Ah dat is wel interessant dusquote:Op maandag 28 februari 2022 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een lekker kort tochtje waar wat verteld werd over sommige bezienswaardigheden.
Jazeker!quote:
Zekers, iedereen vond het voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel interessant dus
Helemaal mooiquote:Op maandag 28 februari 2022 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, iedereen vond het voor herhaling vatbaar.
Die kreeg iedereen als herinnering.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:08 schreef chufi het volgende:
Zelfs een souvenir gescoord zie ik in de OP
Zo dan .. lekker bierenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kreeg iedereen als herinnering.
Iig wel leuk, zo blijf je er een herinnering aan houden.quote:
Zeker een leuk kadootje!quote:Op maandag 28 februari 2022 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig wel leuk, zo blijf je er een herinnering aan houden.
haha nee! Hele schattige kleine pizza. Bij de groenteboer gehaald. Die verkoopt ook zelfgemaakte pizzas.quote:
tnx!quote:
Jij moest ook heel vroeg op he of ben ik nu in de war met iemand andersquote:Op maandag 28 februari 2022 19:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Flink gaar na een dag werken. Morgen uitslaapdag dus daar maar even goed van profiteren.
Ik ga er op kantoordagen in ieder geval tussen 5 en half 6 uitquote:Op maandag 28 februari 2022 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij moest ook heel vroeg op he of ben ik nu in de war met iemand anders
Dat was dacht ik @Superbadeendje. Ik mocht nog een dik half uur langer blijven liggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij moest ook heel vroeg op he of ben ik nu in de war met iemand anders
Jij wintquote:Op maandag 28 februari 2022 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga er op kantoordagen in ieder geval tussen 5 en half 6 uit
Ik ook zoiets. om 6 uur zit ik dan in de auto en om 7 uur op kantoor.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga er op kantoordagen in ieder geval tussen 5 en half 6 uit
Oh ik heb de details niet gelezenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is de rechter gemeen tegen lil kleine zeg
Hij was vrij, moet nu toch weer de cel in in voorarrest voor 14 dagen.quote:
Oh ja dat meldde ik al eerderr iddquote:Op maandag 28 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij was vrij, moet nu toch weer de cel in in voorarrest voor 14 dagen.
zelfs het begin van dit topic was al moeilijk geworden .........quote:Op maandag 28 februari 2022 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wsa ook in het vorige topic .. vandaar
Lastig hier op 4 hoogquote:Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zelfs het begin van dit topic was al moeilijk geworden .........
Het blijft hier wel rustig. Iedereen in een schuilkelder?
Jij bent dan ook wel hier in het topicquote:
moequote:Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat vreselijk voor hemquote:Op maandag 28 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij was vrij, moet nu toch weer de cel in in voorarrest voor 14 dagen.
Echte FOK!ers hebben een schuilzolder.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom, wat heeft ie nou helemaal misdaan?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Laat lil kleine maar lekker 14 dagen zitten, kan die mooi na denken over zijn agressieve gedrag
Weet je dat niet?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom, wat heeft ie nou helemaal misdaan?
Zijn auto beschadigd met het hoofd van zijn vriendin, zie het probleem niet?quote:
Hij heeft haar vaker mishandeld, alleen toen ontkende ze dat volgens mijquote:Op maandag 28 februari 2022 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn auto beschadigd met het hoofd van zijn vriendin, zie het probleem niet?
Hij ziet het probleem zelf ook niet. En dat is het probleem…quote:Op maandag 28 februari 2022 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn auto beschadigd met het hoofd van zijn vriendin, zie het probleem niet?
Dat is wel degene waar ik echt niet bij kan met mijn verstand.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij heeft haar vaker mishandeld, alleen toen ontkende ze dat volgens mij
Het is dan ook geen probleem, alleen zonde van zijn auto mogelijkquote:Op maandag 28 februari 2022 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij ziet het probleem zelf ook niet. En dat is het probleem…
Zo zijn er veel vrouwen, die de stap niet durven te zetten om bij hen man/vriend weg te gaanquote:Op maandag 28 februari 2022 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel degene waar ik echt niet bij kan met mijn verstand.
Waarom is ze nog bij hem
Stockholm syndroom ofzo
Dan snap ik meerdere vrouwen niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo zijn er veel vrouwen, die de stap niet durven te zetten om bij hen man/vriend weg te gaan
Ik ook niet, maar weet ook niet wat ik zelf zou doen mocht ik in zo'n situatie zittenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan snap ik meerdere vrouwen niet.
Zal ook wel komen omdat ik geen vrouw ben en niet in zo'n situatie zit.
ja, blijft beide kanten op gaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar weet ook niet wat ik zelf zou doen mocht ik in zo'n situatie zitten
Maar ook genoeg mannen die mishandeld worden geestelijk en of lichamelijk helaas
Omdat je dan gewoon terug slaatquote:Op maandag 28 februari 2022 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, blijft beide kanten op gaan.
Als man is het me ook nog nooit overkomen. Al denk ik dat een vrouw niet heel blij wordt als ze het bij me probeert
Die kans is redelijk aanwezig ja. Al zal ik proberen te voorkomen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat je dan gewoon terug slaat
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ave![]()
Het was hier rustig vandaagIedereen van de meet aan het bijkomen?
Ave![]()
Een vrouw mag een man ook niet slaan, toch gebeurd hetquote:
Koffers in pakken en de deur uitquote:Op maandag 28 februari 2022 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans is redelijk aanwezig ja. Al zal ik proberen te voorkomen.
Het is wel direct klaar. Relaties beëindigen ben ik wel (te) goed in.
Aoibhinquote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ave![]()
Inderdaad erg rustigquote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ave![]()
Blijkbaar is iedereen ergens van geschrokken tijdens de meet.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ave![]()
Indruk gemaakt dusquote:
quote:
Mrsquote:
Ave![]()
Gelijk een hele dag werkenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad erg rustig
Ik ben aan het bijkomen van de meet en een erg drukke maar geslaagde werkdag
Van mij natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2022 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar is iedereen ergens van geschrokken tijdens de meet.
Weet jij wat?
Vraag het niet. Ik ben nog steeds in shock eroverquote:Op maandag 28 februari 2022 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar is iedereen ergens van geschrokken tijdens de meet.
Weet jij wat?
Heb je hulp nodig?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vraag het niet. Ik ben nog steeds in shock erover
Gaat wel, veel geslapen vandaag, niet veel noemenswaardigs gedaanquote:
Was je zo moe van gisteren dan?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gaat wel, veel geslapen vandaag, niet veel noemenswaardigs gedaanWel een leuke meet gehad gisteren
Oh oh wat knik je sip! Vond je het niet leuk? Was Utrecht zo'n kutstad?quote:
Voornamelijk moe van andere dingen hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 20:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was je zo moe van gisteren dan?![]()
Dat is mooi
Ja, als ze dat nou van tevoren hadden verteld…quote:Op maandag 28 februari 2022 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh oh wat knik je sip! Vond je het niet leuk? Was Utrecht zo'n kutstad?
Vraag maar aan Joop.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh oh wat knik je sip! Vond je het niet leuk? Was Utrecht zo'n kutstad?
Hé kabouter, effe dimmen graag.quote:
Maar dan was jij er niet geweest, dus we moesten het wel verzwijgenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, als ze dat nou van tevoren hadden verteld…
Noem je me nou oud?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé kabouter, effe dimmen graag.
Ah ok, nu weer goed uitgerust?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voornamelijk moe van andere dingen hoorAl had ik gisteren ook een beetje een offday waardoor ik wat eerder weg moest, maar de tijd dat ik er was, was het leuk
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dan was jij er niet geweest, dus we moesten het wel verzwijgen
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé kabouter, effe dimmen graag.
Op dit moment gaat het prima, maar overdag was ik wel moe. Maar goed, dat heeft ook met veel andere dingen te makenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, nu weer goed uitgerust?
quote:
En dan slaap je in de avond/nacht wel goed?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op dit moment gaat het prima, maar overdag was ik wel moe. Maar goed, dat heeft ook met veel andere dingen te makenIk krijg in de loop van de avond dan vaak wel wat meer energie
LoveBabequote:Op maandag 28 februari 2022 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan slaap je in de avond/nacht wel goed?
Avond!quote:
Je bent er weerquote:
Zo lees ik je letters!quote:Op maandag 28 februari 2022 20:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
GOA![]()
Zo heeft niemand mij nog genoemd
quote:
En?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik zat laatst nog te denken 'wie noemde mij nou ook alweer zo'?
Het kwartje valt nuquote:Op maandag 28 februari 2022 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En?
Schokte het je te binnen?
Ken je Jackie en Shadow nog?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
FF in kleine bubbel, maar het welkom voelt goed!
We stonden gisteren op je te wachtenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
FF in kleine bubbel, maar het welkom voelt goed!
Engiequote:Op maandag 28 februari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ken je Jackie en Shadow nog?![]()
Ze hebben nu twee eitjes die ieder moment zouden kunnen breken.
Dat besefte ik me ergens vandaag, en mijn excuus.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We stonden gisteren op je te wachten
Gaat het weer een beetje met je?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat besefte ik me ergens vandaag, en mijn excuus.
Ja duuuh! Nu wil ik weten wat er voor die 14 minuten gebeurt... en bedankt hèquote:
Doe je dingquote:Op maandag 28 februari 2022 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja duuuh! Nu wil ik weten wat er voor die 14 minuten gebeurt... en bedankt hè
Hey GOAquote:Op maandag 28 februari 2022 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Engie![]()
Ik ken ze nog! Gaaf!
Ik heb trouwens een leuke collega die Jackie heet... en ook wel een beetje een adelaar is
Ja goed , dank je!quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja goed , dank je!
Het ging helemaal niet zo slecht met mij, ik was gewoon ff in een andere wereld als online. Hoezeer ik het hier ook waardeer, en mensen zie als echte vrienden en een waardevolle aanwinst in mijn sociale.. eeuh.. "iets" .
FF de focus hier nodig..en ook lekker... gewoon goed
Nu ga ìk weer lekker in mn bubbel zittenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Yja... en nu.
Kijkt wat open om zich heen..
Volgende keer dan maar weer.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja goed , dank je!
Het ging helemaal niet zo slecht met mij, ik was gewoon ff in een andere wereld als online. Hoezeer ik het hier ook waardeer, en mensen zie als echte vrienden en een waardevolle aanwinst in mijn sociale.. eeuh.. "iets" .
FF de focus hier nodig..en ook lekker... gewoon goed
ESF posts waardeer ik altijdquote:
< Geen lol aan, confronterend, irritant, observerend.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Meestal een hekel aan mensen die zichzelf leuk vinden
Qua ESF kan ik alles aanquote:Op maandag 28 februari 2022 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
Waar ligt je grens?
Nog maar een keer danquote:
Serhatquote:
Ah, mijn girlcrush Lenaquote:
Dat is een heldquote:
Ramptoeristquote:Op maandag 28 februari 2022 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een held![]()
En hoewel het niet 'goed' is ofzo, gaat het dak er wel af als hij optreedt hoor
Goed verhaal, maar heb je daar ook een plaatje bij?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:56 schreef Prisha het volgende:
Mijn sleutelgat foto is een beetje bizar geworden. Hij heeft de achtergrond niet helemaal goed in focus en de bovenkant is ook een beetje vreemd.
Hij is wat vreemd maar het intrigeert wel op de een of andere manier
ik vond hem te leuk gewoon. Die man staat helemaal blij te nananana'en en haalt de finale ook nogquote:Op maandag 28 februari 2022 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een held![]()
En hoewel het niet 'goed' is ofzo, gaat het dak er wel af als hij optreedt hoor
Ja die komt er aan. Weet niet of dat vanavond nog gebeurt. Het is een soort van teaser. Weejewelquote:Op maandag 28 februari 2022 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar heb je daar ook een plaatje bij?
Klinkt als lingerie in het donker!quote:Op maandag 28 februari 2022 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die komt er aan. Weet niet of dat vanavond nog gebeurt. Het is een soort van teaser. Weejewel
Nou ik ben nu wel heeeeel benieuwd!quote:Op maandag 28 februari 2022 21:56 schreef Prisha het volgende:
Mijn sleutelgat foto is een beetje bizar geworden. Hij heeft de achtergrond niet helemaal goed in focus en de bovenkant is ook een beetje vreemd.
Hij is wat vreemd maar het intrigeert wel op de een of andere manier
Relax, we komen een heel eind met alleen de onderkantquote:Op maandag 28 februari 2022 21:59 schreef Prisha het volgende:
De bovenkant is er ook afgehakt gedeeltelijk. Ik werd wat nerveus omdat jullie op me aan het wachten waren. Arghhh.
Het is ook geen sleutelgat, ik noem het voor het gemak maar zo.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:59 schreef Domnivoor het volgende:
Het is in elk geval geen close-up van een sleutel
Ja en het geinige was ook nog toen onze reporters hem gingen interviewen bij Eurovision in Concert en zeiden dat ze dachten dat hij naar de finale zou gaan. Hij helemaal gaan zitten lachen en zeggen dat hij er niet zo in geloofdequote:Op maandag 28 februari 2022 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vond hem te leuk gewoon. Die man staat helemaal blij te nananana'en en haalt de finale ook nog
Hé heb jij spullen in Utrecht lopen slopen?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:59 schreef Prisha het volgende:
De bovenkant is er ook afgehakt gedeeltelijk. Ik werd wat nerveus omdat jullie op me aan het wachten waren. Arghhh.
Voor reformisten en Calivinisten glij je nu al uit de bochtquote:Op maandag 28 februari 2022 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is ook geen sleutelgat, ik noem het voor het gemak maar zo.
It wasn't mequote:Op maandag 28 februari 2022 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé heb jij spullen in Utrecht lopen slopen?En wij jou maar vriendelijk uitnodigen
oh noesquote:Op maandag 28 februari 2022 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor reformisten en Calivinisten glij je nu al uit de bocht
Eeuwenoud cultureel erfgoedquote:Op maandag 28 februari 2022 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé heb jij spullen in Utrecht lopen slopen?En wij jou maar vriendelijk uitnodigen
Schandequote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo oud is Prisha niet
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schande![]()
En over een paar honderd jaar is dit vast een stadslegende geworden, iets met een kabouter die een sleutelgat ging mollen
tnx. Denk ikquote:Op maandag 28 februari 2022 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo oud is Prisha niet
Mijn steen met ketting is misluktquote:
Ik moest ook aardig croppen voordat ie toonbaar werd.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn steen met ketting is misluktGelukkig heeft Ivo een mooie kunnen maken.
Sorry, dit was de laatste kaboutergrapquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sorry, dit was de laatste kaboutergrap![]()
Jij bent Groot!
quote:
Koen!quote:
En Prisha gegroteerd.quote:
vertelquote:Op maandag 28 februari 2022 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had ik al verteld over mijn Golden Teacher kweek?
Eeuh... weet ff ook niet meer waar ik dit heen wil brengenquote:
Dat doe ik wel, met mijn pillenhandelquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, met mijn pillenhandel
Het wordt steeds gekker hierquote:
Van de fish doorbellquote:Op maandag 28 februari 2022 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
Speciaal voor @:Prisha dan, de Weerdsluis:
[ afbeelding ]
Apart om dat midden in de nacht te doenquote:
Gewoon een beetje cultuur opsnuiven.quote:
Of in de drank verwerktquote:Op maandag 28 februari 2022 23:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gewoon een beetje cultuur opsnuiven.
Is dat code-speak?quote:
Ook de lokale drankjes zijn cultureel erfgoedquote:
Duidelijk een tijd geleden dat ik in utrecht kwamquote:Op maandag 28 februari 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook de lokale drankjes zijn cultureel erfgoed
Hmmmm, dit is zo'n nummer met voor mij wisselende herinneringen, die soms ook hard doorkomenquote:
Same maat.. Yeah!quote:Op maandag 28 februari 2022 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, dit is zo'n nummer met voor mij wisselende herinneringen, die soms ook hard doorkomen
Hey, als we dat allemaal moeten vertellenquote:
Ik geloof dat ik daar maar weg blijfquote:Op maandag 28 februari 2022 23:27 schreef Domnivoor het volgende:
Wie is volgens jullie een typische OOR-user?
Oorlog Oekraine-Rusland
Kunnen er veel zijn. Gok dat vanuit COR wel een zwik is overgegaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:27 schreef Domnivoor het volgende:
Oorlog Oekraine-Rusland
Vooral diegenen die de achtergronden totaal niet begrijpen, maar wel graag hun mening hard ventileren.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:27 schreef Domnivoor het volgende:
Oorlog Oekraine-Rusland
Bang voor verslaving?quote:Op maandag 28 februari 2022 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar maar weg blijf
The same here…quote:Op maandag 28 februari 2022 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar maar weg blijf
Ja. De virologen zijn opeens Oekraïne-oorlog-deskundigen geworden.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen er veel zijn. Gok dat vanuit COR wel een zwik is overgegaan.
Correctquote:Op maandag 28 februari 2022 23:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vooral diegenen die de achtergronden totaal niet begrijpen, maar wel graag hun mening hard ventileren.
Neuh voor hetgeen ik op Fok zoveel mogelijk vermijd, irritatiequote:
Ik moest hardop lachen... Ongeacht de zijde!quote:Op maandag 28 februari 2022 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. De virologen zijn opeens Oekraïne-oorlog-deskundigen geworden.
Ik zit er zo nu en dan.quote:
Veelzijdig clubjequote:Op maandag 28 februari 2022 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. De virologen zijn opeens Oekraïne-oorlog-deskundigen geworden.
Jij bent de fles?quote:Op maandag 28 februari 2022 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Doet eens een liedje over zichzelf
Dream well Babequote:Op maandag 28 februari 2022 23:34 schreef Prisha het volgende:
Ik ga slapen. Morgen heb ik de fotos klaar.
Weltrusten voor straks![]()
Dream well matequote:Op maandag 28 februari 2022 23:35 schreef Domnivoor het volgende:
* duikt ook zijn bed in. Een fijne avond nog
Trustequote:Op maandag 28 februari 2022 23:34 schreef Prisha het volgende:
Jij ook slaapsequote:Op maandag 28 februari 2022 23:35 schreef Domnivoor het volgende:
Trusten!quote:Op maandag 28 februari 2022 23:34 schreef Prisha het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2022 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat gewoon met ze mee naar boven
quote:Op maandag 28 februari 2022 23:35 schreef Domnivoor het volgende:
quote:
Hello,quote:
I'm bouncing, flouncing, falling all around the showquote:
O dat is hier vlak bij. Mooi hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 07:11 schreef engine het volgende:
Kuiken vier vannacht uit het ei gekropen
Ligt nog één eitje nu.
(rond 5:30 is het vrouwtje even van het nest)
quote:
quote:
Morguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
De lijst, maar is al in orde.quote:
Die propaganda kan natuurlijk nooit in orde zijnquote:
Zie je een profielfoto?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik krijg ineens een appje van een persoon die ik volgens mij helemaal niet ken![]()
Kan ik daar veilig op reageren?
Het is al opgelost. Ik kon de inhoud van het appje ook al niet zien gek genoeg, maar toen ben ik op mijn mobiel gaan kijken ipv WebWhatsapp en daar zag ik het berichtje wel. Is van iemand uit het BuurtzorgT team die ook in mijn behandelteam gaat komen, en wanneer we een afspraak in kunnen plannen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
Zie je een profielfoto?
Kun je het nummer googlen?
Wat appt diegene?
Ik vermoed zomaar een photoshopquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
Is dit Pullup zijn team op een wat mindere dag?
[ afbeelding ]
Ik niet eigenlijk, heb wat langer zitten kijken.quote:
Jij loopt toch niet tegen hekjes aan?quote:
Gewoon niet op reagerenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik krijg ineens een appje van een persoon die ik volgens mij helemaal niet ken![]()
Kan ik daar veilig op reageren?
Toch klopt er iets niet. Je zou iets van lichtbreking moeten zien aan de onderkant van de boot.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk, heb wat langer zitten kijken.
Denk dat de boot netjes op het water ligt in een grot ofzo.
En heel helder waterquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk, heb wat langer zitten kijken.
Denk dat de boot netjes op het water ligt in een grot ofzo.
Oh valt meequote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is al opgelost. Ik kon de inhoud van het appje ook al niet zien gek genoeg, maar toen ben ik op mijn mobiel gaan kijken ipv WebWhatsapp en daar zag ik het berichtje wel. Is van iemand uit het BuurtzorgT team die ook in mijn behandelteam gaat komen, en wanneer we een afspraak in kunnen plannen.
Daar keek ik ook naarquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toch klopt er iets niet. Je zou iets van lichtbreking moeten zien aan de onderkant van de boot.
Fake. Zeker niet op reageren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh valt mee![]()
Ik krijg de laatste dagen steeds een SMS over een pakketje dat gaat aankomen
Van vage adressen
In de klikko ja, elke keerquote:
quote:
Gebeurt de besten wel eensquote:
Oeh ja, dan zou ik die handel negerenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh valt mee![]()
Ik krijg de laatste dagen steeds een SMS over een pakketje dat gaat aankomen
Van vage adressen
Ja ik ook hoor maar heb eigenlijk wel als standaard reactie dit soort zooi meteen zonder kijken weg te mikkenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh ja, dan zou ik die handel negeren
Soms vind ik het ook wel lastig inschatten. Het nummer Googelen levert ook niet altijd wat op
All the other kids with the pumped up kicksquote:
Martinquote:
Alle auto's wegquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:05 schreef chufi het volgende:
Schip heeft zich toch richting zeebodem begeven
Misschien dat aangeven ?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik word onderhand schijtziek van bezorgde/bemoeizuchtige familie.
Doe ik ook en ik begrijp ook dat ze bezorgd zijn, maar ze hebben doorgaans geen zin om te luisteren(familietrekje)quote:
Vrijdag. Ik snap ook wel dat men het allemaal goed bedoelt, maar om een of andere reden heb ik het idee dat mensen om me heen zich er meer druk om maken dan dat ik dat zelf doe.quote:
quote:
Even Apeldoorn bellen.quote:Naar schatting waren de voertuigen op het schip samen 393 miljoen euro waard.
Stuk titanium op je heupen is toch tegenwoordig een routine klus ...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vrijdag. Ik snap ook wel dat men het allemaal goed bedoelt, maar om een of andere reden heb ik het idee dat mensen om me heen zich er meer druk om maken dan dat ik dat zelf doe.
Oh dus ze zijn wel bezorgd, maar even jouw verhaal aan horen willen ze niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe ik ook en ik begrijp ook dat ze bezorgd zijn, maar ze hebben doorgaans geen zin om te luisteren(familietrekje)
Dat is vaker zo.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vrijdag. Ik snap ook wel dat men het allemaal goed bedoelt, maar om een of andere reden heb ik het idee dat mensen om me heen zich er meer druk om maken dan dat ik dat zelf doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |