Wie dan wel?quote:Op maandag 28 februari 2022 14:42 schreef Poem_ het volgende:
[..]![]()
Alsof de ambassade dat probleem kan verhelpen.
Die kernwapens heeft hij helemaal niet nodig. Hij kan de boel zo ook wel platgooien.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Rusland heeft kernwapens en Oekraïne niet, de uitkomst staat al vast.
En ondertussen bombarderen ze woonwijk in Charkivquote:Op maandag 28 februari 2022 14:44 schreef Anton91 het volgende:
Het enige positieve tot dusver is dat ze nogsteeds aan het onderhandelen zijn blijkbaar. Als beide partijen op alle voorstellen direct al nee hadden gezegd was het inmiddels al voorbij.
Ik durf de weddenschap wel aan dat er vandaag geen passagiersvliegtuig uit de lucht geschoten gaat worden op die route.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zou nu echt niet van Moskou naar Istanbul durven vliegen.
Terwijl een staakt-het-vuren een voorwaarde was om het overleg door te laten gaanquote:Op maandag 28 februari 2022 14:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En ondertussen bombarderen ze woonwijk in Charkiv
Non-issue, welja.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie dan wel?
Als het al gebeurt is het zeker kwalijk, maar hele steden platgooien zoals nu gebeurt is nog een stukje kwalijker en dan is dit gewoon helaas een kleine non-issue op het moment.
De fout ligt bij de universiteiten in Oekraïne. Studenten die eerder wilden vluchten werden geconfronteerd met een dilemma. Als je weg zou gaan mocht je daar niet meer afstuderen. Dus velen waagden het erop en dachten dat Putin een gevalletje bluf speelde. Anders zouden ze al een geld en afstudeerkansen kwijtraken.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die fout begint bij de Nigeriaanse ambassade, niet bij die mannen bij de trein.
Dat staat er los van.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En ondertussen bombarderen ze woonwijk in Charkiv
Jaquote:Op maandag 28 februari 2022 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl een staakt-het-vuren een voorwaarde was om het overleg door te laten gaan
Nee.quote:
Gevalletje verkeerd gegokt dan.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De fout ligt bij de universiteiten in Oekraïne. Studenten die eerder wilden vluchten werden geconfronteerd met een dilemma. Als je weg zou gaan mocht je daar niet meer afstuderen. Dus velen waagden het erop en dachten dat Putin een gevalletje bluf speelde. Anders zouden ze al een geld en afstudeerkansen kwijtraken.
Die onderhandelingen kunnen al na 5 minuten af zijn gebroken en dat ze al duimendraaiend de tijd een beetje vullen "we hebben er alles aan gedaan" Daar hebben beide partijen voordeel aan.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:44 schreef Anton91 het volgende:
Het enige positieve tot dusver is dat ze nogsteeds aan het onderhandelen zijn blijkbaar. Als beide partijen op alle voorstellen direct al nee hadden gezegd was het inmiddels al voorbij.
Gister zijn ze ook al minimaal 30 keer in die fuik gelopen. Niet bijster slim van die Russsen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Russische infantrie die Kharkiv inwandelen en daarna onder vuur komen
[ twitter ]
Dat doen ze helaas alquote:Op maandag 28 februari 2022 14:46 schreef Maron het volgende:
Ik ben zo bang dat die schoften deze gaan inzetten..
https://www.telegraaf.nl/(...)aketten-gesignaleerd
Als ze structureel niet doorgelaten worden, telt het lekker op he.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik heb een aantal videos gezien waarbij een groot deel van degenen die bij de grens wachtten Afrikanen en Aziaten zijn.
Nederland is er 10 jaar geleden ook een paar keer ingetuind in Kharkivquote:Op maandag 28 februari 2022 14:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gister zijn ze ook al minimaal 30 keer in die fuik gelopen. Niet bijster slim van die Russsen.
Als ze die in gaan zetten is het probleem dat het niet gepast meer is om dan gewoon te blijven 'toekijken'.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:46 schreef Maron het volgende:
Ik ben zo bang dat die schoften deze gaan inzetten..
https://www.telegraaf.nl/(...)aketten-gesignaleerd
Er zal wel heel veel tijd gaan zitten in allerlei details.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die onderhandelingen kunnen al na 5 minuten af zijn gebroken en dat ze al duimendraaiend de tijd een beetje vullen "we hebben er alles aan gedaan" Daar hebben beide partijen voordeel aan.
Maar misschien ben ik wat cynisch
Als ze dezelfde tafels gebruiken als Poetin zijn ze gewoon nog aan de wandel om bij de stoelen te komenquote:Op maandag 28 februari 2022 14:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die onderhandelingen kunnen al na 5 minuten af zijn gebroken en dat ze al duimendraaiend de tijd een beetje vullen "we hebben er alles aan gedaan" Daar hebben beide partijen voordeel aan.
Maar misschien ben ik wat cynisch
Dat geloof ik pas als Pietjepuk het zegtquote:Op maandag 28 februari 2022 14:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat is wat ze hebben gebruikt o.a. op het oliedepot. Is al eerder hier gepost volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |