Ik heb de laatste twee dagen hetzelfde gevoel. Of misschien wen ik gewoon aan de situatie. Ik weet het niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ligt het aan mij of loopt nieuwsvoorziening terug.
Als je al die zaken nu eens aan elkaar knoopt en de rode draad vind dan is je vraag beatnwoord.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat kunnen miljardairs, bedrijven, zakenmensen, dirigenten van orkesten, buitenlandse studenten, en normale Russen die Fifa willen spelen hier precies aan doen? Moeten ze allemaal hun James Bond pak aantrekken en in het Kremlin infiltreren? Of geforceerd gaan uitspreken dat ze de oorlog niet steunen (die ieder weldenkend mens niet steunt) en zich met Oekraïne vlaggetjes als profielfoto op het internet gaan begeven?
Als er een domme, haatdragende massa ontstaan met boter op het hoofd krijg ik altijd de neiging om de tegenpartij te kiezen. Bijna automatisch.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zag gisteren een bericht dat Russische studenten uit de universiteit zijn getrapt in de VS . Puur en alleen omdat ze Russisch zijn
Fok keek het aan en zag dat het goed was
Over welke dirigenten heb je het?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat kunnen miljardairs, bedrijven, zakenmensen, dirigenten van orkesten, buitenlandse studenten, en normale Russen die Fifa willen spelen hier precies aan doen? Moeten ze allemaal hun James Bond pak aantrekken en in het Kremlin infiltreren? Of geforceerd gaan uitspreken dat ze de oorlog niet steunen (die ieder weldenkend mens niet steunt) en zich met Oekraïne vlaggetjes als profielfoto op het internet gaan begeven?
Dus eerst zeuren over de rechtsstaat en als het dan volgens de regels van de rechtsstaat gedaan blijkt te zijn dan gooi je dit er tegenaan? Sterke zet wel.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:55 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ja, zoals de afgelopen twee jaar ook ''volgens de wet'' zijn gegaan. Gotspe.
Je wilt nu op de antisemitische toer gaan ?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De VS is volop aan het jagen op de bezittingen van Poetin gelieerde oligarchs nu.
Waar stond dat bericht Ali ?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zag gisteren een bericht dat Russische studenten uit de universiteit zijn getrapt in de VS . Puur en alleen omdat ze Russisch zijn
History repeats.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Idd dit, die beslagnames en uitsluitingen zijn te absurd voor woorden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over, aangezien ik zoals altijd het a priori beoordelen van mensen op basis van vaststaande eigenschappen afkeur, dus ook Russen. Dat afnemen van bezittingen puur op basis van etniciteit is waanzin.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Medelijden hoef je ook niet te hebben, maar je mag je wel afvragen of je zo het moreel juiste doet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:57 schreef TLC het volgende:
Even checken of ik medelijden heb met rijke Russen waarvan alles wordt afgepakt...
hmm..
nee
Het tegenovergestelde, de Russen hun zakken laten vullen en hun kennis en technologie mee laten nemen naar Rusland heeft ook niet geholpen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
We duwen ze alleen maar dichter richting Putin. Want wat hij zegt dat de hele wereld anti-Russisch is en alleen hij ze kan beschermen klopt blijkbaar. Net zo idioot dat ze niet aan de 4-daagse mogen meedoen. Allemaal va. Die sippe bestuurders die ook willen deugen.
Ok, we sturen de FIOD langs om jouw bezitting ook in beslag te nemenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als er een domme, haatdragende massa ontstaan met boter op het hoofd krijg ik altijd de neiging om de tegenpartij te kiezen. Bijna automatisch.
Hou je achterlijke opmerkingen lekker voor je.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je wilt nu op de antisemitische toer gaan ?
Daar hebben we jou voor.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je wilt nu op de antisemitische toer gaan ?
Dus als je Russisch bent (geen steenrijke oligarch, maar gewoon modaal), hier woont en werkt en het misschien niet eens bent met wat Putin doet, maakt dat niet uit? Gewoon alles pakken wat je kunt puur omdat iemand Russisch is?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Scrummie het volgende:
Och, we moeten het zielig vinden dat er een grote jacht van een miljonair (of miljardair, weet ik het) afgepakt isNee, daar begin ik niet aan.
Ja, onschuldige mensen uit Rusland gaan geraakt worden. Daar heb ik pas een probleem mee als dat land vertrekt uit Oekraïne, tot die tijd mogen ze alles pakken wat er te pakken valt.
Goh hoe zou dat komenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als er een domme, haatdragende massa ontstaan met boter op het hoofd krijg ik altijd de neiging om de tegenpartij te kiezen. Bijna automatisch.
Russen in Cherso, je verwacht het niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:54 schreef Rambolin het volgende:
Burgemeester Cherson: Russen in onze straten en in stadhuis
De burgemeester van de Zuid-Oekraïense havenstad Cherson zegt dat er Russische troepen in de stad zijn en dat ze ook al in het stadhuis zijn. Eerder zei Rusland al dat het de controle over de stad had, maar dat werd door de Oekraïense regering en de Verenigde Staten weersproken.
Nu zegt de burgemeester dat er geen Oekraïense militairen meer in de stad zijn. "Alleen nog burgers en mensen die hier willen LEVEN", meldt hij in een verklaring. Hij roept burgers op alleen met daglicht naar buiten te gaan.
Het Russische leger zegt dat de stad "volledig onder controle" is van de Russen. Alle essentiële diensten zouden gewoon functioneren en er zou geen tekort zijn aan voedsel of andere levensbehoeften. Er worden volgens een legerwoordvoerder gesprekken gevoerd met de lokale autoriteiten.
NOS
Waar gebeurt dit dan bij de normale burger?quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:01 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dus als je Russisch bent (geen steenrijke oligarch, maar gewoon modaal), hier woont en werkt en het misschien niet eens bent met wat Putin doet, maakt dat niet uit? Gewoon alles pakken wat je kunt puur omdat iemand Russisch is?
Vind jij jezelf nog beschaafd?
'volgens de regels van" is een leuke manier om te omschrijven hoe de grondwet met de voeten getreden werd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
Dus eerst zeuren over de rechtsstaat en als het dan volgens de regels van de rechtsstaat gedaan blijkt te zijn dan gooi je dit er tegenaan? Sterke zet wel.
Volgens mij word er helemaal niets tegen die Russen ondernomen in Nederland of elders.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:01 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dus als je Russisch bent (geen steenrijke oligarch, maar gewoon modaal), hier woont en werkt en het misschien niet eens bent met wat Putin doet, maakt dat niet uit? Gewoon alles pakken wat je kunt puur omdat iemand Russisch is?
Vind jij jezelf nog beschaafd?
Ik vind ook dat van alle fokkers zonder blauw geel vlaggetje hun bezit moet worden afgepaktquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, we sturen de FIOD langs om jouw bezitting ook in beslag te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |