abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:48:38 #1
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203915061

Meldingen van beschietingen, explosies en Russische troep(en) sinds 24 februari

Aanvullende info:
https://www.reddit.com/live/18hnzysb1elcs
https://en.wikipedia.org/wiki/Russo-Ukrainian_War

Livemap:
https://liveuamap.com/

Speech Putin over zijn beweegredenen:

https://www.aljazeera.com(...)E-tqc7WK-Kf_MUo8nY_k

Zinnige twitteraars:
https://twitter.com/MarQs__
https://twitter.com/maxseddon
https://twitter.com/BNONews
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 22:49:43 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203915065
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:50:25 #3
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203915069
Och, we moeten het zielig vinden dat er een grote jacht van een miljonair (of miljardair, weet ik het) afgepakt is _O- Nee, daar begin ik niet aan.

Ja, onschuldige mensen uit Rusland gaan geraakt worden. Daar heb ik pas een probleem mee als dat land vertrekt uit Oekrane, tot die tijd mogen ze alles pakken wat er te pakken valt.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:50:57 #4
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203915078
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:44 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Die inner circle met rijke elite Russen zijn juist diegene die dit kunnen veranderen. Dus die moet je pakken. Laat de rijke Rus maar lekker in Rusland zitten, dan draaien ze vanzelf bij, want die gasten doen niks liever dan in west Europa vertoeven op hun bootjes
Wat zou jij dan als rijke Rus dat jouw bezit inmiddels - volgens ongeverfieerde berichten, letterlijk - wordt afgepakt, terwijl Putin er gewoon blijft (zitten) ?
Niet, dat ik het wil maar denken aan de dood met kans op mijn gladiolen; komt het dichtst in debuurt.

Mensen en zeker mannetjesputters w.o. oligarchen veranderen nooit hun eigen mening via dreigen maar omdat ze een beter alternatief hebben om dan hun mening bij te kunnen stellen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203915080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Scrummie het volgende:
Och, we moeten het zielig vinden dat er een grote jacht van een miljonair (of miljardair, weet ik het) afgepakt is _O- Nee, daar begin ik niet aan.

Ja, onschuldige mensen uit Rusland gaan geraakt worden. Daar heb ik pas een probleem mee als dat land vertrekt uit Oekrane, tot die tijd mogen ze alles pakken wat er te pakken valt.
Onschuldige mensen in Europa ook.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_203915083
quote:

De VS is volop aan het jagen op de bezittingen van Poetin gelieerde oligarchs nu.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:51:56 #7
498282 Scrummie
pi_203915090
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
De VS is volop aan het jagen op de bezittingen van Poetin gelieerde oligarchs nu.
Heerlijk :). Tot de laatste cent hopelijk.
pi_203915093
twitter
pi_203915099
quote:
Nee, het enige waar je medelijden mee hoeft te hebben is de rechtsstaat. En natuurlijk je eigen toekomst, zou je er graag in willen blijven leven.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203915100
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik begin het ook een beetje dubieus te vinden, dat aanpakken van Russische burgers in de hoop dat ze dan in opstand gaan komen.
Zag gisteren een bericht dat Russische studenten uit de universiteit zijn getrapt in de VS . Puur en alleen omdat ze Russisch zijn

Fok keek het aan en zag dat het goed was _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:53:05 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203915103
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]
De tijd van met je dikke pens dobberen voor de kust van Monaco is voorbij voor al Poetin's trawanten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203915104
Pakken wat je kan, met de boodschap spreek je uit tegen Putin en zijn vriendjes, hierdoor creeer je onvrede is Rusland.

Tot nu toe heb ik geen enkele prominente Rus het overheids beleid zien tegenspreken. Enkel wat loze kreten als “please no war” en “we moeten praten voor vrede”. (Duhh)
hardcoholic
pi_203915106
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Het heet "Operation KleptoCapture", ik vond de naam heel aardig gevonden.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:53:28 #14
498282 Scrummie
pi_203915107
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:52 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Nee, het enige waar je medelijden mee hoeft te hebben is de rechtsstaat. En natuurlijk je eigen toekomst, zou je er graag in willen blijven leven.
Dat gaat helemaal goed komen, 'Complotwappie' ( _O- )
pi_203915111
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:52 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Is het bij je opgekomen dat dit volledig volgens de wet gedaan is?
pi_203915113
Dit is een beetje van Lil Kleine slaat zijn vriendin in elkaar en Sywert is een christenhond en een oplichter en Marco B. is een pedofiel en eigenlijk heeft de Mocromaffia de macht in Nederland, mooi laten we het bezit van alle rijke Nederlanders afpakken, dat zal ze leren die vieze Nederlanders.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:54:10 #17
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203915115
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Vallon het volgende:

[..]
Wat zou jij dan als rijke Rus dat jouw bezit inmiddels - volgens ongeverfieerde berichten, letterlijk - wordt afgepakt, terwijl Putin er gewoon blijft (zitten) ?
Ik zou me de touwtering schamen dat ik die man de afgelopen 20 jaar zijn gang heb laten gaan. En mensen die doodgaan aan clusterbommen. Dan komt er extreem lang niks en dan zorgen om m’n geld.
Dit, dus.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:54:10 #18
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203915116
Hoeveel zou er zijn dat Rusland in beslag kan nemen? Buitenlandse bedrijven, participaties, vastgoed, voertuigen...?
are we infinite or am I alone
pi_203915119
De afgunst van de proleet laat zich ook goed zien deze oorlog.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203915120
Burgemeester Cherson: Russen in onze straten en in stadhuis
De burgemeester van de Zuid-Oekraense havenstad Cherson zegt dat er Russische troepen in de stad zijn en dat ze ook al in het stadhuis zijn. Eerder zei Rusland al dat het de controle over de stad had, maar dat werd door de Oekraense regering en de Verenigde Staten weersproken.

Nu zegt de burgemeester dat er geen Oekraense militairen meer in de stad zijn. "Alleen nog burgers en mensen die hier willen LEVEN", meldt hij in een verklaring. Hij roept burgers op alleen met daglicht naar buiten te gaan.

Het Russische leger zegt dat de stad "volledig onder controle" is van de Russen. Alle essentile diensten zouden gewoon functioneren en er zou geen tekort zijn aan voedsel of andere levensbehoeften. Er worden volgens een legerwoordvoerder gesprekken gevoerd met de lokale autoriteiten.

NOS
pi_203915122
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
nog net ietsje minder erg dan doodnormale Oekraners platbombarderen.
Wat kunnen miljardairs, bedrijven, zakenmensen, dirigenten van orkesten, buitenlandse studenten, en normale Russen die Fifa willen spelen hier precies aan doen? Moeten ze allemaal hun James Bond pak aantrekken en in het Kremlin infiltreren? Of geforceerd gaan uitspreken dat ze de oorlog niet steunen (die ieder weldenkend mens niet steunt) en zich met Oekrane vlaggetjes als profielfoto op het internet gaan begeven?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:54:30 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203915123
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:45 schreef -XOR- het volgende: [..] Ik begin het ook een beetje dubieus te vinden, dat aanpakken van Russische burgers in de hoop dat ze dan in opstand gaan komen.
We duwen ze alleen maar dichter richting Putin. Want wat hij zegt dat de hele wereld anti-Russisch is en alleen hij ze kan beschermen klopt blijkbaar. Net zo idioot dat ze niet aan de 4-daagse mogen meedoen. Allemaal va. Die sippe bestuurders die ook willen deugen.
The End Times are wild
pi_203915125
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:54 schreef crystal_meth het volgende:
Hoeveel zou er zijn dat Rusland in beslag kan nemen? Buitenlandse bedrijven, participaties, vastgoed, voertuigen...?
Genoeg om misschien nog een weekje extra langer oorlog te bekostigen. Maar dan is dat geld ook alweer op.
pi_203915128
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:53 schreef Tijger_m het volgende:
Is het bij je opgekomen dat dit volledig volgens de wet gedaan is?
Ja, zoals de afgelopen twee jaar ook ''volgens de wet'' zijn gegaan. Gotspe.
pi_203915129
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Dit is een beetje van Lil Kleine slaat zijn vriendin in elkaar en Sywert is een christenhond en een oplichter en Marco B. is een pedofiel en eigenlijk heeft de Mocromaffia de macht in Nederland, mooi laten we het bezit van alle rijke Nederlanders afpakken, dat zal ze leren die vieze Nederlanders.
Nee dat is het niet. Ook niet een beetje.
pi_203915130
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Vallon het volgende:

[..]
Niet, dat ik het wil maar denken aan de dood met kans op mijn gladiolen; komt het dichtst in debuurt.

Mensen en zeker mannetjesputters w.o. oligarchen veranderen nooit hun eigen mening via dreigen maar omdat ze een beter alternatief hebben om dan hun mening bij te kunnen stellen.
Dan zou ik als machtige Rus (met binnenlands/politiek netwerk) eens achter mijn oren krabben of Putin/huidige overheid wel het beste is voor jezelf en de rest van Rusland
hardcoholic
pi_203915133
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zag gisteren een bericht dat Russische studenten uit de universiteit zijn getrapt in de VS . Puur en alleen omdat ze Russisch zijn

Zag gisteren een Russische bom landen op een Oekraense man. Puur en alleen omdat hij Oekraens was.

Ali keek het aan en zag dat het goed was _O_
pi_203915135
Ligt het aan mij of loopt nieuwsvoorziening terug.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:55:48 #29
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203915136
quote:

Ik zie het niet voor mij dat een berooide oligarch, Putin gaat bellen, "Jh doe nu maar wat ze wille want anders gaan ze ook jou net als mij strippen".
Mij een beetje in die relationele wereld begevend, zal Putin de aan lager wal geraakte "zakenvriend" zien als verrader omdat die niet in staat was zijn verkregen bezit te (be)houden.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:55:59 #30
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_203915138
quote:

[..]
Hadden ze veel eerder moeten doen. Londongrad is ziek.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_203915140
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ligt het aan mij of loopt nieuwsvoorziening terug.
Ik heb de laatste twee dagen hetzelfde gevoel. Of misschien wen ik gewoon aan de situatie. Ik weet het niet.
pi_203915141
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Wat kunnen miljardairs, bedrijven, zakenmensen, dirigenten van orkesten, buitenlandse studenten, en normale Russen die Fifa willen spelen hier precies aan doen? Moeten ze allemaal hun James Bond pak aantrekken en in het Kremlin infiltreren? Of geforceerd gaan uitspreken dat ze de oorlog niet steunen (die ieder weldenkend mens niet steunt) en zich met Oekrane vlaggetjes als profielfoto op het internet gaan begeven?
Als je al die zaken nu eens aan elkaar knoopt en de rode draad vind dan is je vraag beatnwoord.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:57:06 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203915145
quote:

[..]

Als er een domme, haatdragende massa ontstaan met boter op het hoofd krijg ik altijd de neiging om de tegenpartij te kiezen. Bijna automatisch.
The End Times are wild
pi_203915146
Even checken of ik medelijden heb met rijke Russen waarvan alles wordt afgepakt...

hmm..

nee
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203915152
quote:

[..]
Over welke dirigenten heb je het?
pi_203915153
quote:
13s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:55 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ja, zoals de afgelopen twee jaar ook ''volgens de wet'' zijn gegaan. Gotspe.
Dus eerst zeuren over de rechtsstaat en als het dan volgens de regels van de rechtsstaat gedaan blijkt te zijn dan gooi je dit er tegenaan? Sterke zet wel.
pi_203915154
quote:

[..]
Je wilt nu op de antisemitische toer gaan ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203915156
quote:

[..]

Waar stond dat bericht Ali ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:58:29 #39
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203915158
quote:

[..]

History repeats.
//--//
Los daarvan dat we over bijzaken gaan lullen omdat er inhoudelijk niets meer is te zeggen dan afwachten wat machtshebbers er van gaan maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 02-03-2022 23:09:12 ]
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:58:49 #40
498282 Scrummie
pi_203915161
Zijn er dit weekend nog grote demonstraties?
pi_203915162
quote:

[..]
Idd dit, die beslagnames en uitsluitingen zijn te absurd voor woorden.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:59:02 #42
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203915163
quote:

[..]
Daar heb ik het helemaal niet over, aangezien ik zoals altijd het a priori beoordelen van mensen op basis van vaststaande eigenschappen afkeur, dus ook Russen. Dat afnemen van bezittingen puur op basis van etniciteit is waanzin.

Waar het om gaat is dat jij en je complotvriendjes steeds presteren heel selectief verontwaardigd te zijn, en vervolgens ook nog eens over zaken die gegeven de situatie het resultaat zijn van datgene wat jullie in je grote angst 'te deugen' maar niet kunnen uitspreken: Putin's agressie.

Dat gebagatelliseer, die selectieve verontwaardiging, dat te pas en te onpas zaken erbij betrekken die er geen zak mee te maken hebben (alles van genderneutrale toiletten tot D'66), dat is waar het om gaat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:59:37 #43
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203915167
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:57 schreef TLC het volgende:
Even checken of ik medelijden heb met rijke Russen waarvan alles wordt afgepakt...

hmm..

nee
Medelijden hoef je ook niet te hebben, maar je mag je wel afvragen of je zo het moreel juiste doet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_203915168
Repost

Zweden: Russische gevechtsvliegtuigen in Zweeds luchtruim
De Zweedse luchtmacht zegt dat vier Russische gevechtsvliegtuigen woensdag ongeoorloofd het Zweedse luchtruim binnen zijn gekomen. Dat gebeurde boven de Oostzee, ten oosten van het eiland Gotland.

"Vanwege de huidige situatie zijn we erg bezorgd over dit incident", zegt luchtmachtcommandant Carl-Johan Edstrom. "Dit is onprofessioneel en onverantwoordelijk gedrag van Russische kant."

Zweedse gevechtsvliegtuigen zijn in de buurt van de Russische toestellen geweest en hebben foto's gemaakt, aldus de luchtmacht.

NOS
pi_203915171
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:54 schreef LXIV het volgende:

[..]
We duwen ze alleen maar dichter richting Putin. Want wat hij zegt dat de hele wereld anti-Russisch is en alleen hij ze kan beschermen klopt blijkbaar. Net zo idioot dat ze niet aan de 4-daagse mogen meedoen. Allemaal va. Die sippe bestuurders die ook willen deugen.
Het tegenovergestelde, de Russen hun zakken laten vullen en hun kennis en technologie mee laten nemen naar Rusland heeft ook niet geholpen.

Wat die 4-daagse heb je een punt. Maar in het grotere plaatje zit je er wel faliekant naast (zoals wel vaker).
pi_203915173
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:57 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als er een domme, haatdragende massa ontstaan met boter op het hoofd krijg ik altijd de neiging om de tegenpartij te kiezen. Bijna automatisch.
Ok, we sturen de FIOD langs om jouw bezitting ook in beslag te nemen :+
pi_203915176
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Hou je achterlijke opmerkingen lekker voor je.
pi_203915177
Beetje Bomber Harris achtig denken, we zijn in oorlog met Duitsland dus bombarderen we de burgerbevolking want dan vinden ze Hitler en zijn trawanten niet meer lief, de wereld der dictators werkt wat anders.
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:00:23 #49
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203915178
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Daar hebben we jou voor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:00:42 #50
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_203915180
Heeft FvD de Oligarch Defence Force op Fok afgestuurd? :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:01:01 #51
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203915184
quote:

Dus als je Russisch bent (geen steenrijke oligarch, maar gewoon modaal), hier woont en werkt en het misschien niet eens bent met wat Putin doet, maakt dat niet uit? Gewoon alles pakken wat je kunt puur omdat iemand Russisch is?

Vind jij jezelf nog beschaafd?
pi_203915188
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:57 schreef LXIV het volgende:

[..]
Goh hoe zou dat komen :')
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:01:26 #53
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_203915189
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:54 schreef Rambolin het volgende:
Burgemeester Cherson: Russen in onze straten en in stadhuis
De burgemeester van de Zuid-Oekraense havenstad Cherson zegt dat er Russische troepen in de stad zijn en dat ze ook al in het stadhuis zijn. Eerder zei Rusland al dat het de controle over de stad had, maar dat werd door de Oekraense regering en de Verenigde Staten weersproken.

Nu zegt de burgemeester dat er geen Oekraense militairen meer in de stad zijn. "Alleen nog burgers en mensen die hier willen LEVEN", meldt hij in een verklaring. Hij roept burgers op alleen met daglicht naar buiten te gaan.

Het Russische leger zegt dat de stad "volledig onder controle" is van de Russen. Alle essentile diensten zouden gewoon functioneren en er zou geen tekort zijn aan voedsel of andere levensbehoeften. Er worden volgens een legerwoordvoerder gesprekken gevoerd met de lokale autoriteiten.

NOS
Russen in Cherso, je verwacht het niet.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:01:42 #54
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_203915191
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:01 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dus als je Russisch bent (geen steenrijke oligarch, maar gewoon modaal), hier woont en werkt en het misschien niet eens bent met wat Putin doet, maakt dat niet uit? Gewoon alles pakken wat je kunt puur omdat iemand Russisch is?

Waar gebeurt dit dan bij de normale burger?
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:01:48 #55
498282 Scrummie
pi_203915194
quote:
Neu. En het kan me niet zoveel schelen op dit moment.
pi_203915195
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
Dus eerst zeuren over de rechtsstaat en als het dan volgens de regels van de rechtsstaat gedaan blijkt te zijn dan gooi je dit er tegenaan? Sterke zet wel.
'volgens de regels van" is een leuke manier om te omschrijven hoe de grondwet met de voeten getreden werd.
pi_203915199
quote:

[..]

Volgens mij word er helemaal niets tegen die Russen ondernomen in Nederland of elders.
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:02:01 #58
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_203915200
Ik zie dat als we praten over het politieke spectrum dat iedereen hier rechts of links is, maar laat ik voorop stellen dat ik niet rechts of links ben.

Even voor de duidelijkheid.

@mods
graag op anoniem
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:02:14 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203915204
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ok, we sturen de FIOD langs om jouw bezitting ook in beslag te nemen :+
Ik vind ook dat van alle fokkers zonder blauw geel vlaggetje hun bezit moet worden afgepakt
The End Times are wild
pi_203915205
Wat zielig voor deze oligarch ;(

Roman Abramovich heeft woensdag in een verklaring bevestigd dat hij Chelsea wil verkopen. De afgelopen dagen werd al flink gespeculeerd over de verkoop van de Premier League-club door de Russische clubeigenaar.

"Ik wil graag reageren op de speculaties in de afgelopen dagen", schrijft Abramovich, die eerder al aan had gegeven een stapje terug te doen bij de club uit Londen. Hij besloot daartoe toen het Britse parlement dreigde met sancties tegen vermogende Russen vanwege de oorlog in Oekrane.

De 55-jarige Abramovich zou nauwe banden hebben met de Russische president Vladimir Poetin, die zijn leger vorige week de opdracht gaf om Oekrane binnen te vallen. De kapitaalkrachtige Rus droeg het financile beheer over aan de foundation van Chelsea.
pi_203915206
Knap.

twitter
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:02:56 #62
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203915208
quote:

[..]

Dat is onbeschaafd. Gek genoeg is dat m.b.t. bijvoorbeeld mocro's al twee decennia gemeengoed. Fijn dat daar nu misschien ook wat nuance in verschijnt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:02:59 #63
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203915209
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:01 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch niet? Deze user pleit er echter voor om dat te doen. Vindt hij/zij wel ok.
pi_203915212
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:22 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]

Kurzgesagt ftw
Veel te klinische benadering.

Je zou When The Wind Blows een moeten kijken, of anders Barefoot Gen, daar wordt de gruwelijkheid en verschrikkelijkheid veel beter in vastgelegd (en nee, geen vrolijke films om te kijken, vooral als het oude opaatje dood gaat :'( ).

afspraak tandarts verzetten
pi_203915215
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:01 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
'volgens de regels van" is een leuke manier om te omschrijven hoe de grondwet met de voeten getreden werd.
Ah, de Fabeltjeskrant gaat weer open.
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:03:30 #66
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_203915217
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:02 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch niet? Deze user pleit er echter voor om dat te doen. Vindt hij/zij wel ok.
We leven in een vrij land, dus je kan hem niks dwingen.
graag op anoniem
pi_203915219
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:02 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik vind ook dat van alle fokkers zonder blauw geel vlaggetje hun bezit moet worden afgepakt
Volkomen terecht.
pi_203915221
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:42 schreef Joppiez het volgende: [..] Wat een mongooltje is het geworden ook. Ik schaam me dat ik ooit nog overwoog op hem te stemmen lang geleden. :')
Ik heb hier een aantal jaren geleden eens een topic over de FvD aangemaakt ivm een nadrukkelijke tekst op hun website over dat Forum (Baudet) wilde dat "we" nauwer met Rusland samen zouden werken.

Nu ben ik net als bij een ieder land niet tegen samenwerking als dit iets constructiefs in positieve zin biedt. Zeker niet als Rusland normaler was gebleven. Maar het is met zn export van energie en criminaliteit nou niet een land wat ik als politieke partij zou inlijsten in een standpunt. Dt valt op.

Als je prominent verkondigt dat je met Albani of Hongarije wilt samenwerken, dan valt dat net zo goed op. Baudet is zn fundamentele geloofwaardigheid door die vrij duidelijke connectie op een gegeven moment kwijtgeraakt. En daarmee automatisch ook zichzelf steeds meer. Hij moet tot steeds radicalere lengtes gaan om aandacht te krijgen. Hij heeft zn eigen principes verraden, voor zover hij die natuurlijk had.
pi_203915224
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:01 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]
Heb je dat dan niet gehoord? Natasja van 3 hoog achter bleek ook een zeilschip van 100 meter lang te hebben
pi_203915230
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:59 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Medelijden hoef je ook niet te hebben, maar je mag je wel afvragen of je zo het moreel juiste doet.
Tsja, zou het moreel juister zijn om god weet hoe veel mensen de dood in te jagen in een oorlog tegen Rusland om ze te stoppen? Of om de oorlogsmisdaden die Rusland nu op Oekrane los aan het laten is maar te laten begaan?
pi_203915232
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:02 schreef Rambolin het volgende:
Wat zielig voor deze oligarch ;(

Roman Abramovich heeft woensdag in een verklaring bevestigd dat hij Chelsea wil verkopen. De afgelopen dagen werd al flink gespeculeerd over de verkoop van de Premier League-club door de Russische clubeigenaar.

"Ik wil graag reageren op de speculaties in de afgelopen dagen", schrijft Abramovich, die eerder al aan had gegeven een stapje terug te doen bij de club uit Londen. Hij besloot daartoe toen het Britse parlement dreigde met sancties tegen vermogende Russen vanwege de oorlog in Oekrane.

De 55-jarige Abramovich zou nauwe banden hebben met de Russische president Vladimir Poetin, die zijn leger vorige week de opdracht gaf om Oekrane binnen te vallen. De kapitaalkrachtige Rus droeg het financile beheer over aan de foundation van Chelsea.
De beste man schenkt de opbrengst van de verkoop van zijn bezit aan de oorlogsslachtoffers, hoeveel heb jij al geschonken?
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:05:20 #73
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203915236
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik zou me de touwtering schamen dat ik die man de afgelopen 20 jaar zijn gang heb laten gaan. En mensen die doodgaan aan clusterbommen. Dan komt er extreem lang niks en dan zorgen om m’n geld.
Ik moet de eerste miljardair nog tegenkomen die schaamte voelt zoals je dat voelt omdat je iemand tekort of geweld hebt gedaan.

Ik hou mijzelf voor iets te weten van hoe mensen denken en figuren die in staat zijn om dergelijke vermogens te (kunnen) vergaren zijn in het beste geval geslaagde opportunisten met wat psychopathische trekjes. Zoiets als ik investeer niet in wapens maar bv wel in de besturingssystemen daarvan.
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:05:53 #74
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203915241
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De beste man schenkt de opbrengst van de verkoop van zijn bezit aan de oorlogsslachtoffers, hoeveel heb jij al geschonken?
Ben wel benieuwd wat hij precies bedoelt met 'alle oorlogsslachtoffers'. Voor hetzelfde geld verdeelt hij dat geld onder gewond geraakte Russische militairen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203915247
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:04 schreef UitStraling het volgende:

Hij kan ook samen met zijn vriendje geen oorlogsslachtoffers maken, dan hoeft hij niets te schenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')