Wat zou jij dan als rijke Rus dat jouw bezit inmiddels - volgens ongeverfieerde berichten, letterlijk - wordt afgepakt, terwijl Putin er gewoon blijft (zitten) ?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Die inner circle met rijke elite Russen zijn juist diegene die dit kunnen veranderen. Dus die moet je pakken. Laat de rijke Rus maar lekker in Rusland zitten, dan draaien ze vanzelf bij, want die gasten doen niks liever dan in west Europa vertoeven op hun bootjes
Onschuldige mensen in Europa ook.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Scrummie het volgende:
Och, we moeten het zielig vinden dat er een grote jacht van een miljonair (of miljardair, weet ik het) afgepakt isNee, daar begin ik niet aan.
Ja, onschuldige mensen uit Rusland gaan geraakt worden. Daar heb ik pas een probleem mee als dat land vertrekt uit Oekrane, tot die tijd mogen ze alles pakken wat er te pakken valt.
De VS is volop aan het jagen op de bezittingen van Poetin gelieerde oligarchs nu.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Scrummie het volgende:
Och, we moeten het zielig vinden dat er een grote jacht van een miljonair (of miljardair, weet ik het) afgepakt isNee, daar begin ik niet aan.
Ja, onschuldige mensen uit Rusland gaan geraakt worden. Daar heb ik pas een probleem mee als dat land vertrekt uit Oekrane, tot die tijd mogen ze alles pakken wat er te pakken valt.
Heerlijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De VS is volop aan het jagen op de bezittingen van Poetin gelieerde oligarchs nu.
Nee, het enige waar je medelijden mee hoeft te hebben is de rechtsstaat. En natuurlijk je eigen toekomst, zou je er graag in willen blijven leven.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Scrummie het volgende:
Zag gisteren een bericht dat Russische studenten uit de universiteit zijn getrapt in de VS . Puur en alleen omdat ze Russisch zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik begin het ook een beetje dubieus te vinden, dat aanpakken van Russische burgers in de hoop dat ze dan in opstand gaan komen.
De tijd van met je dikke pens dobberen voor de kust van Monaco is voorbij voor al Poetin's trawanten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk. Tot de laatste cent hopelijk.
Het heet "Operation KleptoCapture", ik vond de naam heel aardig gevonden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk. Tot de laatste cent hopelijk.
Dat gaat helemaal goed komen, 'Complotwappie' (quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:52 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Nee, het enige waar je medelijden mee hoeft te hebben is de rechtsstaat. En natuurlijk je eigen toekomst, zou je er graag in willen blijven leven.
Is het bij je opgekomen dat dit volledig volgens de wet gedaan is?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:52 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Nee, het enige waar je medelijden mee hoeft te hebben is de rechtsstaat. En natuurlijk je eigen toekomst, zou je er graag in willen blijven leven.
Ik zou me de touwtering schamen dat ik die man de afgelopen 20 jaar zijn gang heb laten gaan. En mensen die doodgaan aan clusterbommen. Dan komt er extreem lang niks en dan zorgen om m’n geld.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wat zou jij dan als rijke Rus dat jouw bezit inmiddels - volgens ongeverfieerde berichten, letterlijk - wordt afgepakt, terwijl Putin er gewoon blijft (zitten) ?
Wat kunnen miljardairs, bedrijven, zakenmensen, dirigenten van orkesten, buitenlandse studenten, en normale Russen die Fifa willen spelen hier precies aan doen? Moeten ze allemaal hun James Bond pak aantrekken en in het Kremlin infiltreren? Of geforceerd gaan uitspreken dat ze de oorlog niet steunen (die ieder weldenkend mens niet steunt) en zich met Oekrane vlaggetjes als profielfoto op het internet gaan begeven?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nog net ietsje minder erg dan doodnormale Oekraners platbombarderen.
We duwen ze alleen maar dichter richting Putin. Want wat hij zegt dat de hele wereld anti-Russisch is en alleen hij ze kan beschermen klopt blijkbaar. Net zo idioot dat ze niet aan de 4-daagse mogen meedoen. Allemaal va. Die sippe bestuurders die ook willen deugen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:45 schreef -XOR- het volgende: [..] Ik begin het ook een beetje dubieus te vinden, dat aanpakken van Russische burgers in de hoop dat ze dan in opstand gaan komen.
Genoeg om misschien nog een weekje extra langer oorlog te bekostigen. Maar dan is dat geld ook alweer op.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:54 schreef crystal_meth het volgende:
Hoeveel zou er zijn dat Rusland in beslag kan nemen? Buitenlandse bedrijven, participaties, vastgoed, voertuigen...?
Ja, zoals de afgelopen twee jaar ook ''volgens de wet'' zijn gegaan. Gotspe.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:53 schreef Tijger_m het volgende:
Is het bij je opgekomen dat dit volledig volgens de wet gedaan is?
Nee dat is het niet. Ook niet een beetje.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Dit is een beetje van Lil Kleine slaat zijn vriendin in elkaar en Sywert is een christenhond en een oplichter en Marco B. is een pedofiel en eigenlijk heeft de Mocromaffia de macht in Nederland, mooi laten we het bezit van alle rijke Nederlanders afpakken, dat zal ze leren die vieze Nederlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |