Doordat de laatste meeting deze oorlog inluidde...quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:59 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Door de schreeuwerige hoofdletters?
Het is een complot!quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De inflatie die er al is en nog komt kan nu mooi worden afgeschoven op deze invasie.
Zo zit ik er ook in, inderdaad. Ik ben niet heel rijk, maar heb al fors gedoneerd aan Oekraïne. Wel rechtstreeks, niet via hulporganisaties want die vertrouw ik niet. Ik spaar wel weer bij, hun kennende krijg ik het ook nog gewoon terug ook zodra ze weer wat hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:58 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Zolang het maar bij financieel lijden blijft heb ik er geen moeite mee.
Wei Zhein Hoax dusquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is Wei Zhang Hao een hoax.
Het account is bestaat sinds januari 2022. En de afbeelding ziet eruit als alle auto-generated afbeeldingen. Zo recht van voren, en zonder echte achtergrond.
Technisch gezien luidde het niet een oorlog in maar een vredesmissie. De oorlog komt nu pas natuurlijk, en dan volgt ook die 'martial law' (want oorlog).quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Doordat de laatste meeting deze oorlog inluidde...
Die foto's zie je ook vaak op paspoorten, lijkt me zeer verdacht inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:59 schreef luxerobots het volgende:
Zo recht van voren, en zonder echte achtergrond.
Geen complot maar wel een mooie bijkomstigheid voor ze. Never waste a good crisis.quote:
Er bestaan ook daadwerkelijk Oekraïners met Afrikaanse roots.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:55 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
De eerste afrikanen met 'Oekraïnse achtergrond' zijn wel al gespot in Polen
De VS bepaalt niet wat wel en niet een oorlogsmisdaad isquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat verdrag over clustermunitie heeft de VS toch ook niet ondertekend? Kan dit dat wel een oorlogsmisdaad zijn? (tenzij je ze natuurlijk inzet tegen burgers. maar daarvoor hoeft het geen clustermunitie te zijn)
Nee, dat ligt aan het vlaggetje op je vliegtuig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat verdrag over clustermunitie heeft de VS toch ook niet ondertekend? Kan dit dat wel een oorlogsmisdaad zijn? (tenzij je ze natuurlijk inzet tegen burgers. maar daarvoor hoeft het geen clustermunitie te zijn)
Maar dat is niet wat ik zei.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Er bestaan ook daadwerkelijk Oekraïners met Afrikaanse roots.
Chinese twitterbotsquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is Wei Zhang Hao een hoax.
Het account is bestaat sinds januari 2022. En de afbeelding ziet eruit als alle auto-generated afbeeldingen. Zo recht van voren, en zonder echte achtergrond.
Sterker nog, het hof dat dat wel doet wordt door de VS niet eens erkend.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:01 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
De VS bepaalt niet wat wel en niet een oorlogsmisdaad is
Dit is niet heel vriendelijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:02 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het was misschien sowieso maar beter geweest als je niets had gezegd.
Dat account is zo stereotypisch dat ik eerder een 300kg wegende 4channer verwachtquote:
En mochten ze besluiten toch een Amerikaan te vervolgen dan zal de VS met geweld deze persoon kopen ophalen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sterker nog, het hof dat dat wel doet wordt door de VS niet eens erkend.
En niet door de Russen, toch? Ik geloof zelfs dat de VS een invasietje pleegt op den haag als er met het strafhof wordt gedreigd. Weet niet hoe de details eruit zienquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sterker nog, het hof dat dat wel doet wordt door de VS niet eens erkend.
Als Poetin het heeft over niet toestaan van uitbreiden van de NAVO dan heeft hij het niet alleen over Oekraine. Dat zijn acties landen aansporen om dat lidmaatschap aan te vragen heeft hij geen boodschap aan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:03 schreef capricia het volgende:
Rusland heeft Finland en Zweden een brief gestuurd waarin ze bedreigd worden?
https://www.highnorthnews(...)ias-security-demands
Dat zeggen ze ja, maar dat is ook maar spierballentaal.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
En mochten ze besluiten toch een Amerikaan te vervolgen dan zal de VS met geweld deze persoon kopen ophalen.
Hey putin lovers, die over elkaar heen buitelen om te roepen hoe fantastisch dat russische leger wel niet is, lezen we dit?quote:
Ja, er kwam net een dode generaal voorbij, maar goed dat je het vanuit deze redelijk goede bron nog eens bevestigt!quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:03 schreef speknek het volgende:
Was deze al gepost? Zeer hoge meneer.
[ twitter ]
Dan is het dreigen met het ICC toch zinloos?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:04 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
En niet door de Russen, toch? Ik geloof zelfs dat de VS een invasietje pleegt op den haag als er met het strafhof wordt gedreigd. Weet niet hoe de details eruit zien
Nee dat is zelfs wettelijk bepaald: https://nl.wikipedia.org/(...)rs%27_Protection_Actquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja, maar dat is ook maar spierballentaal.
buiten bereik denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:05 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Die kolonne, waarom is die niet al lang en breed uitgeschakeld door de Oekraïense militairen?
Ik weet het niet. Hoe ging dat met die Joegoslaven? Erkende zij het strafhof wel?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan is het dreigen met het ICC toch zinloos?
Niet zoveel middelen meer. Stel ze hebben nog maar een aantal drones + wapens voor de drones. Dan kan je dat beter niet verspillen aan een kolonne die al vast staat...quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:05 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Die kolonne, waarom is die niet al lang en breed uitgeschakeld door de Oekraïense militairen?
Amerikanen hebben een wet ofzo waarin ze aangeven zich gerechtigd te voelen een invasie te plegen in Den Haag om gearresteerde Amerikanen te ontzetten uit de klauwen van het ICC.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:04 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
En niet door de Russen, toch? Ik geloof zelfs dat de VS een invasietje pleegt op den haag als er met het strafhof wordt gedreigd. Weet niet hoe de details eruit zien
die zijn niet in staat om er wat aan te doenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:06 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hoe ging dat met die Joegoslaven? Erkende zij het strafhof wel?
Nee, volgens mij was het ook Milosevic die de rechters uitschold en riep: This Tribunal is illegal.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:06 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hoe ging dat met die Joegoslaven? Erkende zij het strafhof wel?
Ik vul jouw post alleen aan. Want ik hoop niet dat bij voorbaat iedere Oekraïner met een kleurtje bij voorbaat wordt behandeld als Afrikaanse vluchteling die misbruik maakt van de situatie en die daardoor de grens niet overkomt.quote:
Ja? En?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee dat is zelfs wettelijk bepaald: https://nl.wikipedia.org/(...)rs%27_Protection_Act
Dus dan kan het strafhof nog wel degelijk zin hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was het ook Milosevic die de rechters uitschold en riep: This Tribunal is illegal.
Natuurlijk deed hij dat, want hij was in grote problemen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was het ook Milosevic die de rechters uitschold en riep: This Tribunal is illegal.
Wie post dat hier?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:06 schreef Vis1980 het volgende:
Daar gaan we weer, Rutte is een dictator, VS in en in slecht, de media is staatspropaganda....ondertussen valt een dictator een land binnen en staat op het punt het hele land uit te schakelen en toe te voegen aan oude Sovjetdromen (grote dictatuur). FvD-ers laten weer lekker zien wat hun prio's zijn.
Andere nemen er gewoon een borreltje bij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens de VS kan de VS sowieso geen oorlogsmisdaden begaan, ze erkennen dat hele tribunaal niet. Ze hebben zelfs een wet in het leven geroepen dat ze het tribunaal invallen (Nederland dus) als er een Amerikaan voor het tribunaal gesleept zou worden. Was het niet Bush die dat deed toen, en Balkenende had daar wel zorgen over geuit naar Bush, maar die had gezegd dat Balkenende zich geen zorgen hoefde te maken, omdat het toch nooit zou gebeuren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Tweet is van 25-2.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:03 schreef capricia het volgende:
Rusland heeft Finland en Zweden een brief gestuurd waarin ze bedreigd worden?
https://www.highnorthnews(...)ias-security-demands
[ twitter ]
Omdat Oekraïners blank zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Waarom zou Bij1 hier tegen zijn?
zit vol idiotenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dat het dus geen spierballen taal is maar gewoon zo vastgelegt, in de praktijk zullen ze ook geen Amerikanen vast houden omdat ze gewoon in eigen land berecht zullen worden.quote:
Oekraïne is een racistisch land. Geld moet naar BLM.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Het is gelegitimeerde diefstal. Daar kun je voor of tegen zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
waarom zou bij1 tegen diefstal zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is gelegitimeerde diefstal. Daar kun je voor of tegen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |