Hey pozzaman.quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:37 schreef Schakeltopia het volgende:
ben moe man!![]()
lekker uitrusten nu
straks pozza eten
Als je lang genoeg wacht dan kruipt de pozza wel zelf richting de oven.quote:
Ook als je hem nog in de diepvries hebt?quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht dan kruipt de pozza wel zelf richting de oven.
Ja toch heb vanmiddag ook al wel gelopen door t centrum..quote:
was in de zon best lekker hequote:Op woensdag 2 maart 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja toch heb vanmiddag ook al wel gelopen door t centrum..
Heerlijk zon voelt al best warm aan uit de windquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was in de zon best lekker he
had ook wandelingetje gedaan
ja ik had gewoon zomerjasje aanquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heerlijk zon voelt al best warm aan uit de wind
Bikkel hoor, dat doe ik nog nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik had gewoon zomerjasje aan
ik heb vetje he van de pozza, lekker warmquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bikkel hoor, dat doe ik nog niet
Alleen winterjas die ik aan heb is niet zo heel erg dik
Ah dan heb wel genoeg aan een zomerjasquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb vetje he van de pozza, lekker warm
haha en een dikke truiquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan heb wel genoeg aan een zomerjas
Dan wil idd welquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha en een dikke trui
en dat jasje is winddicht enzo, fijn ding
Zal ik dat maar doen dan.. anders is idd misschien wel brrquote:
zon is weg he, dan koelt het vaak snel afquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal ik dat maar doen dan.. anders is idd misschien wel brr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |