Valt nog mee dat ze geen knuppel tegen de knieën en pepperspray gebruikenquote:
Dat was Lodewijk XIVquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. Vanuit zijn optiek is het uitermate rationeel, denk ik.
Ik ga ervan uit dat Poetin helemaal niet gek is maar hij is er volgens mij wel 100% van overtuigt dat hij de enige is die in staat is om Rusland te leiden en mischien te redden vanuit zijn optiek. Een beetje a la Napoleon "L'etat c'est moi", letterlijk "Ik ben de staat"
In de gevangenis wordt ze gebeukt en achteraf verteld: 'aan hartaanval overleden'.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze geen knuppel tegen de knieën en pepperspray gebruiken
Poetin doet dit idd al jaar en dag. Provoceren, laten zien dat ie lak heeft aan internationale afspraken etc.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. En dat waren twee bommenwerpers, inderdaad, TU-160's, onderschept door de Belgische luchtmacht overigens, vorig jaar.
Haha, zag je ninja-editquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat is er met Dnjepropetrovsk oblast?
oh lol kut TT
Die gele landen in de achtertuin van de VS kunnen binnenkort wel een CIA-staatsgreep verwachtenquote:
We hebben het allebei verkeerdquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was Lodewijk XIV
Je bent lekker bezig deze week met ook al die grens tussen Noorwegen en Rusland
Ik kan me nog een tijd herinneren dat een NL club voor het eerst tegen Dnipro Dnipropetrovsk moest voetballen. Mooie tijden met commentatoren die het niet uit konden spreken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:34 schreef Idisrom het volgende:
Vroeger met aardrijkskunde had ik de meeste moeite om Dnjepropetrovsk te leren. Ik zie nu dat ik nog steeds in de TT verkeerd heb gespeld.
Laat die stad nu maar liever ongemoeid in dit conflict. Dnipro onthoudt toch gemakkelijker.
Hoeveel daarvan zijn echte schendingen van het luchtruim? Ze worden normaal onderschept ruim voordat ze in de buurt komen. En dat wordt in de media heel vaak als "schending" gemeld. Zoals al die keren dat China in Taiwan's ADIZ vliegt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Poetin doet dit idd al jaar en dag. Provoceren, laten zien dat ie lak heeft aan internationale afspraken etc.
Toen ik dit rond 2016 eens postte (1e account) was het nog: 'Als het in Hart van Nederland is geweest, zal het wel waar zijn'#mooieFOK!herinneringen
Maar zoals met alles, hoopt hij dat dit (Zweden) ook weer tot een tegenreactie leidt, zodat ie Zweden de schuld kan geven. Lafaard.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:39 schreef hyviiee het volgende:
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1499057030857777154
Sjezus. Het wordt met de minuut sneuer met het deugen niet?. Ik heb betaald voor een fucking spel. Ik boycot EA vanaf nu met z'n kut fifa.
Dat is gewoon kapitalisme. Dit is goeie marketing voor EA, omdat er nu een hetze tegen Rusland is en je daar op in moet haken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:39 schreef hyviiee het volgende:
Sjezus. Het wordt met de minuut sneuer met het deugen niet?. Ik heb betaald voor een fucking spel. Ik boycot EA vanaf nu met z'n kut fifa.
Gaat ook nergens over. Wat helpt dit nou...quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:39 schreef hyviiee het volgende:
Interessant ook om te zien dat dus bijna, of misschien wel precies 50% van de wereldbevolking woont in landen die niet groen stemmen (uiteraard zijn India en China hierin zwaargewichten). Dit is van belang om te zien waar de wereld op de langere termijn heen gaat.quote:
1 keer is al te veel. Talloze keren ook met onderzeeërs in territoriale wateren varen zonder aanmelding. Poetin flikt dit voortdurend.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:41 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn echte schendingen van het luchtruim? Ze worden normaal onderschept ruim voordat ze in de buurt komen. En dat wordt in de media heel vaak als "schending" gemeld. Zoals al die keren dat China in Taiwan's ADIZ vliegt.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We hebben het allebei verkeerd
https://isgeschiedenis.nl(...)iet-van-lodewijk-xiv
Dat deed de Sovjet Unie al, het is gewoon testen hoe er gereageerd word en of er gereageerd wordt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
1 keer is al te veel. Talloze keren ook met onderzeeërs in territoriale wateren varen zonder aanmelding. Poetin flikt dit voortdurend.
Andersom gebeurt dit toch net zo?quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
1 keer is al te veel. Talloze keren ook met onderzeeërs in territoriale wateren varen zonder aanmelding. Poetin flikt dit voortdurend.
Een beetje provocerend met Tu-95's over de Noordzee vliegen deden de Russen al tijdens de koude oorlog. Volgens mij zijn er wel wat verhalen van Nederlandse F-16 piloten over de Russen aan boord van die Bear die dan een Playboy lieten zien en zwaaiden en foto's maakten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Poetin doet dit idd al jaar en dag. Provoceren, laten zien dat ie lak heeft aan internationale afspraken etc.
Toen ik dit rond 2016 eens postte (1e account) was het nog: 'Als het in Hart van Nederland is geweest, zal het wel waar zijn'#mooieFOK!herinneringen
Maar zoals met alles, hoopt hij dat dit (Zweden) ook weer tot een tegenreactie leidt, zodat ie Zweden de schuld kan geven. Lafaard.
Maar de uitspraak wordt Lodewijk XIV wel toegeschreven.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We hebben het allebei verkeerd
https://isgeschiedenis.nl(...)iet-van-lodewijk-xiv
Ja, ja, ik had het verkeerd, my bad, ik dacht echt dat het Napoleon wasquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:46 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Maar de uitspraak wordt Lodewijk XIV wel toegeschreven.
Op zich ook wel aan Napoleon, maar slechts door Tijger_m in post #207 van het vorige topic.
Wat gaan ze doen dan? De oorden verlaten en op hun gemakje naar de Russische art stellingsgebieden 50 km verderop marcheren?quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:45 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Psyops lijkt me, maar misschien effectieve.
Linken naar tweets doe je zoquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:39 schreef hyviiee het volgende:
Ja dat zal allemaal wel.. Maar what's next? Alle landen teams in een al uitgebrachte game verwijderen die mee gaan doen aan het WK in Quatar? Ben wel een beetje klaar met die hetze tegen alles wat ook maar met Rusland te maken heeft. Hypocriet gedeug.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is gewoon kapitalisme. Dit is goeie marketing voor EA, omdat er nu een hetze tegen Rusland is en je daar op in moet haken.
Is dat geen oorlogsmisdaad?quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:45 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik kan bevestigen dat jij die berichten hebt gelezen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:48 schreef NaturalScience het volgende:
Ik lees berichten over zware explosies op het treinstation van Kiev. Kan iemand dit bevestigen?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:48 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Linken naar tweets doe je zo
[ twitter ]
Ik heb wel een iets gelezen over een Amerikaanse onderzeeër die zo'n beetje in de haven van Murmansk lag.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Andersom gebeurt dit toch net zo?
In het echte leven worden ze ook geband toch? Realistisch spelquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:39 schreef hyviiee het volgende:
Next level cancel cultuur inderdaad. Gevaarlijk ook wel.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:49 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel.. Maar what's next? Alle landen teams in een al uitgebrachte game verwijderen die mee gaan doen aan het WK in Quatar? Ben wel een beetje klaar met die hetze tegen alles wat ook maar met Rusland te maken heeft. Hypocriet gedeug.
Van beide kanten dus oorlogsmisdadenquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:45 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Maar Russische soldaten kunnen zich dus ook niet overgeven als ik dat goed begrijp? Weet niet of dit echt effectief is.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Alleen als ze krijgsgevangenen zijn toch?
Dit is wat ik er over las zojuist: (van https://www.theguardian.c(...)-latest-live-updates)quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:48 schreef NaturalScience het volgende:
Ik lees berichten over zware explosies op het treinstation van Kiev. Kan iemand dit bevestigen?
Geen idee. Daar is dat bericht, waarschijnlijk bedoeld, nogal ambigu over.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:51 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Maar Russische soldaten kunnen zich dus ook niet overgeven als ik dat goed begrijp? Weet niet of dit echt effectief is.
Niet hoe het werk natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Snelrecht. Passende straf voor het bestoken van burgerdoden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |