Ik pas één broek ofzo dan weet ik dat de rest van die maat ook wel goed is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon thuis passen
en als het niks is terug ermee
Je stond kleding te passen?quote:
Autist.quote:
Dus als ik tegen jou zeg dat je ontzettend tof bent....quote:
Charmeur....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus als ik tegen jou zeg dat je ontzettend tof bent....
ben jij het ookquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus als ik tegen jou zeg dat je ontzettend tof bent....
quote:
Moon.quote:
Hoe was je avond?quote:
heerlijk, lekker gegeten, gewandeld en gezwommen en nu ga ik aan een serietje. En die van jou?quote:
Kort gezegd, jou avondje is stukken beter.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
heerlijk, lekker gegeten, gewandeld en gezwommen en nu ga ik aan een serietje. En die van jou?
Ohquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kort gezegd, jou avondje is stukken beter.
Ach hier ook niet verkeerd maar dingen lopen niet zoals ze zouden moeten verlopen.quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach hier ook niet verkeerd maar dingen lopen niet zoals ze zouden moeten verlopen.
Daar ga ik je niet mee lastig vallen. Ook een beetje persoonlijk.quote:
Is goedquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ga ik je niet mee lastig vallen. Ook een beetje persoonlijk.
Lekker even Boudewijn de Groot luisteren, dat doet mij altijd goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Is goed
Rustige avond nog gewenst !
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker even Boudewijn de Groot luisteren, dat doet mij altijd goed.
Hoi Draak, hoe staat het er bij jou voor?quote:
Prima hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoi Draak, hoe staat het er bij jou voor?
Wat een teringherriequote:
Lekker, met je winkeltje?quote:
Winkel, laat dat tje maar weg hoorquote:
Dit is een stuk beter te pruimen.quote:
Gelukkig ben ik mini niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:49 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT houdt van veel hardere muziek dan dat!
Vandaar dat hij niet wil slapen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:49 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT houdt van veel hardere muziek dan dat!
Ik moet even rust aan mijn kop.quote:
Hij heeft de halve middag geslapen en was net klaarwakker!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaar dat hij niet wil slapen.
Ja ik zet ook ff niks op, ik probeer slaperig te worden!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet even rust aan mijn kop.
Wedden dat als ik je mijn liefdesleven ga vertellen dat je zo slaapt?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zet ook ff niks op, ik probeer slaperig te worden!
2 kruidenbittertjes en een kleine wodka doen er verdomd weinig aan!
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wedden dat als ik je mijn liefdesleven ga vertellen dat je zo slaapt?
Slaap lekker tot.quote:
Dat was een mega kort liefdeslevenverhaalquote:
Ik heb jou en een paar anderen hier toch ook als vriendinnetje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was een mega kort liefdeslevenverhaal![]()
Arme SBE
Jaaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb jou en een paar anderen hier toch ook als vriendinnetje.
Gezellig dollen is leuk.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 00:55 schreef B00STER het volgende:
Nou alvast goedemorgen voor straks @:Dotteke
Ik ben geen kantoortijgerquote:Op woensdag 2 maart 2022 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verbaasd naar het klokje rechtsonder
Ah. Ik moet zo beginnen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 07:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben geen kantoortijgerwerkdag zit er bijna op.
Gaat ook wel z'n gangetje.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja. We gaan gewoon door![]()
En met jou?
Ben je alleen thuisquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat ook wel z'n gangetje.
Eindelijk het huis weer ff voor mezelf. Even rust...
Aan de andere kant is dit ook wel weer ff saai!
Ja, ff een zooi Youtube filmpjes kijken die ik nog in de planning had staan, even rust, pffff.....quote:
Ah, beterquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ff een zooi Youtube filmpjes kijken die ik nog in de planning had staan, even rust, pffff.....
Het mannetje is SUPER lief en enthousiast, maar ik zit dan ook de hele tijd te bouncen!quote:
Teigetjequote:Op woensdag 2 maart 2022 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het mannetje is SUPER lief en enthousiast, maar ik zit dan ook de hele tijd te bouncen!
En we hebben corona achter de rug, afgelopen week had-ie buikgriep met alle ellende van dien, dus een hoop gedoe en spanningen en hij is weinig op de opvang geweest dus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True!quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar zit niet in mijn naam
he totteman
de zon schijntquote:
Is het zo erg?quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
de zon schijnt
de lucht is blauw
goede humeur kom maar gauw![]()
Gaat z'n gangetje, met jou dan?quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:12 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe is het met onze lieflijke mevrouw en aloa?
Ook wel prima, vandaag weer aan het werkquote:
Het ruften, zuipen en vettig eten zit er voorlopig weer even op. Eerst paar kilo weer eraf trainenquote:
Werkze dan maarquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook wel prima, vandaag weer aan het werk
[..]
Het ruften, zuipen en vettig eten zit er voorlopig weer even op. Eerst paar kilo weer eraf trainen
vastenavondquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook wel prima, vandaag weer aan het werk
[..]
Het ruften, zuipen en vettig eten zit er voorlopig weer even op. Eerst paar kilo weer eraf trainen
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo ENIGE en tevens BESTE vriendin van HEEL FOK!
Niet veel te doen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaag even in @:hemarookworst en lekker uitslapen op de zaak
Kan er niet net als met corona elke dag een update komen om 15.15 met hoeveel Russen er omgekomen zijn en hoeveel tanks en ander Russisch materiaal er iedere dag zijn bijgekomen?quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
laat ik daar nu niks van geloven
en hallo haags
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan er niet net als met corona elke dag een update komen om 15.15 met hoeveel Russen er omgekomen zijn en hoeveel tanks en ander Russisch materiaal er iedere dag zijn bijgekomen?
Kunnen we daar een beetje op fappen
Ow nee dat niet. Er is altijd wel iets te doen. Maar heb vorige weer nog een bak erxtra uren gemaakt om al voor te werken voor afgelopen 2 dagen dus ik kan vandaag nog een beetje rustig doenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:12 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe is het met onze lieflijke mevrouw en aloa?
thuis of op kantoor?quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow nee dat niet. Er is altijd wel iets te doen. Maar heb vorige weer nog een bak erxtra uren gemaakt om al voor te werken voor afgelopen 2 dagen dus ik kan vandaag nog een beetje rustig doen
Thuis, vrijdag en zaterdag moet ik weer op kantoor zijn.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuis, vrijdag en zaterdag moet ik weer op kantoor zijn.
Ah op die manier.. dat heb je wel slim bekeken danquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow nee dat niet. Er is altijd wel iets te doen. Maar heb vorige weer nog een bak erxtra uren gemaakt om al voor te werken voor afgelopen 2 dagen dus ik kan vandaag nog een beetje rustig doen
Deze maand gaan we testen op circuits zelf en vanaf eind april begint mijn seizoen voor het echiequote:Op woensdag 2 maart 2022 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
zaterdag??
wanneer mag je op reis?
Af en toe heb ik wel mijn heldere momentenquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah op die manier.. dat heb je wel slim bekeken dan
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze maand gaan we testen op circuits zelf en vanaf eind april begint mijn seizoen voor het echie
Die slide ik bijna dagelijks in je DMquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik verwacht wel foto's in mijn dm
ja maar dan die anderequote:Op woensdag 2 maart 2022 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die slide ik bijna dagelijks in je DM
Vandaag nog geen ruft bewust gelatenquote:
Dag mevrouw lief.quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Middag dames en heren van het goede leven.
Gelukkig wel.quote:
Middag natte.quote:
Hey pozzaman.quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:37 schreef Schakeltopia het volgende:
ben moe man!![]()
lekker uitrusten nu
straks pozza eten
Als je lang genoeg wacht dan kruipt de pozza wel zelf richting de oven.quote:
Ook als je hem nog in de diepvries hebt?quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht dan kruipt de pozza wel zelf richting de oven.
Ja toch heb vanmiddag ook al wel gelopen door t centrum..quote:
was in de zon best lekker hequote:Op woensdag 2 maart 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja toch heb vanmiddag ook al wel gelopen door t centrum..
Heerlijk zon voelt al best warm aan uit de windquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was in de zon best lekker he
had ook wandelingetje gedaan
ja ik had gewoon zomerjasje aanquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heerlijk zon voelt al best warm aan uit de wind
Bikkel hoor, dat doe ik nog nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik had gewoon zomerjasje aan
ik heb vetje he van de pozza, lekker warmquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bikkel hoor, dat doe ik nog niet
Alleen winterjas die ik aan heb is niet zo heel erg dik
Ah dan heb wel genoeg aan een zomerjasquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb vetje he van de pozza, lekker warm
haha en een dikke truiquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan heb wel genoeg aan een zomerjas
Dan wil idd welquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha en een dikke trui
en dat jasje is winddicht enzo, fijn ding
Zal ik dat maar doen dan.. anders is idd misschien wel brrquote:
zon is weg he, dan koelt het vaak snel afquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal ik dat maar doen dan.. anders is idd misschien wel brr
Schakelquote:
6 graden nuquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zon is weg he, dan koelt het vaak snel af
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schakel
Ik heb vandaag zelf pozza gebakken
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:56 schreef greysbones het volgende:
En een knuffel van snoes
Voor jou schakeltje
Ze mist je
Ga ik zeggenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga ik zeggen
Beter nog ik ga deze post showen
Kun jij ook botjes maken die stemmen ??quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wel.
Die van mij heeft dienst gedaan voor ruim 700.000 posts.
Nee dat kan ik dan weer niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun jij ook botjes maken die stemmen ??
Voor bijvoorbeeld BB
volgens mij is het bijna afgelopenquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Wanneer begint dat eigenlijk? Zou toch een nieuw seizoen komen?
Ja moeten alleen even zorgen dat de juiste wintquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgens mij is het bijna afgelopen
okselbrommer?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
Oww ff dochter helpen met de brommert
ga hosselen dan doe je net alsof je voor die gast bent, pik het botje en win zelfquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gebruiken ook allemaal botjes
Echt welquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar Mrs l
Dat kan niet maarzo
Bedanktquote:Op [quote]
[b]Op woensdag 2 maart 2022 17:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
joe fijne wandeling
De zoveelste flater die hij maakt.quote:
Oh dan laat maar, kunnen mijn hersenen vast niet aanquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De zoveelste flater die hij maakt.
Hij heeft zich lekker uitgeleefd in de binnenspeeltuin?quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:28 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, daar hebben we deze avond ook geen last meer van gehad!
Ja van een all you van vröten-restaurant.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij heeft zich lekker uitgeleefd in de binnenspeeltuin?
Gezellig, hij heeft zich wel leuk vermaakt dusquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van een all you van vröten-restaurant.
Haha geniaal, krijg nu ook een beeld er bijquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:30 schreef ToT het volgende:
Mama haalt een ijsje, meneertje pakt het ijsje af en vreet het hoorntje grotendeels op. Mama pakt een ander ijsje, meneertje geeft het ijsje met het half opgevreten hoorntje aan haar en pakt het nieuwe ijsje!
Toen hebben we hem maar lege hoorntjes zitten voeren!
quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig, hij heeft zich wel leuk vermaakt dus
Hij durfde zelf niet bovenin te klimmen zekerquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]Enorm!
En jongen die met ons mee was: "Zolang hij maar niet bovenin gaat klimmen, want dat is gevaarlijk!" Die jongen lette steeds op hem.
En toen zagen we meneertje ineens boven voorbij komen!
Nee die jongen durfde wel, die is 12 of 13 (we waren met een paar vrienden), maar dat jong wilde zelf ook wel eten, dus kwam hij af en toe een paar happen naar binnen werken om vervolgens terug naar Mini-ToT te gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij durfde zelf niet bovenin te klimmen zekerEn Mini-ToT dacht fuck it ik ga wel lekker bovenin klimmen
Ahzo, gelukkig maarquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die jongen durfde wel, die is 12 of 13 (we waren met een paar vrienden), maar dat jong wilde zelf ook wel eten, dus kwam hij af en toe een paar happen naar binnen werken om vervolgens terug naar Mini-ToT te gaan.
Toen hij naar de tafel liep, liep ik naar Mini-ToT toe en toen zei die jongen dat tegen me, dat hij niet daar bovenin moest klimmen.
Ja, te laat dus!
Maar hij is weer veilig beneden gekomen.
Krijg je als je op Baudet googlet!quote:
Dat is wel een stopwoordje van Schakeltopia jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijg je als je op Baudet googlet!
Maar aangezien Schakel ook regelmatig Joehoe't, vond ik het hier ook wel ff toepasselijk!
Nou en als je als kerel "Joehoe" zegt......ehhh.....maakt dat het plaatje nog weer kloppender!quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel een stopwoordje van Schakeltopia ja![]()
En, is het wat?quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze serie maar aan t kijken
https://m.imdb.com/title/tt16549788/
Mja kweenie.....zo extreem veel superhelden-films en -series tegenwoordig....met dat hele Marvel en DC Comics gedoe ben ik er echt op uitgekeken geraakt. Diverse ernstig matige films achter elkaar gezien (Age of Ultron, Batman vs Superman enz.) en toen had ik echt zoiets van: "Laat maar!"quote:
Ben daar sowieso geen groot fan van.. op den duur is het ook wel gedaan met zulke films en seriesquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja kweenie.....zo extreem veel superhelden-films en -series tegenwoordig....met dat hele Marvel en DC Comics gedoe ben ik er echt op uitgekeken geraakt. Diverse ernstig matige films achter elkaar gezien (Age of Ultron, Batman vs Superman enz.) en toen had ik echt zoiets van: "Laat maar!"
Het wow-effect is er ook af. Toen de superheldenfilmrevival (scrabblewoordquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja kweenie.....zo extreem veel superhelden-films en -series tegenwoordig....met dat hele Marvel en DC Comics gedoe ben ik er echt op uitgekeken geraakt. Diverse ernstig matige films achter elkaar gezien (Age of Ultron, Batman vs Superman enz.) en toen had ik echt zoiets van: "Laat maar!"
Waddan?quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik kreeg zojuist een hartverzakking toen ik de benzineprijs zag
Heb de tank de dag na de invasie maar meteen vol gegooid. Voor het eerst boven de 2 euro bij het cheapste tankstation hier in de buurt. Zag net bij de lokale Shell al 2,12 staan voor een litertje pauperpeut.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:15 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het wow-effect is er ook af. Toen de superheldenfilmrevival (scrabblewoord) zich deze eeuw aandiende zag het er allemaal veel beter uit dan vroegah qua spesjul ieffekts
Maar dat zijn we normaal gaan vinden. En verder is gewoon niet alles even goed en wordt het nogal uitgemolken.
Al moet ik zeggen dat ik een aantal jaar terug met veel plezier naar Luke Cage gekeken heb. Dat was natuurlijk ook uitmelken maar kon het wel waarderen.
Ah lekker!quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb de tank de dag na de invasie maar meteen vol gegooid. Voor het eerst boven de 2 euro bij het cheapste tankstation hier in de buurt. Zag net bij de lokale Shell al 2,12 staan voor een litertje pauperpeut.
wacht maar tot je de gasrekening moet betalenquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Wij hebben het tot begin 2024 vast staan, en willen zo veel mogelijk op stroom van onze zonnepanelen overstappen die binnenkort gelegd gaan worden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
wacht maar tot je de gasrekening moet betalen
gaat vanzelf mee omhoogquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hebben het tot begin 2024 vast staan, en willen zo veel mogelijk op stroom van onze zonnepanelen overstappen die binnenkort gelegd gaan worden.
Dragonball is dan ook wel het over the top van het over the top zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vond het vroeger wel geinig met Dragonball Z: komt er een villain aan die zo sterk is dat hij de hele planeet kan verwoesten!
Die wordt met moeite verslagen. Komt ver vervolgens een bad guy aan die de aarde wel 10x kan vernietigen!
Wordt met moeite verslagen.
OH MIJN GOD!!! Nu is er ineens een slechterik die de aarde zelfs 1000X kan vernietigen!!!!!![]()
![]()
nopequote:Op woensdag 2 maart 2022 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je de brommer nog aan de praat gekregen?
Wilde ik ook doen, maar ik vergat het iedere keer. Nu vol gegooid voor ¤2,02. Weet nu in ieder geval dat de tank op 1/3 zit als de wijzer claimt dat ie nog half vol zitquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb de tank de dag na de invasie maar meteen vol gegooid. Voor het eerst boven de 2 euro bij het cheapste tankstation hier in de buurt. Zag net bij de lokale Shell al 2,12 staan voor een litertje pauperpeut.
Ik weet echt niet meer waar ik allemaal moet kijken.quote:
overalquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer waar ik allemaal moet kijken.
Het ONZ gespuis i overal en nergens tegenwoordigquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer waar ik allemaal moet kijken.
quote:
Dat kunnen mijn hersenen allemaal niet aan. Die zijn meer van intense focus op één ding ipv meerderequote:Op woensdag 2 maart 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het ONZ gespuis i overal en nergens tegenwoordig![]()
wat??quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het ONZ gespuis i overal en nergens tegenwoordig![]()
Dat andere gepuis wat niet uit COS komtquote:
Badeend meld.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat andere gepuis wat niet uit COS komt
SUPERbadeend!quote:
Avond kerel.quote:
ken ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat andere gepuis wat niet uit COS komt
shellyyyyyyyyquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
uto-cos je weet zelluf!
[ afbeelding ]
Snoes vind je ui helemaalquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snoes vind je ui helemaal![]()
FF vraagt waar die van hem blijft![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]heeft die ook een ban! man man man
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
wel leuk he had ik speciaal voor soesje gemaakt. sorry fresh
dank je wel lief schakeltjequote:
Maar echt he ik mis schakeltje ookquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dank je wel lief schakeltje
hoe is het met u dan
ik zie u niet meer zo veel
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maar echt he ik mis schakeltje ooken fresh
en suzi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |