Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar Jezus, vandaag de hele tijd: "Kijk! Een auto! Kijk! Een vrachtauto! Kijk! Een bus! Kijk! Een boom! Kijk! Een vogel enz enz enz.
Hey, pssst, heb je nog zo'n.... uhm .... boterham?quote:
Net zoals de meeste mannenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.
ehhh jij deed alleen 5 sterren koken hequote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hey, pssst, heb je nog zo'n.... uhm .... boterham?
Gelukkig ben ik een badeendje.quote:
Ik was vergeten dat jij subtiel niet begrijptquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh jij deed alleen 5 sterren koken he
Die worden niet kaalquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een badeendje.
subtielquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat jij subtiel niet begrijpt![]()
Met 'boterham' bedoel ik geen echte 'boterham' maar een 'boterham'
In sommige gevallen wel, als bijvoorbeeld spacecakequote:
neuhhh dat hoef ik nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige gevallen wel, als bijvoorbeeld spacecake
Laatste keer dat ik cannabis heb gebruikt is alweer eind 2018 geweest en de keer daarvoor is van voor 2015quote:
ik denk dat het rond 2000 wasquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik cannabis heb gebruikt is alweer eind 2018 geweest en de keer daarvoor is van voor 2015
Voor laatste keer voor mij was zomer 2014 bedenk ik me netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor laatste keer voor mij was zomer 2014 bedenk ik me net
ik heb denk ik 3 keer geblowd in mijn levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar is gewoon niet mijn ding
heb liever controle over zakenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Snap ik wel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb denk ik 3 keer geblowd in mijn leven
maar is gewoon niet mijn ding
heb liever controle over zaken
ben te perfectionistisch om mijn leven te laten bepalen door alcohol of drugsquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Ik heb het een enkele keer tussen mijn 18 en 20ste gedaan om uit te proberen en nog een weekje of 3 vaker toen ik aan de andere kant van de wereld zat om deels te wennen aan het totaal andere dag/nacht ritme.
Blowen is ook niet echt mijn ding.
Dat kun je ook opvatten als 'ik wil niet verslaafd raken aan alcohol of drugs want dan gaat het mijn leven bepalen'quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben te perfectionistisch om mijn leven te laten bepalen door alcohol of drugs![]()
![]()
ik ben gelukkig niet verslavingsgevoelig aangelegdquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kun je ook opvatten als 'ik wil niet verslaafd raken aan alcohol of drugs want dan gaat het mijn leven bepalen'
Voor mij een uurtje geleden.quote:
Dit is geen steek, maar dit zegt iemand die rooktquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben gelukkig niet verslavingsgevoelig aangelegd
ik weet hetquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is geen steek, maar dit zegt iemand die rookt
Die is helemaal uitgeput door de family timequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef ToT het volgende:
Neuh, we zaten het laatste stukkie van Steenrijk, Straatarm te kijken en mevrouw ToT is nu gaan slapen.
Ik snap het, ik heb het ook maar met bepaalde dingen die ik als verslavend ervaar terwijl andere dingen me totaal niets doen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het
maar de rest doet me niks
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is helemaal uitgeput door de family time
FOKquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap het, ik heb het ook maar met bepaalde dingen die ik als verslavend ervaar terwijl andere dingen me totaal niets doen.
ik hoop wel dat je het over je vrouw hebtquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]Dat sowieso!
Kind wordt met de dag gekker!
FOK! is geen verslaving, dat is een levensstijlquote:
hoeveel vrienden van jou zitten op FOK?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! is geen verslaving, dat is een levensstijl
en dan gaat ze losssssssssquote:
ik ben bang van nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als ze maar wel voorzichtig doet
Family time he, niet "family time".quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop wel dat je het over je vrouw hebt
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Family time he, niet "family time".
Edit: Ow ik had het verkeerd begrepen, het ging dus idd over mevrouw ToT zie ik!
komt wel goed schakeltjequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dan zien we haar straks nooit meer
oke dan is het goedquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt wel goed schakeltje
ik pas wel een beetje op haar
Ja de THC begint weer wat te werken!quote:
het was ook een heel ingewikkeld gesprekquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de THC begint weer wat te werken!
Sowieso weer een heftig dagje gehad, alles zo bij elkaar.
Ja ach vandaag ook wel een stevig gesprek gehad met de begeleiding van Mini-ToT.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was ook een heel ingewikkeld gesprek
Fijn Totquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach vandaag ook wel een stevig gesprek gehad met de begeleiding van Mini-ToT.
Van de dame over wie we niet tevreden zijn hebben we nu afscheid genomen "Maar ondanks dit twijfel ik niet aan mijn deskundigheid op dit gebied" zei ze nog.Maar het was een positief gesprek en degene die het van haar overneemt is gewoon een topmens!
Dan kan ze nog zo deskundig zijn, als er geen (of een moeizame) klik is tussen jullie wordt hulpverlening gewoon lastig. Met mijn dochter was het ook zoeken naar fijne begeleiding....quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach vandaag ook wel een stevig gesprek gehad met de begeleiding van Mini-ToT.
Van de dame over wie we niet tevreden zijn hebben we nu afscheid genomen "Maar ondanks dit twijfel ik niet aan mijn deskundigheid op dit gebied" zei ze nog.Maar het was een positief gesprek en degene die het van haar overneemt is gewoon een topmens!
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
fight foer the coentrie![]()
yes i'm a skoetsman
Ze was als de dood om met een autist te praten (staat ook in haar eindverslag) en dat heeft een zeer zware stempel op de huisbezoeken gedrukt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan kan ze nog zo deskundig zijn, als er geen (of een moeizame) klik is tussen jullie wordt hulpverlening gewoon lastig. Met mijn dochter was het ook zoeken naar fijne begeleiding....
Oeh zou hier bij voorbaat al afhaken, wat een arrogantiequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze was als de dood om met een autist te praten (staat ook in haar eindverslag) en dat heeft een zeer zware stempel op de huisbezoeken gedrukt.
Ze kon behoorlijk direct zijn en vanuit de hoogte doen ("Wij hebben jarenlange kennis, expertise en ervaring in huis en talloze internationale onderzoeken tonen aan dat wij gelijk hebben en als jullie onze instructies niet opvolgen, zijn de gevolgen voor jullie!") en kwam erg afstandelijk over.
ze klinkt zelf als een autiquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze was als de dood om met een autist te praten (staat ook in haar eindverslag) en dat heeft een zeer zware stempel op de huisbezoeken gedrukt.
Ze kon behoorlijk direct zijn en vanuit de hoogte doen ("Wij hebben jarenlange kennis, expertise en ervaring in huis en talloze internationale onderzoeken tonen aan dat wij gelijk hebben en als jullie onze instructies niet opvolgen, zijn de gevolgen voor jullie!") en kwam erg afstandelijk over.
Idd.quote:
Ja daar kwam ze vorige week dus mee aangezet en dat was voor mij echt de druppel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh zou hier bij voorbaat al afhaken, wat een arrogantie
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou dat zei ik dus ook tegen mijn vrouw!
Pffft, hopelijk gaat het beter met de nieuwe....succes!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar kwam ze vorige week dus mee aangezet en dat was voor mij echt de druppel.
Ook toen ik terugbeet na die opmerking; ze probeerde het nog wat recht te breien, maar deed daarmee ook nog wat rare uitspraken waar ik nu ff niet meer op kan komen.
Maar zoals gezegd was dat dus de druppel; het was de 3e echt flinke aanvaring, na verschillende kleinere voorvallen. En dat in nog geen 3 maand tijd.
Vrienden, vrienden, ik weet dat muis een accountje hier heeft gehad, maar om dat nou een vriend(in) te noemen gaat ook weer zo verquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel vrienden van jou zitten op FOK?
Goed nieuws ToT!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pffft, hopelijk gaat het beter met de nieuwe....succes!
Maar maar.....er zouden kleine konijntjes komen......quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrienden, vrienden, ik weet dat muis een accountje hier heeft gehad, maar om dat nou een vriend(in) te noemen gaat ook weer zo ver
Mooi zo!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Nou die nieuwe is juist de begeleidster waar we 2x per week naar toe gaan, en daar hebben we een enorm goede klik mee!
Die komen er heus welquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar maar.....er zouden kleine konijntjes komen......
oeh nice!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Waren er hier nog liefhebbers van echte old skool rave?
Komt 'ie dan:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Komt 'ie dan:
Ja die bezoeken leverden alleen maar spanningen op. Mijn vrouw had er ook nooit zin in en het was altijd een hoop blabla waarbij ze op duidelijke vragen gewoon vrij korte standaard antwoorden gaf. We hadden echt niet het gevoel dat het ergens naar toe ging.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed nieuws ToT!
De deskundigheid hoeft ook niet altijd het probleem te zijn. De relatie tussen die persoon en kind/ouders en wensen en situatie en persoonlijkheden kunnen er ook voor zorgen dat er geen goede klik is of dat de situatie niet optimaal is en een ander persoon juist beter past bij de situatie voor Mini-ToT.
Jazeker staat opquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Komt 'ie dan:
Nu komt er schot in de zaak!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
de schot lekker weggeklikt tijd voor muziek
Schakelquote:
aaah wat mooiquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
SchakelMooie UI
Ja daar ging het goed meeHij is ondertussen baas van de bush geworden. Iedereen gaat aan de kant als Stark eraan komt omdat mama ook mee komt
![]()
En het jonge zeekoetje zwom ook vrolijk rond. Niet meer constant bij mama zeekoe
Als jullie vinden dat het beter gaat met deze nieuwe begeleidster dan heb je zeker gelijk om het op deze manier te proberen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die bezoeken leverden alleen maar spanningen op. Mijn vrouw had er ook nooit zin in en het was altijd een hoop blabla waarbij ze op duidelijke vragen gewoon vrij korte standaard antwoorden gaf. We hadden echt niet het gevoel dat het ergens naar toe ging.
Ja een paar dingetjes hebben uiteraard wel nut gehad, maar diezelfde vragen had ik ook aan die andere begeleidster gesteld.
Ik denk dat we met haar veel concreter zullen kunnen samenwerken. Ik heb al een goed voorstel gedaan over een concreet dingetje; Mini-ToT leren naar de wc te gaan. Bij die instantie gaat dat vaak best goed omdat die dame daar mee helpt. Hier thuis lukt het gewoon niet. Als die dame het hier een aantal keren thuis met hem probeert en het lukt steeds goed, dan kunnen wij proberen het in haar bijzijn over te nemen (eventueel daar ter plekke ook) en dan zien hoe het verder gaat.
Bonzai partyquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Franky is mijn inspirator...
Bonzai! 🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪
Het is veel nieuw Bonzai werk, afgewisseld met tracks uit de 90's...quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Bonzai party![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit allemaal wat minder goed ken maar klinkt leuk.
@FreshFruit had hier echt van genotenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Hier, dit dan!
Old skool van Jan Vervloet...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |