Alarm?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:06 schreef Yesse het volgende:
Perfect moment voor een dipje van je router/internet: als je een nieuw topic opent :’) afijn, conclusie van mijn Lapo: goed geslapen ondanks alarm en een man die denkt dat hij een beestje op zich heeft
Ja er ging buiten een alarm af, precies op het moment dat er ergens in een auto of huis de muziek keihard aan stondquote:
Wat een verschrikkelijk land ook hè...quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:15 schreef Nashipeer het volgende:
Sergey's profiel is plotseling leeg, en zijn facebookpost over de oorlog is weg. Ik hoop niet dat er iets ergs is gebeurd![]()
De Russische regering had ook iets aangekondigd dat iedereen die "nepnieuws" over de oorlog verspreidt, 15 jaar de cel in gaat toch. Hopelijk heeft hij dit uit voorzorg verwijderd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Frustratie: Ik moet om half 9 in het ziekenhuis zijn. Rijdt de trein niet😠
Net gedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:51 schreef Yesse het volgende:
[..]Zijn er alternatieven? Het ziekenhuis bellen?
Mooi.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:38 schreef GeorgeM het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)paralympische-spelen
Hier hadden ze van mij best een uitzondering mogen maken... ik stel me zo voor dat het leven van een minder valide sporter in Belarus al niet heel geweldig is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:38 schreef GeorgeM het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)paralympische-spelen
Op de radio kan je je eigen beelden maken hèquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:43 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vol spanning, jeetje ik ben zo zenuwachtig, wachten wat er komen gaat. Ik vind het jammer dat ipv de radiouitzending er geen tv uitzending komt, net zoiets als het Top2000 café.
Maar het liedje moet toch goed zijn? Ja joh!
Een echte kerel had dit in het Nederland topic geplaatst Fred!quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:49 schreef Fred_B het volgende:
(Overigens denk ik dat als we echt een potentieel winnend liedje zouden hebben, we ondertussen wel iets hoger hadden gestaan bij de bookmakers, maar laat ik de voorpret niet te veel drukken.)
En ruzie krijgen met heel ESF?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een echte kerel had dit in het Nederland topic geplaatst Fred!
Achter de schermen zullen best wel wat mensen het gehoord hebben en met een klein bedrag kan je de odds al flink bewegen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:06 schreef Em31 het volgende:
Ik heb geen idee hoe dat werkt trouwens, wie zouden dan moeten wedden voor we het gehoord hebben? Gehoord van de mensen bij Eurovision bijvoorbeeld?
Ja daar is niemand bang voor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En ruzie krijgen met heel ESF?![]()
Hier leest tenminste alleen @:strani mee
Ja dan gebeurt er niet echt veel nee, al kan ik me nog voorstellen dat het moeilijk in te schatten is door de dingen die jij gisteren noemde, vooral de taal.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Achter de schermen zullen best wel wat mensen het gehoord hebben en met een klein bedrag kan je de odds al flink bewegen.
Al kan natuurlijk ook gewoon iedereen eerlijk zijn
Ja uiteraard (al is winnen dit jaar iets minder lastig dan gebruikelijk), maar lekker meedoen in de Top 10 zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dan gebeurt er niet echt veel nee, al kan ik me nog voorstellen dat het moeilijk in te schatten is door de dingen die jij gisteren noemde, vooral de taal.
Maar winnen is sowieso gewoon lastig, het zou leuk zijn, maar top 10 zou ook al fantastisch zijn (of nouja top 5 ook wel met wat we tot nu toe hebben).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |