Wisten we toch al?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh je hebt ook nog juist geantwoord zie ik nu
[ twitter ]
Maar die arme Russen hebben op dat kleine lapje grond amper bewegingsruimtequote:Op donderdag 3 maart 2022 18:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Rusland heeft al een stukje land.
dan is die doodquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als Putin morgen door de bliksem getroffen wordt?
Dan slaakt iedereen een zucht van opluchtingquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oja, Oekraïne wordt aangevallen, en moet nu een stuk land geven, want beide zijn gewelddadig. In Oekraïne mogen ze eenmaal niet kiezen...quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Kan dit geweld niet stoppen van beide kanten? Geef allebei de landen gewoon een stukje land. Alleen maar slachtoffers hier.
Blijf me verbazen hoezeer die kop past bij iemand die A) een oorlogsmisdadiger is em B) zichzelf ombrengt met gif.quote:
van wat ik begrijp leeft Putin al lange tijd alleen en gaat hij de deur niet uit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.gelderlander.(...)p-in-nijmegen-287612quote:Een frietje oorlog bestellen? Bij de bekende Nijmeegse cafetaria Piccolini aan de Lange Hezelstraat kan het niet meer. Vanwege de oorlog in Oekraïne stopt de snackbar met het gebruik van de term 'frietje oorlog'. Beeld: Mitchel Suijkerbuijk.
Ach das gewoon reclame maken. Nu kent half nederland opeens een random patatzaak in gelderland.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:26 schreef Mike-The-Situation het volgende:
https://www.gelderlander.(...)p-in-nijmegen-287612
GODVERDOMME wat slaan mensen toch door zeg![]()
Ik mag het van ganser harte hopen lolquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ach das gewoon reclame maken. Nu kent half nederland opeens een patatzaak in gelderland.
wat denk je wat de werkelijke reden is?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:26 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Die Belgen stellen zich wel heel erg aanquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:26 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Levert wel publiciteit op.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:26 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Bron!quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als Oekraïne in handen van de Russen valt, zijn de Baltische staten Estland, Letland en Litouwen als volgende aan de beurt. Daarvoor waarschuwt de Oekraïense president Volodimir Zelenski.
Ik maakte die grap 3 dagen geleden al trouwens 'Patatje Peacekeeping mission' dus wil eigenlijk wel mn geld zien voor deze verandering.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:27 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ik mag het van ganser harte hopen lol
Bron is Zelensky. Lees in verschillende media dat 'ie dat gezegd heeft. Past ook prima in de lijn van proberen de NAVO in deze oorlog te trekken.quote:
Hij heeft toch iets met een lekkere jonge turnster?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
van wat ik begrijp leeft Putin al lange tijd alleen en gaat hij de deur niet uit.
Nee gastquote:Denk eerder dat er een taak ligt voor Lil' kleine om met de dochter van Putin autos te gaan testen. Specifiek het sluiten van portieren.
Ze verwelkomden onze tirannieke, verarmde stagnerende dictatuur niet. Het moeten wel neonazi's zijn.quote:
Heb je het filmpje gezien? Die malloot lijkt er aardig serieus overquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
wat denk je wat de werkelijke reden is?
Dat zou ik ook zijn. Lekker gratis reclame...quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:29 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien? Die malloot lijkt er aardig serieus over
hoe zien die eruit?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Vis1980 het volgende:
Trouwens, al je na een nuke echt twee weken binnen moet blijven, is het misschien een idee om Thuisbezorgers te voorzien van stralingsdichte pakken?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Dutch_view het volgende:
Op 1Vandaag nu een item over de Nederlanders die zich aanmelden voor het Vreemdelingenlegioen.
Zo ook de 30 jarige Jordy, in het dagelijks leven schoonmaker![]()
Geen ervaring met gevechtshandelingen.
Lijkt wel een aflevering van Ik Vertrek
Precies waar men in Oekraine nu behoefte aan heeft. Dead meat zonder enige ervaring en behoefte aan een aantal maand training.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Dutch_view het volgende:
Op 1Vandaag nu een item over de Nederlanders die zich aanmelden voor het Vreemdelingenlegioen.
prima toch? dat moet hij wetenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Dutch_view het volgende:
Tja, en toch kun je het nog steeds kopen. What's in a name, maar ik besef me dat je dat dan voor 'beide partijen' kunt zeggen. Van mij part heet het Patatje pussygrool, als het maar mayonaise en pindasaus heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:26 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag het net.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Dutch_view het volgende:
Wel respect voor die vrouw met PTTSquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Dutch_view het volgende:
En UI!quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tja, en toch kun je het nog steeds kopen. What's in a name, maar ik besef me dat je dat dan voor 'beide partijen' kunt zeggen. Van mij part heet het Patatje pussygrool, als het maar mayonaise en pindasaus heeft.
Koekje erbijquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:32 schreef Vis1980 het volgende:
Tja, en toch kun je het nog steeds kopen. What's in a name, maar ik besef me dat je dat dan voor 'beide partijen' kunt zeggen. Van mij part heet het Patatje pussygrool, als het maar mayonaise en pindasaus heeft.
Komt door BLM-activisten. Mensen zijn daar nu zó klaar mee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sinds wanneer wordt Wit-Rusland in de Nederlandse media ook als Belarus benoemd? Jaja ik snap dat het zo heet maar het was altijd Wit-Rusland in de Nederlandse taal.
GODVERDOMME wat maken mensen zich toch onnodig druk om alles en iedereenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:26 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Maar niet verstandig om met PTSS vervolgens opnieuw oorlogshandelingen te gaan uitvoeren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel respect voor die vrouw met PTTS
daar gaat gamma straling doorheen als een mes door zachte boter.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1500 eurotjes maar, prijsverhoging van 2 euro per gerecht.
Alsof Poetin zich aan oorlogsrecht houdt.quote:
Klopt, dat is waar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar niet verstandig om met PTSS vervolgens opnieuw oorlogshandelingen te gaan uitvoeren.
Dan maar hamsterenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
daar gaat gamma straling doorheen als een mes door zachte boter.
over een paar maanden lopen we er allemaal mee over straat , voor het geval .... en maar klagen over die mondkapjesquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1500 eurotjes maar, prijsverhoging van 2 euro per gerecht.
ook dat helpt niet tegen gamma stralingquote:
Aldus iemand die zich druk maakt om een of andere onbekende patatbakker.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GODVERDOMME wat maken mensen zich toch onnodig druk om alles en iedereen![]()
Als je dit als giffje in een loop ziet, dan lijkt het toch meer op zo’n typische Oost Europese drinkebroer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |