Slaap lekker!quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het is maar een naam
![]()
ik ga nu wel slapen. Rustig aan booster. En nachtbraakze.
Morguh Booster, wat een verwennerij. HIer zal ik wel aan kunnen wennen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:28 schreef B00STER het volgende:
Goedemorgen lieve @:dotteke de koffie staat klaar, alleen even 'aan' zetten.In de oven liggen croissantjes, ook even op 'aan' drukken en met 15 minuutjes heb je heerlijke warme croissantjes. Verder heb ik de kachel ingesteld op een comfortabele temperatuur van 20 graden. Dat je maar een fijne ochtend mag hebben!
Dat was even een verwennerij of niet,quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt jaloers naar een smullend en genietend Dotteke.
Nou, inderdaad. Je ochtend kan niet meer stuk nu.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was even een verwennerij of niet,
Nee, zeker niet. Dat was lekker wakker worden. Allleen op knopjes drukken en de kamer geurde al snel naar koffie en warme croissantsquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Je ochtend kan niet meer stuk nu.
Hey Mailyquote:
Zegguh ben jij verstoppertje aan het spelen ofzo?quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:16 schreef B00STER het volgende:
En daar zit ik dus weer in mijn eentje met al mijn vrienden.
Hey ToTquote:
Grees!quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
MrsL![]()
![]()
![]()
je moet zo even in BB lezen![]()
![]()
Krijg je meteen idd lente kriebels..quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
Heerlijk Mrs L
straks maar even buiten bezig
kan er echt van genieten die zon
knopjes in de bomenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Krijg je meteen idd lente kriebels..
Gaat nu ook wel hard denk ik..quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
knopjes in de bomen
wordt straks alles weer groen
heerlijk
Snap ik.quote:
ben geen ventquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik.
Wel met de handjes uit je broek blijven terwijl je dat doet
Zoiets iddquote:
Dat komt nog wel, moet ook weer niet té snel gaan héquote:
hoeft ook niet de hele dag aan mij te denken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben geen vent
die hele dagen met de handen in de broek loopt![]()
![]()
Graad of 15 is wel goed volgens mij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, moet ook weer niet té snel gaan hé
Volgende maand denk ik welquote:
Met een gag ball in je muil ben je zo woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoeft ook niet de hele dag aan mij te denken.
snap wel als het zo is want ik ben extreem sexy natuurlijk
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoeft ook niet de hele dag aan mij te denken.
snap wel als het zo is want ik ben extreem sexy natuurlijk
Nee puur toeval! Ben de laatste dagen erg druk met projecten, gewoon niet zoveel forum tijd helaas! Alleen 's avonds laat evenquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zegguh ben jij verstoppertje aan het spelen ofzo?
Ik kom alleen als greys er niet is,ofzo??
Ow en ik slide straks nog wat in je dm
Werk ze vandaag b00stertje
Kleine moeite! Graag gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Booster, wat een verwennerij. HIer zal ik wel aan kunnen wennen.
Ik zit nu heerlijk te genieten van de croisssantjes en de lekkere koffie
Mijn dank ik groot
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee puur toeval! Ben de laatste dagen erg druk met projecten, gewoon niet zoveel forum tijd helaas! Alleen 's avonds laat even
Was wel lekker wakker worden zo.quote:
Rabbiquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes Middages Vivantastische mensjes
Alles wel op deze Zonnige Donderdag?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles wel op deze Zonnige Donderdag?
Ook prima. Lekker rustig thuiswerken terwijl muis op de zaak werkt. Heerlijke stilte zoquote:
ik zou willen dat ik alleen thuis wasquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook prima. Lekker rustig thuiswerken terwijl muis op de zaak werkt. Heerlijke stilte zo![]()
In dat geval ben je duidelijk geen leidinggevend materiaalquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik alleen thuis was
Dan heb je niemand die je bubbels, bier en bitterballen brengtquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook prima. Lekker rustig thuiswerken terwijl muis op de zaak werkt. Heerlijke stilte zo![]()
ik hoor je wel weer als jij koters hebtquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval ben je duidelijk geen leidinggevend materiaal
appiequote:Op donderdag 3 maart 2022 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan heb je niemand die je bubbels, bier en bitterballen brengt
Daar heb ik oempa loempas voorquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan heb je niemand die je bubbels, bier en bitterballen brengt
Dan ben ik 10 maanden per jaar van huisquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor je wel weer als jij koters hebt![]()
![]()
Bof ik dat ik geen kinderwens hebquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor je wel weer als jij koters hebt![]()
![]()
jij wilt geen kleine rookworstjes?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bof ik dat ik geen kinderwens heb
inb4 hij heeft al een klein rookworstjequote:Op donderdag 3 maart 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij wilt geen kleine rookworstjes?
Mini rookworstjes klinkt wel schattigquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
inb4 hij heeft al een klein rookworstje
mini worstje weer wat minderquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mini rookworstjes klinkt wel schattig
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
inb4 hij heeft al een klein rookworstje
Muah, 2 is wel genoeg. Al zul je net zien dat de 2e zwangerschap een tweeling is ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:08 schreef greysbones het volgende:
we moeten natuurlijk ook niet teveel nieuwe aanwas.. rabbit zal in zijn eentje al een heel leger produceren
of de 1ste een vierlingquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, 2 is wel genoeg. Al zul je net zien dat de 2e zwangerschap een tweeling is ofzo
Ik heb ooit de buik gezien van een vrouw met een drieling die tegen het einde van de zwangerschap aanzat, dat leek me al geen pretje. Laat staan als je een vierling krijgtquote:
Vond één al bevalling genoegquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit de buik gezien van een vrouw met een drieling die tegen het einde van de zwangerschap aanzat, dat leek me al geen pretje. Laat staan als je een vierling krijgt
2 was ook echt klaarquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vond één al bevalling genoeg
kloptquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies, en meisje+jongen, meer smaken zijn er niet
Ha ha jep!quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
en als het 2 meiden waren geweest was ik ook klaar
Zeg dat maar niet te hard, voor je het weet is het een meisje die een jongen wil zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies, en meisje+jongen, meer smaken zijn er niet
Ja met alle respect hoor, maar met al die letters waar we tegenwoordig rekening mee moeten houdenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard, voor je het weet is het een meisje die een jongen wil zijn.
They/themquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja met alle respect hoor, maar met al die letters waar we tegenwoordig rekening mee moeten houden
Alle letters van het alfabet met alle mogelijke combinaties ervan behalve de ouderwetse A tot Zquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja met alle respect hoor, maar met al die letters waar we tegenwoordig rekening mee moeten houden
Wat heb je gegeten of ga je vanavond nog eten?quote:
Had kip hawaii met rijstquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten of ga je vanavond nog eten?
Lekkah! Al mag ik hopen dat de ananas koud was.quote:
Warm en koudquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkah! Al mag ik hopen dat de ananas koud was.
Wij hebben Chicken teriayke gehad met rijstquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat ga jij eten of heb je al gegeten?
Dat is ook lekker zegquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben Chicken teriayke gehad met rijst
Zeker, ik maak enkel het aller lekkerste eten klaarquote:
wanneer kook je voor ons?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, ik maak enkel het aller lekkerste eten klaar
Als jullie culinair genoeg onderlegd zijn om van mijn maaltijden te kunnen genietenquote:
Dat geloof ik ook wel jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, ik maak enkel het aller lekkerste eten klaar
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jullie culinair genoeg onderlegd zijn om van mijn maaltijden te kunnen genieten
ik zou wel eens willen dat mijn hoofd zo deedquote:
Gordon Ramsay zijn kookkunsten horen in een McD thuis nadat jullie een van mijn maaltijden hebben gehadquote:
quote:
Ja dit dusquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alle letters van het alfabet met alle mogelijke combinaties ervan behalve de ouderwetse A tot Z
Ja lief krokodilletjequote:Op donderdag 3 maart 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schattig lekker drijven in t water
ik wacht op de uitnodigingquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gordon Ramsay zijn kookkunsten horen in een McD thuis nadat jullie een van mijn maaltijden hebben gehad
Ik verwacht dan wel dat je aan alle eisen voldoet die bij een 5 sterren restaurant horenquote:
in vol gala??quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verwacht dan wel dat je aan alle eisen voldoet die bij een 5 sterren restaurant horen
Als je dat moet vragen voldoe je bij lange na niet aan de minimale eisenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
in vol gala??
of in kleding die ruim valt vanwege het uitbuiken?
Die worden enkel vergeven aan de chef cocks die op eenzame hoogte kokenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen voldoe je bij lange na niet aan de minimale eisen
Mama bosuil is even van het nest.....quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dan mag je ook niet op mijn zomerparty komen
aah dan kunnen er weer muisjes bijquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Mama bosuil is even van het nest.....![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kom ik enkel als je eindelijk eens lekkere snacks en bier hebtquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dan mag je ook niet op mijn zomerparty komen
nee je mag niet komen want je kunt niet 10 sterren feest vierenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kom ik enkel als je eindelijk eens lekkere snacks en bier hebt
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee je mag niet komen want je kunt niet 10 sterren feest vieren![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah dan kunnen er weer muisjes bij
hij haalt voor ongeveer 100,- euro muisjes per week![]()
![]()
ja anders was het wel heel zielig geweestquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja geloof ik wel. Gaat een flinke zak in om de dag (wat ik zie dan). Maar fijn dat ze het doen
Dat je die kentquote:
weet je dat Rabbot helemaal niet voor ons wil koken??quote:
Whuuut hoe kan dat nuquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je dat Rabbot helemaal niet voor ons wil koken??
hij voelt zich te chique voor ons![]()
![]()
Ja dat klopt wel ongeveer. Die grijpen zelden in. Maar de oehoe's hebben ze vorig jaar ook gered toen beide ouders verdwenen omdat die jongen al zo groot waren ondertussen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja anders was het wel heel zielig geweest
hij vertelde dat ze bij beleef de lente dat niet doen
raden ze af
maar de uilenwerkgroep raad het aan![]()
![]()
is ook jammer als ze dan dood gaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel ongeveer. Die grijpen zelden in. Maar de oehoe's hebben ze vorig jaar ook gered toen beide ouders verdwenen omdat die jongen al zo groot waren ondertussen.
gewoon in bed gooienquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef ToT het volgende:
Ik kan nu weer ff typen, Mini-ToT zit weer heel even niet met het toetsenbord te kutten!
Lekker beat welquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
Hij wordt al wat rustiger en slaperiger van de heavy metal en SNOEIharde elektronische muziek hier.Iron Maiden hierna is echt ongelooflijk soft!
quote:
Ah dat is wel leuk.. Hoef je geen kinder liedjes aan te horenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]!
![]()
Ja ze hebben wel meer toffe nummers als deze!Het kan Mini-ToT allemaal niet hard genoeg zijn!
Je ziet zijn interesse bij rustigere numemrs gewoon wegvallen!
"Wil je Buurman&Buurman zien?"
- "Nee! Muziek!!!"
Ik werd er zo schijtgallisch van!quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel leuk.. Hoef je geen kinder liedjes aan te horen
Helemaal geďndoctrineerd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]!
![]()
Ja ze hebben wel meer toffe nummers als deze!Het kan Mini-ToT allemaal niet hard genoeg zijn!
- "Nee! Muziek!!!"
Kan ik mij wel voorstellen, op den duur kan je ze gewoon mee zingen enzquote:
Ik heb het de afgelopen 4 jaar echt ZELDEN opgezet!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl hij RATM zit te luisteren!
Is idd niet normaal meer hoe de prijzen stijgenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben héél blij dat ik gisteren getankt heb. De tering
Ja hier net over de grens is het ook al ¤1,92.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben héél blij dat ik gisteren getankt heb. De tering
Beter, zeg maar dat de badeend trots op hem is.quote:
hakke en zage voor kids draaien tochquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]!
![]()
- "Nee! Muziek!!!"
dan moet jij jezelf filmen als je het filmpje van mini kijktquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter, zeg maar dat de badeend trots op hem is.![]()
En film zijn reactie.
Hij laat een boer!quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter, zeg maar dat de badeend trots op hem is.![]()
En film zijn reactie.
De vorige keer schrok mini-ToT want hij dacht dat hij in bad moest.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet jij jezelf filmen als je het filmpje van mini kijkt
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vorige keer schrok mini-ToT want hij dacht dat hij in bad moest.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
En het filmpje is naar Smoelenboek verstuurd.
Wat een boefie.quote:
ziequote:Op donderdag 3 maart 2022 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]Best wel ja!
Niet qua uiterlijk, maar qua streken wel!
heb ik vanmiddag nog gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
Hoewel ik niet zo snel lachend mijn hoofd in een boodschappenmand steek of grinnikend in een gangpad ga liggen in de supermarkt!
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ik vanmiddag nog gedaan
wilden ze me al naar de PAAZ brengen
gaat dus erg goedquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar Jezus, vandaag de hele tijd: "Kijk! Een auto! Kijk! Een vrachtauto! Kijk! Een bus! Kijk! Een boom! Kijk! Een vogel enz enz enz.
voor je het weet denk jequote:
Ik ben Jezus niet maar goed bezig! Lijkt wel een inhaalslag joh!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar Jezus, vandaag de hele tijd: "Kijk! Een auto! Kijk! Een vrachtauto! Kijk! Een bus! Kijk! Een boom! Kijk! Een vogel enz enz enz.
Mailyyyyyyquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben Jezus niet maar goed bezig! Lijkt wel een inhaalslag joh!
Echt he!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben Jezus niet maar goed bezig! Lijkt wel een inhaalslag joh!
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Hey, pssst, heb je nog zo'n.... uhm .... boterham?quote:
Net zoals de meeste mannenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.
ehhh jij deed alleen 5 sterren koken hequote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hey, pssst, heb je nog zo'n.... uhm .... boterham?
Gelukkig ben ik een badeendje.quote:
Ik was vergeten dat jij subtiel niet begrijptquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh jij deed alleen 5 sterren koken he
Die worden niet kaalquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een badeendje.
subtielquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat jij subtiel niet begrijpt![]()
Met 'boterham' bedoel ik geen echte 'boterham' maar een 'boterham'
In sommige gevallen wel, als bijvoorbeeld spacecakequote:
neuhhh dat hoef ik nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige gevallen wel, als bijvoorbeeld spacecake
Laatste keer dat ik cannabis heb gebruikt is alweer eind 2018 geweest en de keer daarvoor is van voor 2015quote:
ik denk dat het rond 2000 wasquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik cannabis heb gebruikt is alweer eind 2018 geweest en de keer daarvoor is van voor 2015
Voor laatste keer voor mij was zomer 2014 bedenk ik me netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor laatste keer voor mij was zomer 2014 bedenk ik me net
ik heb denk ik 3 keer geblowd in mijn levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar is gewoon niet mijn ding
heb liever controle over zakenThinking is difficult, that’s why most people judge
Snap ik wel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb denk ik 3 keer geblowd in mijn leven
maar is gewoon niet mijn ding
heb liever controle over zaken
ben te perfectionistisch om mijn leven te laten bepalen door alcohol of drugsquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Ik heb het een enkele keer tussen mijn 18 en 20ste gedaan om uit te proberen en nog een weekje of 3 vaker toen ik aan de andere kant van de wereld zat om deels te wennen aan het totaal andere dag/nacht ritme.
Blowen is ook niet echt mijn ding.
Dat kun je ook opvatten als 'ik wil niet verslaafd raken aan alcohol of drugs want dan gaat het mijn leven bepalen'quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben te perfectionistisch om mijn leven te laten bepalen door alcohol of drugs![]()
![]()
ik ben gelukkig niet verslavingsgevoelig aangelegdquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kun je ook opvatten als 'ik wil niet verslaafd raken aan alcohol of drugs want dan gaat het mijn leven bepalen'
Voor mij een uurtje geleden.quote:
Dit is geen steek, maar dit zegt iemand die rooktquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben gelukkig niet verslavingsgevoelig aangelegd
ik weet hetquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is geen steek, maar dit zegt iemand die rookt
Die is helemaal uitgeput door de family timequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef ToT het volgende:
Neuh, we zaten het laatste stukkie van Steenrijk, Straatarm te kijken en mevrouw ToT is nu gaan slapen.
Ik snap het, ik heb het ook maar met bepaalde dingen die ik als verslavend ervaar terwijl andere dingen me totaal niets doen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het
maar de rest doet me niks
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is helemaal uitgeput door de family time
FOKquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap het, ik heb het ook maar met bepaalde dingen die ik als verslavend ervaar terwijl andere dingen me totaal niets doen.
ik hoop wel dat je het over je vrouw hebtquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]Dat sowieso!
Kind wordt met de dag gekker!
FOK! is geen verslaving, dat is een levensstijlquote:
hoeveel vrienden van jou zitten op FOK?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! is geen verslaving, dat is een levensstijl
ik ben bang van nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als ze maar wel voorzichtig doet
Family time he, niet "family time".quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop wel dat je het over je vrouw hebt
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Family time he, niet "family time".
Edit: Ow ik had het verkeerd begrepen, het ging dus idd over mevrouw ToT zie ik!
komt wel goed schakeltjequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dan zien we haar straks nooit meer
oke dan is het goedquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt wel goed schakeltje
ik pas wel een beetje op haar
Ja de THC begint weer wat te werken!quote:
het was ook een heel ingewikkeld gesprekquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de THC begint weer wat te werken!
Sowieso weer een heftig dagje gehad, alles zo bij elkaar.
Ja ach vandaag ook wel een stevig gesprek gehad met de begeleiding van Mini-ToT.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was ook een heel ingewikkeld gesprek
Fijn Totquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach vandaag ook wel een stevig gesprek gehad met de begeleiding van Mini-ToT.
Van de dame over wie we niet tevreden zijn hebben we nu afscheid genomen "Maar ondanks dit twijfel ik niet aan mijn deskundigheid op dit gebied" zei ze nog.Maar het was een positief gesprek en degene die het van haar overneemt is gewoon een topmens!
Dan kan ze nog zo deskundig zijn, als er geen (of een moeizame) klik is tussen jullie wordt hulpverlening gewoon lastig. Met mijn dochter was het ook zoeken naar fijne begeleiding....quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach vandaag ook wel een stevig gesprek gehad met de begeleiding van Mini-ToT.
Van de dame over wie we niet tevreden zijn hebben we nu afscheid genomen "Maar ondanks dit twijfel ik niet aan mijn deskundigheid op dit gebied" zei ze nog.Maar het was een positief gesprek en degene die het van haar overneemt is gewoon een topmens!
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
fight foer the coentrie![]()
yes i'm a skoetsman
Ze was als de dood om met een autist te praten (staat ook in haar eindverslag) en dat heeft een zeer zware stempel op de huisbezoeken gedrukt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan kan ze nog zo deskundig zijn, als er geen (of een moeizame) klik is tussen jullie wordt hulpverlening gewoon lastig. Met mijn dochter was het ook zoeken naar fijne begeleiding....
Oeh zou hier bij voorbaat al afhaken, wat een arrogantiequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze was als de dood om met een autist te praten (staat ook in haar eindverslag) en dat heeft een zeer zware stempel op de huisbezoeken gedrukt.
Ze kon behoorlijk direct zijn en vanuit de hoogte doen ("Wij hebben jarenlange kennis, expertise en ervaring in huis en talloze internationale onderzoeken tonen aan dat wij gelijk hebben en als jullie onze instructies niet opvolgen, zijn de gevolgen voor jullie!") en kwam erg afstandelijk over.
ze klinkt zelf als een autiquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze was als de dood om met een autist te praten (staat ook in haar eindverslag) en dat heeft een zeer zware stempel op de huisbezoeken gedrukt.
Ze kon behoorlijk direct zijn en vanuit de hoogte doen ("Wij hebben jarenlange kennis, expertise en ervaring in huis en talloze internationale onderzoeken tonen aan dat wij gelijk hebben en als jullie onze instructies niet opvolgen, zijn de gevolgen voor jullie!") en kwam erg afstandelijk over.
Idd.quote:
Ja daar kwam ze vorige week dus mee aangezet en dat was voor mij echt de druppel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh zou hier bij voorbaat al afhaken, wat een arrogantie
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou dat zei ik dus ook tegen mijn vrouw!
Pffft, hopelijk gaat het beter met de nieuwe....succes!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar kwam ze vorige week dus mee aangezet en dat was voor mij echt de druppel.
Ook toen ik terugbeet na die opmerking; ze probeerde het nog wat recht te breien, maar deed daarmee ook nog wat rare uitspraken waar ik nu ff niet meer op kan komen.
Maar zoals gezegd was dat dus de druppel; het was de 3e echt flinke aanvaring, na verschillende kleinere voorvallen. En dat in nog geen 3 maand tijd.
Vrienden, vrienden, ik weet dat muis een accountje hier heeft gehad, maar om dat nou een vriend(in) te noemen gaat ook weer zo verquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel vrienden van jou zitten op FOK?
Goed nieuws ToT!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pffft, hopelijk gaat het beter met de nieuwe....succes!
Maar maar.....er zouden kleine konijntjes komen......quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrienden, vrienden, ik weet dat muis een accountje hier heeft gehad, maar om dat nou een vriend(in) te noemen gaat ook weer zo ver
Mooi zo!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Nou die nieuwe is juist de begeleidster waar we 2x per week naar toe gaan, en daar hebben we een enorm goede klik mee!
Die komen er heus welquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar maar.....er zouden kleine konijntjes komen......
oeh nice!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Waren er hier nog liefhebbers van echte old skool rave?
Komt 'ie dan:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Komt 'ie dan:
Ja die bezoeken leverden alleen maar spanningen op. Mijn vrouw had er ook nooit zin in en het was altijd een hoop blabla waarbij ze op duidelijke vragen gewoon vrij korte standaard antwoorden gaf. We hadden echt niet het gevoel dat het ergens naar toe ging.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed nieuws ToT!
De deskundigheid hoeft ook niet altijd het probleem te zijn. De relatie tussen die persoon en kind/ouders en wensen en situatie en persoonlijkheden kunnen er ook voor zorgen dat er geen goede klik is of dat de situatie niet optimaal is en een ander persoon juist beter past bij de situatie voor Mini-ToT.
Jazeker staat opquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Komt 'ie dan:
Nu komt er schot in de zaak!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
de schot lekker weggeklikt tijd voor muziek
Schakelquote:
aaah wat mooiquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
SchakelMooie UI
Ja daar ging het goed meeHij is ondertussen baas van de bush geworden. Iedereen gaat aan de kant als Stark eraan komt omdat mama ook mee komt
![]()
En het jonge zeekoetje zwom ook vrolijk rond. Niet meer constant bij mama zeekoe
Als jullie vinden dat het beter gaat met deze nieuwe begeleidster dan heb je zeker gelijk om het op deze manier te proberen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die bezoeken leverden alleen maar spanningen op. Mijn vrouw had er ook nooit zin in en het was altijd een hoop blabla waarbij ze op duidelijke vragen gewoon vrij korte standaard antwoorden gaf. We hadden echt niet het gevoel dat het ergens naar toe ging.
Ja een paar dingetjes hebben uiteraard wel nut gehad, maar diezelfde vragen had ik ook aan die andere begeleidster gesteld.
Ik denk dat we met haar veel concreter zullen kunnen samenwerken. Ik heb al een goed voorstel gedaan over een concreet dingetje; Mini-ToT leren naar de wc te gaan. Bij die instantie gaat dat vaak best goed omdat die dame daar mee helpt. Hier thuis lukt het gewoon niet. Als die dame het hier een aantal keren thuis met hem probeert en het lukt steeds goed, dan kunnen wij proberen het in haar bijzijn over te nemen (eventueel daar ter plekke ook) en dan zien hoe het verder gaat.
Bonzai partyquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Franky is mijn inspirator...
Bonzai! 🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪
Het is veel nieuw Bonzai werk, afgewisseld met tracks uit de 90's...quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Bonzai party![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit allemaal wat minder goed ken maar klinkt leuk.
@FreshFruit had hier echt van genotenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Hier, dit dan!
Old skool van Jan Vervloet...![]()
jij en engie zijn hier net iets te jong voorquote:
Waar is die?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:FreshFruit had hier echt van genoten
dat weet ik bijna zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |