik vorige week al zei:
[..]
Helaas heb ik toch wel aardig kijk op het spelletje, ik had liever ongelijk gehad en dat Ajax met 4-0 had gewonnen.No bitch to me![]()
Eindelijk een keer op z'n PSV's gewonnen, dat is ook wel eens lekker. Zag de bui alweer hangen na de 2-2, veel druk, wat kansen en niet scoren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als je zo speelt als vandaag in met name de 2e helft ga je gewoon onderuit. De grap is ergens wel dat dit Ajax wel scherp is als het op papier al lastig wordt en juist dan wel ineens weer presteert, Zeker na die zeperd tegen GA en nu de ontsnapping zou het me weer niks verbazen als ze vandeweek gewoon clean met 2-0/3-0 winnen. Dit Ajax moet blijkbaar continue wakker geschud worden....quote:Op zondag 6 maart 2022 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vrijdag Cambuur uit, zal wel een wedstrijd worden als vandaag. Altijd lastigOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Je ziet vooral ook de blinde paniek aanvallend na die 2-2... het was gewoon alleen maar rammen naar voren en nietquote:Op zondag 6 maart 2022 18:55 schreef Pedroso het volgende:
Eindelijk een keer op z'n PSV's gewonnen, dat is ook wel eens lekker. Zag de bui alweer hangen na de 2-2, veel druk, wat kansen en niet scoren.
meer zorgvuldig uitspelen. Je mag echt van geluk spreken dat die pingel nog valtOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat roep ik ook niet, heb je de post überhaupt gelezen?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je moet wel consequent blijven je kunt niet bij psv roepen dat het kwaliteit is en bij Ajax is het alleen maar geluk.
Ajax heeft vandaag weer zo een wedstrijd gespeeld als tegen Go Ahead Eagles, dit keer wonnen ze wel, maar het feit dat ze weer zo een wedstrijd hebben gespeeld is schandalig. En ja, ze zullen dit in de eredivisie vaker blijven doen. Lekker nonchalant, 30% inzet, nauwelijks motivatie, geen scherpte in de defensie, etc.
Of de winst vandaag kwam door geluk of kwaliteit is bijzaak, Ajax had het nooit zover moeten laten komen dat ze in de 90e minuut pas de winnende goal maakte. Je speelt thuis tegen RKC en staat met de rust 2-0 voor, waar gaat dit over?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Eensquote:Op zondag 6 maart 2022 19:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat roep ik ook niet, heb je de post überhaupt gelezen?
Ajax heeft vandaag weer zo een wedstrijd gespeeld als tegen Go Ahead Eagles, dit keer wonnen ze wel, maar het feit dat ze weer zo een wedstrijd hebben gespeeld is schandalig. En ja, ze zullen dit in de eredivisie vaker blijven doen. Lekker nonchalant, 30% inzet, nauwelijks motivatie, geen scherpte in de defensie, etc.
Of de winst vandaag kwam door geluk of kwaliteit is bijzaak, Ajax had het nooit zover moeten laten komen dat ze in de 90e minuut pas de winnende goal maakte. Je speelt thuis tegen RKC en staat met de rust 2-0 voor, waar gaat dit over?
knjb"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Cambuur uit zal vrijdagavond ook wel een rukwedstrijd worden. Vorm ontbreekt bij een paar sterkhouders, dan maar knokkend de punten binnen halen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij heeft wel gewoon gelijk als psv in de laatste minuten wint sta jij met een stijve pik te lullen dat het kwaliteit is nu doet Ajax het een keer en is het slechtquote:Op zondag 6 maart 2022 19:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat roep ik ook niet, heb je de post überhaupt gelezen?
Of de winst vandaag kwam door geluk of kwaliteit is bijzaak, Ajax had het nooit zover moeten laten komen dat ze in de 90e minuut pas de winnende goal maakte. Je speelt thuis tegen RKC en staat met de rust 2-0 voor, waar gaat dit over?![]()
![]()
Tegenwoordig kopen we spelers om ipv scheidsrechters. Niet zo'n slimme overtreding !quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toch is Blind wel de speler waarvan je zegt dat je hem mist als hij niet speelt. Tagliafico ben ik ook wel fan van maar dat is vooral rennen en de beuk erin natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 19:44 schreef Scorpie het volgende:
Blind mag wel ff gaan banken, Nico brengt veel meer op dit moment aan de linkerkant.![]()
Nee die "voorzetten" waren lekker van tagliaficoquote:Op zondag 6 maart 2022 19:44 schreef Scorpie het volgende:
Blind mag wel ff gaan banken, Nico brengt veel meer op dit moment aan de linkerkant.![]()
![]()
Blind kan toch prima centraal nu martinez geschorst is, had ik voor vandaag ook al een betere oplossing gevondenquote:Op zondag 6 maart 2022 19:44 schreef Scorpie het volgende:
Blind mag wel ff gaan banken, Nico brengt veel meer op dit moment aan de linkerkant.No bitch to me![]()
Ik had van jou eigenlijk wel verwacht dat je het zou begrijpen, maar bij deze de uitleg:quote:Op zondag 6 maart 2022 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon gelijk als psv in de laatste minuten wint sta jij met een stijve pik te lullen dat het kwaliteit is nu doet Ajax het een keer en is het slecht
Als een club (PSV) 28 keer in de laatste 3 minuten de winnende goal scoort, dan is het een structureel verhaal en is de kans groot dat het vooral een kwaliteit is en geen geluk.
Als een club (Ajax) één keer in de laatste 3 minuten de winnende goal scoort is de kans groot dat het vooral geluk was. Ajax heeft dit seizoen in geen enkele andere wedstrijd waarin puntverlies is geleden een degelijk slotoffensief kunnen tonen en tot vandaag niets weten te forceren in de laatste minuten van een wedstrijd.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Thuis werd het 9-0 ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽🤣quote:Op zondag 6 maart 2022 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vrijdag Cambuur uit, zal wel een wedstrijd worden als vandaag. Altijd lastig![]()
Lijkt me ook prima. Wat mij betreft is het middenveld ook een optie, daar speelde hij het laatste deel van de wedstrijd ook en had een paar prima inspeelpasses.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Blind kan toch prima centraal nu martinez geschorst is, had ik voor vandaag ook al een betere oplossing gevondenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Bounida (16) tekent tot 2025 bij Ajax
Rayane Bounida (16) wordt vandaag voorgesteld bij Ajax. Het supertalent verlaat Anderlecht eind dit seizoen en tekent bij de Ajacieden een profcontract tot 2025. Er staat ook een clausule in waardoor de verbintenis op zijn 18de verjaardag nog eens met twee jaar kan/zal worden verlengd.
Vorige week is er al veel gezegd over zijn eisen, maar in Engeland of Spanje kon hij meer verdienen. In Nederland klinkt het dat Bounida vooral koos voor het sportieve plan. Zo werd hij al in juli 2021 op De Toekomst, het Ajax-complex, rondgeleid door onder meer ex-sportief directeur Marc Overmars en algemeen directeur Edwin van der Sar. De familie kreeg een presentatie waarin de weg naar de A-ploeg van Ajax werd uitgestippeld. Bounida begint wel bij de U17 van Ajax. RSCA zwaaide hem uit zonder naar Ajax te verwijzen. “De club betreurt de beslissing, maar respecteert ze. Het is met spijt in het hart, maar met oprechte gelukswensen. Een ket van het huis, voor altijd.” Bounida zelf in een video: “Om te vliegen, moet je soms het nest verlaten. Tot ooit.”![]()
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tegenwoordig kopen we spelers om ipv scheidsrechters. Niet zo'n slimme overtreding !Van Hanegem zegt 100 procent precies hetzelfde wat ik gisteren zei in de live topic.quote:Ik had er wel een heel slecht gevoel bij. Als je zelf hebt gevoetbald, weet je precies wat daar gebeurt. Antony stapt bewust in de tackle van Luuk Wouters, hij volgt de logische baan achter de bal niet meer. Dan is er contact en dan gaat de bal bij Dennis Higler op de stip.'
• Willem van Hanegem zet in zijn column in het AD zijn vraagtekens bij de Ajax-penalty. De oud-international zelf had niet naar de stip gewezen. 'Dit is een typisch geval van bewust op zoek gaan naar een penalty. Als ik scheidsrechter was, had ik hem niet gegeven. Maar bij Higler weet je gewoon dat dit soort dingen succes opleveren.'
Je hebt voetbalkenners en je heb cafe bezoekers."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Je hebt dezelfde mening als een partijdige, seniele, 78 jaar oude man. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 7 maart 2022 07:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Van Hanegem zegt 100 procent precies hetzelfde wat ik gisteren zei in de live topic.
Je hebt voetbalkenners en je heb cafe bezoekers.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zo. Die drie lelijke, maar dik verdiende, punten zijn binnen. Erik: aan de slag. Aanvallen met de deur op slot was het idee.proberen is de eerste stap naar falen
jij valt in categorie 2quote:Op maandag 7 maart 2022 07:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Van Hanegem zegt 100 procent precies hetzelfde wat ik gisteren zei in de live topic.
Je hebt voetbalkenners en je heb cafe bezoekers.![]()
Het is vrij schandalig dat een club (PSV) 28 keer in de eerste 87 minuten het verschil niet heeft kunnen maken.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:12 schreef Shreyas het volgende:
Als een club (PSV) 28 keer in de laatste 3 minuten de winnende goal scoort, dan is het een structureel verhaal en is de kans groot dat het vooral een kwaliteit is en geen geluk.![]()
Of Ajax heeft regulier een grotere marge dat een slotoffensief minder vaak nodig is…quote:Op zondag 6 maart 2022 20:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik had van jou eigenlijk wel verwacht dat je het zou begrijpen, maar bij deze de uitleg:
Als een club (PSV) 28 keer in de laatste 3 minuten de winnende goal scoort, dan is het een structureel verhaal en is de kans groot dat het vooral een kwaliteit is en geen geluk.
Als een club (Ajax) één keer in de laatste 3 minuten de winnende goal scoort is de kans groot dat het vooral geluk was. Ajax heeft dit seizoen in geen enkele andere wedstrijd waarin puntverlies is geleden een degelijk slotoffensief kunnen tonen en tot vandaag niets weten te forceren in de laatste minuten van een wedstrijd.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Dat is de makke van Ajax, in een slotoffensief zijn we gewoon nooit echt goed geweest. De druk wordt wel opgevoerd, maar het gaat te gehaast, wat de tegenstander vaak alleen maar in de kaart werkt. Heel veel slordigheden, voorzetten die voorbij de tweede paal vliegen, een schot eindigt vaak in een kluwen van benen.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je ziet vooral ook de blinde paniek aanvallend na die 2-2... het was gewoon alleen maar rammen naar voren en niet
meer zorgvuldig uitspelen. Je mag echt van geluk spreken dat die pingel nog valt
Hele vreemde tegentreffers ook, wat me nog wel het meest zorgen baart. Want de twee goals die je maakt zijn prima, en al bij al is de pingel fortuinlijk tot stand gekomen (omdat die gast geen sliding in moet zetten), maar wel terecht. Maar achterin klopte er na rust weinig van. Schuurs heeft simpelweg het niveau niet, en het verschil tussen Rensch en Mazraoui zie je de laatste weken helaas ook steeds duidelijker, voor zover we dat nog niet wisten.
Ergens heb ik het idee dat we Cambuur uit nog moeten overleven en dan hopelijk thuis tegen Benfica een goede pot, met goed resultaat, op de mat weten te leggen en dat daarna de boel weer 'in elkaar valt' zal ik maar zeggen.![]()
Wat is hier de mening over Jesper Karlsson? Ik zou hem graag naar Ajax zien komen, en dat mag wmb een miljoen of 15 kosten. Begint nu zelfs met z'n rechterbeen te scoren.![]()
Dan onderschat je Nico toch aan de bal, denk ik. In topvorm is Blind bepalender in balbezit, maar let's face it, zodra Blind op 70 procent van zijn kunnen presteert, en ik vraag me af of 'ie dat al haalt de laatste weken, dan is het gewoon een van je zwakke schakels.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch is Blind wel de speler waarvan je zegt dat je hem mist als hij niet speelt. Tagliafico ben ik ook wel fan van maar dat is vooral rennen en de beuk erin natuurlijk![]()
Waar zou hij moeten spelenquote:Op maandag 7 maart 2022 08:15 schreef AmaninFull het volgende:
Wat is hier de mening over Jesper Karlsson? Ik zou hem graag naar Ajax zien komen, en dat mag wmb een miljoen of 15 kosten. Begint nu zelfs met z'n rechterbeen te scoren.En nee liever niet.
![]()
Kan ie niet op linksbuiten, Tadic wat meer naar binnen. En dan een linksback die wat minder opkomt --> Blind. Ik ben gewoon enorm fan van deze speler. Ongelooflijk veel technisch vernuft, bluf, en scorend vermogen. Ik vind hem ook een typische Ajax-speler qua uitstraling.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar zou hij moeten spelenEn nee liever niet.
Overigens ben ik het niet helemaal eens met de 'gemakzucht' verklaring, het ligt ook aan kwaliteit dat Ajax het zichzelf zo moeilijk maakt. Ik zie het met lede ogen aan hoe Schuurs steeds de fout in de gaat, totaal uit positie is, zo ook Rensch.![]()
Duidelijk uit de T. dit stukje.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Rensch heeft wel echt die terugval die we wel vaker zien bij jeugdspelers, Mazraoui had dat zelf natuurlijk ook. Komt hopelijk wel weer goed maar als je met hem én met Schuurs moet spelen lever je nu echt iets teveel in.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hopelijk zijn ze weer voldoende wakker geschud. Geen ruimte meer voor dit soort misstappen. Best een pittig programma kan nog in de slotfase met Groningen-uit, AZ-uit en Vitesse-uit.![]()
Dan kan je naar Ajax. Gaat het niet door omdat je niet fit genoeg bentquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2022 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan kan je naar Ajax. Gaat het niet door omdat je niet fit genoeg bent![]()
![]()
Beter lezen ouwe reus.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan kan je naar Ajax. Gaat het niet door omdat je niet fit genoeg bent![]()
Toch wel een trendbreuk binnen Ajax als het gaat om 3e keepers. De tijden van Heijblok, Verhoeven, Boer en Varela zijn definitief voorbij zo lijkt het.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Oh. Grapje. Laten we het maar op maandag morgen houdenquote:Dat was niet zo slim
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het enige dat Taggy bracht was een beetje spirit maar die is ook al net zo slordig helaas.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee die "voorzetten" waren lekker van tagliafico![]()
Yup, Vitesse uit zou er al niet meer toe kunnen doen, maar je had de titel al lang in je zak kunnen hebben als je minder nonchalant en arrogant was geweest.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk zijn ze weer voldoende wakker geschud. Geen ruimte meer voor dit soort misstappen. Best een pittig programma kan nog in de slotfase met Groningen-uit, AZ-uit en Vitesse-uit.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
toch maar 1 punt minder dan vorig seizoen na 25 wedstrijden, het is dat PSV er qua punten dichterbij zitquote:Op maandag 7 maart 2022 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, Vitesse uit zou er al niet meer toe kunnen doen, maar je had de titel al lang in je zak kunnen hebben als je minder nonchalant en arrogant was geweest.![]()
Wat had Erik ten Haag moeten doen dan. Een paar jeugdspelers inbrengen die nauwelijks vlieguren hebben gemaakt in J. Ajax?quote:Op maandag 7 maart 2022 08:26 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Kan ie niet op linksbuiten, Tadic wat meer naar binnen. En dan een linksback die wat minder opkomt --> Blind. Ik ben gewoon enorm fan van deze speler. Ongelooflijk veel technisch vernuft, bluf, en scorend vermogen. Ik vind hem ook een typische Ajax-speler qua uitstraling.
Overigens ben ik het niet helemaal eens met de 'gemakzucht' verklaring, het ligt ook aan kwaliteit dat Ajax het zichzelf zo moeilijk maakt. Ik zie het met lede ogen aan hoe Schuurs steeds de fout in de gaat, totaal uit positie is, zo ook Rensch.![]()
![]()
Gelukkig maar dan dat ze hem hier niet voor dood hebben laten liggen zoals het uitvak hier toen omvroeg.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2022 11:18 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet een vervanger halen voor Schuurs en Blind.
Beide op leeftijd.ben je op je 22ste al op leeftijd?
![]()
Wat mij betreft kunnen ze beide spelen, vond Blind het laatste half uur (na de wissel van Rensch) de enige die vanaf het middenveld voor goede aanvoer zorgde aan de aanvallers. en het goed deed (in tegenstelling tot het het eerste uur). Voor mij is Blind een prima optie voor op het middenveld. Dan kan NIco gewoon op de LB positie spelen.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dan onderschat je Nico toch aan de bal, denk ik. In topvorm is Blind bepalender in balbezit, maar let's face it, zodra Blind op 70 procent van zijn kunnen presteert, en ik vraag me af of 'ie dat al haalt de laatste weken, dan is het gewoon een van je zwakke schakels.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zijn de jeugdkeepers zo slecht dat ze een uitgerangeerde middelmatige keeper die al een half jaar niet meer op doel heeft gestaan moeten halen ?quote:Op maandag 7 maart 2022 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik was het bestaan vergeten van Tyton.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Blind mist wel het loopvermogen voor een middenvelder, Ajax zonder Timber en Mazraoui is gewoon een stuk minder en dan komen ander zwakheden ook naar bovenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat mij betreft kunnen ze beide spelen, vond Blind het laatste half uur (na de wissel van Rensch) de enige die vanaf het middenveld voor goede aanvoer zorgde aan de aanvallers. en het goed deed (in tegenstelling tot het het eerste uur). Voor mij is Blind een prima optie voor op het middenveld. Dan kan NIco gewoon op de LB positie spelen.![]()
Setford is 17 geloof ik je wil het seizoen niet uitspelen met maar 2 keepers.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn de jeugdkeepers zo slecht dat ze een uitgerangeerde middelmatige keeper die al een half jaar niet meer op doel heeft gestaan moeten halen ?![]()
Dat was één van de vele sportieve dieptepunten van de Ajax aanhang.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig maar dan dat ze hem hier niet voor dood hebben laten liggen zoals het uitvak hier toen omvroeg.![]()
Jeugdkeepers met 0 ervaring hebben natuurlijk wel een hele diepe ondergrens, kan me voorstellen dat je dan in de belangrijke potjes liever een ervaren keeper achter de hand hebt. Al had dit van mij ook niet gehoeven want Gorter is er al bijna weer geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn de jeugdkeepers zo slecht dat ze een uitgerangeerde middelmatige keeper die al een half jaar niet meer op doel heeft gestaan moeten halen ?![]()
Wat een onzin.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was één van de vele sportieve dieptepunten van de Ajax aanhang.![]()
Blind kan eigenlijk alleen vrij goed spelen als LCV. Plek waar Martinez nu een duidelijke voorkeur heeft bij EtH. Tagliafico moet gewoon als LB spelen natuurlijk. Het is wel balen dat je die mooie inspeelpasses tussen de linies mist als Blind er niet bij is, maar Martinez heeft zo ook z'n voordelen natuurlijk. Lastige afweging.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind mist wel het loopvermogen voor een middenvelder, Ajax zonder Timber en Mazraoui is gewoon een stuk minder en dan komen ander zwakheden ook naar boven![]()
Blind is moeilijk te plaatsen, eigenlijk een soort libero die voor de verdediging moet spelen want voor het echte verdedigen mist hij de snelheid, ik zou Martinez er niet voor Blind uithalen.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:44 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Blind kan eigenlijk alleen vrij goed spelen als LCV. Plek waar Martinez nu een duidelijke voorkeur heeft bij EtH. Tagliafico moet gewoon als LB spelen natuurlijk. Het is wel balen dat je die mooie inspeelpasses tussen de linies mist als Blind er niet bij is, maar Martinez heeft zo ook z'n voordelen natuurlijk. Lastige afweging.![]()
Wat gek, Van Hanegem zou de penalty niet hebben gegeven als hij de scheidsrechter was
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hij blijft verrassen!quote:Op maandag 7 maart 2022 14:57 schreef franklop het volgende:
Wat gek, Van Hanegem zou de penalty niet hebben gegeven als hij de scheidsrechter was![]()
Willem is altijd objectief, zo'n column met deze fotoquote:Op maandag 7 maart 2022 14:57 schreef franklop het volgende:
Wat gek, Van Hanegem zou de penalty niet hebben gegeven als hij de scheidsrechter was![]()
![]()
![]()
Ja maar hij was op zoek naar een penalty, dan telt de overtreding niet!quote:Op maandag 7 maart 2022 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Willem is altijd objectief, zo'n column met deze foto![]()
[ afbeelding ]
Willem is sowieso al een jaar of 10 compleet seniel.![]()
hij was zelf een keurige jongen in het veldquote:Op maandag 7 maart 2022 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar hij was op zoek naar een penalty, dan telt de overtreding niet!
Willem is sowieso al een jaar of 10 compleet seniel., dit is gewoon een domme overtreding maar wel een 100% pingel
![]()
Keek gisteravond stukje Studio Voetbal. Wat is die Jans een fijn relativerend persoon zeg. Misschien niet de allerbeste trainer/coach maar echt fijn. Gewoon hoe hij de woorden van Tadic inschatte, geweldig. Kwam Arno met "maag omdraaien". Verder bizar dat Janssen Haller geen geweldige Ajax spits vindt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
@GGMM dit is in ieder geval voor Rusland, zal zoiets zijn dan voor Oekraïne ook denk ik.
De FIFA komt waarschijnlijk later vandaag met een bericht over een buitengewone transferwindow voor buitenlandse spelers in Rusland. Deze zouden dan hun contract met de Russische club mogen opschorten. Ze kunnen zich laten overschrijven naar een andere club buiten Rusland, maar zijn niet transfervrij. In juni moeten de betreffende spelers in principe weer terug naar de club waar ze getekend hebben. Dit betekent dat er bijna 200 spelers direct op de markt zouden komen.
Bron: vi.nl
Hier hadden ze beter een keeper vandaan kunnen halen.
[ Bericht 6% gewijzigd door maxi-mus op 07-03-2022 15:45:45 ]![]()
Mag dat?quote:Op maandag 7 maart 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
Hier hadden ze beter een keeper vandaan kunnen halen.![]()
maar is dan toch een clubtransfer en dat is dicht als het goed isquote:Op maandag 7 maart 2022 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zoals ik het lees wel, is gewoon een soort huur tot juno.![]()
Ze komen vandaag als het goed is met een bericht dat hier eenmalig een uitzondering op komt.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar is dan toch een clubtransfer en dat is dicht als het goed is![]()
Zoals?quote:Op maandag 7 maart 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm dit is in ieder geval voor Rusland, zal zoiets zijn dan voor Oekraïne ook denk ik.
De FIFA komt waarschijnlijk later vandaag met een bericht over een buitengewone transferwindow voor buitenlandse spelers in Rusland. Deze zouden dan hun contract met de Russische club mogen opschorten. Ze kunnen zich laten overschrijven naar een andere club buiten Rusland, maar zijn niet transfervrij. In juni moeten de betreffende spelers in principe weer terug naar de club waar ze getekend hebben. Dit betekent dat er bijna 200 spelers direct op de markt zouden komen.
Bron: vi.nl
Hier hadden ze beter een keeper vandaan kunnen halen.![]()
Mag niet in CL toch? Aangezien die al voor Dynamo in de CL heeft gespeeld. Of maken ze daar ook uitzondering voor?quote:![]()
Dat is wel een goed punt, geen idee.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag niet in CL toch? Aangezien die al voor Dynamo in de CL heeft gespeeld. Of maken ze daar ook uitzondering voor?![]()
Schijnt een mega talent te zijn maar dat is allerminst een zekerheidje voor de toekomst, fysiek ook nog maar een dreumes. Kan ook zomaar over een paar jaar geruisloos de opleiding verlaten om bij een Belgische 4e klasser verder te gaan ballen.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Nog geen haar op zijn ballen maar goed.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De nieuwe Hachim Mastourquote:Op maandag 7 maart 2022 18:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schijnt een mega talent te zijn maar dat is allerminst een zekerheidje voor de toekomst, fysiek ook nog maar een dreumes. Kan ook zomaar over een paar jaar geruisloos de opleiding verlaten om bij een Belgische 4e klasser verder te gaan ballen.Oh.![]()
Die Jeppe Kjaer scheen ook een absoluut toptalent te zijn maar daar hoor je nu ook weinig meer van in de Ajax-jeugd.Oh.![]()
Talentje hoor.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Nog geen haar op zijn ballen maar goed.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nee, die schijnt tijd nodig te hebben...quote:Op maandag 7 maart 2022 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Jeppe Kjaer scheen ook een absoluut toptalent te zijn maar daar hoor je nu ook weinig meer van in de Ajax-jeugd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou Ajax nu HERRES proberen terug te halen voor rest van het seizoen?
Al zal mevrouw Neres daar wellicht moeite mee hebben![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ja dus?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Begint volgende week pas met trainen terwijl Gorter week daarna weer fit is?![]()
Je hebt 3 keepers nodig. Een blessure of schorsing is er zo.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Begint volgende week pas met trainen terwijl Gorter week daarna weer fit is?stupidity has become as common as common sense was before![]()
Praatje voor de bühne, uiteindelijk tellen alleen de punten. PSV staat slechts twee punten achter Ajax en hebben in de resterende wedstrijden een makkelijker programma.quote:Op maandag 7 maart 2022 07:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is vrij schandalig dat een club (PSV) 28 keer in de eerste 87 minuten het verschil niet heeft kunnen maken.
Het boeit totaal niet hoe ze het doen, maar de wedstrijden tegen de kleinere clubs winnen ze. Of het schandalig is dat ze dat pas in de blessuretijd doen of dat het ze ongelofelijk veel moeite kost is bijzaak. Ze pakken wel die drie punten. Ajax verliest punten tegen middelmaat (GAE, Heracles, Twente, Utrecht), PSV tegen ploegen uit de top 4 (Ajax, Feyenoord, AZ).Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we een afspraak maken als Ajax kampioen wordt stop je met deze act wordt psv kampioen dan mag je gewoon lekker doorgaan met deze domme zooi.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Praatje voor de bühne, uiteindelijk tellen alleen de punten. PSV staat slechts twee punten achter Ajax en hebben in de resterende wedstrijden een makkelijker programma.
Het boeit totaal niet hoe ze het doen, maar de wedstrijden tegen de kleinere clubs winnen ze. Of het schandalig is dat ze dat pas in de blessuretijd doen of dat het ze ongelofelijk veel moeite kost is bijzaak. Ze pakken wel die drie punten. Ajax verliest punten tegen middelmaat (GAE, Heracles, Twente, Utrecht), PSV tegen ploegen uit de top 4 (Ajax, Feyenoord, AZ).![]()
Een schorsing is er zo voor een keeper ?quote:Op maandag 7 maart 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt 3 keepers nodig. Een blessure of schorsing is er zo.![]()
Wel als Onana blijft Mollen, die zie ik nog wel wat gekke fratsen uithalenquote:Op maandag 7 maart 2022 23:52 schreef Enawh het volgende:
[..]
Een schorsing is er zo voor een keeper ?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nieuw gezeik incoming mbt Tadic. Servie, dat is, in ieder geval wat betreft sentiment, een beetje op de hand van Rusland. Dus meneer had ook geen geel blauw bandje om dit weekend. In deze tijden van cancelen en elke woord op een weegschaal kan dit gedoe worden.
Straks met interlands zal het wel 1 grote pro Rusland bende worden daar op de tribune, daar moet hij dan weer "afstand van nemen"...proberen is de eerste stap naar falen
Hij droeg hem wel bij AZ toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:24 schreef manny het volgende:
Nieuw gezeik incoming mbt Tadic. Servie, dat is, in ieder geval wat betreft sentiment, een beetje op de hand van Rusland. Dus meneer had ook geen geel blauw bandje om dit weekend. In deze tijden van cancelen en elke woord op een weegschaal kan dit gedoe worden.
Straks met interlands zal het wel 1 grote pro Rusland bende worden daar op de tribune, daar moet hij dan weer "afstand van nemen"...![]()
Negeer het gewoon een keer, zoals het merendeel hier doet.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we een afspraak maken als Ajax kampioen wordt stop je met deze act wordt psv kampioen dan mag je gewoon lekker doorgaan met deze domme zooi.![]()
Bij AZ wel, dit weekend niet. Net als de aanvoerder van GAE overigens, die zal ook wel Pro Rusland zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:24 schreef manny het volgende:
Straks met interlands zal het wel 1 grote pro Rusland bende worden daar op de tribune, daar moet hij dan weer "afstand van nemen"...![]()
Als je pro rusland bent als je in rusland woont, waar je overspoeld wordt door russische propaganda, kan ik nog door de vingers zien.
Maar als je pro rusland bent terwijl je alle vrije nieuwsbronnen tot je beschikking hebt, ben je wat mij betreft rijp voor het gesticht. Wat een smerig crapuul.![]()
waar gaat dit overquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:25 schreef Gutanoth het volgende:
Als je pro rusland bent als je in rusland woont, waar je overspoeld wordt door russische propaganda, kan ik nog door de vingers zien.
Maar als je pro rusland bent terwijl je alle vrije nieuwsbronnen tot je beschikking hebt, ben je wat mij betreft rijp voor het gesticht. Wat een smerig crapuul.![]()
Was ook zeker niet bedoeld als discussie, er is wat mij betreft namelijk geen discussie over mogelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
lijkt mij niet echt een discussie voor het Ajax topic.![]()
De moeilijke situatie van David Neres is sinds maandag een stuk eenvoudiger geworden. De Braziliaan was Oekraïne ontvlucht door de oorlog en kan nu een nieuwe club zoeken.
Dat heeft alles te maken met het gegeven dat de FIFA alle contracten van buitenlandse spelers of trainers in Rusland en Oekraïne tot het einde van het seizoen ongeldig heeft verklaard. In Oekraïne zijn die contracten automatisch geschorst, in Rusland moeten spelers of trainers zelf het initiatief nemen.
Dat betekent dat David Neres, die Ajax pas in januari voor Shakhtar Donetsk verliet, nu vrij is om te gaan of te staan waar hij wil. De Amsterdammers vingen maar liefst twaalf miljoen euro voor de flankaanvaller en zien hem nu opnieuw transfervrij vertrekken. Neres zit al terug in zijn vaderland en kiest wellicht daar een club.
En tegen AZ had hij hem wel om.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:24 schreef manny het volgende:
Zijn er nog twee interessante spelers uit Rusland of Oekraïne die we tot het eind van het seizoen kunnen gebruiken?
Marc Ajax, sla je slag!![]()
Malcolm.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:15 schreef PicoMMP het volgende:
Zijn er nog twee interessante spelers uit Rusland of Oekraïne die we tot het eind van het seizoen kunnen gebruiken?
Marc Ajax, sla je slag!![]()
Martinez vrijdag geschorst en 3 man op scherp (volgende week Feyenoord thuis) Ryan Gravenberch, Edson Álvarez en Antony, die laatste 2 wil je niet missen.![]()
Blind op de plek van Martinez en Nico linksback.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Martinez vrijdag geschorst en 3 man op scherp (volgende week Feyenoord thuis) Ryan Gravenberch, Edson Álvarez en Antony, die laatste 2 wil je niet missen.
Antony moet wel oppassen die heeft toch wel vaak spatjes.![]()
Alvarez is vrij zwak de laatste tijd. Dan doet Gravenberch het toch beter in de minuten die hij maakt. Antony zou je kunnen laten banken en dan Klaassen op 10 en Berghuis op rechts. Wordt toch weer rond de 16 breien dus heel veel snelheid is geen vereiste.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Martinez vrijdag geschorst en 3 man op scherp (volgende week Feyenoord thuis) Ryan Gravenberch, Edson Álvarez en Antony, die laatste 2 wil je niet missen.![]()
Boskamp lyrisch over Ajax-aanwinst: 'Zelden zo'n goede speler gezien'
Ajax haalt een uitzonderlijk talent in huis met Rayane Bounida. Jan Boskamp is zeer enthousiast over de pas zestienjarige aanvallende middenvelder, die in de zomer overkomt van RSC Anderlecht.
Bounida tekent in Amsterdam een contract tot medio 2025. "Hij is verschrikkelijk goed. In alles. Er zijn in België mensen die zeiken dat hij te klein is, maar hij compenseert dat ruimschoots met snelheid en vooral techniek. Die jongen kan op deze leeftijd al alles met een bal", laat Boskamp weten aan het Algemeen Dagblad.
Het Feyenoord-icoon woont vlakbij het trainingscomplex van Anderlecht en gaat regelmatig kijken. Hij zag ook Bounida al vaker aan het werk. "Hij is één van de grootste talenten van België. Ik heb op die leeftijd zelden zo'n goede speler gezien. Zijn positie? Hij komt overal op het veld. Als hij de bal maar krijgt. Een echte rasvoetballer, van wie ik verwacht dat hij op den duur op de nummer tien-positie uit zal komen."
Volgens Boskamp haalt Ajax een potentiële topspeler en goudmijn in huis. "Maar talent alleen is geen garantie voor succes", benadrukt de analist.
Die deed (net als de rest van de Brazilianen van Zenit) afgelopen competitiewedstrijden gewoon mee, in tegenstelling tot diverse andere buitenlanders in die competitie, dus ik denk dat die gewoon gaat blijven daar.quote:![]()
Dan zet ik ook een streep door Claudinho.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die deed (net als de rest van de Brazilianen van Zenit) afgelopen competitiewedstrijden gewoon mee, in tegenstelling tot diverse andere buitenlanders in die competitie, dus ik denk dat die gewoon gaat blijven daar.![]()
![]()
Ook een streep door een tijdelijke terugkeer van Promes.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Bring back Neresquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:41 schreef tong80 het volgende:
De moeilijke situatie van David Neres is sinds maandag een stuk eenvoudiger geworden. De Braziliaan was Oekraïne ontvlucht door de oorlog en kan nu een nieuwe club zoeken.
Dat heeft alles te maken met het gegeven dat de FIFA alle contracten van buitenlandse spelers of trainers in Rusland en Oekraïne tot het einde van het seizoen ongeldig heeft verklaard. In Oekraïne zijn die contracten automatisch geschorst, in Rusland moeten spelers of trainers zelf het initiatief nemen.
Dat betekent dat David Neres, die Ajax pas in januari voor Shakhtar Donetsk verliet, nu vrij is om te gaan of te staan waar hij wil. De Amsterdammers vingen maar liefst twaalf miljoen euro voor de flankaanvaller en zien hem nu opnieuw transfervrij vertrekken. Neres zit al terug in zijn vaderland en kiest wellicht daar een club.![]()
Wat een debielquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:51 schreef mabo11 het volgende:
[ twitter ]
Ook een streep door een tijdelijke terugkeer van Promes.![]()
Promes![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
HAHAHHAHAHHAHAHHAA LOLOLOLOLOLquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
Duidelijk niet het scherpste mes uit de lade.![]()
Ik benoem gewoon de feiten.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we een afspraak maken als Ajax kampioen wordt stop je met deze act wordt psv kampioen dan mag je gewoon lekker doorgaan met deze domme zooi.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jawel, want ik ben helemaal niet bezig met een act, dus dan kan ik daar ook niet mee stoppen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je vast en zeker geen moeite met die afspraak.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi dat dit bewijs er nu ligt en dat hij dus inderdaad gestraft kan worden voor zijn daden, maar wat me nog meer verbaasd is dat er blijkbaar al een reden was om hem uberhaupt te tappen, ben benieuwd wat daar dan nog over naar boven komt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:51 schreef mabo11 het volgende:
[ twitter ]
Ook een streep door een tijdelijke terugkeer van Promes.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
En zo’n fout figuur is dan je aanvoerder.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:24 schreef manny het volgende:
Straks met interlands zal het wel 1 grote pro Rusland bende worden daar op de tribune, daar moet hij dan weer "afstand van nemen"...Dit, dus.![]()
Ik lig daar snachts best vaak wakker van weet je datquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En zo’n fout figuur is dan je aanvoerder.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: