SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Ik meende echt gehoord te hebben vanavond. ALs ik d e moed op kan brengen ga ik nog een keertje luisterenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"vanavond" is niet gezegd hoor.
Geraldine:
"In de gameroom staat een ronde tafel. Daar moeten de 7 overgebleven bewoners een bijna onmogelijke beslissing nemen. Namelijk welke 2 bewoners zullen hun koffers moeten pakken en het huis moeten verlaten. Maar wie? Dat bepalen ze onderling."
Peter:
"Sowieso een boeiende twist. Of ze dan ook naar huis moeten, dat is natuurlijk een tweede. Daarvoor kijk je naar onze livestream."
Ga je gang, maar ik heb de tekst die gezegd werd letterlijk overgetypt.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meende echt gehoord te hebben vanavond. ALs ik d e moed op kan brengen ga ik nog een keertje luisteren
Dan geloof ik je wel, scheelt mij dan weer terug luisterenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ga je gang, maar ik heb de tekst die gezegd werd letterlijk overgetypt.
Je mist alleen de eerste regelsquote:Op zondag 27 februari 2022 16:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ga je gang, maar ik heb de tekst die gezegd werd letterlijk overgetypt.
ja ik dacht het ook dat ze vanavond nog weg moestenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meende echt gehoord te hebben vanavond. ALs ik d e moed op kan brengen ga ik nog een keertje luisteren
Meen je niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mist alleen de eerste regels
Vanavond moeten 2 bewoners hun koffer pakken en het huis verlaten
Heb ik vanmorgen gedaan🤣🤣quote:Op zondag 27 februari 2022 16:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Meen je niet.
Ga nog eens luisteren dan.
Die man is 20/7 ongesteldquote:Op zondag 27 februari 2022 16:22 schreef engine het volgende:
Tobias nu alweer chagrijnig want het is een sportief spel
Kipfilet, ham , kaas , chocopasta ,jus de orange , brood, boter, croissantje, banaan, mandarijn, koffie ,suiker,enz enzquote:Op zondag 27 februari 2022 16:24 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft iemand dat luxe ontbijt meegekregen vanmorgen, was het wat???
Ze hebben het alweer uitgekotst en uitgescheten heb ik begrepen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:24 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft iemand dat luxe ontbijt meegekregen vanmorgen, was het wat???
Dat dus !quote:Op zondag 27 februari 2022 16:23 schreef Joyce-43 het volgende:
ze willen dingen doen nu komt er weer iets en dan zeuren ze haha
24 of 48 uurs challengequote:Op zondag 27 februari 2022 16:26 schreef humpty het volgende:
Ze hebben er zo geen zin in... denken dat ze moeten fietsen
Oh das top een bakkie koffiequote:Op zondag 27 februari 2022 16:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Kipfilet, ham , kaas , chocopasta ,jus de orange , brood, boter, croissantje, banaan, mandarijn, koffie ,suiker,enz enz
Dan slaapt hij. Dan valt het mee.quote:
Ben benieuwd wanneer ze nu eindelijk in die aparte ruimte gaanquote:Op zondag 27 februari 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
24 of 48 uurs challenge
Lijkt me fijn
Weer blij gemaakt met een dooie musquote:Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze nu eindelijk in die aparte ruimte gaan
Heeft een hekel aan fietsen......quote:Op zondag 27 februari 2022 16:26 schreef Capaja het volgende:
[..]
Dat dus !
Volgens mij zei salar iets van , ik heb geen zin in een spel
Of het zijn toch echt de eieren.....quote:Op zondag 27 februari 2022 16:29 schreef greysbones het volgende:
Iedereen is ziek zwak en misselijk zegt Tobias
Nee jullie zijn gewoon lui
Nous had gewoon echt veel te veel gegetenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of het zijn toch echt de eieren.....
Ze snapt er niks van, ze klaagt normaal nooit zegt ze,ze heeft een sterk lichaam zegt ze.... hoe danquote:
erg tochquote:Op zondag 27 februari 2022 16:34 schreef greysbones het volgende:
Nawel
Het is heel moeilijk om mij ziek te krijgen of zwak![]()
![]()
Een ding is zeker, we gaan er weinig van zien op livequote:Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze nu eindelijk in die aparte ruimte gaan
Echt he? Hoe krijgt ze het haar strot ui.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:34 schreef greysbones het volgende:
Nawel
![]()
Echt he, Ik zweer het u, zegt ze er ook nog bij.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:34 schreef greysbones het volgende:
Nawel
![]()
Alles voor de TV clipsquote:Op zondag 27 februari 2022 16:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nawel nog even de stijltang aangezet
ja is belangrijk hahaquote:Op zondag 27 februari 2022 16:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nawel nog even de stijltang aangezet
Ja en nog opmaken, haren goed doen .quote:Op zondag 27 februari 2022 16:33 schreef JDB94 het volgende:
Valt me ook op hoeveel tijd ze altijd nemen, en krijgen, om om te kleden.
snaptuhquote:Op zondag 27 februari 2022 16:35 schreef Verida het volgende:
E
[..]
Echt he, Ik zweer het u, zegt ze er ook nog bij.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 27 februari 2022 16:35 schreef zodeju het volgende:
Nou, hulde aan die vrouw die net nog niet met de ambulance mee hoefde die doodziek op een ander bed lag omdat ze niet verder meer kon nu toch mee doet aan de uitdaging......![]()
![]()
![]()
Laatste 5 minuten nog eens teruggekeken, maar ze zegt dat echt niet hoor.quote:
De dakstream...quote:Op zondag 27 februari 2022 16:36 schreef JDB94 het volgende:
Ik mis die oude SL's ipv die beelden zich 100x herhalen
Iemand opperde al om die 10 uur van de dansmarathon uit te zenden. Geen slecht idee.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:38 schreef Ireth het volgende:
Ik heb vandaag een paar keer een poging gedaan om de streams aan te zetten maar val elke keer in een BBB
Kom speciaal van de bank af waar ik net op lag omdat het me te lang duurde dat weggaan van Julio en Tobias en de sirene ging maar nee hoor gewoon weer een sl.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:38 schreef Ireth het volgende:
Ik heb vandaag een paar keer een poging gedaan om de streams aan te zetten maar val elke keer in een BBB
Want daar hebben we ook maar heel weinig van gezien.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Iemand opperde al om die 10 uur van de dansmarathon uit te zenden. Geen slecht idee.
t gelijk ,zegt, moeten vanavond beslissen wie het huis moeten verlaten.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Laatste 5 minuten nog eens teruggekeken, maar ze zegt dat echt niet hoor.
Op welk tijdstip dan volgens jou?
https://streamable.com/bqss14
Waar heeft hij nou geen hekel aan ?quote:
Gewoon niet meer naar kijken, doe ik ook nooit. Hou mijn daar niet zo mee bezig.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:40 schreef Jockari het volgende:
Ik wil niet meer in de top 20 van posts staan. Ga me meer op de achtergrond houden met dat SL gedoe
Ze zegt inderdaad dat ze straks/na de uitzending een beslissing moeten nemen aan de ronde tafel (het woord vanavond wordt helemaal niet uitgesproken.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:48 schreef Dotteke het volgende:
Je heb
[..]
t gelijk ,zegt, moeten vanavond beslissen wie het huis moeten verlaten.
Dus het beslissen is vanavond over verlaten is niet gezegd wanneer
En dát levert weer nieuwe abonnees voor Videoland op. Die als ze tegen de SL aanlopen ook weer direct genezen zijn. Ik kijk al dagen niet meer, en hoef me dan ook niet meer te ergeren. Buiten dat, het weer is er veel te mooi voor!quote:Op zondag 27 februari 2022 16:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zegt inderdaad dat ze straks/na de uitzending een beslissing moeten nemen aan de ronde tafel (het woord vanavond wordt helemaal niet uitgesproken.).
Geraldine: "Ja, en dat begint straks al. Na deze uitzending volgt meteen een allesbepalend moment. In de gameroom staat een ronde tafel. Daar moeten de 7 overgebleven bewoners een bijna onmogelijke beslissing nemen. Namelijk: welke 2 bewoners zullen hun koffers moeten pakken en het huis moeten verlaten. Maar wie? Dat bepalen ze onderling."
Het is gewoon schandalig. "Volg hier de bewoners 24/7 in het Big Brother-huis!".quote:Op zondag 27 februari 2022 16:56 schreef Harry het volgende:
[..]
En dát levert weer nieuwe abonnees voor Videoland op. Die als ze tegen de SL aanlopen ook weer direct genezen zijn. Ik kijk al dagen niet meer, en hoef me dan ook niet meer te ergeren. Buiten dat, het weer is er veel te mooi voor!
En dat dwangmatig elke dag meerdere malen het filmpje over liefde/vriendschap van Gracias uitzenden komt toch ook iedereen de strot uit.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:20 schreef chufi het volgende:
@:FEBO !!!! Wat is dit voor repeterend stream met oude beelden .... ? Verzin eens iets origineels ipv dit amateurische RLS maken
En het meest interessante wordt meermaals herhaaldquote:Op zondag 27 februari 2022 16:42 schreef chufi het volgende:
Van elk uur SL komen er misschien 2 seconden op TV.. zo saai is het gemiddeld
Ik ben al die spelletjes eerlijk gezegd ook kotsbeu.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:22 schreef engine het volgende:
Tobias nu alweer chagrijnig want het is een sportief spel
En salmonella.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Kipfilet, ham , kaas , chocopasta ,jus de orange , brood, boter, croissantje, banaan, mandarijn, koffie ,suiker,enz enz
En "het huis verlaten" zegt eigenlijk ook nog niks. Het kan net zo goed dat ze voor een weekje in de chambre séparée worden gedropt voor een missie.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zegt inderdaad dat ze straks/na de uitzending een beslissing moeten nemen aan de ronde tafel (het woord vanavond wordt helemaal niet uitgesproken.).
Geraldine: "Ja, en dat begint straks al. Na deze uitzending volgt meteen een allesbepalend moment. In de gameroom staat een ronde tafel. Daar moeten de 7 overgebleven bewoners een bijna onmogelijke beslissing nemen. Namelijk: welke 2 bewoners zullen hun koffers moeten pakken en het huis moeten verlaten. Maar wie? Dat bepalen ze onderling."
Salar is LB? ergens nog een afkortingslijst zou handig zijn..quote:Op zondag 27 februari 2022 17:24 schreef Tascha071 het volgende:
…. Goedemiddag iedereen. Ik heb gewerkt en probeer er weer n beetje in te komen. Helaas weer n sl en weinig terug te zien. Ergens hoorde ik wel dat Salar nu LB is?! Weet iemand hoe dit is gekomen? Haal het niet uit de laatste cos verslagen.
little brotherquote:Op zondag 27 februari 2022 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Salar is LB? ergens nog een afkortingslijst zou handig zijn..
Ze hebben een spel gespeeld en Salar was de winnaarquote:Op zondag 27 februari 2022 17:24 schreef Tascha071 het volgende:
…. Goedemiddag iedereen. Ik heb gewerkt en probeer er weer n beetje in te komen. Helaas weer n sl en weinig terug te zien. Ergens hoorde ik wel dat Salar nu LB is?! Weet iemand hoe dit is gekomen? Haal het niet uit de laatste cos verslagen.
Is nu LB, little brother. Het enige wat je ervan kunt zeggen dat je als LB gelijk een pin krijgt,quote:Op zondag 27 februari 2022 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
HM was was dat toch.. die nixzeggende tiltel zonder enige macht
ja ik was al bezig ook naar geraldine en peterquote:Op zondag 27 februari 2022 17:48 schreef rinardo het volgende:
Misschien even allemaal dezelfde tweet versturen, met een tag naar het officiele bb twitter,( @:bigbrothernlbe ) wie stelt hem op, en dan allemaal kopiëren.
maarre ik doe mee ben alleen niet zo van de goeie teksten dus ik volg en tweet wel meequote:Op zondag 27 februari 2022 17:48 schreef rinardo het volgende:
Misschien even allemaal dezelfde tweet versturen, met een tag naar het officiele bb twitter,( @:bigbrothernlbe ) wie stelt hem op, en dan allemaal kopiëren.
Het is bijna afgelopen, die laatst paar weken gaat er zeker geen zak meer gebeuren wat de moeite waard is.. snel dat Huis leegruimen in blijkbaar het devies nuquote:Op zondag 27 februari 2022 17:48 schreef rinardo het volgende:
Little Brotherquote:Op zondag 27 februari 2022 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Salar is LB? ergens nog een afkortingslijst zou handig zijn..
we kunnen het altijd doen zoveel moeite is het nietquote:Op zondag 27 februari 2022 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is bijna afgelopen, die laatst paar weken gaat er zeker geen zak meer gebeuren wat de moeite waard is.. snel dat Huis leegruimen in blijkbaar het devies nu
Ik van BIJ1quote:Op zondag 27 februari 2022 17:56 schreef JDB94 het volgende:
Ik krijg psychopatische neigingen van BBB
Lange SL geweest. Zo te horen hebben ze een opdracht gehad met veel cardio. Weet niet wat ze gewonnen/verdiend hebben. Nouch, Nawel en Julio misselijk. Volgens BB omdat ze teveel gegeten hebbenquote:
Goedemorgen tekst voor een tweetquote:Op zondag 27 februari 2022 18:01 schreef C.A.I het volgende:
BB hoe een topper een flopper is geworden
productie schaam jullie het is bar en boos hoe een concept naar de kloten is geholpen
proviciat wat een mega flop sensatie vorig jaar was het al minder
maar dit jaar hebben jullie de hoofdprijs gewonnen met alle streamlock ten top hoe jaag je mensen weg nou het is
jullie gelukt vandaar de hoofdprijs
Wat een programma. Ze lekker laten kotsen en sporten nadat ze vol gestopt zijn 😫quote:Op zondag 27 februari 2022 18:04 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Lange SL geweest. Zo te horen hebben ze een opdracht gehad met veel cardio. Weet niet wat ze gewonnen/verdiend hebben. Nouch, Nawel en Julio misselijk. Volgens BB omdat ze teveel gegeten hebben
Feitelijk was de allerlaatste BB in 2006.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
Mijn gevoel zegt dat dit de allerlaatste BB is, zoveel StreamerFucken al nu heb ik de afgelopen 15 jaar nog niet meegemaakt ...
je mag hem tweetenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Goedemorgen tekst voor een tweet![]()
kristof liep net met bak eten rond, tobi nog niet gezienquote:Op zondag 27 februari 2022 18:06 schreef Ireth het volgende:
Ik mis er een paar?? Heb tobi en Kristof nog niet gezien??
Tobias heb ik wel al gezien. Maar zijn nog een aantal in de gameroom volgens mij.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:06 schreef Ireth het volgende:
Ik mis er een paar?? Heb tobi en Kristof nog niet gezien??
Oh dan is toch iedereen terugquote:Op zondag 27 februari 2022 18:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
kristof liep net met bak eten rond, tobi nog niet gezien
Nou zegquote:Op zondag 27 februari 2022 16:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Laatste 5 minuten nog eens teruggekeken, maar ze zegt dat echt niet hoor.
Op welk tijdstip dan volgens jou?
https://streamable.com/bqss14
Peter:
"Big Brother heeft besloten dat het de week van de grote beslissingen wordt. Decision Week. De bewoners krijgen harde en medogenloze keuzes."
Geraldine:
"Ja, en dat begint straks al. Na deze uitzending volgt meteen een allesbepalend moment. In de gameroom staat een ronde tafel. Daar moeten de 7 overgebleven bewoners een bijna onmogelijke beslissing nemen. Namelijk: welke 2 bewoners zullen hun koffers moeten pakken en het huis moeten verlaten. Maar wie? Dat bepalen ze onderling."
ben al bezig is alleen teveel tekstquote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
@:Joyce-43 je mag deze tweeten van @:C.A.I
We komen er echt niet vanafquote:
Zelfs deze simpele opdracht kan BB nog niet uitvoerenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 18:18 schreef Verida het volgende:
goelio weet weer alles beter in de keuken.
Lekker al dat bilnaadzweetquote:Op zondag 27 februari 2022 18:19 schreef engine het volgende:
Gaat Julio nou met die wielrenbroek de hottub in?
Bah bahquote:
Denk het nietquote:Op zondag 27 februari 2022 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben die andere twee al gedoucht dan?
volgens mij wortels en vis?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat voor boodschappen hebben ze gekregen en wat eten ze volgende week de hele week ?
Wortels en lekkerbek.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat voor boodschappen hebben ze gekregen en wat eten ze volgende week de hele week ?
Zag idd wortels, benieuwd wat ze daarmee gaan makenquote:
quote:
Halal is toch , snelle slachting weinig pijn, dan is vis Halalquote:
Er moeten bepaalde spreuken worden uitgesproken voordat iets halal is, dacht ikquote:Op zondag 27 februari 2022 18:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Halal is toch , snelle slachting weinig pijn, dan is vis Halal
Ik weet alleen dat Nawel dit mag eten.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat toch om de slacht methode ?
Zag wel twee soorten vis...beetje lange smalle en bijna rond donkerder van kleur...????quote:Op zondag 27 februari 2022 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Nawel dit mag eten.
Er waren 7 vegan lekkerbekjes en gewone. Maar Nawel mag de gewone ook eten zei ze.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zag wel twee soorten vis...beetje lange smalle en bijna rond donkerder van kleur...????
Wat ik begreep is er voor één dag vega vis.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zag wel twee soorten vis...beetje lange smalle en bijna rond donkerder van kleur...????
ah op die manier....dus die vegan lekkerbekjes waren niet eens nodig geweest. Dus nu moeten ze met zijn alle die vegan vis op eten....vandaar dat ze in de keuken met de verdeling bemoeide.....met we kunnen toch met zijn alle die andere vis eten....want ze waren die schalen aan het opdelen met steeds een vegan visje erbij.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Er waren 7 vegan lekkerbekjes en gewone. Maar Nawel mag de gewone ook eten zei ze.
Zo hebben ze het uiteindelijk wel verdeeld, er waren 7 vegan en tig gewone lekkerbekjes,quote:Op zondag 27 februari 2022 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik begreep is er voor één dag vega vis.
1 dag eten ze nu allemaal een vegan visje.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
ah op die manier....dus die vegan lekkerbekjes waren niet eens nodig geweest. Dus nu moeten ze met zijn alle die vegan vis op eten....vandaar dat ze in de keuken met de verdeling bemoeide.....met we kunnen toch met zijn alle die andere vis eten....want ze waren die schalen aan het opdelen met steeds een vegan visje erbij.![]()
Ze is alweer doodziek aan het worden, dat zei ze het komt alweer op.....tegen de afwas zal ze wel weer ziek zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:55 schreef humpty het volgende:
Ene moment zo doodziek en nu weer luidruchtig en zingen en dansen
Mogen die vier vrouwen er aub uit? Julio reken ik daar ook bij...oud wijf
Ja vast ...Julio zei van de week tegen Nouch na het eten.. je hebt nu weer buikpijn zekerquote:Op zondag 27 februari 2022 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is alweer doodziek aan het worden, dat zei ze het komt alweer op.....tegen de afwas zal ze wel weer ziek zijn.
Is steeds respectvol naar hem toe geweest en dat kan je andersom niet zeggenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:59 schreef engine het volgende:
Kristof doet nog even snel een poging om een band met Julio te krijgen
Vindt het wel ook tijd worden dat het de bewoners gaat opvallen.....maar ze zeggen het nog zogenaamd met een grapje en zowel Nawel Nouchine en Salar maken vaak dat ze wegkomen als het om helpen gaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:58 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja vast ...Julio zei van de week tegen Nouch na het eten.. je hebt nu weer buikpijn zeker
en moet vast even liggen want het is je afwasbeurt
Zelfde laken een pak
In 2022 nog dieren ritueel martelen volgens de richtlijnen van een sprookjesboek.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:43 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.hic-quality.c(...)icle&id=9&Itemid=118
Nochthans vind ik de groep wel leuk. Misschien een onpopulaire mening, maar ik vind deze groep toffer dan die van vorig jaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:03 schreef mangalie het volgende:
Geen idee waarom nu weer een SL maar dit wel de trieste BB ooit. Wat een faalprogramma.
Denk dat ik nu echt afhaak.
Dekking.quote:
Is ook een leuke groep bewoners maar die SL. Vorig jaar ben ik na afl. 3 al afgehaakt.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:03 schreef stervis het volgende:
[..]
Nochthans vind ik de groep wel leuk. Misschien een onpopulaire mening, maar ik vind deze groep toffer dan die van vorig jaar.
Die meiden doen het leuk.quote:
Ik zie daar veel meer oprechtheid en echtheid in de vriendschap als dat toneelstukje van Garcíasquote:Op zondag 27 februari 2022 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Handig, kan haar heel goed bespelen. Valt me op dat hij steeds meer hardop haar fouten zegt.
De geneeskrachtige plantaardige druppeltjes van BB doen hun werk.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
WTF, wat is er met Nawel gebeurt???? Is Jomanda geweest, en is ze wonderbaarlijk
genezen? Ze ligt nog net niet op het fornuis met dat luie lijf
Vond Jill een grote aanfluiting. Onze stewardess.....quote:Op zondag 27 februari 2022 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die meiden doen het leuk.![]()
Ik vind het nog steeds zonde dat Liese niet heeft gewonnen vorig jaar.
Kristof keek er vanmiddag ook nog even naar … en dacht er het zijne vanquote:Op zondag 27 februari 2022 19:07 schreef stervis het volgende:
[..]
De geneeskrachtige plantaardige druppeltjes van BB doen hun werk.
Ze zit met d'r punani op de afzuigerquote:Op zondag 27 februari 2022 19:07 schreef Sestra666 het volgende:
Is nawel dr punani ant stomen of wah
man3
FF wachten na het eten....geduldquote:Op zondag 27 februari 2022 19:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
WTF, wat is er met Nawel gebeurt???? Is Jomanda geweest, en is ze wonderbaarlijk
genezen? Ze ligt nog net niet op het fornuis met dat luie lijf
Aaah blaasontsteking aan het kwekenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zit met d'r punani op de afzuiger
Na het eten denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:09 schreef Hendrik83 het volgende:
Julio en Tobias die eruit moesten was dus vals alarm?
echt raar he dit.. tis net of ze alles op t laatste moment beslissen of wijzigenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:09 schreef Hendrik83 het volgende:
Julio en Tobias die eruit moesten was dus vals alarm?
quote:Op zondag 27 februari 2022 18:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou zeg
Ben knetter
Je hebt gelijk
of 'n tochtholquote:Op zondag 27 februari 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah blaasontsteking aan het kweken
Zou kunnen, maar dat zie ik niet.....we zullen het merken.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie daar veel meer oprechtheid en echtheid in de vriendschap als dat toneelstukje van Garcías
Ik scrollde hierlangs en dacht dat het een post van Mario wasquote:Op zondag 27 februari 2022 19:07 schreef Sestra666 het volgende:
Is nawel dr punani ant stomen of wah
man3
Salar die de neusharen van Nous scheertquote:Op zondag 27 februari 2022 19:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat zie ik niet.....we zullen het merken.
Nouchine die Nawel op de hoogte hield van wat ze met Salar besprak.
En Salar die later nog eens in de dagboekkamer zei dat hij een spel speelde.
Wat ik moet toegeven is dat ze erg lief tegen elkaar zijn maar dat zijn Tobias en Grace ook tegen elkaar.
Ik wel. Tobias zit zelfs de heksenharen van zowel Grace als Nouchine eruit te trekken.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar die de neusharen van Nous scheert
Ik zie het tobi nog niet doen
Zo lig ik altijd als ik in de keuken ben, heb alleen niet zo'n groot aanrecht, flikker er iederequote:Op zondag 27 februari 2022 19:14 schreef Joyce-43 het volgende:
is het normaal hoe Nawel zit op een aanrecht
at was in het begin vriendschap tussen noush en salar is nu echt wel echtquote:Op zondag 27 februari 2022 19:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat zie ik niet.....we zullen het merken.
Nouchine die Nawel op de hoogte hield van wat ze met Salar besprak.
En Salar die later nog eens in de dagboekkamer zei dat hij een spel speelde.
Wat ik moet toegeven is dat ze erg lief tegen elkaar zijn maar dat zijn Tobias en Grace ook tegen elkaar.
ja dan toch eens gaan verbouwen dat je er wel op blijft liggen, want je valt van hoogquote:Op zondag 27 februari 2022 19:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo lig ik altijd als ik in de keuken ben, heb alleen niet zo'n groot aanrecht, flikker er iedere
keer van af
lekker die sloffen die van de schone vloer afkomen heerlijk op de aanrechtquote:Op zondag 27 februari 2022 19:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt he, en ja zo kook ik ook altijd....ik ga er nog bij liggen op het aanrecht.![]()
![]()
als het maar halal isquote:Op zondag 27 februari 2022 19:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
lekker die sloffen die van de schone vloer afkomen heerlijk op de aanrecht
Ik kook altijd staandquote:Op zondag 27 februari 2022 19:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt he, en ja zo kook ik ook altijd....ik ga er nog bij liggen op het aanrecht.![]()
![]()
ik zou zeggen probeer het eens uit hahaquote:Op zondag 27 februari 2022 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kook altijd staandNooit aan gedacht dat je ook gewoon op het aanrecht kan gaan liggen.
Als jullie ineens niks meer van mij horen ben ik er ook vanaf gevallenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zou zeggen probeer het eens uit haha
quote:
preciesquote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef engine het volgende:
Ik ben al die theorieën ondertussen wel zat. Stuur ze nou maar weg.
heeft een beetje tekst gejatquote:
Denk dat ze er zelf net zo overdenken.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef engine het volgende:
Ik ben al die theorieën ondertussen wel zat. Stuur ze nou maar weg.
Daar gaan mijn schapen...quote:Op zondag 27 februari 2022 18:43 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.hic-quality.c(...)icle&id=9&Itemid=118
Onbegrijpelijk. Tobias zei gewoon dat de lekkerbekjes lekker ruiken... bam in het midden van zijn zin SL.quote:
BB toch?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:44 schreef Hendrik83 het volgende:
Ik ga echt die BBB haten op het moment.
dat zijn ook de ergste oefeningenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:44 schreef Hendrik83 het volgende:
Ik ga echt die BBB haten op het moment.
Wil nicks lezen waar Man-Lies en Noom in meespelen.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die meiden doen het leuk.![]()
Ik vind het nog steeds zonde dat Liese niet heeft gewonnen vorig jaar.
ik dacht eerst op zijn handquote:Op zondag 27 februari 2022 19:49 schreef Adat231 het volgende:
proeven van de lepel en hop de pan weer in
Dat ja, zo over de schutting heenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
echt zou die man met de koekepan wegjagen
opzouten nu
Ja maar dat is het niet. Volgens mij weten hun ook niet zo goed wat het precies is.quote:
Dat zou wel kunnen ja.quote:
voor straks in bedquote:Op zondag 27 februari 2022 20:05 schreef engine het volgende:
Heeft Nawel stukjes bulger bij haar ogen geplakt?![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben het extreem zwaar gehad vandaag jaquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gebitje uit en dan sabbelen op zo'n korrel
Dan komt het goed uit als ze nu naar bed gaan, mis je niks.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ehhhh ik denk er ook over moe en pijn in me mond
Als je de streams 2 dagen uitlaat is de kans dat je echt iets mist heel kleinquote:Op zondag 27 februari 2022 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan komt het goed uit als ze nu naar bed gaan, mis je niks.
Niet zo gek, ze laten alleen het nietsdoen zien.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je de streams 2 dagen uitlaat is de kans dat je echt iets mist heel klein![]()
Gelukkig niet. Nu zijn ze allemaal moequote:
Lijkt me wel lachen als ze de veiligheidsinstructies moet gaan uitleggen voor de take off. Dat lijkt me op zich al een Comedy Caper.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond Jill een grote aanfluiting. Onze stewardess.....
ja want ze wil zo gaan liggenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:16 schreef zodeju het volgende:
Zo, ze kan het dus wel en zelfs in vlot tempo......![]()
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen als ze de veiligheidsinstructies moet gaan uitleggen voor de take off. Dat lijkt me op zich al een Comedy Caper.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |