De Russen knijpen em omdat ze niet zo'n felle tegenreactie hadden verwacht van Europa, de NAVO en de internationale gemeenschap. Daarom dreigen ze verkapt met kernwapens, want dat is de enige troef die ze nog kunnen spelen.quote:
Dat jezelf nog fouter bent, wil niet zeggen dat je geen punt kunt hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, die lul heeft geen punt. Z'n baas is notabene een "echte" oorlog aan het voeren, niet een economische. En dan potsierlijk anderen menen te mogen verwijten om op te moeten passen "niet in een oorlog te verzanden"
Alle schaamte voorbij, dat tuig.
Wat een desillusie moet dat zijn voor de Russische soldaten, dat ze niet als bevrijders worden binnengehaald.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
mensen worden kwader en kwader
[ twitter ]
In hoeverre is er al sprake van sancties jegens Wit Rusland eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
President van Wit-Rusland is echt zo'n meelopertje van een pestkop, die zelf niets voorstelt eigenlijk als ie alleen is.
Tweede Kamer is juist wel teruggekomen van reces.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelukkig is het allemaal niet zo erg dat de Tweede Kamer niet op reces kan.
Lukashenko heeft zijn land aan Poetin verkocht toen hij in de problemen zat en nu komt de rekening voor Poetins hulp om de opstand in Belarus te bedwingen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
President van Wit-Rusland is echt zo'n meelopertje van een pestkop, die zelf niets voorstelt eigenlijk als ie alleen is.
Nog meer uitgebrande 'Z'tjes genotquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:34 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat een desillusie moet dat zijn voor de Russische soldaten, dat ze niet als bevrijders worden binnengehaald.
#vaderhart #opahartquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:33 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik zat net wat rond te googlen. Zijn ex-vrouw vertelde dat Putin een van de meest liefdevolle vaders is. Dat zijzelf degene was die hun dochters moest disciplineren.
Ook als je die foto ziet dat hij met z’n oudste dochter buiten loopt (in Nederland?) en hoe trots hij dan naar haar kijkt. Hij schijnt ook opa te zijn.
Ik denk dat het een extreem nare man is op de werkvloer.. die tot een heleboel negatiefs in staat is. Maar ik denk haast niet (meer) dat hij in staat is om op de rode knop te drukken en daarmee ook het doodvonnis tekent voor z’n dochters en kleinkinderen. Tenzij hij echt mentaal zo ziek is geworden en nu in 1 of andere psychose hangt..
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het kan nog erger
[ twitter ]
Maar zelfs hier zullen bepaalde users claimen dan de voorstel niet ver genoeg gaat
(google translate)quote:In connection with the Russian military invasion of Ukraine, the police warn that in some cases, imprisonment for 10 to 25 years to life may be threatened for the promotion of the war. The National Criminal Agency (NAKA) will adequately address the search for such crime on the Internet.
"Whoever in a crisis situation intends to incite peace in any way, promotes war or otherwise supports war propaganda, is punished by imprisonment for ten to 25 years or imprisonment for life," the police pointed to § 417 of the Criminal Code.
If he finds such action, he will take uncompromising and vigorous action against such persons. "Even with the use of special police units," she warned.
Currently, an extraordinary situation applies in Slovakia. The government decided on this in connection with the mass influx of foreigners into the territory of the Slovak Republic before the war in Ukraine.
Exact wording of § 417 of the Criminal Code
Threats to peace
1, Whoever intends to incite peace in any way, incites war or otherwise supports war propaganda, shall be punished by imprisonment for a term of one to ten years.
2, An offender shall be punished by imprisonment for a term of ten to twenty-five years or by life imprisonment if he commits an act referred to in paragraph 1.
(a) in connection with a foreign power or a foreign agent
(b) as a member of a dangerous group; or
(c) in a crisis situation.
Kortom, niets nieuws aan en niet specifiek op Rusland gericht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:35 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
(google translate)
https://spravy.rtvs.sk/20(...)-hrozi-az-dozivotie/
Volgens mij zei Wopke vanochtend dat ze daarvoor dezelfde sancties willen als voor Rusland, maar is er Europees denk ik nog niet doorheenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In hoeverre is er al sprake van sancties jegens Wit Rusland eigenlijk?
Geen mening hebben is dus al hetzelfde als fout zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:31 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)irigent-gergiev.html
Het Rotterdams Philharmonisch Orkest werkt niet meer samen met de Russische dirigent Valery Gergiev. De dirigent, bevriend met de Russische president Vladimir Poetin, heeft zich niet openlijk uitgesproken tegen de Russische inval in Oekraïne. Daarom heeft het orkest dinsdag besloten de samenwerking stop te zetten.
![]()
![]()
Dat was noodzakelijk om een groot Japans Keizerrijk te realiseren, ze waren alleen even de vliegdekschepen vergeten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:32 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En de Pacific vloot aanvallen was geen oorlogsdaad?
Zeker maar wat moest de VS nou beginnen zonder vloot? Een grove misrekening maar Japan was in eerste instantie bezig met gebiedsuitbreiding en niet met een directe oorlog tegen de VS. Behoudens wat eilanden die in de weg zaten hebben ze geen grondgebied meer aangevallen omdat hun doel niet was, daar hadden ze niks aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:32 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En de Pacific vloot aanvallen was geen oorlogsdaad?
Europa: "Wij zijn vrij"quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:37 schreef the-eye het volgende:
[..]
Geen mening hebben is dus al hetzelfde als fout zijn
Wat een wereld is dit geworden
quote:
Ik denk eerder dat men besloten heeft om een vernietigende fase in te gaan met veel burgerdoden. Om discussies over Westers ingrijpen bij voorbaat de kop in te drukken heeft Poetin ons fijntjes op zijn kernwapens gewezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Russen knijpen em omdat ze niet zo'n felle tegenreactie hadden verwacht van Europa, de NAVO en de internationale gemeenschap. Daarom dreigen ze verkapt met kernwapens, want dat is de enige troef die ze nog kunnen spelen.
Nouja het is wel zijn leger die bommen gooit op een kinderziekenhuis...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:37 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]nou, gisteren las ik hier over putin die mogelijk Berlijn en Parijs gaat nuken, met atoombommen wil rond gaan strooien als hij zijn zin niet krijgt.
Ik kan het mij haast niet voorstellen.. ik hoop dan ook dat het vooral een boel gedreig is.
Wij zijn vrij om niet langer met mensen samen te werken die Poetin steunen in woord en daad. In Rusland heb je die vrijheid niet.quote:
Ja genieten hoor, een persoon die hier woont en werkt mag kiezen tussen hier doorwerken of familie in de goelag.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:31 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)irigent-gergiev.html
Het Rotterdams Philharmonisch Orkest werkt niet meer samen met de Russische dirigent Valery Gergiev. De dirigent, bevriend met de Russische president Vladimir Poetin, heeft zich niet openlijk uitgesproken tegen de Russische inval in Oekraïne. Daarom heeft het orkest dinsdag besloten de samenwerking stop te zetten.
![]()
![]()
De Z van zuiden? In het Russisch?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij dat ze naar het Zuiden gaan.
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:33 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik zat net wat rond te googlen. Zijn ex-vrouw vertelde dat Putin een van de meest liefdevolle vaders is. Dat zijzelf degene was die hun dochters moest disciplineren.
Ook als je die foto ziet dat hij met z’n oudste dochter buiten loopt (in Nederland?) en hoe trots hij dan naar haar kijkt. Hij schijnt ook opa te zijn.
Ik denk dat het een extreem nare man is op de werkvloer.. die tot een heleboel negatiefs in staat is. Maar ik denk haast niet (meer) dat hij in staat is om op de rode knop te drukken en daarmee ook het doodvonnis tekent voor z’n dochters en kleinkinderen. Tenzij hij echt mentaal zo ziek is geworden en nu in 1 of andere psychose hangt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |