Ze schieten elke dag de voorste 5km aan gort?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:52 schreef Rambolin het volgende:
[..]
eergisteren 20km, gisteren 25km, nu 30km
Russen staan juist bekend om hun slechte onderhoud..quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was wat die kerel wilde beweren in die Tweet draad van eerder. Daar geloof ik niet in... Zelfs de Russen snappen wat een IWK en periodiek onderhoud is.
Wat ik vooralsnog heel erg goed vind aan het Europese beleid is dat het persoonlijke sancties treft tegen Poetin en kornuiten, daardoor raak je hun rechtstreeks in hun beurs. Daar ligt hun hart, in hun beurs, en niet in hun verlangen om de USSR te laten herrijzen, dat is bijvangst voor de oligarchen. Het is namelijk een machtspelletje van Putain, waarbij de belangen van die oligarchen totaal niet in acht worden genomen. Dat kan tot een innerlijk conflict leiden met bepaalde mogelijkheden, zoals bijvoorbeeld een afzettingsprocedure.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe wil je hem een halt toe roepen zonder keihard nee tegen hem te zeggen?
Mwah, niet heel verstandig om een heel konvooi zolang als sitting ducks bij elkaar te laten staan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is veel logischer dat het konvooi moet wachten op grote gecoördineerde aanval.
Nee gewoon doorrijden tot in Kiev dan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, niet heel verstandig om een heel konvooi zolang als sitting ducks bij elkaar te laten staan.
Prachtig draadjequote:Op donderdag 3 maart 2022 20:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[ twitter ]
Interessante thread over Russische para's, elite stoottroepen maar totaal verkeerd gebruikt in Oekraïne.
Lijkt me niet. Want met de kou kost dat elke dag en nacht dat het daar staat een flinke hoeveelheid brandstof en eten. Bovendien zijn het idd sitting ducks nu. Een deel is eerder vandaag al gebombardeerd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is veel logischer dat het konvooi moet wachten op grote gecoördineerde aanval.
Hoezo, post jij er dan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jonge Twitter is de moderne beetput van meninkjes
Ik vrees inderdaad dat ze wachten totdat kiev platgebombardeerd wordt in een genocidaal bombardement.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze zijn wel momenteel fout bezig bij een kerncentrale die ze aan het bombarderen zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:59 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik vrees inderdaad dat ze wachten totdat kiev platgebombardeerd wordt in een genocidaal bombardement.
Hopelijk geen kernbom ik denk dat ze dan wel een stukje verder weg zouden blijven staan, maar misschien wel een flink bombardement met vacuumbommen en clusterbommen.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee gewoon doorrijden tot in Kiev dan?
Volgens de vrouw van de geplande marionet-president zouden ze in 6 uur in Kyiv hebben moeten staan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:46 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Heb je een bron van wat Putin verwacht had?
Hopen op westelijke wind danquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ze zijn wel momenteel fout bezig bij een kerncentrale die ze aan het bombarderen zijn.
Veel logischer ja.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:59 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik vrees inderdaad dat ze wachten totdat kiev platgebombardeerd wordt in een genocidaal bombardement.
Hopelijk geen kernbom ik denk dat ze dan wel een stukje verder weg zouden blijven staan, maar misschien wel een flink bombardement met vacuumbommen en clusterbommen.
Kom ze maar halen...oh...wachtquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De russische hermitage wil direct zijn spullen terug van de Hermitage in Amsterdam
https://www.at5.nl/artike(...)k-terug-naar-rusland
Het is maar wat je wil lezen eh.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel logischer ja.
Maar NOS blijft maar roepen dat ze vastzitten, zonder brandstof. Dat ze bijna verslagen zijn bijna.
Raar toch?
Dat convooi staat er voor toevoer van resources.
Verschroten en in raketten de grens over schieten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De russische hermitage wil direct zijn spullen terug van de Hermitage in Amsterdam
Nee een deel is al gebombardeerd. Sommige trucks zitten inmiddels ook vast in de modder.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel logischer ja.
Maar NOS blijft maar roepen dat ze vastzitten, zonder brandstof. Dat ze bijna verslagen zijn bijna.
Raar toch?
Er waren explosies gezien in de buurt van een kerncentrale.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ze zijn wel momenteel fout bezig bij een kerncentrale die ze aan het bombarderen zijn.
nee krijg je nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |