abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203898682
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 20:31 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mod-waardige reply alweer
Of is het militair jargon?
Volgens mij is het jou al eens uitgelegd dat mods ook gewoon users zijn, als je vind dat iets niet door de beugel kan zet dan gewoon een TR, dan kan de mod van dit subforum dat beoordelen.
pi_203898829
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 20:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Volgens mij is het jou al eens uitgelegd dat mods ook gewoon users zijn, als je vind dat iets niet door de beugel kan zet dan gewoon een TR, dan kan de mod van dit subforum dat beoordelen.
Tuurlijk...valt mij alleen gewoon op.
Ik vond de sfeer hier totnutoe net respectvol.
Maar hey...game on
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 21:26:24 #253
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_203899721
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 20:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oekraine is een vrij en redelijk democratisch land, vrijer dan Rusland dus je loopt weer te fantaseren en verder heeft dat geen fuck te maken met de inval door Poetin in Oekraine.
Dit is een van de pijnpunten:
https://www.hrw.org/news/(...)ses-concerns-ukraine
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_203899789
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:49 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Hoezo honger, Rusland produceert ruim 2x zoveel graan als het zelf nodig heeft.
In 2019 zijn er nog duizenden, tienduizenden gestorven door honger in Rusland. Ook nu lijkt dat er weer aan te komen (de eerste berichten hoor je al in diverse media).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_203899859
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 21:29 schreef Hanca het volgende:

[..]
In 2019 zijn er nog duizenden, tienduizenden gestorven door honger in Rusland. Ook nu lijkt dat er weer aan te komen (de eerste berichten hoor je al in diverse media).
Ik zal niet bij voorbaat zeggen dat het onwaar is, er heerst namelijk in bepaalde delen van Rusland ook enorme armoede maar ik zal eerlijk zeggen dat ik aan dat soort verhalen vaak ernstig twijfel.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 21:36:20 #256
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_203899885
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 21:29 schreef Hanca het volgende:

[..]
Gezien de cijfers zou dat apart zijn, heb je hier bronnen van? Misschien eerder iets van groente, fruit tekorten?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_203899949
we moeten niet doen alsof het Afrika is

van 40procent in 1999 naar rond de 13procent

scheelt niet veel van Nederland

natuurlijk is er in russia een groepje dat stinkend niet normaal rijk is

Je moet niet ze niet tegen komen in zuid europa die arrognante flikkers die denken dat ze iedereen alles kunnen maken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203900045
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
-nee-
Is goed 👍 lastig praten met je klaas.

[ Bericht 1% gewijzigd door yvonne op 01-03-2022 22:04:30 ]
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_203900249
Mart de Kruif bij Nieuwsuur net wel met een zeer pessimistische kijk op de zaak. Volgens hem staat een Russische zege eigenlijk wel vast en zouden we zelfs met grote aantallen Europese troepen de zaak niet meer om kunnen draaien.

Te negatief?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 22:06:16 #260
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203900300
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 22:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mart de Kruif bij Nieuwsuur net wel met een zeer pessimistische kijk op de zaak. Volgens hem staat een Russische zege eigenlijk wel vast en zouden we zelfs met grote aantallen Europese troepen de zaak niet meer om kunnen draaien.

Te negatief?
Die laatste uitspraak snap ik niet helemaal, maar goed dat is verder ook erg hypothetisch.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203900582
quote:

Te negatief?
Tuurlijk te negatief.
Afgaand op sommige opinies hier moeten we gewoon alles inzetten in de tegenaanval...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203902332
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 20:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, leuk, de Google translator werkte niet goed meer door al het speeksel, zie ik?

Droevige reactie van je. Maar ben ik wel gewend van de mods hier.

Rusland heeft geen fuck te maken met de Oekraine, het is een soeverein land, als ze iets dwars zit dan is dat jammer voor Rusland, er zit mij ook van alles dwars aan Rusland maar dat is geen rechtvaardiging voor oorlog.

Ik zeg ook niet dat het rechtvaardig is. Stop eens om zinnen in mijn mond te leggen. Maar heeft er alles mee te maken.

Er is nooit toetreding tot de NAVO toegezegd, dat is een leugen.

Goh Dialogue and cooperation started when newly independent Ukraine joined the North Atlantic Cooperation Council (1991) and the Partnership for Peace programme (1994).
Relations were strengthened with the signing of the 1997 Charter on a Distinctive Partnership, which established the NATO-Ukraine Commission (NUC) to take cooperation forward.
Since 2009, the NUC has overseen Ukraine’s Euro-Atlantic integration process, including reforms under the Annual National Programme (ANP).
Cooperation has deepened over time and is mutually beneficial, with Ukraine actively contributing to NATO-led operations and missions

https://www.nato.int/cps/en/natohq/topics_37750.htm

Rusland heeft meer neo-nazi's dan Oekraine, Poetin's motorrijders bende is er een van bijvoorbeeld.

Het wordt vermoeiend om onwetende mods voor te lichten.

Het Oekrainse volk heeft Yanukovitsj de deur uitgegooid en daarna vrije verkiezingen gehouden dus dat is alweer een leugen.

Als je dat nu echt geloofd dan heeft de USA propagande zjn werk heel goed gedaan bij je.

Dat Oekraine corrupt is weet ik uit eigen ervaring alleen is het nogal lachwekkend dat jij dat als argument aanvoert om oorlog te rechtvaardigen door een land wat minstens zo corrupt is als Oekraine.
Het feit dat Poetin miljarden in het buitenland heeft staan is natuurlijk omdat hij zo'n enorm salaris krijgt als President/Premier, toch? Lachwekkende onzin van je dit.

Allemaal verzonnen onzin wat ik nooit heb beweerd

De "Yanks", wie zegt dat nog. zijn helemaal niet stil, probeer de Washington Post of de New York Times eens te lezen.
NOGMAALS: ik vindt het vreselijk dat dit gebeurd maar om blind achter de Amerikanen aan te lopen, zoals die laffe EU regeringen, gaat mij te ver!
  woensdag 2 maart 2022 @ 06:59:49 #263
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203902412
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 21:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik zal niet bij voorbaat zeggen dat het onwaar is, er heerst namelijk in bepaalde delen van Rusland ook enorme armoede maar ik zal eerlijk zeggen dat ik aan dat soort verhalen vaak ernstig twijfel.
Een Russische spreekwoord luid als het Kremlin het ontkent is het waar. :D
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203902482
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 21:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Bronnen kan ik zo niet vinden, de info kwam bij ons toen binnen in een kerkkrant. Ons kerkgenootschap heeft vooral veel banden met gereformeerde kerken in Roemenië, Oekraïne en ook een paar in Rusland (die volgens mij vanuit Oekraïne zijn opgericht). Ik denk dat ook letterlijk elke gemeente nu spullen aan het inzamelen is, omdat van praktisch elke gemeente wel iemand naar Oekraïne geweest is.

Ik zie dat de honger in Rusland hier wel wordt tegengesproken over 2019: https://borgenproject.org/10-facts-about-hunger-in-russia/

Daar hebben ze het vooral over de grote honger eind vorige eeuw.

Wellicht ging de info die we vanuit de Russische kerken kregen vooral over bepaalde gebieden, ik weet het nu ook niet meer zeker.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_203902957
quote:

Te negatief?
Lijkt me afgezien van het laatste deel heel erg realistisch. De Russen zijn blijkbaar tot het inzicht gekomen dat een land van drie zijden omsingelen wel grote voordelen biedt en handelen daar nu ook naar.

Ze zouden het zuiden allicht kunnen afsnijden door de dammen in de Dnjepr op te blazen, maar dat leidt onvermijdelijk tot een hoop verdrinkende Oekraïeners. Die situatie maakt het sowieso wel complex om de passage over de Dnjepr voor Oekraïne als geheel te bemoeilijken, want je kunt moeilijk al die dammen vernietigen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2022 08:39:45 ]
pi_203903112
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 06:32 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
NOGMAALS: ik vindt het vreselijk dat dit gebeurd maar om blind achter de Amerikanen aan te lopen, zoals die laffe EU regeringen, gaat mij te ver!
Oliver Stone _O-
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_203903119
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:31 schreef J.B. het volgende:

[..]
Lijkt me afgezien van het laatste deel heel erg realistisch. De Russen zijn blijkbaar tot het inzicht gekomen dat een land van drie zijden omsingelen wel grote voordelen biedt en handelen daar nu ook naar.

Ze zouden het zuiden allicht kunnen afsnijden door de dammen in de Dnjepr op te blazen, maar dat leidt onvermijdelijk tot een hoop verdrinkende Oekraïeners. Die situatie maakt het sowieso wel complex om de passage over de Dnjepr voor Oekraïne als geheel te bemoeilijken, want je kunt moeilijk al die dammen vernietigen.
Lijkt mij ook als de luchtmachten van het Westen nu gaan ingrijpen is het rap gedaan met die 60km aan leger voertuigen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_203903140
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Lijkt mij ook als de luchtmachten van het Westen nu gaan ingrijpen is het rap gedaan met die 60km aan leger voertuigen.
Ik verwacht (nog) niet dat het westen direct militaire acties gaat uitvoeren.
Dat zou een enorme escalatie zijn en ik denk niet dat die tijd al aangebroken is.
pi_203903154
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dan heb je een directe confrontatie tussen het Westen en Rusland.

Het blijft al spannend wat de Russen als antwoord hebben op de leveringen van wapens aan het Oekraïense leger en zelfs fighter jets. Als de Russen daar niet op reageren heeft de EU een aardige voet tussen de deur en als men de leveranties opvoert Rusland een flink probleem.

We zijn al in oorlog dus met de Russen maar nog indirect. Zo kan je het stellen, zo ziet Poetin het zeker en al veel langer en de EU inmiddels ook. Zie vele landen die nu wel wapens leveren.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_203903164
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:50 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Het blijft al spannend wat de Russen als antwoord hebben op de leveringen van wapens aan het Oekraïense leger en zelfs fighter jets. Als de Russen daar niet op reageren heeft de EU een aardige voet tussen de deur en als men de leveranties opvoert Rusland een flink probleem.
Oh ze gaan het ook niet doen. Maar in snap de uitspraak van de Kruif niet. Er ligt een VS CBG voor de kust, die alleen al is krachtig genoeg omdat konvooi te vernietigen.
  woensdag 2 maart 2022 @ 08:55:28 #271
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203903202
quote:

Te negatief?
Op zich is het goed mogelijk dat Rusland de oorlog militair wint. Maar dat is nog steeds wat anders dan een oorlog winnen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203903212
Wat gebeurt er eigenlijk als die Russen toch door die zeestraat van Turkije varen?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_203903236
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:55 schreef Megumi het volgende:

[..]
Op zich is het goed mogelijk dat Rusland de oorlog militair wint. Maar dat is nog steeds wat anders dan een oorlog winnen.
Voor Poetin voelt het hetzelfde denk ik. Als Oekraïne weer 40 jaar onderdeel van Rusland is, is zijn missie geslaagd. De offers boeien hem niet.
pi_203903250
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Oliver Stone _O-
Nee hoor gewoon mijn gedachten.
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:02:28 #275
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203903256
woensdag 2 maart 2022 08:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:[/b]
quote:
[..]
Voor Poetin voelt het hetzelfde denk ik. Als Oekraïne weer 40 jaar onderdeel van Rusland is, is zijn missie geslaagd. De offers boeien hem niet.
Weet je niet? Als je een groot deel van de bevolking tegen je is heb je als bezetter wel een probleem. En of een fop regering het dan red is maar de vraag. En daarnaast vraag ik me af of Rusland in de huidige vorm er over 40 jaar nog is?
pi_203903259
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:50 schreef Aloulu het volgende:

[..]

We zijn al in oorlog dus met de Russen maar nog indirect. Zo kan je het stellen, zo ziet Poetin het zeker en al veel langer en de EU inmiddels ook. Zie vele landen die nu wel wapens leveren.
Je kan wel jets leveren maar die moeten ergens opstijgen.
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:04:44 #277
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203903278
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:02 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Plus dat je piloten moet hebben die met die jets kunnen vliegen. En die heeft Oekraïne niet.
pi_203903298
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:56 schreef tesssssssss het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als die Russen toch door die zeestraat van Turkije varen?
Dat lijkt me een oorlogsverklaring aan Turkije en dus aan de NAVO.
pi_203903304
Het verliezen van een grote stad als Cherson zal de Oekraïense verliezen toch ook niet kleiner maken? We hebben nauwelijks een indicatie maar bij al dat terreinverlies moeten er daar ook stevige verliezen zijn geleden.

Ergens wel vreemd dat Rusland deze niet meldt. Vrij uniek in de geschiedenis.
pi_203903340
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het verliezen van een grote stad als Cherson zal de Oekraïense verliezen toch ook niet kleiner maken? We hebben nauwelijks een indicatie maar bij al dat terreinverlies moeten er daar ook stevige verliezen zijn geleden.

Ergens wel vreemd dat Rusland deze niet meldt. Vrij uniek in de geschiedenis.
Ze vechten tegen een broedervolk. Ze willen zich niet als de agressor presenteren zoals in Syrie.
pi_203903404
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:07 schreef Hanca het volgende:

Dat lijkt me een oorlogsverklaring aan Turkije en dus aan de NAVO.
Is dat wat wij willen ?
pi_203903440
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Is dat wat wij willen ?
Boel mensen in dit topic wel.
pi_203903448
quote:

[..]
Is dat wat wij willen ?
Nee, maar de Russen zijn dan ook begonnen, niet de NAVO. En Turkije heeft natuurlijk alle recht om Russische schepen te weigeren. Als Rusland zich daar niet aan gaat houden, is dat weer de fout van Rusland en niet van Turkije.
pi_203903450
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:02 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Die jets gaan niet door. Aanbod is weer ingetrokken.
pi_203903501
Turkije mag die schepen volgens een verdrag van 1936 trouwens helemaal niet door laten: https://www.volkskrant.nl(...)tie-dreigt~b35f465e/

Dus ook hier is het weer niet zo dat Turkije iets fout doet, ze passen alleen een oud verdrag toe. Dat ook door de Sovjet-Unie is getekend.
pi_203903567
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:18 schreef Aurelius het volgende:

Boel mensen in dit topic wel.
ja dit verbaast mij toch ook wel
pi_203903585
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het is alleen wel een beetje zoeken naar daadwerkelijke tactische/militaire analyses...
pi_203903612
quote:

[..]
Is dat wat wij willen ?
Ja
pi_203903651
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:22 schreef Hanca het volgende:
Turkije mag die schepen volgens een verdrag van 1936 trouwens helemaal niet door laten: https://www.volkskrant.nl(...)tie-dreigt~b35f465e/

Dus ook hier is het weer niet zo dat Turkije iets fout doet, ze passen alleen een oud verdrag toe. Dat ook door de Sovjet-Unie is getekend.
Maar dat betekent dan ook ALLE schepen.

De tekst van het verdrag laat weinig ruimte voor geschipper: in geval van oorlog kunnen oorlogvoerende staten volgens artikel 19 geen schepen door de zeestraat laten varen.
pi_203903667
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:35 schreef Schaamlap het volgende:

[..]

De tekst van het verdrag laat weinig ruimte voor geschipper: in geval van oorlog kunnen oorlogvoerende staten volgens artikel 19 geen schepen door de zeestraat laten varen.
Kan je nu met een verrekijker zien wie er varen?
pi_203903671
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:35 schreef Schaamlap het volgende:

[..]

Klopt, lijkt me logisch: anders laat je een vrachtschip vol met dingen die voor de oorlog van belang zijn (olie, benzine, voedsel) wel door. Dat zijn net zo goed oorlogsschepen.
pi_203903680
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mij niet.
Mensen denken dat een oorlog nog net zo iets is als een computer spelletje of een slechte US film.
De goeden gaan nooit dood en schieten altijd raak.
Als dit uit de hand mocht lopen en het wordt een kern oorlog dan helpt helemaal niets meer.
Dan verander je in een paar seconden in een hoopje as...
pi_203903692
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:38 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Mij niet.
Mensen denken dat een oorlog nog net zo iets is als een computer spelletje of een slechte US film.
De goeden gaan nooit dood en schieten altijd raak.
Als dit uit de hand mocht lopen en het wordt een kern oorlog dan helpt helemaal niets meer.
Dan verander je in een paar seconden in een hoopje as...
En dus moeten we Poetin maar zijn gang laten gaan, geen hulp aan Oekraïne, een verdrag schenden om Rusland de mogelijkheid te geven oorlogsschepen door te voeren, geen sancties... is dat dan wat jij wil?
Dat een aantal in dit topic dat lijken te wensen is toch ook extreem verbazingwekkend?
pi_203903711
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:36 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Kan je nu met een verrekijker zien wie er varen?
Grappige opmerking.
Reken maar dat de Russen dit in de gaten gaan houden en mochten de Turken een voorkeur geven om Eu schepen, of andere schepen, door te laten en Russen tegen te houden, dan ben ik bang dat de Bosporus ook een oorlogs gebied gaat worden.
pi_203903714
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:41 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Grappige opmerking.
Reken maar dat de Russen dit in de gaten gaan houden en mochten de Turken een voorkeur geven om Eu schepen, of andere schepen, door te laten en Russen tegen te houden, dan ben ik bang dat de Bosporus ook een oorlogs gebied gaat worden.
Het gaat om oorlogvoerende landen, er is geen enkel EU land in oorlog.
pi_203903719
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:39 schreef Hanca het volgende:

[..]
En dus moeten we Poetin maar zijn gang laten gaan, geen hulp aan Oekraïne, een verdrag schenden om Rusland de mogelijkheid te geven oorlogsschepen door te voeren, geen sancties... is dat dan wat jij wil?
Dat een aantal in dit topic dat lijken te wensen is toch ook extreem verbazingwekkend?
Wederom dan in de mond leggen van woorden.

Wat is dat toch altijd hier in dit hele forum?
pi_203903724
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:41 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Grappige opmerking.
Laten we hopen van niet, ik neem aan dat Eu schepen dat ook niet willen riskeren.
pi_203903727
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:42 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Wederom dan in de mond leggen van woorden.

Wat is dat toch altijd hier in dit hele forum?
Ik vraag of jij dat wil, je kunt ook antwoord geven. Wat moeten Nederland en de NAVO volgens jou doen?
pi_203903765
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:43 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik vraag of jij dat wil, je kunt ook antwoord geven. Wat moeten Nederland en de NAVO volgens jou doen?
Ze hadden 7 jaar terug al iets moeten doen maar toen interresseerde het niemand dat de Oekraine in een burgeroorlog verwikkeld was, waarbij al 15.000 slachtoffrs vielen.
En hier pluk je nu de wrange vruchten van.

Liever dat NAVO helmaal niets doet. Dat is een agressieve aanvalsmacht wat al onvoorstelbare ellende heeft aangericht in deze wereld.
pi_203903809
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:46 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ze hadden 7 jaar terug al iets moeten doen maar toen interresseerde het niemand dat de Oekraine in een burgeroorlog verwikkeld was, waarbij al 15.000 slachtoffrs vielen.
En hier pluk je nu de wrange vruchten van.

Liever dat NAVO helmaal niets doet. Dat is een agressieve aanvalsmacht wat al onvoorstelbare ellende heeft aangericht in deze wereld.
Dus we mogen Oekraïne niet steunen en de NAVO moet het over zijn kant laten gaan als Rusland de Turkse wateren zou schenden?

En er zijn momenteel een 10/15 tal grote burgeroorlogen bezig, daar is helaas inderdaad geen ingrijpen aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')