ik denk van niet, ik denk dat het klopt dat de Russische doelen niet zijn behaald en hoe langer het duurt hoe slechter het voor Rusland afloopt op zowel militair en economisch gebied.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:57 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijkt hebt.
Maar ik vermoed dat het alleen nog maar om 'verkenners' gaat.
Het echte werk moet nog beginnen...
Dit. Als je een beeld wilt krijgen zou ik deze kijken:quote:Op zondag 27 februari 2022 21:01 schreef raptorix het volgende:
Zoals bij elk artikel van Corospondent, ellenlange talk die ook 2 zinnen kan, kun je die quoten?
2 dagen geleden was er een bericht dat er een dikke vrachtvliegtuig van Turkije naar Ukraine was gegaan. Was niet bekend wat erin zat maar zal wel een flinke lading TB2s met raketten zijn.quote:
Weten we in ieder geval waar die eerste Russische atoombom terecht komt.quote:De militaire acties van de flitsmacht in Oost-Europa worden aangestuurd vanuit de NAVO-basis JFC (Joint Force Command) in Brunssum.
Dat bevestigen woordvoerders van de JFC en de NAVO aan De Limburger.
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:04 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
2 dagen geleden was er een bericht dat er een dikke vrachtvliegtuig van Turkije naar Ukraine was gegaan. Was niet bekend wat erin zat maar zal wel een flinke lading TB2s met raketten zijn.
Dat je dat gewoon met droge ogen op de tv kan roepen. Dan krijg je toch ook een flinke dreun van je vrouw, danwel je moeder?quote:
heb me boosters al gehad ... nee niet nog meer rommel er inquote:Op zondag 27 februari 2022 21:08 schreef Anton91 het volgende:
Ik heb vandaag in ieder geval bij de Etos twee doosjes Kaliumjodide gekocht (jodium).
https://www.google.com/ma(...)0.944925!4d5.9983417quote:Op zondag 27 februari 2022 21:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Weten we in ieder geval waar die eerste Russische atoombom terecht komt.
Laatste ronde NAVO uitbreidingen was aan de Adriatic dus je kunt niet echt zeggen dat de NAVO dichterbij is blijven komenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:02 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat dus. Ik probeer dat ook steeds te relativeren. Poetin wilde geen verdere NATO opschaling dicht aan de grenzen van Rusland. Maar ze zijn er mee doorgegaan zoals de NATO dit zelf wilde. Dit is een opbouw van frustratie en vastlopen in onderhandelingen van jaren. Er is een nieuwe wapenwedloop en de NATO doet regelmatig spannende oefeningen. Het is niet zomaar ineens begonnen.
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
heb me boosters al gehad ... nee niet nog meer rommel er in
dan maar een beetje licht geven in het donker ... scheelt weer aan kosten de energieprijzen gaan toch ook straks niet meer betaalbaar blijven
Godver, dat is hier 20km verderop man. Zit ik lekker in de Fallout-zonequote:Op zondag 27 februari 2022 21:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Weten we in ieder geval waar die eerste Russische atoombom terecht komt.
Dat heeft zin als er een kerncentrale affikt niet echt zin bij een nucleaire oorlogg.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:08 schreef Anton91 het volgende:
Ik heb vandaag in ieder geval bij de Etos twee doosjes Kaliumjodide gekocht (jodium).
Ik ben boosted + corred, dus super safe.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
heb me boosters al gehad ... nee niet nog meer rommel er in
dan maar een beetje licht geven in het donker ... scheelt weer aan kosten de energieprijzen gaan toch ook straks niet meer betaalbaar blijven
Leuk maar Kiev is bijna omsingeld, denk je dat ze de stad ingaan of van afstand de boel platbombarderen zoals Grozny, Aleppo?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:04 schreef snabbi het volgende:
Dit was het filmpje over het piepschuim iig
Serieus?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:08 schreef Anton91 het volgende:
Sneeuwt het nu in Oekraïne?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |