Ah dat is wel interessant dusquote:Op maandag 28 februari 2022 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een lekker kort tochtje waar wat verteld werd over sommige bezienswaardigheden.
Jazeker!quote:
Zekers, iedereen vond het voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel interessant dus
Helemaal mooiquote:Op maandag 28 februari 2022 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, iedereen vond het voor herhaling vatbaar.
Die kreeg iedereen als herinnering.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:08 schreef chufi het volgende:
Zelfs een souvenir gescoord zie ik in de OP
Zo dan .. lekker bierenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kreeg iedereen als herinnering.
Iig wel leuk, zo blijf je er een herinnering aan houden.quote:
Zeker een leuk kadootje!quote:Op maandag 28 februari 2022 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig wel leuk, zo blijf je er een herinnering aan houden.
haha nee! Hele schattige kleine pizza. Bij de groenteboer gehaald. Die verkoopt ook zelfgemaakte pizzas.quote:
tnx!quote:
Jij moest ook heel vroeg op he of ben ik nu in de war met iemand andersquote:Op maandag 28 februari 2022 19:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Flink gaar na een dag werken. Morgen uitslaapdag dus daar maar even goed van profiteren.
Ik ga er op kantoordagen in ieder geval tussen 5 en half 6 uitquote:Op maandag 28 februari 2022 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij moest ook heel vroeg op he of ben ik nu in de war met iemand anders
Dat was dacht ik @Superbadeendje. Ik mocht nog een dik half uur langer blijven liggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij moest ook heel vroeg op he of ben ik nu in de war met iemand anders
Jij wintquote:Op maandag 28 februari 2022 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga er op kantoordagen in ieder geval tussen 5 en half 6 uit
Ik ook zoiets. om 6 uur zit ik dan in de auto en om 7 uur op kantoor.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga er op kantoordagen in ieder geval tussen 5 en half 6 uit
Oh ik heb de details niet gelezenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is de rechter gemeen tegen lil kleine zeg
Hij was vrij, moet nu toch weer de cel in in voorarrest voor 14 dagen.quote:
Oh ja dat meldde ik al eerderr iddquote:Op maandag 28 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij was vrij, moet nu toch weer de cel in in voorarrest voor 14 dagen.
zelfs het begin van dit topic was al moeilijk geworden .........quote:Op maandag 28 februari 2022 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wsa ook in het vorige topic .. vandaar
Lastig hier op 4 hoogquote:Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zelfs het begin van dit topic was al moeilijk geworden .........
Het blijft hier wel rustig. Iedereen in een schuilkelder?
Jij bent dan ook wel hier in het topicquote:
moequote:Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat vreselijk voor hemquote:Op maandag 28 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij was vrij, moet nu toch weer de cel in in voorarrest voor 14 dagen.
Echte FOK!ers hebben een schuilzolder.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom, wat heeft ie nou helemaal misdaan?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Laat lil kleine maar lekker 14 dagen zitten, kan die mooi na denken over zijn agressieve gedrag
Weet je dat niet?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom, wat heeft ie nou helemaal misdaan?
Zijn auto beschadigd met het hoofd van zijn vriendin, zie het probleem niet?quote:
Hij heeft haar vaker mishandeld, alleen toen ontkende ze dat volgens mijquote:Op maandag 28 februari 2022 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn auto beschadigd met het hoofd van zijn vriendin, zie het probleem niet?
Hij ziet het probleem zelf ook niet. En dat is het probleem…quote:Op maandag 28 februari 2022 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn auto beschadigd met het hoofd van zijn vriendin, zie het probleem niet?
Dat is wel degene waar ik echt niet bij kan met mijn verstand.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij heeft haar vaker mishandeld, alleen toen ontkende ze dat volgens mij
Het is dan ook geen probleem, alleen zonde van zijn auto mogelijkquote:Op maandag 28 februari 2022 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij ziet het probleem zelf ook niet. En dat is het probleem…
Zo zijn er veel vrouwen, die de stap niet durven te zetten om bij hen man/vriend weg te gaanquote:Op maandag 28 februari 2022 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel degene waar ik echt niet bij kan met mijn verstand.
Waarom is ze nog bij hem
Stockholm syndroom ofzo
Dan snap ik meerdere vrouwen niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo zijn er veel vrouwen, die de stap niet durven te zetten om bij hen man/vriend weg te gaan
Ik ook niet, maar weet ook niet wat ik zelf zou doen mocht ik in zo'n situatie zittenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan snap ik meerdere vrouwen niet.
Zal ook wel komen omdat ik geen vrouw ben en niet in zo'n situatie zit.
ja, blijft beide kanten op gaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar weet ook niet wat ik zelf zou doen mocht ik in zo'n situatie zitten
Maar ook genoeg mannen die mishandeld worden geestelijk en of lichamelijk helaas
Omdat je dan gewoon terug slaatquote:Op maandag 28 februari 2022 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, blijft beide kanten op gaan.
Als man is het me ook nog nooit overkomen. Al denk ik dat een vrouw niet heel blij wordt als ze het bij me probeert
Die kans is redelijk aanwezig ja. Al zal ik proberen te voorkomen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat je dan gewoon terug slaat
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ave![]()
Het was hier rustig vandaagIedereen van de meet aan het bijkomen?
Ave![]()
Een vrouw mag een man ook niet slaan, toch gebeurd hetquote:
Koffers in pakken en de deur uitquote:Op maandag 28 februari 2022 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans is redelijk aanwezig ja. Al zal ik proberen te voorkomen.
Het is wel direct klaar. Relaties beëindigen ben ik wel (te) goed in.
Aoibhinquote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ave![]()
Inderdaad erg rustigquote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ave![]()
Blijkbaar is iedereen ergens van geschrokken tijdens de meet.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ave![]()
Indruk gemaakt dusquote:
quote:
Mrsquote:
Ave![]()
Gelijk een hele dag werkenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad erg rustig
Ik ben aan het bijkomen van de meet en een erg drukke maar geslaagde werkdag
Van mij natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2022 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar is iedereen ergens van geschrokken tijdens de meet.
Weet jij wat?
Vraag het niet. Ik ben nog steeds in shock eroverquote:Op maandag 28 februari 2022 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar is iedereen ergens van geschrokken tijdens de meet.
Weet jij wat?
Heb je hulp nodig?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vraag het niet. Ik ben nog steeds in shock erover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |