Slaap lekker!quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het is maar een naam
![]()
ik ga nu wel slapen. Rustig aan booster. En nachtbraakze.
Morguh Booster, wat een verwennerij. HIer zal ik wel aan kunnen wennen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:28 schreef B00STER het volgende:
Goedemorgen lieve @:dotteke de koffie staat klaar, alleen even 'aan' zetten.In de oven liggen croissantjes, ook even op 'aan' drukken en met 15 minuutjes heb je heerlijke warme croissantjes. Verder heb ik de kachel ingesteld op een comfortabele temperatuur van 20 graden. Dat je maar een fijne ochtend mag hebben!
Dat was even een verwennerij of niet,quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt jaloers naar een smullend en genietend Dotteke.
Nou, inderdaad. Je ochtend kan niet meer stuk nu.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was even een verwennerij of niet,
Nee, zeker niet. Dat was lekker wakker worden. Allleen op knopjes drukken en de kamer geurde al snel naar koffie en warme croissantsquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Je ochtend kan niet meer stuk nu.
Hey Mailyquote:
Zegguh ben jij verstoppertje aan het spelen ofzo?quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:16 schreef B00STER het volgende:
En daar zit ik dus weer in mijn eentje met al mijn vrienden.
Hey ToTquote:
Grees!quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
MrsL![]()
![]()
![]()
je moet zo even in BB lezen![]()
![]()
Krijg je meteen idd lente kriebels..quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
Heerlijk Mrs L
straks maar even buiten bezig
kan er echt van genieten die zon
knopjes in de bomenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Krijg je meteen idd lente kriebels..
Gaat nu ook wel hard denk ik..quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
knopjes in de bomen
wordt straks alles weer groen
heerlijk
Snap ik.quote:
ben geen ventquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik.
Wel met de handjes uit je broek blijven terwijl je dat doet
Dat komt nog wel, moet ook weer niet té snel gaan héquote:
hoeft ook niet de hele dag aan mij te denken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben geen vent
die hele dagen met de handen in de broek loopt![]()
![]()
Graad of 15 is wel goed volgens mij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, moet ook weer niet té snel gaan hé
Met een gag ball in je muil ben je zo woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoeft ook niet de hele dag aan mij te denken.
snap wel als het zo is want ik ben extreem sexy natuurlijk
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoeft ook niet de hele dag aan mij te denken.
snap wel als het zo is want ik ben extreem sexy natuurlijk
Nee puur toeval! Ben de laatste dagen erg druk met projecten, gewoon niet zoveel forum tijd helaas! Alleen 's avonds laat evenquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zegguh ben jij verstoppertje aan het spelen ofzo?
Ik kom alleen als greys er niet is,ofzo??
Ow en ik slide straks nog wat in je dm
Werk ze vandaag b00stertje
Kleine moeite! Graag gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Booster, wat een verwennerij. HIer zal ik wel aan kunnen wennen.
Ik zit nu heerlijk te genieten van de croisssantjes en de lekkere koffie
Mijn dank ik groot
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee puur toeval! Ben de laatste dagen erg druk met projecten, gewoon niet zoveel forum tijd helaas! Alleen 's avonds laat even
Was wel lekker wakker worden zo.quote:
Rabbiquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes Middages Vivantastische mensjes
Alles wel op deze Zonnige Donderdag?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles wel op deze Zonnige Donderdag?
Ook prima. Lekker rustig thuiswerken terwijl muis op de zaak werkt. Heerlijke stilte zoquote:
ik zou willen dat ik alleen thuis wasquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook prima. Lekker rustig thuiswerken terwijl muis op de zaak werkt. Heerlijke stilte zo![]()
In dat geval ben je duidelijk geen leidinggevend materiaalquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik alleen thuis was
Dan heb je niemand die je bubbels, bier en bitterballen brengtquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook prima. Lekker rustig thuiswerken terwijl muis op de zaak werkt. Heerlijke stilte zo![]()
ik hoor je wel weer als jij koters hebtquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval ben je duidelijk geen leidinggevend materiaal
appiequote:Op donderdag 3 maart 2022 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan heb je niemand die je bubbels, bier en bitterballen brengt
Daar heb ik oempa loempas voorquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan heb je niemand die je bubbels, bier en bitterballen brengt
Dan ben ik 10 maanden per jaar van huisquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor je wel weer als jij koters hebt![]()
![]()
Bof ik dat ik geen kinderwens hebquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor je wel weer als jij koters hebt![]()
![]()
jij wilt geen kleine rookworstjes?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bof ik dat ik geen kinderwens heb
inb4 hij heeft al een klein rookworstjequote:Op donderdag 3 maart 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij wilt geen kleine rookworstjes?
Mini rookworstjes klinkt wel schattigquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
inb4 hij heeft al een klein rookworstje
mini worstje weer wat minderquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mini rookworstjes klinkt wel schattig
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
inb4 hij heeft al een klein rookworstje
Muah, 2 is wel genoeg. Al zul je net zien dat de 2e zwangerschap een tweeling is ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:08 schreef greysbones het volgende:
we moeten natuurlijk ook niet teveel nieuwe aanwas.. rabbit zal in zijn eentje al een heel leger produceren
of de 1ste een vierlingquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, 2 is wel genoeg. Al zul je net zien dat de 2e zwangerschap een tweeling is ofzo
Ik heb ooit de buik gezien van een vrouw met een drieling die tegen het einde van de zwangerschap aanzat, dat leek me al geen pretje. Laat staan als je een vierling krijgtquote:
Vond één al bevalling genoegquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit de buik gezien van een vrouw met een drieling die tegen het einde van de zwangerschap aanzat, dat leek me al geen pretje. Laat staan als je een vierling krijgt
2 was ook echt klaarquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vond één al bevalling genoeg
kloptquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies, en meisje+jongen, meer smaken zijn er niet
Ha ha jep!quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
en als het 2 meiden waren geweest was ik ook klaar
Zeg dat maar niet te hard, voor je het weet is het een meisje die een jongen wil zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies, en meisje+jongen, meer smaken zijn er niet
Ja met alle respect hoor, maar met al die letters waar we tegenwoordig rekening mee moeten houdenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard, voor je het weet is het een meisje die een jongen wil zijn.
They/themquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja met alle respect hoor, maar met al die letters waar we tegenwoordig rekening mee moeten houden
Alle letters van het alfabet met alle mogelijke combinaties ervan behalve de ouderwetse A tot Zquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja met alle respect hoor, maar met al die letters waar we tegenwoordig rekening mee moeten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |