Maar maar.....er zouden kleine konijntjes komen......quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrienden, vrienden, ik weet dat muis een accountje hier heeft gehad, maar om dat nou een vriend(in) te noemen gaat ook weer zo ver
Mooi zo!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Nou die nieuwe is juist de begeleidster waar we 2x per week naar toe gaan, en daar hebben we een enorm goede klik mee!
Die komen er heus welquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar maar.....er zouden kleine konijntjes komen......
oeh nice!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Waren er hier nog liefhebbers van echte old skool rave?
Komt 'ie dan:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Komt 'ie dan:
Ja die bezoeken leverden alleen maar spanningen op. Mijn vrouw had er ook nooit zin in en het was altijd een hoop blabla waarbij ze op duidelijke vragen gewoon vrij korte standaard antwoorden gaf. We hadden echt niet het gevoel dat het ergens naar toe ging.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed nieuws ToT!
De deskundigheid hoeft ook niet altijd het probleem te zijn. De relatie tussen die persoon en kind/ouders en wensen en situatie en persoonlijkheden kunnen er ook voor zorgen dat er geen goede klik is of dat de situatie niet optimaal is en een ander persoon juist beter past bij de situatie voor Mini-ToT.
Jazeker staat opquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Komt 'ie dan:
Nu komt er schot in de zaak!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
de schot lekker weggeklikt tijd voor muziek
Schakelquote:
aaah wat mooiquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
SchakelMooie UI
Ja daar ging het goed meeHij is ondertussen baas van de bush geworden. Iedereen gaat aan de kant als Stark eraan komt omdat mama ook mee komt
![]()
En het jonge zeekoetje zwom ook vrolijk rond. Niet meer constant bij mama zeekoe
Als jullie vinden dat het beter gaat met deze nieuwe begeleidster dan heb je zeker gelijk om het op deze manier te proberen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die bezoeken leverden alleen maar spanningen op. Mijn vrouw had er ook nooit zin in en het was altijd een hoop blabla waarbij ze op duidelijke vragen gewoon vrij korte standaard antwoorden gaf. We hadden echt niet het gevoel dat het ergens naar toe ging.
Ja een paar dingetjes hebben uiteraard wel nut gehad, maar diezelfde vragen had ik ook aan die andere begeleidster gesteld.
Ik denk dat we met haar veel concreter zullen kunnen samenwerken. Ik heb al een goed voorstel gedaan over een concreet dingetje; Mini-ToT leren naar de wc te gaan. Bij die instantie gaat dat vaak best goed omdat die dame daar mee helpt. Hier thuis lukt het gewoon niet. Als die dame het hier een aantal keren thuis met hem probeert en het lukt steeds goed, dan kunnen wij proberen het in haar bijzijn over te nemen (eventueel daar ter plekke ook) en dan zien hoe het verder gaat.
Bonzai partyquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Franky is mijn inspirator...
Bonzai! 🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪
Het is veel nieuw Bonzai werk, afgewisseld met tracks uit de 90's...quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Bonzai party![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit allemaal wat minder goed ken maar klinkt leuk.
@FreshFruit had hier echt van genotenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Hier, dit dan!
Old skool van Jan Vervloet...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |