De meeste Turken staan achter Oekraïene en hopen dat Rusland verliest.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo te zien zit Polderturk op andere Turkse social media van Werkpaard.
ze zijn nauwelijks verder dan op dag 1quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend op het NOS nieuws ook weer.
Oekraïners vechten enorm goed. Russen leiden zware verliezen. Toespraak Zelensky dat Oekraïne aan de winnende hand is. Die richting.
Dat is toch slechte journalistieke verslaggeving?
Oekraïne is net een week ingevallen en Russen hebben al vele belangrijke objecten onder controle en zijn bijna klaar Kiev te ontmantelen van de regering.
Met enkele tegenslagen maar redelijk volgens planning.
Dat zijn toch de feiten?
De Russische staats media barst van de propoganda maar de westerse msm kan het ook hoor.
Laten we die tering Rus maar doodzwijgen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je bent wel echt een treurige debiel als je zelfs op de Turkse socials in de verkeerde bubbel terecht bent gekomen.
Is toch dikke onzin,quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Poetin zegt dat de russen zeer goed vechten , maar al dio erussiche tanks met oekrainers erop doet mij geloven dat de russen er vandoor gaan als de wodka op is
Jij lijkt niet helemaal te beseffen wat echte propaganda is, en ik heb ook NOS zitten kijken, maar hoor vaak de woorden 'zou' en 'volgens', jij hebt al een hekel aan de media want 'MSM is bad durp durp' dus jij bent al beïnvloed. Denk daar nou eens serieus over na, want blijkbaar val je al een tijdje voor nepnieuws uit een bepaald land dat nu een ander land binnenvalt en zit je nu al zo diep in de idiotenfuik dat je het verschil niet meer ziet. Jij was er dan zeker ook zo een die vond dat we drie maanden geleden nog in een dictatuur woonden?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend op het NOS nieuws ook weer.
Oekraïners vechten enorm goed. Russen leiden zware verliezen. Toespraak Zelensky dat Oekraïne aan de winnende hand is. Die richting.
Dat is toch slechte journalistieke verslaggeving?
Oekraïne is net een week ingevallen en Russen hebben al vele belangrijke objecten onder controle en zijn bijna klaar Kiev te ontmantelen van de regering.
Met enkele tegenslagen maar redelijk volgens planning.
Dat zijn toch de feiten?
De Russische staats media barst van de propoganda maar de westerse msm kan het ook hoor.
Hoe kom je erbijquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze zijn nauwelijks verder dan op dag 1
dat kan nooit de bedoeling zijn lijkt me
Nee. Het zijn twitteraars met duizenden volgers. Die plaatsen tweets en de reacties eronder neem ik door. Het aantal likes op tweets en de reacties tel ik ook allemaal mee. Er worden vaak polls gehouden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja en zijn dat dan allemaal vrienden of zit je gewoon in een of ander praatgroepje? Ze staan niet ineens zomaar op je Facebookpagina.
ja al die onervaren parachutisten zijn makkelijk te vervangenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch dikke onzin,
Het is nu wel duidelijk dat eerst de onervaren jongens er waren om de Oekraïners uit te putten en nu de zware ervaren eenheden het overnemen.
Helemaal geen sprake van dat Russen massaal wegrennen.
Dat is waar. Maar ieder mens die daar zit is er een.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het moet wel nut hebben.
Zonder training is het kansloos.
ik volg het een beetje en er zit weinig schot inquote:
Is dat echt een reëel risico als ze al hun handen vol hebben aan Oekraïne?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
De meeste Turken staan achter Oekraïene en hopen dat Rusland verliest.
Echter zit Rusland ook in Syrië, waarbij ze Assad steunen. Turkije zit ook in Syrië. Een deel van de Turken zijn bang dat Poetin Turkse belangen in Syrië aanvalt als Turken Oekraïeners te opzichtig steunen.
Jij hebt wel echt van 0 dingen verstand hequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:07 schreef Werkperd het volgende:
Op social media raken de Turken steeds verder verdeeld over de kwestie Zelensky. De meerderheid heeft zijn vertrouwen compleet verloren in die man maar staan nog altijd achter het Oekraïense volk.
Ze hebben wel een punt eerlijk gezegd. De man die nog een aantal jaren geleden in een clown kostuum president Erdogan en de Turkse geschiedenis beledigde is nu plots enorm dankbaar.
Er heerst nog altijd een idee rond dat hij de samenwerking tussen Oekraïne en Turkije aan het misbruiken is.
Toch wel een heel belangrijk land ook in deze kwestie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef sp3c het volgende:
lekker belangrijk wat de Turken er allemaal wel of niet van vinden
7/10, geinig woordgrapjequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik volg het een beetje en er zit weinig schot in
Daarbij zul je in elk land een groepje fake nes idioten hebben, ook in Turkije en veel social media gasten weten niet eens meer dat ze nieuws hebben uitgezocht dat bij hun verwachtingen past en niet bij rationeel denken. En dan zit je al een tijd diep in de fuik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
Echter zit Rusland ook in Syrië, waarbij ze Assad steunen. Turkije zit ook in Syrië. Een deel van de Turken zijn bang dat Poetin Turkse belangen in Syrië aanvalt als Turken Oekraïeners te opzichtig steunen.
Hoe moeilijker ze het krijgen in Oekraïene, hoe kleiner die kans wordt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is dat echt een reëel risico als ze al hun handen vol hebben aan Oekraïne?
Dat is het smerige ze zijn niet beter af in de EU.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja NAVO lidmaatschap is met een beetje goede wil in een half uur geregeld
EU is een gebed zonder einde voor deze landen
Die ga je ook alleen maar inzetten als het nut heeft, maar fijn zeg zo'n land die jonge gasten als schiettent gebruikt. Ik kan mij Oekraïne wel voorstellen dat ze nooit meer bij die honden willen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch dikke onzin,
Het is nu wel duidelijk dat eerst de onervaren jongens er waren om de Oekraïners uit te putten en nu de zware ervaren eenheden het overnemen.
Helemaal geen sprake van dat Russen massaal wegrennen.
Denk het ook.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
En al die mensen volgen die onzin omdat ze zelf in de fuik zitten. Er zijn uiteindelijk veel meer mensen dan die zogenaamd paar duizenden veilig op social media.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee. Het zijn twitteraars met duizenden volgers. Die plaatsen tweets en de reacties eronder neem ik door. Het aantal likes op tweets en de reacties tel ik ook allemaal mee. Er worden vaak polls gehouden.
ja maar waar is dat uberhaupt op gebaseerd?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die ga je ook alleen maar inzetten als het nut heeft, maar fijn zeg zo'n land die jonge gasten als schiettent gebruikt. Ik kan mij Oekraïne wel voorstellen dat ze nooit meer bij die honden willen.
Maar de grootste dreiging van kanker is toch vooral als je in aanraking bent gekomen met het stof of de directe straling op dat moment. Ik ben geen expert, maar volgens mij ben je redelijk safe als je een tijdje in een beschermde omgeving hebt gezeten en daarna naar buiten gaat. Maar je zult wel moeten zorgen voor voldoende voeding en drinkwater.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En hoe lang leef jij dan nog denk je. Vooruit die 4 jaar zul je nog wel halen. Maar daarna, voordat de kanker toeslaat en je met een verzwakt lijf (want geen gezonde voeding meer) ten onder gaat?
?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:22 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat is het smerige ze zijn niet beter af in de EU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |