Neuh, constante stroom bedreigingen van overheidsfunctionarissen richting Zweden en Finland.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:09 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Tweet is van 25-2.
Artikel is van 2-2.
Hou even op met paniekzaaien a.u.b.
Geen idee, maar ze mogen het zeggen toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom zou bij1 tegen diefstal zijn?
hahahahahahahahahahaha
Haha, ik vroeg mij dit ook al af. BIJ1, FVD, Haga, dat is een opmerkelijke combo.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Waarom zou Bij1 hier tegen zijn?
gargamelquote:
Zweden en Finland overwegen nu toch ook een aanvraag bij de NAVO/EU?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neuh, constante stroom bedreigingen van overheidsfunctionarissen richting Zweden en Finland.
Maar net doen alsof je dat allemaal niet weet is ook vorm van trollen, h.
Je hebt zeker een punt. En feitelijk is mijn kritiek gericht op de smokkelaars en andere kwaadwillenden die nu deze oorlog en de gastvrije houding ten opzichte van oekraners gaan misbruiken om ook anderen hiervan te laten profiteren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:08 schreef KreKkeR het volgende: [..] Ik vul jouw post alleen aan. Want ik hoop niet dat bij voorbaat iedere Oekraner met een kleurtje bij voorbaat wordt behandeld als Afrikaanse vluchteling die misbruik maakt van de situatie en die daardoor de grens niet overkomt. Er zijn, zoals ik al aangaf daadwerkelijk Oekraners (qua nationaliteit) met kleurtje (vaak wel wat jonger en gemengd Oekraens + andere afkomsts). Daarnaast zijn er Afrikaanse studenten, die m.i. terug moeten naar het thuisland, maar hiervoor moeten ze wel eerst Oekrane uit. Daarnaast zijn er (kleine groepen) vluchtelingen van overal ter wereld, die in Oekrane werden opgevangen en nu Oekrane uitvluchten. En dan, tot slot heb je de groep waar jij volgens mij op doelt, vluchtelingen die in Wit-Rusland zaten, die nu even snel door Wit-Rusland over Oekraense grens worden gedropt.
Als Putin denkt dat hij Zweden en Finland (als ze zelf willen) nu nog uit de NAVO kan houden dan heeft hij het grondig mis. Hij krijgt misschien (een deel van) Oekrane d.m.v. geweld maar als consequentie zullen we zorgen dat andere landen die Putin wil inlijven zoals Zweden en Finland verder buiten bereik komen voor hem dan ooit tevoren. Hij wint misschien deze strijd maar zal nooit de oorlog winnen. En zelfs het winnen van de strijd is nog maar zeer de vraag met z'n flopleger van 'm.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:03 schreef capricia het volgende:
Rusland heeft Finland en Zweden een brief gestuurd waarin ze bedreigd worden?
https://www.highnorthnews(...)ias-security-demands
[ twitter ]
Het is geen diefstal maar restituties voor het slavernijverleden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Geen idee, maar ze mogen het zeggen toch?
ja nee ze mogen tegen stemmenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze mogen het zeggen toch?
Populisten wil populist. Dat hebben ze allemaal gemeen bij die partijen. Alles op de onderbuik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, ik vroeg mij dit ook al af. BIJ1, FVD, Haga, dat is een opmerkelijke combo.
Misschien denken ze dat het op een of andere miraculeuze wijze een disproportioneel nadelige impact zal hebben op mensen van kleur en de LGHBTQA+ gemeenschap, of zo.
Je hebt vreemde vrindjes.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
gargamel
ik kijk geen smurfen dus ik dacht serieus dat hij kkrmel heette want zo noemde mijn vrindjes hem
true story
ook truequote:
Ik hoef geen nucleaire oorlog voor zweden of finland te riskeren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als Putin denkt dat hij Zweden en Finland (als ze zelf willen) nu nog uit de NAVO kan houden dan heeft hij het grondig mis. Hij krijgt misschien (een deel van) Oekrane d.m.v. geweld maar als consequentie zullen we zorgen dat andere landen die Putin wil inlijven zoals Zweden en Finland verder buiten bereik komen voor hem dan ooit tevoren. Hij wint misschien deze strijd maar zal nooit de oorlog winnen. En zelfs het winnen van de strijd is nog maar zeer de vraag met z'n flopleger van 'm.
Mensen die het niet met mij eens zijn zijn niet te vertrouwen. Je zou het zelfs minderwaardige mensen kunnen noemen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goede tt @:scrummie. Ik ben het volledig met je eens deze keer!
Ben zeer benieuwd nu naar de geldstromen van Bij1. Zou er wat oligarchisch bij zitten?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Bij1 is economisch extreem-links en extreem-links is niet vies van een beetje gelegitimeerde diefstal. Dus dat kan het haast niet zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is gelegitimeerde diefstal. Daar kun je voor of tegen zijn
Pas als ze bij jou door de straat marcheren?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik hoef geen nucleaire oorlog voor zweden of finland te riskeren.
Het wordt nog gekker. Zoals er staat is het een gewijzigde motie, dit is het origineel. Check die naam rechts...quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Bizar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:09 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Tweet is van 25-2.
Artikel is van 2-2.
Hou even op met paniekzaaien a.u.b.
quote:Finland & Sweden receive letters from Putin demanding security guarantees for Russia
Russian President Vladimir Putin, on Wednesday, sent missives to authorities in Finland and Sweden asking them to provide security guarantees.
https://www.highnorthnews(...)ias-security-demands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |