Ik pas één broek ofzo dan weet ik dat de rest van die maat ook wel goed is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon thuis passen
en als het niks is terug ermee
Je stond kleding te passen?quote:
Autist.quote:
Dus als ik tegen jou zeg dat je ontzettend tof bent....quote:
Charmeur....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus als ik tegen jou zeg dat je ontzettend tof bent....
ben jij het ookquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus als ik tegen jou zeg dat je ontzettend tof bent....
quote:
Moon.quote:
Hoe was je avond?quote:
heerlijk, lekker gegeten, gewandeld en gezwommen en nu ga ik aan een serietje. En die van jou?quote:
Kort gezegd, jou avondje is stukken beter.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
heerlijk, lekker gegeten, gewandeld en gezwommen en nu ga ik aan een serietje. En die van jou?
Ohquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kort gezegd, jou avondje is stukken beter.
Ach hier ook niet verkeerd maar dingen lopen niet zoals ze zouden moeten verlopen.quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach hier ook niet verkeerd maar dingen lopen niet zoals ze zouden moeten verlopen.
Daar ga ik je niet mee lastig vallen. Ook een beetje persoonlijk.quote:
Is goedquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ga ik je niet mee lastig vallen. Ook een beetje persoonlijk.
Lekker even Boudewijn de Groot luisteren, dat doet mij altijd goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Is goed
Rustige avond nog gewenst !
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker even Boudewijn de Groot luisteren, dat doet mij altijd goed.
Hoi Draak, hoe staat het er bij jou voor?quote:
Prima hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoi Draak, hoe staat het er bij jou voor?
Wat een teringherriequote:
Lekker, met je winkeltje?quote:
Winkel, laat dat tje maar weg hoorquote:
Dit is een stuk beter te pruimen.quote:
Gelukkig ben ik mini niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:49 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT houdt van veel hardere muziek dan dat!
Vandaar dat hij niet wil slapen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:49 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT houdt van veel hardere muziek dan dat!
Ik moet even rust aan mijn kop.quote:
Hij heeft de halve middag geslapen en was net klaarwakker!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaar dat hij niet wil slapen.
Ja ik zet ook ff niks op, ik probeer slaperig te worden!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet even rust aan mijn kop.
Wedden dat als ik je mijn liefdesleven ga vertellen dat je zo slaapt?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zet ook ff niks op, ik probeer slaperig te worden!
2 kruidenbittertjes en een kleine wodka doen er verdomd weinig aan!
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wedden dat als ik je mijn liefdesleven ga vertellen dat je zo slaapt?
Slaap lekker tot.quote:
Dat was een mega kort liefdeslevenverhaalquote:
Ik heb jou en een paar anderen hier toch ook als vriendinnetje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was een mega kort liefdeslevenverhaal![]()
Arme SBE
Jaaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb jou en een paar anderen hier toch ook als vriendinnetje.
Gezellig dollen is leuk.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 00:55 schreef B00STER het volgende:
Nou alvast goedemorgen voor straks @:Dotteke
* gebrokenglas kijkt verbaasd naar het klokje rechtsonderquote:
Ik ben geen kantoortijgerquote:Op woensdag 2 maart 2022 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verbaasd naar het klokje rechtsonder
Ah. Ik moet zo beginnen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 07:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben geen kantoortijgerwerkdag zit er bijna op.
Gaat ook wel z'n gangetje.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja. We gaan gewoon door![]()
En met jou?
Ben je alleen thuisquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat ook wel z'n gangetje.
Eindelijk het huis weer ff voor mezelf. Even rust...
Aan de andere kant is dit ook wel weer ff saai!
Ja, ff een zooi Youtube filmpjes kijken die ik nog in de planning had staan, even rust, pffff.....quote:
Ah, beterquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ff een zooi Youtube filmpjes kijken die ik nog in de planning had staan, even rust, pffff.....
Het mannetje is SUPER lief en enthousiast, maar ik zit dan ook de hele tijd te bouncen!quote:
Teigetjequote:Op woensdag 2 maart 2022 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het mannetje is SUPER lief en enthousiast, maar ik zit dan ook de hele tijd te bouncen!
En we hebben corona achter de rug, afgelopen week had-ie buikgriep met alle ellende van dien, dus een hoop gedoe en spanningen en hij is weinig op de opvang geweest dus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True!quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar zit niet in mijn naam
he totteman
de zon schijntquote:
Is het zo erg?quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
de zon schijnt
de lucht is blauw
goede humeur kom maar gauw![]()
Gaat z'n gangetje, met jou dan?quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:12 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe is het met onze lieflijke mevrouw en aloa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |