Zijn dit niet clusterbommen?quote:Op maandag 28 februari 2022 14:00 schreef RamboDirk het volgende:
Russen zijn overgestapt op carpet bombing.
Het leunt natuurlijk wel op Geert Wilders. Als die er 'n keer mee stopt, dan is er wel een probleem met de opvolging. Kan me niet voorstellen dat 'n Agema of zo net zoveel stemmen haalt als Wilders.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wordt echt al jaren geroepen. PVV heeft een vrij stabiele (qua aantallen dan) en trouwe aanhang, wat je er verder ook van vindt.
Dit kan alleen gestopt worden met het Isralische Iron Dome.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:00 schreef RamboDirk het volgende:
Russen zijn overgestapt op carpet bombing.
Je verwijst naar de tactiek van een land dat de oorlog verloren heeft...quote:Op maandag 28 februari 2022 14:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch zie je historisch gezien wel dat als je ver genoeg bent afgesneden van de rest van je troepen (en ook geen luchtsteun hebt) je een gigantisch probleem hebt als verdedigende partij. Ik pak weer even de kaart van de aanval van de Duitsers op Rusland erbij. Die rukten in een paar weken tijd honderden kilometers op waardoor ze miljoenen Sovjet-soldaten omsingelden. (De Oranje vlekken op de kaart.) Omdat die troepen geen luchtsteun hadden konden ze weinig anders doen dan zich op een gegeven moment overgeven.
[ afbeelding ]
Die gaat zo lang mogelijk door want anders mag hij zijn eigen noodzakelijke beveiliging gaan betalen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het leunt natuurlijk wel op Geert Wilders. Als die er 'n keer mee stopt, dan is er wel een probleem met de opvolging. Kan me niet voorstellen dat 'n Agema of zo net zoveel stemmen haalt als Wilders.
Tja, ver genoeg om in ieder geval zeker te weten dat ze putin niet zo maar met een pippa kunnen poppenquote:
Tja als een FA er al mee begint.. Maar eens.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Kunnen die lollige plaatjes opdonderen.
Is ook alweer 58. Keer zal 'ie toch wel kappen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaat zo lang mogelijk door want anders mag hij zijn eigen noodzakelijke beveiliging gaan betalen.
Yup geen zandbak mentaliteit om te gaan plunderen in een ander landquote:Op maandag 28 februari 2022 14:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Polen knokt tot het einde hoor
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja, ver genoeg om in ieder geval zeker te weten dat ze putin niet zo maar met een pippa kunnen poppen
Maar waarom danquote:
Ze proberen er te studeren, werken, leven.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef Homey het volgende:
[..]
In die landen moeten ze heel weinig hebben van donkere mensen. Vraag me oprecht wat donkere mensen daar doen, als er zoveel racisme is. Plus erg koud en het eten is slecht.
Covid. Hij durft zich niet te laten testen uit angst dat iemand met de test heeft geklooit. En weigert vaccins om dezelfde redenquote:Op maandag 28 februari 2022 14:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Is hij echt zo bang dat iemand hem meteen een mes in zijn rug steekt als ze dichter dan 10 meter bij hem in de buurt komen?
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je verwijst naar de tactiek van een land dat de oorlog verloren heeft...
quote:
Sowieso een verzameling persoonlijkheidsstoornissen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:06 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
kijk die kop van putin.
Die vent moet iets onder de leden hebben, kan niet anders.
Ziet er inderdaad een beetje prednizonnig uit.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:06 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
kijk die kop van putin.
Die vent moet iets onder de leden hebben, kan niet anders.
Wow, dit zou wel echt een grote stap zijn. Was sowieso een rare beslissing om die centrales zo rcksichtslos te sluiten ipv uit te faseren.quote:
wat een mietje. Maar dat draagt wel bij aan mijn idee dat die(terminaal) ziek is.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:06 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Covid. Hij durft zich niet te laten testen uit angst dat iemand met de test heeft geklooit. En weigert vaccins om dezelfde reden
Psychisch ziek sowieso.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:08 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
wat een mietje. Maar dat draagt wel bij aan mijn idee dat die(terminaal) ziek is.
Hij is al 15 jaar terminaal. Een keer zul je wel gelijk krijgenquote:Op maandag 28 februari 2022 14:08 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
wat een mietje. Maar dat draagt wel bij aan mijn idee dat die(terminaal) ziek is.
We lachen wat af hier.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:06 schreef Halcon het volgende:
„We krijgen steeds meer telefoontjes en berichten van Nederlanders die Oekrane praktisch willen helpen”, zegt ambassadeur Kononenko. „Sommige mensen bieden humanitaire hulp, sommige bieden logistieke ondersteuning, sommigen sturen ons zelfs berichten om Oekraners bij hen thuis te laten verblijven.”
Haha, Fokkers die een chick uit Oekrane willen regelen
Poetin heeft zich laten vaccineren met Spoetnik. Hij heeft vervolgens nog het Spoetnik neusvaccin genomen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:06 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Covid. Hij durft zich niet te laten testen uit angst dat iemand met de test heeft geklooit. En weigert vaccins om dezelfde reden
Probleem is alleen dat het het daarvoor eerst verder moet escaleren. Anders zie ik niemand tegen hem opstaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Een coup zou de oplossing zijn.... Afzetten die Poetin!
Mijn plaatjes Scrummie?quote:Op maandag 28 februari 2022 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Kunnen die lollige plaatjes opdonderen.
Zitten allemaal met een blik van of ze die vlad nog erg serieus nemen....quote:
Studenten oaquote:Op maandag 28 februari 2022 14:09 schreef polderturk het volgende:
Waarom staan er zoveel Afrikanen en Aziaten bij de Oekraens/Poolse grens?
EU heeft geen leger (helaas).quote:Op maandag 28 februari 2022 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
EU heeft een duidelijk standpunt dat ze militair voorlopig niet ingrijpen hier dus het is niet alsof ze niks kunnen doen
Wat is zoveel?quote:Op maandag 28 februari 2022 14:09 schreef polderturk het volgende:
Waarom staan er zoveel Afrikanen en Aziaten bij de Oekraens/Poolse grens?
Komt mij wel een beetje Noord Koreaans over ook.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zitten allemaal met een blik van of ze die vlad nog erg serieus nemen....
Not.
VK en FR hebben ook eigen kernwapens, en verder staan er nog kernwapens gestationeerd in BEL, NL, DUI en ITA.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:51 schreef Homey het volgende:
De EU kan militair niks doen, want te slap en te verdeeld. Rusland heeft kernwapens, dus wat kan je?
Ik heb een aantal videos gezien waarbij een groot deel van degenen die bij de grens wachtten Afrikanen en Aziaten zijn.quote:
Dat is een feit, maar dit soort tactieken werken alleen tegen zwakke tegenstanders. Dat is Oekrane duidelijk niet en uiteindelijk keert de wal het schip, het is voor de Duitsers ook slecht afgelopen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zij mijn post hierboven, ik ben vrij sceptisch of dat gaat lukken. Als grote eenheden echt ver worden afgesneden van de hoofdmacht en geen luchtsteun krijgen dan houden ze het normaal gesproken niet lang uit.
Heeft de NAVO zich bovendien alleen maar verder versterkt en is de Russische economie nog verder naar de klote.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:11 schreef Heph844 het volgende:
Poetin is echt zo snoeihard zijn eigen glazen aan het ingooien he. Die heeft straks (vermoedelijk) een stuk van Oekrane erbij, maar in ruil daarvoor wordt Rusland een totale paria in de wereld en gaat Europa 10 keer sneller van het Russisch gas af dan gepland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |