SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
10 maart is de eerste test dag.quote:OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:21 schreef tja77 het volgende:
Hier nog niks over de “megadeal” van Verstappen?
50mil exclusief sponsorcontracten, merch en andere commerciële deals.![]()
![]()
Mazepin (en andere (Wit-) Russische coureurs) uitgesloten van Britse races, waaronder de Britse Grand Prix.
https://www.nu.nl/sport/6(...)-motorsportbond.htmlNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
20 maart eerste race toch? Moet nog uitzoeken hoe ik het dadelijk kan gaan kijken. Heb wel nog een F1TV abonnement.
En ook voor de MotoGP, dat is komend weekend al.![]()
Dat is wel raar, hoor. Ik ben benieuwd of dit standhoudt. Op deze manier is het beter om Mazepin helemaal uit te sluiten, dan kan-ie ten minste ergens anders wel volledig meedoen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:02 schreef Starflyer het volgende:
Mazepin (en andere (Wit-) Russische coureurs) uitgesloten van Britse races, waaronder de Britse Grand Prix.
https://www.nu.nl/sport/6(...)-motorsportbond.html![]()
Waar kan ie dan wel aan mee doen, Cup & Tourenwagen Trophy? Die rijden niet in Engelandquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is wel raar, hoor. Ik ben benieuwd of dit standhoudt. Op deze manier is het beter om Mazepin helemaal uit te sluiten, dan kan-ie ten minste ergens anders wel volledig meedoen.
Dondert Haas niet stiekum toch in elkaar zonder Mazepin? Niet rijden is ook geen geld geven natuurlijk?You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Nee, dat houdt het niet. Er is een contract voor een F1 GP en dat houdt in dat alle coureurs mee moeten kunnen doen. Dat is nog eens benadrukt tijdens de onduidelijkheid over de Covid restricties in bepaalde landen, waarbij gezegd is "Als er 1 coureur het land niet inkomt, dan gaat de GP niet door". Dan moeten ze dat nu ook zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is wel raar, hoor. Ik ben benieuwd of dit standhoudt. Op deze manier is het beter om Mazepin helemaal uit te sluiten, dan kan-ie ten minste ergens anders wel volledig meedoen.
En aangezien het VK zelf besluit die race te cancellen, is dat volgens de regels ook direct het einde voor de GP in 2023.![]()
Maakt toch weinig uit? Met of zonder die racen in Engeland heeft hij 0 punten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is wel raar, hoor. Ik ben benieuwd of dit standhoudt. Op deze manier is het beter om Mazepin helemaal uit te sluiten, dan kan-ie ten minste ergens anders wel volledig meedoen.![]()
Net een klein beetje meer dan Hamiltonquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ twitter ]
50mil exclusief sponsorcontracten, merch en andere commerciële deals.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Dat zou wat zijn. Als de FIA de Silverstone GP annuleert.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:25 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee, dat houdt het niet. Er is een contract voor een F1 GP en dat houdt in dat alle coureurs mee moeten kunnen doen. Dat is nog eens benadrukt tijdens de onduidelijkheid over de Covid restricties in bepaalde landen, waarbij gezegd is "Als er 1 coureur het land niet inkomt, dan gaat de GP niet door". Dan moeten ze dat nu ook zeggen.
En aangezien het VK zelf besluit die race te cancellen, is dat volgens de regels ook direct het einde voor de GP in 2023.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ik pak de popcorn vastquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Als de FIA de Silverstone GP annuleert.![]()
![]()
Ben serieus benieuwd hoe scheef ham dan gaat.quote:
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Zou er nog genoeg vocht in de traanbuisjes zitten denk je?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Als de FIA de Silverstone GP annuleert.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Ze 'moeten' helemaal niks. Deze situatie ligt natuurlijk wel even iets anders dan covid-restricties. En Silverstone cancellen? Vooralsnog geloof ik dat niet.quote:"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Ik vind het heel veel uitmaken of alle spelers mee mogen doen in een competitie of niet. Bovendien is het niet gezegd dat het bij Engeland blijft. Wat als meer landen Mazepin uitsluiten? Dat kan toch niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maakt toch weinig uit? Met of zonder die racen in Engeland heeft hij 0 punten.![]()
Ik moet het ook eerst zien voor ik het realistisch zie gebeuren.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ze 'moeten' helemaal niks. Deze situatie ligt natuurlijk wel even iets anders dan covid-restricties. En Silverstone cancellen? Vooralsnog geloof ik dat niet.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Tuurlijk blijft het wel in Engeland, regels kunnen altijd aangepast worden aan de situatie. En wie zou Mazepin nu missen? Er wordt wel vaker af en toe een race gereden voor een team door een andere coureur.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het heel veel uitmaken of alle spelers mee mogen doen in een competitie of niet. Bovendien is het niet gezegd dat het bij Engeland blijft. Wat als meer landen Mazepin uitsluiten? Dat kan toch niet.
Mazepin kan er niks aan doen, maar burgers in Oekraine kunnen er ook niks aan doen dat er bommen op hun flats vallen, en burgers in Rusland kunnen er ook niks aan doen dat ze niet meer kunnen pinnen, prijzen gigantisch stijgen en de waarde van hun spaargeld in een vrije val zit. Zo wordt het spel nu eenmaal gespeeld.![]()
Volgens mij geldt de restrictie ook alleen voor deelnemers met een licentie uit Rusland of Wit Rusland... En voor britse competities of evenementen georganiseerd door de britse motorsportbond(en). Aangezien je voor de F1 een superlicentie nodig hebt en deze door de FIA wordt uitgereikt is het volgens mij een storm in een glas water.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ze 'moeten' helemaal niks. Deze situatie ligt natuurlijk wel even iets anders dan covid-restricties. En Silverstone cancellen? Vooralsnog geloof ik dat niet.![]()
wel met je eens maar als Haas verstandig is schorsen ze hem een jaar, er ligt sowieso wel druk op want als Mazepin rijdt ook al is het zonder sponsoruiting op de auto weten we dat hij betaalt en waar dat geld vandaan komt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het heel veel uitmaken of alle spelers mee mogen doen in een competitie of niet. Bovendien is het niet gezegd dat het bij Engeland blijft. Wat als meer landen Mazepin uitsluiten? Dat kan toch niet.![]()
Maar in dat geval mag Mazepin toch gewoon meedoen aan de GP van Silverstone?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:18 schreef TagForce het volgende:
[..]
Volgens mij geldt de restrictie ook alleen voor deelnemers met een licentie uit Rusland of Wit Rusland... En voor britse competities of evenementen georganiseerd door de britse motorsportbond(en). Aangezien je voor de F1 een superlicentie nodig hebt en deze door de FIA wordt uitgereikt is het volgens mij een storm in een glas water.![]()
Daarom zeg ik ook dat het hele bericht een storm in een glas water lijkt te zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar in dat geval mag Mazepin toch gewoon meedoen aan de GP van Silverstone?![]()
Volgens mij heeft een superlicentie niets te maken met een licentie van het land waar je voor uit komt. Zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:29 schreef TagForce het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het hele bericht een storm in een glas water lijkt te zijn.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Klopt. Maar een superlicentie is wel gekoppeld aan de nationaliteit van de houder:quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een superlicentie niets te maken met een licentie van het land waar je voor uit komt. Zijn twee verschillende dingen.
The nationality that appears on the racing licence is identical to a driver's passport. This is not necessarily the same as the country issuing the racing licence. A Frenchman living in Germany would receive a licence issued by the German motorsport authorities, but the nationality displayed on the licence would still be French. In order to race with a licence that displays German, the driver would need to have a German passport as well. Drivers with multiple citizenship choose their "official" nationality
https://en.wikipedia.org/(...)tionality_of_driversOxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
dit, zoals ik het lees mag hij gewoon niet mee doen in Silverstonequote:Op woensdag 2 maart 2022 15:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een superlicentie niets te maken met een licentie van het land waar je voor uit komt. Zijn twee verschillende dingen.![]()
En daarom is Max ook officieel een Nederlander (even voor de jankers die hem een Belg blijven noemen).quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:59 schreef Netsplitter het volgende:
Drivers with multiple citizenship choose their "official" nationality"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
quote:
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Hij heeft ook geen Belgisch accent. Wel Limburgs, maar dan de Nederlandse kant van de grens. En ja, het verschil is zeker te horen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En daarom is Max ook officieel een Nederlander (even voor de jankers die hem een Belg blijven noemen).Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
En daarom zou het mooi zijn wanneer de Nederlandse schatkist ook zou meeprofiteren van zijn 50 miljoen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En daarom is Max ook officieel een Nederlander (even voor de jankers die hem een Belg blijven noemen).
Maar daar heeft de heer Verstappen dan weer lak aan.Wie dit leest is gek![]()
Want? Hij woont in het buitenland. Waarom zou de Nederlandse schatkist dan moeten profiteren van zijn inkomen?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
En daarom zou het mooi zijn wanneer de Nederlandse schatkist ook zou meeprofiteren van zijn 50 miljoen."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Tjah, brengt NL eindelijk een keer een coureur voort welke ook kan winnen, doet ie t gelijk ook goed ook.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ twitter ]
50mil exclusief sponsorcontracten, merch en andere commerciële deals.
Leuk voor m. En Kelly.
Onwijs.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
1 jaar het verschil is voldoende hoor voor een leven lang niet hoeven werken, met je 'klein beetje'.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Net een klein beetje meer dan Hamilton [ afbeelding ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
De GP van Zandvoort, de verkoop van de vele Red Bull troep en tv-abonnementen is nog niet genoeg voor de Nederlandse economie?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En daarom zou het mooi zijn wanneer de Nederlandse schatkist ook zou meeprofiteren van zijn 50 miljoen.
Maar daar heeft de heer Verstappen dan weer lak aan.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nou sorry hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 jaar het verschil is voldoende hoor voor een leven lang niet hoeven werken, met je 'klein beetje'.
Groot beetje danGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Zuur.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Want? Hij woont in het buitenland. Waarom zou de Nederlandse schatkist dan moeten profiteren van zijn inkomen?
NL verdient genoeg aan zijn populairiteit met alle btw'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Au, die burn voelde ik helemaal in Nederlandquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maakt toch weinig uit? Met of zonder die racen in Engeland heeft hij 0 punten.![]()
![]()
Had jij de laatste race van vorig seizoen zonder Latifi willen zien?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
![]()
Hij woont in het buitenland om de belasting te ontduiken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Want? Hij woont in het buitenland. Waarom zou de Nederlandse schatkist dan moeten profiteren van zijn inkomen?
Dat getuigt van een slechte moraal. Dat is niet verboden maar ik vind het niet fraai.Wie dit leest is gek![]()
Gewoon inkomstenbelasting betalen, zoals iedere 'Nederlander'quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De GP van Zandvoort, de verkoop van de vele Red Bull troep en tv-abonnementen is nog niet genoeg voor de Nederlandse economie?
En box 3 doet ook mee.Wie dit leest is gek![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hij woont in het buitenland om de belasting te ontduiken.
Dat getuigt van een slechte moraal.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Oké, van mij mag je.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gewoon inkomstenbelasting betalen, zoals iedere 'Nederlander'
En box 3 doet ook mee.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Morgen heb ik een zoom sessie met Lando, Daniel en Zack. We zitten met ongeveer ~15 man, dus kan wel wat vragen stellen. Iemand nog leuke vragen in gedachte?Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!![]()
Wat merken de coureurs fysiek van de nieuwe auto's omdat ze nogal stuiteren?
Hoe is het zicht veranderd met de nieuwe banden, dit omdat er meerdere coureurs over geklaagd hebben?
Is het makkelijker geworden om anderen te volgen?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Dan hebben de helft van de coureurs een slecht moraal... ga jij het ze allemaal ff persoonlijk vertellen dat dit niet fraai is?quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat getuigt van een slechte moraal. Dat is niet verboden maar ik vind het niet fraai."Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"![]()
Wat is het meest vreemde / beschamendste wat je gedaan hebt sinds je F1 coureur bent.
Welke coureur zou je nog wel eens als teamgenoot/in je team willen hebben?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Die bedragen zeggen niet zo veel. Er zitten nog allerlei regelingen aan vast, m.b.t. bonussen e.d.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 jaar het verschil is voldoende hoor voor een leven lang niet hoeven werken, met je 'klein beetje'.
Ik denk ook dat Hamilton veel meer binnen harkt aan sponsordeals. Puur omdat Verstappen het vooral moet hebben van de Nederlandse markt en die is natuurlijk vrij klein. Hamilton spreekt een groter publiek aan.![]()
Mwah.. Ik denk niet dat Verstappenfans heden ten dage nog beperkt zijn tot Nederland en Belgiëquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Die bedragen zeggen niet zo veel. Er zitten nog allerlei regelingen aan vast, m.b.t. bonussen e.d.
Ik denk ook dat Hamilton veel meer binnen harkt aan sponsordeals. Puur omdat Verstappen het vooral moet hebben van de Nederlandse markt en die is natuurlijk vrij klein. Hamilton spreekt een groter publiek aan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Wat zou jij doen? Hij is toch nauwelijks in Nederland, of hij er nu woont of niet. Engeland heeft (of iig had) een regeling dat wanneer je voor een Engels bedrijf werkt, maar nauwelijks in het land bent, je bijvoorbeeld slechts 6% inkomsten belasting betaald, omdat je niet van faciliteiten als infrastructuur en gezondheidszorg gebruik maakt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat getuigt van een slechte moraal. Dat is niet verboden maar ik vind het niet fraai.
Maar nogmaals, wat zou je zelf doen als je 50 mil per jaar zou verdienen. 25 mil aan de staat overdragen, of in Monaco gaan wonen en 25 mil meer overhouden? Ben je dan nog steeds zo'n moraalridder?![]()
Net zo min als Hamiltons fans beperkt zijn tot het VK, maar Hamiltons home crowd is wel een stuk groter.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mwah.. Ik denk niet dat Verstappenfans heden ten dage nog beperkt zijn tot Nederland en België![]()
Groter land he?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Net zo min als Hamiltons fans beperkt zijn tot het VK, maar Hamiltons home crowd is wel een stuk groter.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ricciardoquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
Welke coureur zou je nog wel eens als teamgenoot/in je team willen hebben?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Ja, excuus. Sponsormarkt, niet fans etc. Al denk ik dat ook Verstappen nu veel wijder kan harken dan eerder.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:51 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, precies. Fijn dat je het snapt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Vannacht gedroomd dat sainz in de eerste race 25sec wegreed bij Maxecht fucking realistisch etc
Hamilton werd 6de en liep de hele race te klagen, was dus wel een goede droom
hardcoholic![]()
Jezus wat een vreselijke nachtmerriequote:Op donderdag 3 maart 2022 08:50 schreef Ferdii het volgende:
Vannacht gedroomd dat sainz in de eerste race 25sec wegreed bij Maxecht fucking realistisch etc
Hamilton werd 6de en liep de hele race te klagen, was dus wel een goede droom
Moderator DIG
Het is ook het verschil tussen veel en nog meer dus het maakt niet zoveel uit, wel zit Verstappen er al snel op dit niveau dus die zou weleens de eerste sportmiljardair van NL kunnen wordenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, excuus. Sponsormarkt, niet fans etc. Al denk ik dat ook Verstappen nu veel wijder kan harken dan eerder.![]()
![]()
Ik vind 5 jaar best lang... zit je straks 4 jaar in de middenmoot te kloten met ene beetje pech.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Die clausule zal er ongetwijfeld wel in staanquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:14 schreef ondeugend het volgende:
[ twitter ]
Ik vind 5 jaar best lang... zit je straks 4 jaar in de middenmoot te kloten met ene beetje pech.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Wel realistisch, helemaal als leclerk ergens vooraan start en uit opwinding het halve veld uit de race haalt door te crashen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:50 schreef Ferdii het volgende:
Hamilton werd 6de en liep de hele race te klagen, was dus wel een goede droom![]()
Horner heeft al aangegeven dat er clausules in zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die clausule zal er ongetwijfeld wel in staan![]()
Mooi, Sochi waren toch slaapverwekkende races, mischien iets leukers voor in de plaats?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:30 schreef Starflyer het volgende:
Voorlopig geen Russische Grand Prix meer.
https://www.nu.nl/sport/6(...)mule-1-kalender.html![]()
Zet Hockenheim er maar weer op.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mooi, Sochi waren toch slaapverwekkende races, mischien iets leukers voor in de plaats?
Lekker onvoorspelbaar weer altijd.And everything under the sun is in tune
Oh, da's wel een goede, jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zet Hockenheim er maar weer op.
Lekker onvoorspelbaar weer altijd.![]()
![]()
Je zou ook kunnen concluderen dat het wel snor zit met de resultaten n.a.v. de pre-seasontest. Anders teken je nu toch niet bij zou je denkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:14 schreef ondeugend het volgende:
[ twitter ]
Ik vind 5 jaar best lang... zit je straks 4 jaar in de middenmoot te kloten met ene beetje pech.![]()
![]()
Hij had nog een contract voor 2 seizoenen (22 en 23) dus ik denk dat de test niet zoveel impact heeft gehad.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen concluderen dat het wel snor zit met de resultaten n.a.v. de pre-seasontest. Anders teken je nu toch niet bij zou je denken![]()
Daarom was het ook zo dom om na de finish van Abu Dhabi meteen te roepen dat die er 15 jaar wilde blijvenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:14 schreef ondeugend het volgende:
[ twitter ]
Ik vind 5 jaar best lang... zit je straks 4 jaar in de middenmoot te kloten met ene beetje pech.
Moderator DIG
MazepOut volgens VI vandaag zelfsN/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Nee, op voorwaarde dat ze een competitieve auto hebben natuurlijk. Het gaat hier niet om een kart contractje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:14 schreef ondeugend het volgende:
[ twitter ]
Ik vind 5 jaar best lang... zit je straks 4 jaar in de middenmoot te kloten met ene beetje pech.![]()
![]()
https://nl.motorsport.com(...)ndende-fase/8659378/
De veranderingen op het circuit van Spa-Francorchamps beginnen langzaam maar zeker vorm te krijgen. Op de omloop in de Belgische Ardennen is een grootschalige verbouwing bezig en daarover heeft het circuit een nieuwe update gegeven.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ik kan je 50 miljoen redenen geven waarom dat niet dom wasquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom was het ook zo dom om na de finish van Abu Dhabi meteen te roepen dat die er 15 jaar wilde blijven![]()
![]()
Ik beperk de hoeveelheid Plooij het liefst tot het absolute minimum.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:00 schreef Rianne84 het volgende:
Jack Plooij zit vanavond bij Dit Was Het Nieuws. Lekker cringenRini dankjewel.![]()
Inderdaad, alsof dat de onderhandelingen beïnvloedtquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:55 schreef Tijger_m het volgende:
Daarom was het ook zo dom om na de finish van Abu Dhabi meteen te roepen dat die er 15 jaar wilde blijven
Rini dankjewel.![]()
ja buiten de paddock liever nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik beperk de hoeveelheid Plooij het liefst tot het absolute minimum.![]()
Ehhhh...daar ging iets mis quo quote?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof dat de onderhandelingen beïnvloedt![]()
![]()
Wat een onzin.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom was het ook zo dom om na de finish van Abu Dhabi meteen te roepen dat die er 15 jaar wilde blijven
Hij is de meest gewilde coureur van de grid. Die had anders ergens anders wel 50 miljoen gehad![]()
Dit komend seizoen belooft dat de wagens veel dichter bij elkaar zitten. Dat betekent dat je enorm competitief kan zijn en toch als 7e kan eindigen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, op voorwaarde dat ze een competitieve auto hebben natuurlijk. Het gaat hier niet om een kart contractje.And everything under the sun is in tune
Oh? Heb je wel opgelet bij de test dagen dan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dit komend seizoen belooft dat de wagens veel dichter bij elkaar zitten. Dat betekent dat je enorm competitief kan zijn en toch als 7e kan eindigen.
Wat een onzin blaat je hier. Denk je dat een RB ineens terugzakt naar plek 7 met een Max erin.![]()
![]()
De shakedown tests zeggen werkelijk 0.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh? Heb je wel opgelet bij de test dagen dan?
Wat een onzin blaat je hier. Denk je dat een RB ineens terugzakt naar plek 7 met een Max erin.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Vast, maar kijk even naar de uitslagen. Het is same old same old. Ik zie geen grote shake up gebeuren in het nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat een onzin blaat je hier. Denk je dat een RB ineens terugzakt naar plek 7 met een Max erin.
De shakedown tests zeggen werkelijk 0.![]()
Doe ff dimmen dude.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat een onzin blaat je hier. Denk je dat een RB ineens terugzakt naar plek 7 met een Max erin.
Ik zeg niet dat het gebeurt maar dat het zou kunnen.
Jaren lang.
En dat het daarom misschien ook verkeerd uit kan pakken.
Wat ik niet hoop natuurlijkAnd everything under the sun is in tune
Zeg inderdaad nooit nooit. De rangschikking is wel vaker op zijn kop gegaan. Vraag maar aan Alonso hoe lang je met een niet potente auto kunt zitten als topper.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:19 schreef ondeugend het volgende:
Jaren lang.
En dat het daarom misschien ook verkeerd uit kan pakken.Rini dankjewel.![]()
Tip: kijk heel seizoen 2008 en dan 2009 waarbij ook een grote regel verandering wasquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat een onzin blaat je hier. Denk je dat een RB ineens terugzakt naar plek 7 met een Max erin.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Feyenoord!!! * Barça![]()
JENSON BUTTONquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Tip: kijk heel seizoen 2008 en dan 2009 waarbij ook een grote regel verandering was
Weer eens terugkijken inderdaad, bedankt voor de tip.![]()
Vraag me wel af op basis van wat. Zou hij er uiteindelijk zelf vanaf hebben gezien?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Geen sponsorgeld meer?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vraag me wel af op basis van wat. Zou hij er uiteindelijk zelf vanaf hebben gezien?No Dyson Barrier is going to stop me!
Geen Uralkali is geen Mazepin, denk ik, en als ik de voorbeschouwing van DtS mag geloven die ik ergens zag heeft dat ook hele goede redenen, de relatie met Haas was nogal fragiel begreep ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vraag me wel af op basis van wat. Zou hij er uiteindelijk zelf vanaf hebben gezien?
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2022 19:32:32 ]![]()
Denk dat het me weinig moeite gaat kosten mijn gezicht in de plooi te houden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:00 schreef Rianne84 het volgende:
Jack Plooij zit vanavond bij Dit Was Het Nieuws. Lekker cringen![]()
Leukste knopje aan het stuur.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
JENSON BUTTON
Weer eens terugkijken inderdaad, bedankt voor de tip.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2022 19:48:22 ]![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
Niet dat Fittipaldi een hoogvlieger is![]()
ViaPlay en Stephane genotquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:00 schreef Rianne84 het volgende:
Jack Plooij zit vanavond bij Dit Was Het Nieuws. Lekker cringenN/A
Wat dacht je van al die BTW over polotjes, petjes, tickets etcquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En daarom zou het mooi zijn wanneer de Nederlandse schatkist ook zou meeprofiteren van zijn 50 miljoen.
Maar daar heeft de heer Verstappen dan weer lak aan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Mazepin klaar? Mooi voor hem. Idiote coureur, lekker mensen in de muur proberen te rijden![]()
Moderator DIG
Net als Ocon en Perez. Ook van die idiotenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mazepin klaar? Mooi voor hem. Idiote coureur, lekker mensen in de muur proberen te rijden![]()
[ afbeelding ]You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Zijn eigen mensen ook nog. Zal wel een nationale sport zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Meeste van die rotzooi komt uit Chinaquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die BTW over polotjes, petjes, tickets etcWie dit leest is gek![]()
Ben je daadwerkelijk zo achterlijk of acteer je dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Meeste van die rotzooi komt uit ChinaBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik lees tegenstrijdige berichten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
De een (Sky Sports) zegt dat Haas ontkent dat Mazepin moet vertrekken en andere bronnen (o.a. Sky Germany) zeggen dat hij wordt vervangen door Fittipaldi en weer andere (Bild) door Giovinazzi.No Dyson Barrier is going to stop me!
De enige die duidelijkheid kan geven is Haas zelf. Zolang die nog niks officieels naar buiten hebben gebracht, blijft het speculeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik lees tegenstrijdige berichten.
De een (Sky Sports) zegt dat Haas ontkent dat Mazepin moet vertrekken en andere bronnen (o.a. Sky Germany) zeggen dat hij wordt vervangen door Fittipaldi en weer andere (Bild) door Giovinazzi.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Dan nog wordt die rotzooi hier veel verkocht en wordt er netjes BTW over betaaldquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Meeste van die rotzooi komt uit China![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De enige die duidelijkheid kan geven is Haas zelf. Zolang die nog niks officieels naar buiten hebben gebracht, blijft het speculeren.
Niets officeels, maar dat is toch echt een foto van Fittipaldi...![]()
Maar dan nog stelt dat iemand nooit vrij van inkomens- en vermogensbelastingquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:49 schreef mikieu het volgende:
[..]
Dan nog wordt die rotzooi hier veel verkocht en wordt er netjes BTW over betaald
Want dan kun je autoverkopers ook wel vrij stellen van belastingheffing. Al die BTW en BPM die de staat krijgt dankzij hun werk.Wie dit leest is gek![]()
Hij betaald ook inkomens- en vermogensbelasting... In het land waar hij resideert, zoals wettelijk is geregeld. Dat hij genoeg verdient om dat in Monaco te doen, en Monaco blijkbaar genoeg geld heeft om een stuk minder belasting te kunnen vragen, dan is dat vooral fijn voor hem.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar dan nog stelt dat iemand nooit vrij van inkomens- en vermogensbelasting
Want dan kun je autoverkopers ook wel vrij stellen van belastingheffing. Al die BTW en BPM die de staat krijgt dankzij hun werk.![]()
Als die autoverkoper in Monaco woont en hier autos verkoopt zal NL gewoon loonbelasting afnemen. Maar Verstappen werkt en woont niet in Nederland dus waarom zou hij dat wel moeten?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar dan nog stelt dat iemand nooit vrij van inkomens- en vermogensbelasting
Want dan kun je autoverkopers ook wel vrij stellen van belastingheffing. Al die BTW en BPM die de staat krijgt dankzij hun werk.
Hij zorgt ondanks zijn werk/ woonplaats alsnog voor een gigantische hoeveelheid geld in onze staatskassa.![]()
![]()
Mooie doxu van 2021 en het valt op dat Hamilton duidelijk meer foutjes heeft gemaakt tegenover max.
Nog 8 dagen![]()
Hopelijk net zo spannend als vorig jaar.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
![]()
Olav die zichzelf zit af te lebberen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat een verademing dat 'ie het commentaar niet meer doet op de televisiezender. Los van de datum en de kleur van het startlicht had Olav alles fout. Inclusief spreekwoorden.
"We moeten niet op elke korrel zout leggen" (c) Olav MolRoses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Denk wel dat hij zich een wat groter stukje van Monaco kan veroorloven nu, en dat hij niet meer op zijn balkonnetje z'n kracht oefeningen staat te doen straks.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:36 schreef TagForce het volgende:
[..]
Hij betaald ook inkomens- en vermogensbelasting... In het land waar hij resideert, zoals wettelijk is geregeld. Dat hij genoeg verdient om dat in Monaco te doen, en Monaco blijkbaar genoeg geld heeft om een stuk minder belasting te kunnen vragen, dan is dat vooral fijn voor hem.![]()
https://racingnews365.nl/(...)-weten-te-veranderenWie begint er steeds weer over, Toto? Wat een sufkut.quote:Tegelijkertijd zegt Wolff wat medelijden te hebben met Verstappen. "Ik voel met hem mee. Hij heeft de titel ook wel verdiend, maar er wordt nu alleen maar over Abu Dhabi gesproken."
Hij ziet er ook uit of hij al maanden wakker ligt hiervanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:54 schreef mikieu het volgende:
Och wat een ramp! Denk niet dat Verstappen kan slapen, beker zal wel vol tranen zitten.![]()
![]()
Afleiding is bij Mercedes het toverwoord om het eigen falen niet toe te hoeven geven.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Het is en blijft poep wat er uit die man zijn mond komt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Hoe lekker zou het zijn wanneer Mercedes een middenmoter is geworden door de nieuwe regels.![]()
Oke een utopie waarschijnlijk.![]()
![]()
Of zou hij hiervan 'wakker liggen'?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij ziet er ook uit of hij al maanden wakker ligt hiervan![]()
Ze hebben allemaal een middenmotor.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe lekker zou het zijn wanneer Mercedes een middenmoter is geworden door de nieuwe regels.![]()
Oke een utopie waarschijnlijk.![]()
Mazepin mag alleen racen als hij oorlog op schrift veroordeelt
https://www.telegraaf.nl/(...)-schrift-veroordeelt
Is dit niet een beetje doorgeslagen?![]()
Doorgeslagen is Putin .... niets zal goed zijn in deze ... doorracen en veroordelen of niet racen en ondergaanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:50 schreef Gehrman het volgende:
Is dit niet een beetje doorgeslagen?![]()
Ja dit is doorgeslagen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:50 schreef Gehrman het volgende:
Is dit niet een beetje doorgeslagen?
Wat is de toegevoegde waarde van de politieke mening van een F1 coureur? Daarnaast kan het innemen van een standpunt hem in de problemen brengen. Het openbaar veroordelen van de acties van Putin is voor een niet Rus vaak zonder consequenties. Voor een Rus kan dat zomaar anders zijn, in sommige landen is jouw leven niks waard als tegenstander van een politiek leider, staatshoofd e.d.![]()
Deze ochtend is Jack Plooij met "de simulator van Max" in de Jumbo alhier om vragen te beantwoorden. Als het niet te druk is ga ik er eens even kijken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Kale kut, op zeker.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Of zou hij hiervan 'wakker liggen'?![]()
[ afbeelding ]
@Poepz0rU MAD?![]()
Streep door MazepinCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ja als Haas geen roebels kan en mag aannemen houdt het snel opquote:N/A
Ondanks dat het geen topper is en hij een gekocht zitje had vind ik het toch vervelend voor die jongen.Flesje bier![]()
Ik ga alleen z’n “punchable face” missen.quote:N/A
Hulkenberg in?quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Mooi zo, geen enkele Rus is onschuldig aan deze slachtpartij.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Haas was altijd al een sympathiek team, hopelijk vinden ze een rijke coureur met schoner geldDie Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"![]()
Het is een beetje onzin, de enige reden dat Mazepin f1 coureur is, is Uralkali, als je daarmee breekt is het onvermijdelijk om ook met Mazepin te breken. Ik denk dat het een hele andere situatie was geweest als het gewoon een random Rus bij een ander team betrof.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:50 schreef Gehrman het volgende:
Is dit niet een beetje doorgeslagen?Цой жив![]()
Zit er niet erg in, de geruchten wijzen op Fittipaldi of Giovinazzi vanwege hun Ferrari connectiesquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2022 10:40:21 ]![]()
Dat is dan weer onzin.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Mooi zo, geen enkele Rus is onschuldig aan deze slachtpartij.Цой жив![]()
Denk het wel, ja, Mazepin en Uralkali zijn een geheel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:39 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is een beetje onzin, de enige reden dat Mazepin f1 coureur is, is Uralkali, als je daarmee breekt is het onvermijdelijk om ook met Mazepin te breken. Ik denk dat het een hele andere situatie was geweest als het gewoon een random Rus bij een ander team betrof.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: