Ah dat is wel interessant dusquote:Op maandag 28 februari 2022 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een lekker kort tochtje waar wat verteld werd over sommige bezienswaardigheden.
Jazeker!quote:
Zekers, iedereen vond het voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel interessant dus
Helemaal mooiquote:Op maandag 28 februari 2022 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, iedereen vond het voor herhaling vatbaar.
Die kreeg iedereen als herinnering.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:08 schreef chufi het volgende:
Zelfs een souvenir gescoord zie ik in de OP
Zo dan .. lekker bierenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kreeg iedereen als herinnering.
Iig wel leuk, zo blijf je er een herinnering aan houden.quote:
Zeker een leuk kadootje!quote:Op maandag 28 februari 2022 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig wel leuk, zo blijf je er een herinnering aan houden.
haha nee! Hele schattige kleine pizza. Bij de groenteboer gehaald. Die verkoopt ook zelfgemaakte pizzas.quote:
tnx!quote:
Jij moest ook heel vroeg op he of ben ik nu in de war met iemand andersquote:Op maandag 28 februari 2022 19:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Flink gaar na een dag werken. Morgen uitslaapdag dus daar maar even goed van profiteren.
Ik ga er op kantoordagen in ieder geval tussen 5 en half 6 uitquote:Op maandag 28 februari 2022 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij moest ook heel vroeg op he of ben ik nu in de war met iemand anders
Dat was dacht ik @Superbadeendje. Ik mocht nog een dik half uur langer blijven liggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij moest ook heel vroeg op he of ben ik nu in de war met iemand anders
Jij wintquote:Op maandag 28 februari 2022 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga er op kantoordagen in ieder geval tussen 5 en half 6 uit
Ik ook zoiets. om 6 uur zit ik dan in de auto en om 7 uur op kantoor.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga er op kantoordagen in ieder geval tussen 5 en half 6 uit
Oh ik heb de details niet gelezenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is de rechter gemeen tegen lil kleine zeg
Hij was vrij, moet nu toch weer de cel in in voorarrest voor 14 dagen.quote:
Oh ja dat meldde ik al eerderr iddquote:Op maandag 28 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij was vrij, moet nu toch weer de cel in in voorarrest voor 14 dagen.
zelfs het begin van dit topic was al moeilijk geworden .........quote:Op maandag 28 februari 2022 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wsa ook in het vorige topic .. vandaar
Lastig hier op 4 hoogquote:Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zelfs het begin van dit topic was al moeilijk geworden .........
Het blijft hier wel rustig. Iedereen in een schuilkelder?
Jij bent dan ook wel hier in het topicquote:
moequote:Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat vreselijk voor hemquote:Op maandag 28 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij was vrij, moet nu toch weer de cel in in voorarrest voor 14 dagen.
Echte FOK!ers hebben een schuilzolder.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom, wat heeft ie nou helemaal misdaan?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Laat lil kleine maar lekker 14 dagen zitten, kan die mooi na denken over zijn agressieve gedrag
Weet je dat niet?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom, wat heeft ie nou helemaal misdaan?
Zijn auto beschadigd met het hoofd van zijn vriendin, zie het probleem niet?quote:
Hij heeft haar vaker mishandeld, alleen toen ontkende ze dat volgens mijquote:Op maandag 28 februari 2022 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn auto beschadigd met het hoofd van zijn vriendin, zie het probleem niet?
Hij ziet het probleem zelf ook niet. En dat is het probleem…quote:Op maandag 28 februari 2022 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn auto beschadigd met het hoofd van zijn vriendin, zie het probleem niet?
Dat is wel degene waar ik echt niet bij kan met mijn verstand.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij heeft haar vaker mishandeld, alleen toen ontkende ze dat volgens mij
Het is dan ook geen probleem, alleen zonde van zijn auto mogelijkquote:Op maandag 28 februari 2022 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij ziet het probleem zelf ook niet. En dat is het probleem…
Zo zijn er veel vrouwen, die de stap niet durven te zetten om bij hen man/vriend weg te gaanquote:Op maandag 28 februari 2022 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel degene waar ik echt niet bij kan met mijn verstand.
Waarom is ze nog bij hem
Stockholm syndroom ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |