Vlaggetjes?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vlaggetjes? Eerste wat bij mij opkwam
Nee, is boven verwachting betrouwbaar eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je bedoelt als je hem aanduwt?
Dan krijg je alleen maar medelijdende blikken, denk ik, hehe
Zeer verstandig welquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef Rambolin het volgende:
Legers VS en Rusland zetten directe communicatielijn op om Oekraïne
Het Amerikaanse ministerie van Defensie heeft een directe communicatielijn met het Russische ministerie van Defensie tot stand gebracht om "misrekeningen, militaire incidenten en escalatie" in de regio te voorkomen naarmate de Russische invasie van Oekraïne vordert, vertelde een Amerikaanse functionaris donderdag aan persbureau Reuters. De communicatielijn is sinds 1 maart functioneel.
Nu.nl
Hadden ze een paar dagen geleden al om gevraagd, dus mooi dat dit nu operationeel is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef Rambolin het volgende:
Het Amerikaanse ministerie van Defensie heeft een directe communicatielijn met het Russische ministerie van Defensie tot stand gebracht om "misrekeningen, militaire incidenten en escalatie" in de regio te voorkomen naarmate de Russische invasie van Oekraïne vordert, vertelde een Amerikaanse functionaris donderdag aan persbureau Reuters. De communicatielijn is sinds 1 maart functioneel.
Nu.nl
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef riazop het volgende:
Rusland bevestigt de dood van generaal Andrei Sukhovetsky
Zonder toestellen is de Gaulle ook nog wel wat zwaarder dan 15 ton, denk ik, dus zal het een oogje moeten worden, plots opduikende dichte mist in de Bosporus?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
alle toestellen eraf of stiekem een oogje toeknijpen
Waarom ? Of gaat het (je) om personen ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Triest ja, al mogen die Russen in NL van mij wel kleur bekennen.
of flottieljeleider noemenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zonder toestellen is de Gaulle ook nog wel wat zwaarder dan 15 ton, denk ik, dus zal het een oogje moeten worden, plotse opduikende dichte mist in de Bosporus?
De Gaulle reist met een carrier strike group dus dat zou wel werken, meestal 6 oppervlakte schepen en een onderzeeer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
of flottieljeleider noemen
dat werkte met de Tromp ook vroegah
Alleen met toestemming van Turkije en onder de max toegestane tonnage (45.000 ton dacht ik).quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
vliegkampschepen mogen niet door de Bosporus toch?
15.000 blijkbaarquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:42 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Alleen met toestemming van Turkije en onder de max toegestane tonnage (45.000 ton dacht ik).
De kans is echter klein dat Turkije toestemming zal geven aan de Fransen. Dit omdat de Fransen afgelopen maanden Turkije veelvuldig heeft geprovoceerd in de middellandse zee.
Nou dan heb je al geen kernbom meer nodig om de boel totaal te verpesten . Hopelijk staat er een westenwind zodat het lekker naar Rusland waait.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ze zijn wel momenteel fout bezig bij een kerncentrale die ze aan het bombarderen zijn.
Een reactor meltdown is eigenlijk nog erger dan een atoombom, wat betreft straling. 10 jaar na een atoombom kan je er wel weer wonen, maar splijtstaven die gewoon open en bloot liggen te wezen... zeg maar dag tot het het hele gebied voor de komende paar duizend jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:43 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Nou dan heb je al geen kernbom meer nodig om de boel totaal te verpesten . Hopelijk staat er een westenwind zodat het lekker naar Rusland waait.
Wtf? Bron?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ze zijn wel momenteel fout bezig bij een kerncentrale die ze aan het bombarderen zijn.
Nee die hadden iets met Bukraketten. Oh wacht....er gaat wel een hoop fout daarquote:
//--//quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Was in Nederland ook al.
Russische winkeliers mikpunt van Poetin-haat: ‘Ga terug naar je eigen land’
https://www.ad.nl/binnenl(...)eigen-land~a778d5db/
De woede over de oorlog in Oekraïne raakt ook Russische ondernemers in Nederland. Ze worden overspoeld met negatieve reacties, met name online. ,,Rot op, schrijven ze. Maar wat kan ik er aan doen? Ik vind het vreselijk wat daar gebeurt.”
Helaas tussen 20:00 en 00:00 lijkt het het ergste te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:21 schreef Gezicht het volgende:
BNW gehalte stijgt weer hier hoe later het wordt
Is er niet, want ze zijn geen kerncentrale aan het bombarderen. Wel zijn er gevechten in een stad met een kerncentrale in de buurt.quote:
Da's inderdaad gunstig. Dit minimaliseert de kans op nucleair vuurwerk in o.a. onze regio.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef Rambolin het volgende:
Nu.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |