Terwijl een staakt-het-vuren een voorwaarde was om het overleg door te laten gaanquote:Op maandag 28 februari 2022 14:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En ondertussen bombarderen ze woonwijk in Charkiv
Non-issue, welja.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie dan wel?
Als het al gebeurt is het zeker kwalijk, maar hele steden platgooien zoals nu gebeurt is nog een stukje kwalijker en dan is dit gewoon helaas een kleine non-issue op het moment.
De fout ligt bij de universiteiten in Oekraïne. Studenten die eerder wilden vluchten werden geconfronteerd met een dilemma. Als je weg zou gaan mocht je daar niet meer afstuderen. Dus velen waagden het erop en dachten dat Putin een gevalletje bluf speelde. Anders zouden ze al een geld en afstudeerkansen kwijtraken.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die fout begint bij de Nigeriaanse ambassade, niet bij die mannen bij de trein.
Dat staat er los van.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 28 februari 2022 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl een staakt-het-vuren een voorwaarde was om het overleg door te laten gaan
Nee.quote:
Gevalletje verkeerd gegokt dan.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De fout ligt bij de universiteiten in Oekraïne. Studenten die eerder wilden vluchten werden geconfronteerd met een dilemma. Als je weg zou gaan mocht je daar niet meer afstuderen. Dus velen waagden het erop en dachten dat Putin een gevalletje bluf speelde. Anders zouden ze al een geld en afstudeerkansen kwijtraken.
Die onderhandelingen kunnen al na 5 minuten af zijn gebroken en dat ze al duimendraaiend de tijd een beetje vullen "we hebben er alles aan gedaan" Daar hebben beide partijen voordeel aan.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:44 schreef Anton91 het volgende:
Het enige positieve tot dusver is dat ze nogsteeds aan het onderhandelen zijn blijkbaar. Als beide partijen op alle voorstellen direct al nee hadden gezegd was het inmiddels al voorbij.
Gister zijn ze ook al minimaal 30 keer in die fuik gelopen. Niet bijster slim van die Russsen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Russische infantrie die Kharkiv inwandelen en daarna onder vuur komen
[ twitter ]
Dat doen ze helaas alquote:Op maandag 28 februari 2022 14:46 schreef Maron het volgende:
Ik ben zo bang dat die schoften deze gaan inzetten..
https://www.telegraaf.nl/(...)aketten-gesignaleerd
Als ze structureel niet doorgelaten worden, telt het lekker op he.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik heb een aantal videos gezien waarbij een groot deel van degenen die bij de grens wachtten Afrikanen en Aziaten zijn.
Nederland is er 10 jaar geleden ook een paar keer ingetuind in Kharkivquote:Op maandag 28 februari 2022 14:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gister zijn ze ook al minimaal 30 keer in die fuik gelopen. Niet bijster slim van die Russsen.
Als ze die in gaan zetten is het probleem dat het niet gepast meer is om dan gewoon te blijven 'toekijken'.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:46 schreef Maron het volgende:
Er zal wel heel veel tijd gaan zitten in allerlei details.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die onderhandelingen kunnen al na 5 minuten af zijn gebroken en dat ze al duimendraaiend de tijd een beetje vullen "we hebben er alles aan gedaan" Daar hebben beide partijen voordeel aan.
Maar misschien ben ik wat cynisch
Als ze dezelfde tafels gebruiken als Poetin zijn ze gewoon nog aan de wandel om bij de stoelen te komenquote:Op maandag 28 februari 2022 14:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die onderhandelingen kunnen al na 5 minuten af zijn gebroken en dat ze al duimendraaiend de tijd een beetje vullen "we hebben er alles aan gedaan" Daar hebben beide partijen voordeel aan.
Maar misschien ben ik wat cynisch
Dat geloof ik pas als Pietjepuk het zegtquote:Op maandag 28 februari 2022 14:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat is wat ze hebben gebruikt o.a. op het oliedepot. Is al eerder hier gepost volgens mij.
300 meter is gelukkig niet zover en die gaan ze vast niet NL inrijdenquote:Op maandag 28 februari 2022 14:46 schreef Maron het volgende:
Dat impliceert dat er een potentie is tot een akkoord, maar de eisen van beide partijen liggen onmogelijk ver uit elkaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zal wel heel veel tijd gaan zitten in allerlei details.
kracht van schokgolf neemt ongeveer kwadratisch af over afstand, even uit mijn hooffquote:Op maandag 28 februari 2022 14:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Tijdens de vuurwerkramp in Enschede woonde ik op ongeveer 5 km afstand van S.E. Fireworks en toen waren er in onze straat zelfs enkele ramen uit, ben benieuwd hoe dat in verhouding staat.
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
300 meter is gelukkig niet zover en die gaan ze vast niet NL inrijden
Het is echt tyfusdruk en het gaat echt mega snel in dit topic. Echt makkelijk meelezen is het niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je daar na dit optreden in de kamer nog over twijfelt, dan ben je echt niet meer te redden hoor.
Aliensquote:Op maandag 28 februari 2022 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Iemand zich al afgevraagd waarom het internet, televisie, water, telefoons en stroom het nog doet in Oekraïne?
Als ze iets op Nederland gaan schieten zal het nucleair zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
300 meter is gelukkig niet zover en die gaan ze vast niet NL inrijden
Oh ik dacht dat dat een 'normale' raket wasquote:Op maandag 28 februari 2022 14:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat is wat ze hebben gebruikt o.a. op het oliedepot. Is al eerder hier gepost volgens mij.
Ze gaan wel bijna één op één over ja. Precies de Baudet-puppets die nu Putin volgen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Het is echt tyfusdruk en het gaat echt mega snel in dit topic. Echt makkelijk meelezen is het niet.
Wat ik echter wél een hele mooie pré vind, is dat de meeste coronawappies nu massaal oorlogswappies zijn geworden, c.q. de Russische inval goedpraten onder het mom van "nuance", "nadenken" en dergelijke meer.
Dat maakt het voor zo'n relatief lui en obsessief-compulsief aangelegd persoon als mij een stuk makkelijker om het allemaal een beetje te behappen.
Toch wel handig.
Met lichte kernwapens kun je prima een stad tot as decimeren. Een gevecht van huis tot huis in de ruïnes van Kiev na conventioneel bombarderen lijkt me vanuit zijn perspectief ook niet bepaald wenselijk. Het zou ook niet de eerste keer in de geschiedenis zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die kernwapens heeft hij helemaal niet nodig. Hij kan de boel zo ook wel platgooien.
Kernwapens zijn nu vooral bedoeld om de EU een beetje te laten dimmen.
Zelensky riep de bevolking op om zich te verzetten. Dan werk je zulke zaken wel in de hand...quote:Op maandag 28 februari 2022 14:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zouden dat niet knopjes zijn voor dingen als licht en een drankje? Zitten ook elders aan de tafelquote:Op maandag 28 februari 2022 14:51 schreef quirina het volgende:
https://twitter.com/maxseddon/status/1498281407818383365/photo/1
Kijk de nuke knoppen zitten al onder de tafel links.
Neequote:Op maandag 28 februari 2022 14:51 schreef quirina het volgende:
Bedoel je dat jij het antwoord hebt.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Iemand zich al afgevraagd waarom het internet, televisie, water, telefoons en stroom het nog doet in Oekraïne?
Het is allemaal de schuld van Zelensky.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:52 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Zelensky riep de bevolking op om zich te verzetten. Dan werk je zulke zaken wel in de hand...
Israel beschiet burgerdoelen in Gaza, en de VS blies in Irak een flatgebouw met meer dan 100 burgers op omdat er één sniper zat...
Internet is deels dankzij Musk en zijn satellieten.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Oohja, want het is allemaal de schuld van Zelenskyquote:Op maandag 28 februari 2022 14:52 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Zelensky riep de bevolking op om zich te verzetten. Dan werk je zulke zaken wel in de hand...
Israel beschiet burgerdoelen in Gaza, en de VS blies in Irak een flatgebouw met meer dan 100 burgers op omdat er één sniper zat...
Nee die zijn voor de stoelenquote:Op maandag 28 februari 2022 14:51 schreef quirina het volgende:
Ja ze zijn nog steeds voorzichtiger aan het werk dan dat wij denken en dat is een positief iets voor alles en iedereen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bedoel je dat jij het antwoord hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |