Ho ho, alleen de voedselbezorgers!!quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
over een paar maanden lopen we er allemaal mee over straat , voor het geval .... en maar klagen over die mondkapjes
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ook dat helpt niet tegen gamma straling
Maar het gaat vooral over zijn psychische gesteldheid.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Al die analyses over Putin zijn gesteldheid zijn ook dood vermoeiend. Misschien is die kerel wel topfit.
Hij heeft wel wat weg van die alcoholist uit Friesland uit Probleemwijken: Beerkequote:Op donderdag 3 maart 2022 18:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Blijf me verbazen hoezeer die kop past bij iemand die A) een oorlogsmisdadiger is em B) zichzelf ombrengt met gif.
Over welke eisen heb je het dan precies?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mijn optiek is, hoe meer hoe beter.
Maar dan wel aan de eisen voldoen.
lood en beton is het enige wat gamma straling kan tegenhouden, mits dik genoeg.quote:
Waaraan je moet voldoen om toegelaten te worden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:38 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Over welke eisen heb je het dan precies?
Mogelijk wat te veel PC games gespeeld. Je zou toch denken dat je op 30 jarige leeftijd kunt inschatten dat je zonder ervaring in een hel terecht komt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag het net.
Echt iemand die bij een selectie bij defensie niet door de (strenge) keuring zou komen.
heeft mijn pc geen probleem mee ..... die kan dat toch niet verstaan dat russischequote:Op donderdag 3 maart 2022 18:38 schreef Bocaj het volgende:
Hoorde op de radio dat we onze shit (Computers, Routers, Modems, Smartphones) moeten updaten... de russen komen er digitaal aan!
Ik heb ook liedjes in mijn hoofd: voor die Russische pubers die er geen zin meer in hebben en voor de 18+jarigen die aan de grens met Polen worden teruggestuurd: you’re in the army now en voor Zelenski I’m stillstanding.quote:
quote:
Er is een speciaal topic voor muziekjes over de oorlog OOR / Muziek die aan de oorlog doet denken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik heb ook liedjes in mijn hoofd: voor die Russische pubers die er geen zin meer in hebben en voor de 18+jarigen die aan de grens met Polen worden teruggestuurd: you’re in the army now en voor Zelenski I’m stillstanding.
Maar die gamma straling verdwijnt toch ook relatief snel? Met een redelijk korte halfwaardetijd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ook dat helpt niet tegen gamma straling
Ligt aan het isotoop toch? Niet alle radioactieve isotopen zenden dezelfde straling uit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:44 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar die gamma straling verdwijnt toch ook relatief snel? Met een redelijk korte halfwaardetijd.
Maar ik zou daar niet te ver in gaan, want Poetin speelt met mensenlevens. Dan zou het Westen ook met mensenlevens moeten gaan spelen in de vorm van het-betrokken-raken in een oorlog met Rusland, en dat zou een horrorscenario zijn. Plus, Poetin heeft veel meer ervaring in het macho-powerplay. Dus als we meegaan met zijn spelletjes, ligt hij altijd een stap voorop de rest. Ik pleit ervoor om de rust te bewaren, genuanceerd te reageren door sancties uit te voeren en ondertussen de Russische oorlogsmachine een halt toe te roepen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies, daarom moet je niet meespelen, maar keihard nee tegen hem zeggen. Call his bluf.
Het zou een schaakspel kunnen zijn die geen tien maar honderd stappen vooruitgedacht is. Maar bij de neus genomen, lijkt me dat ook ondertussen onwaarschijnlijk: hij heeft namelijk zijn hele politieke positie mondiaal gezien te grabbel gegooid, de economie van "zijn" Rusland is helemaal geruneerd en al zijn rijke maatjes kijken toch wel met andere ogen naar deze despoot. Dat zijn dingen die men niet kan incalculeren. Het lijkt er meer op dat hij al die sancties en isolatie maar voor lief neemt voor zijn ultieme Sovjet Rijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Of het is juist precies wat hij heeft ingecalculeerd. Misschien wist hij dat we zo zouden reageren en dat dat hem op termijn een reden zou geven om op de knop te drukken uit ''verdediging''.
Nee, ik laat een invalshoek zien vanuit mijn perspectief. Mijn hele post was geheel genuanceerd, dat wil zeggen van beide kanten bekeken, met allerlei argumenten om het te staven.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mensen kunnen het zelfs na deze (tot nu toe) slecht uitgevoerde invasie niet laten om in Poetin een briljante strateeg te zienHij doet het allemaal om ons op het verkeerde been te zetten! Dit was precies wat hij wou! Briljant!
![]()
Groot feest!quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als Putin morgen door de bliksem getroffen wordt?
Ja idd… ik zit nog steeds te kijken wanneer hij door de midden gaat…😏quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:37 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je dit als giffje in een loop ziet, dan lijkt het toch meer op zo’n typische Oost Europese drinkebroer.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:41 schreef Cherni het volgende:
Mogelijk wat te veel PC games gespeeld. Je zou toch denken dat je op 30 jarige leeftijd kunt inschatten dat je zonder ervaring in een hel terecht komt.
Oekrane zette tenminste stappen naar een democratische natie. O wacht, dat bedoelde Putin De-natieficatie...quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Vechten tegen IS, vechten tegen genocide plegende terroristen groepen tegen burgers. Een burgeroorlog.
Allemaal prima als je dan als huurling gaat meevechten.
Maar een Oostblok onderonsje tussen 2 Maffialanden, je dood tegemoet lopen. Dat is toch kansloos.
Daar zijn geen winnaars.
En die Zelensky die vind ik ook niet helder op de graat.
Die verhaaltjes alsof Oekrane aan de winnende hand zou zijn. Hij leidt burgers, jut ze op, in een onwinbare oorlog.
Hup die hele zooi weer onder bestuur van Kremlin en dan als EU heel streng toezien en optreden mochten er dan nog onjegendheden tegen burgers zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |