Zou baby Pjotr of Svetlana noemen voor de zekerheid.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:11 schreef roos94 het volgende:
Bevallen in een schuilkelder... veel erger wordt het toch niet
Ik las dat een nucleaire winter ook heel goed helpt tegen global warming.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als de restanten van de mensheid over een paar jaar weer in de Middeleeuwen leven dan zal dat wel meevallen.
De laatste zin van een post.quote:
Er moeten toch wel mensen in de buurt zijn om de boel aan te sturen lijkt me. Je stuurt een kleuterklas ook niet naar de Efteling zonder een juf mee te sturen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stuurt Rusland zijn generaals mee de oorlog in?
Bevallen in een nederlands ziekenhuis is ook geen pretje, zorg is hartstikke slecht hier.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:11 schreef roos94 het volgende:
Feit blijft dat er nu een “oefening van de VS” gaande is en ze de boel in Vlissingen staan uit te laden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:42 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraken van zo'n gek
Snelle manier om alle sympathie te verliezen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:12 schreef byah het volgende:
Ik had eigenlijk nog wel een Oekrainse false flag verwacht om de NAVO in de oorlog te rommelen
In geologische termen is 20.000 - 30.000 jaar natuurlijk helemaal niks totdat de straling verdwenen is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik las dat een nucleaire winter ook heel goed helpt tegen global warming.
Ik ben hoopvol gestemd over het klimaat.
De verloskundige zorg in NL is fantastischquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Bevallen in een nederlands ziekenhuis is ook geen pretje, zorg is hartstikke slecht hier.
Meen jequote:Op donderdag 3 maart 2022 11:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Feit blijft dat er nu een “oefening van de VS” gaande is en ze de boel in Vlissingen staan uit te laden.
Redelijk, laten we het daar op houden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
De verloskundige zorg in NL is fantastisch
Ja, dat is het nadeel van een oorlog tegen een dictator. Die doet niet aan mensenrechten en verdragen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, wel een kwestie van de lange adem, en het is natuurlijk tenenkrommend om al die tijd de Oekraïners te zien lijden. Kan me voorstellen dat de handen jeuken van degenen die zouden kunnen ingrijpen.
Daarom. De impact van de mens op de planeet is sowieso tijdelijk. Zodra wij weg zijn komt het allemaal weer goed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:13 schreef Aurelius het volgende:
[..]
In geologische termen is 20.000 - 30.000 jaar natuurlijk helemaal niks totdat de straling verdwenen is.
Heel jammer. Want in de rest van zijn post haalt hij een paar zeer goede dingen aan. Ik raad je aan de hele post te lezen.quote:
Toch heeft de NOS daar wel een fetish voorquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:11 schreef roos94 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |