Ook wel prima, vandaag weer aan het werkquote:
Het ruften, zuipen en vettig eten zit er voorlopig weer even op. Eerst paar kilo weer eraf trainenquote:
Werkze dan maarquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook wel prima, vandaag weer aan het werk
[..]
Het ruften, zuipen en vettig eten zit er voorlopig weer even op. Eerst paar kilo weer eraf trainen
vastenavondquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook wel prima, vandaag weer aan het werk
[..]
Het ruften, zuipen en vettig eten zit er voorlopig weer even op. Eerst paar kilo weer eraf trainen
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo ENIGE en tevens BESTE vriendin van HEEL FOK!
Niet veel te doen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaag even in @:hemarookworst en lekker uitslapen op de zaak
Kan er niet net als met corona elke dag een update komen om 15.15 met hoeveel Russen er omgekomen zijn en hoeveel tanks en ander Russisch materiaal er iedere dag zijn bijgekomen?quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
laat ik daar nu niks van geloven
en hallo haags
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan er niet net als met corona elke dag een update komen om 15.15 met hoeveel Russen er omgekomen zijn en hoeveel tanks en ander Russisch materiaal er iedere dag zijn bijgekomen?
Kunnen we daar een beetje op fappen
Ow nee dat niet. Er is altijd wel iets te doen. Maar heb vorige weer nog een bak erxtra uren gemaakt om al voor te werken voor afgelopen 2 dagen dus ik kan vandaag nog een beetje rustig doenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:12 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe is het met onze lieflijke mevrouw en aloa?
thuis of op kantoor?quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow nee dat niet. Er is altijd wel iets te doen. Maar heb vorige weer nog een bak erxtra uren gemaakt om al voor te werken voor afgelopen 2 dagen dus ik kan vandaag nog een beetje rustig doen
Thuis, vrijdag en zaterdag moet ik weer op kantoor zijn.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuis, vrijdag en zaterdag moet ik weer op kantoor zijn.
Ah op die manier.. dat heb je wel slim bekeken danquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow nee dat niet. Er is altijd wel iets te doen. Maar heb vorige weer nog een bak erxtra uren gemaakt om al voor te werken voor afgelopen 2 dagen dus ik kan vandaag nog een beetje rustig doen
Deze maand gaan we testen op circuits zelf en vanaf eind april begint mijn seizoen voor het echiequote:Op woensdag 2 maart 2022 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
zaterdag??
wanneer mag je op reis?
Af en toe heb ik wel mijn heldere momentenquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah op die manier.. dat heb je wel slim bekeken dan
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze maand gaan we testen op circuits zelf en vanaf eind april begint mijn seizoen voor het echie
Die slide ik bijna dagelijks in je DMquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik verwacht wel foto's in mijn dm
ja maar dan die anderequote:Op woensdag 2 maart 2022 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die slide ik bijna dagelijks in je DM
Vandaag nog geen ruft bewust gelatenquote:
Heb je ook genoten van de zonquote:
Dag mevrouw lief.quote:
Voel jij je vandaag wat beter?quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Middag dames en heren van het goede leven.
Gelukkig wel.quote:
Middag natte.quote:
Hey pozzaman.quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:37 schreef Schakeltopia het volgende:
ben moe man!![]()
lekker uitrusten nu
straks pozza eten
Als je lang genoeg wacht dan kruipt de pozza wel zelf richting de oven.quote:
Ook als je hem nog in de diepvries hebt?quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht dan kruipt de pozza wel zelf richting de oven.
Ja toch heb vanmiddag ook al wel gelopen door t centrum..quote:
was in de zon best lekker hequote:Op woensdag 2 maart 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja toch heb vanmiddag ook al wel gelopen door t centrum..
Heerlijk zon voelt al best warm aan uit de windquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was in de zon best lekker he
had ook wandelingetje gedaan
ja ik had gewoon zomerjasje aanquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heerlijk zon voelt al best warm aan uit de wind
Bikkel hoor, dat doe ik nog nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik had gewoon zomerjasje aan
ik heb vetje he van de pozza, lekker warmquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bikkel hoor, dat doe ik nog niet
Alleen winterjas die ik aan heb is niet zo heel erg dik
Ah dan heb wel genoeg aan een zomerjasquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb vetje he van de pozza, lekker warm
haha en een dikke truiquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan heb wel genoeg aan een zomerjas
Dan wil idd welquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha en een dikke trui
en dat jasje is winddicht enzo, fijn ding
Zal ik dat maar doen dan.. anders is idd misschien wel brrquote:
zon is weg he, dan koelt het vaak snel afquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal ik dat maar doen dan.. anders is idd misschien wel brr
Schakelquote:
6 graden nuquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zon is weg he, dan koelt het vaak snel af
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schakel
Ik heb vandaag zelf pozza gebakken
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:56 schreef greysbones het volgende:
En een knuffel van snoes
Voor jou schakeltje
Ze mist je
Ga ik zeggenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga ik zeggen
Beter nog ik ga deze post showen
Ja maar Mrs lquote:
Gewoon een screenshotjequote:
Kun jij ook botjes maken die stemmen ??quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wel.
Die van mij heeft dienst gedaan voor ruim 700.000 posts.
Nee dat kan ik dan weer niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun jij ook botjes maken die stemmen ??
Voor bijvoorbeeld BB
Jij ook niet Haags??quote:
volgens mij is het bijna afgelopenquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Wanneer begint dat eigenlijk? Zou toch een nieuw seizoen komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |