Wat heb je gegeten of ga je vanavond nog eten?quote:
Had kip hawaii met rijstquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten of ga je vanavond nog eten?
Lekkah! Al mag ik hopen dat de ananas koud was.quote:
Warm en koudquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkah! Al mag ik hopen dat de ananas koud was.
Wij hebben Chicken teriayke gehad met rijstquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat ga jij eten of heb je al gegeten?
Dat is ook lekker zegquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben Chicken teriayke gehad met rijst
Zeker, ik maak enkel het aller lekkerste eten klaarquote:
wanneer kook je voor ons?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, ik maak enkel het aller lekkerste eten klaar
Als jullie culinair genoeg onderlegd zijn om van mijn maaltijden te kunnen genietenquote:
Dat geloof ik ook wel jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, ik maak enkel het aller lekkerste eten klaar
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jullie culinair genoeg onderlegd zijn om van mijn maaltijden te kunnen genieten
ik zou wel eens willen dat mijn hoofd zo deedquote:
Gordon Ramsay zijn kookkunsten horen in een McD thuis nadat jullie een van mijn maaltijden hebben gehadquote:
quote:
Ja dit dusquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alle letters van het alfabet met alle mogelijke combinaties ervan behalve de ouderwetse A tot Z
Ja lief krokodilletjequote:Op donderdag 3 maart 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schattig lekker drijven in t water
ik wacht op de uitnodigingquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gordon Ramsay zijn kookkunsten horen in een McD thuis nadat jullie een van mijn maaltijden hebben gehad
Ik verwacht dan wel dat je aan alle eisen voldoet die bij een 5 sterren restaurant horenquote:
in vol gala??quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verwacht dan wel dat je aan alle eisen voldoet die bij een 5 sterren restaurant horen
Als je dat moet vragen voldoe je bij lange na niet aan de minimale eisenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
in vol gala??
of in kleding die ruim valt vanwege het uitbuiken?
Die worden enkel vergeven aan de chef cocks die op eenzame hoogte kokenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen voldoe je bij lange na niet aan de minimale eisen
Mama bosuil is even van het nest.....quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dan mag je ook niet op mijn zomerparty komen
aah dan kunnen er weer muisjes bijquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Mama bosuil is even van het nest.....![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kom ik enkel als je eindelijk eens lekkere snacks en bier hebtquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dan mag je ook niet op mijn zomerparty komen
nee je mag niet komen want je kunt niet 10 sterren feest vierenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kom ik enkel als je eindelijk eens lekkere snacks en bier hebt
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee je mag niet komen want je kunt niet 10 sterren feest vieren![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah dan kunnen er weer muisjes bij
hij haalt voor ongeveer 100,- euro muisjes per week![]()
![]()
ja anders was het wel heel zielig geweestquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja geloof ik wel. Gaat een flinke zak in om de dag (wat ik zie dan). Maar fijn dat ze het doen
Dat je die kentquote:
weet je dat Rabbot helemaal niet voor ons wil koken??quote:
Whuuut hoe kan dat nuquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je dat Rabbot helemaal niet voor ons wil koken??
hij voelt zich te chique voor ons![]()
![]()
Ja dat klopt wel ongeveer. Die grijpen zelden in. Maar de oehoe's hebben ze vorig jaar ook gered toen beide ouders verdwenen omdat die jongen al zo groot waren ondertussen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja anders was het wel heel zielig geweest
hij vertelde dat ze bij beleef de lente dat niet doen
raden ze af
maar de uilenwerkgroep raad het aan![]()
![]()
is ook jammer als ze dan dood gaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel ongeveer. Die grijpen zelden in. Maar de oehoe's hebben ze vorig jaar ook gered toen beide ouders verdwenen omdat die jongen al zo groot waren ondertussen.
gewoon in bed gooienquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef ToT het volgende:
Ik kan nu weer ff typen, Mini-ToT zit weer heel even niet met het toetsenbord te kutten!
Lekker beat welquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
Hij wordt al wat rustiger en slaperiger van de heavy metal en SNOEIharde elektronische muziek hier.Iron Maiden hierna is echt ongelooflijk soft!
quote:
Ah dat is wel leuk.. Hoef je geen kinder liedjes aan te horenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]!
![]()
Ja ze hebben wel meer toffe nummers als deze!Het kan Mini-ToT allemaal niet hard genoeg zijn!
Je ziet zijn interesse bij rustigere numemrs gewoon wegvallen!
"Wil je Buurman&Buurman zien?"
- "Nee! Muziek!!!"
Ik werd er zo schijtgallisch van!quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel leuk.. Hoef je geen kinder liedjes aan te horen
Helemaal geïndoctrineerd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]!
![]()
Ja ze hebben wel meer toffe nummers als deze!Het kan Mini-ToT allemaal niet hard genoeg zijn!
- "Nee! Muziek!!!"
Kan ik mij wel voorstellen, op den duur kan je ze gewoon mee zingen enzquote:
Ik heb het de afgelopen 4 jaar echt ZELDEN opgezet!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl hij RATM zit te luisteren!
Is idd niet normaal meer hoe de prijzen stijgenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben héél blij dat ik gisteren getankt heb. De tering
Ja hier net over de grens is het ook al ¤1,92.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben héél blij dat ik gisteren getankt heb. De tering
Beter, zeg maar dat de badeend trots op hem is.quote:
hakke en zage voor kids draaien tochquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]!
![]()
- "Nee! Muziek!!!"
dan moet jij jezelf filmen als je het filmpje van mini kijktquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter, zeg maar dat de badeend trots op hem is.![]()
En film zijn reactie.
Hij laat een boer!quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter, zeg maar dat de badeend trots op hem is.![]()
En film zijn reactie.
De vorige keer schrok mini-ToT want hij dacht dat hij in bad moest.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet jij jezelf filmen als je het filmpje van mini kijkt
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vorige keer schrok mini-ToT want hij dacht dat hij in bad moest.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
En het filmpje is naar Smoelenboek verstuurd.
Wat een boefie.quote:
ziequote:Op donderdag 3 maart 2022 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]Best wel ja!
Niet qua uiterlijk, maar qua streken wel!
heb ik vanmiddag nog gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
Hoewel ik niet zo snel lachend mijn hoofd in een boodschappenmand steek of grinnikend in een gangpad ga liggen in de supermarkt!
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ik vanmiddag nog gedaan
wilden ze me al naar de PAAZ brengen
gaat dus erg goedquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar Jezus, vandaag de hele tijd: "Kijk! Een auto! Kijk! Een vrachtauto! Kijk! Een bus! Kijk! Een boom! Kijk! Een vogel enz enz enz.
voor je het weet denk jequote:
Ik ben Jezus niet maar goed bezig! Lijkt wel een inhaalslag joh!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar Jezus, vandaag de hele tijd: "Kijk! Een auto! Kijk! Een vrachtauto! Kijk! Een bus! Kijk! Een boom! Kijk! Een vogel enz enz enz.
Mailyyyyyyquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben Jezus niet maar goed bezig! Lijkt wel een inhaalslag joh!
Echt he!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben Jezus niet maar goed bezig! Lijkt wel een inhaalslag joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |