SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNo mercy for animal abusers
Denk dat Luna ook hulp nodig heeft...... of 'n pilletjequote:Op zondag 27 februari 2022 13:25 schreef Ireth het volgende:
Heeft ie een slagaderlijke bloeding ofzo??? Dramaqueens![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2022 13:30 schreef humpty het volgende:
Salar zal Nouch altijd vrij spelen zij gaat voor iedereen zegt hij net tegen haar
slimquote:Op zondag 27 februari 2022 13:30 schreef humpty het volgende:
Salar zal Nouch altijd vrij spelen zij gaat voor iedereen zegt hij net tegen haar
Met een paardenoog wil zequote:Op zondag 27 februari 2022 13:36 schreef humpty het volgende:
Wil je ei met hele dooier vraagt Tobias aan Nawel ...wa is da?
en jij wil jij een paardenoog?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:36 schreef humpty het volgende:
Hij zal iig een Belg saven zodat er meer kans is dat er een Nederlander uitvliegt. 2 Belgen en 2 Nederlanders in de finale.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:30 schreef humpty het volgende:
Er hoeft nog maar 1 Belg weg.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij zal iig een Belg saven zodat er meer kans is dat er een Nederlander uitvliegt. 2 Belgen en 2 Nederlanders in de finale.
Ik ben zot van de nederlandse tosti's (beter dan onze antwerpse). Heb mijn favoriet in Maastricht op het Vrijthof. Ken de naam van de zaak niet, maar kan er zo binnen wandelen.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
De croque monsieur
Dat is een soort tosti maar dan in de oven gebakken (op de grill stand) met een serieus dikke laag lekkere bechamel er op. Je doet er ook lekkere guyere kaas bij en plakjes ham. Het brood hoor je te besmeren met een likje mosterd.
De croque madame
Heeft veel weg van de monsieur maar dan zonder de bechamel. Je maakt dus brood met ham en kaas (in de oven of bakken in een koekenpan) en daarop doe je dan een gebakken spiegelei. Laat de dooier heel zorg dat de dooier nog een beetje vloeibaar blijft bij het serveren.
Geef mij maar gewoon een tosti.
Daarom, Salar moet nu de Nederlanders weg gaan spelen dus een Belg saven.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er hoeft nog maar 1 Belg weg.
De overgebleven twee zitten dan al in de finale!!
Btw. Op een croque hoort GEEN bechamel.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
De croque monsieur
Dat is een soort tosti maar dan in de oven gebakken (op de grill stand) met een serieus dikke laag lekkere bechamel er op. Je doet er ook lekkere guyere kaas bij en plakjes ham. Het brood hoor je te besmeren met een likje mosterd.
De croque madame
Heeft veel weg van de monsieur maar dan zonder de bechamel. Je maakt dus brood met ham en kaas (in de oven of bakken in een koekenpan) en daarop doe je dan een gebakken spiegelei. Laat de dooier heel zorg dat de dooier nog een beetje vloeibaar blijft bij het serveren.
Geef mij maar gewoon een tosti.
Die staat te bakken en wordt onder zijn handen weg gehaald iedereen is er als de kippen bij....Moest Kristof tegenhouden dat het Nawel haar broodje was....Ook zei Salar 1broodje ei terwijl hij er twee pakt....Het maakt niet uit maar zo raak je wel de tel kwijt.quote:
Ik dacht met champignons en flink veel kaas.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Btw. Op een croque hoort GEEN bechamel.
Jamaar zo'n drama danquote:Op zondag 27 februari 2022 13:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die staat te bakken en wordt onder zijn handen weg gehaald iedereen is er als de kippen bij....Moest Kristof tegenhouden dat het Nawel haar broodje was....Ook zei Salar 1broodje ei terwijl hij er twee pakt....Het maakt niet uit maar zo raak je wel de tel kwijt.
Hier ook hoorquote:Op zondag 27 februari 2022 13:51 schreef Jockari het volgende:
Ziet er wel een mooi "spiegeleitje" uit (sorry, bij ons heet dat zo).
[ afbeelding ]
Hier ook hè 🤣quote:Op zondag 27 februari 2022 13:51 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
ja spiegelei, van waar kom du?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:51 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Het was helemaal niet de bedoeling dat hij ze ging maken maar Nawel werd weer weg geroepen. Dus toen die terug kwam was het bekijk het maar.quote:
moet nouch nog eerst op het bord komen en dat zie ik niet zo maar gebeuren, ik denk dan julio en nawal en nouche op kris gaanquote:Op zondag 27 februari 2022 13:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nope, Nouch gaat het dan worden. Heeft hij zojuist zelf gezegd.
wat is gebeurd?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:56 schreef engine het volgende:
Wat slecht weer. Kinderachtige act tobi en Grace.
Croque Monsiuer in belgie = 2 sneden brood met kaas en hesp (ham) geroosterd. Toegevoegd een potje mayonaise en tomatenketchup.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik dacht met champignons en flink veel kaas.
Je zou zomaar is gelijk kunnen krijgen. Denk zelfs Grace.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:55 schreef danilel het volgende:
[..]
moet nouch nog eerst op het bord komen en dat zie ik niet zo maar gebeuren, ik denk dan julio en nawal en nouche op kris gaan
Tobias heeft verloren en is daarom chagrijnigquote:
okquote:Op zondag 27 februari 2022 13:58 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias heeft verloren en is daarom chagrijnig
quote:
Die 2 gedragen zich nog erger dan een stel middelbare schoolkindertjesquote:Op zondag 27 februari 2022 13:56 schreef engine het volgende:
Wat slecht weer. Kinderachtige act tobi en Grace.
Ik vind het meer een stel bejaarden nu.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die 2 gedragen zich nog erger dan een stel middelbare schoolkindertjes
Ja hoorde het ookquote:Op zondag 27 februari 2022 14:04 schreef humpty het volgende:
Zelfmoord iemand onder de tram maar wat nog erger was Nawel had een punaise in haar voet
Was dat een grap?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:04 schreef humpty het volgende:
Zelfmoord iemand onder de tram maar wat nog erger was Nawel had een punaise in haar voet
Ze vertelde over haar eerste schoolkamp was drama eerst iemand die onder de tram was gesprongenquote:
Zeldzaam dom en aandachtsg..lquote:Op zondag 27 februari 2022 14:09 schreef humpty het volgende:
[..]
Ze vertelde over haar eerste schoolkamp was drama eerst iemand die onder de tram was gesprongen
en zij had een punaise in haar voet gehad...waarom ze dat laatste dan moet noemen
Moet je eens een legoblokje onder je voet hebben, èh Leroy !quote:Op zondag 27 februari 2022 14:04 schreef humpty het volgende:
Nou Grace hoe ga je dit reddenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:11 schreef humpty het volgende:
Tobias en Julio koffer inpakken en jullie gaan voor enige tijd het huis verlaten
Volgens mij is dat pijnlijker dan een punaise..quote:Op zondag 27 februari 2022 14:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moet je eens een legoblokje onder je voet hebben, èh Leroy !
Meer in beeld vrees ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:12 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wel fijn, ff geen Goelio in beeld
Kan ze zo weer kotsen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:13 schreef zodeju het volgende:
Neem mijn woorden terug....uiteindelijk heeft ze toch haar broodje op.
Ik zat er ook al op te lettenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:13 schreef zodeju het volgende:
Neem mijn woorden terug....uiteindelijk heeft ze toch haar broodje op.
Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 14:15 schreef mangalie het volgende:
En Nouch nog een banaan met chocopasta erachteraan..Is dat hebberigheid?
Hij heeft er spijt van denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:18 schreef zodeju het volgende:
Tobias weer aan het tandenknarsen......
Met Nawel als cadeautje erbijquote:Op zondag 27 februari 2022 14:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En anders worden de rest van de spullen nagestuurd door DHL, geen probleem.
kunnen we daar voor tekenen dan is dat al vast vastgelegdquote:Op zondag 27 februari 2022 14:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En anders worden de rest van de spullen nagestuurd door DHL, geen probleem.
Hij gaat naar Spoorloosquote:
Mama Gracequote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef zodeju het volgende:
Tobias eerlijk tegen Grace, heb helemaal geen zin om te gaan.
Grace tuurlijk wel het komt goed.....
Ik ga op reis en ik neem mee...quote:
Dan kunnen we nu zonder problemen Vlaanderen annexeren.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:18 schreef Jockari het volgende:
België gaat 2000 geweren aan Oekraine geven. Dus nu hebben we niks meer in belgie.
Liveblog - Nieuwe Belgische wapenlevering aan Oekraïne: 3.000 machinegeweren en 200 antitankwapens
Arme Toob, dit kan je die jongen niet aan doen🤣🤣quote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Een of andere opdracht/game samen met Tobi aparte ruimte opgesloten
Nee, we krijgen een streamlock hell🤣quote:Op zondag 27 februari 2022 14:25 schreef C.A.I het volgende:
krijgen we nu de beruchte mirror room net als in AUS vorig jaar met de red button
In de liveshow werd gezegd dat de verliezer naar huis moetquote:Op zondag 27 februari 2022 14:30 schreef Sestra666 het volgende:
moeten ze alles inpakken of voor een paar dagen?
paar dagen hebben een kleine koffer gehadquote:Op zondag 27 februari 2022 14:30 schreef Sestra666 het volgende:
moeten ze alles inpakken of voor een paar dagen?
Wie weet bloeit er wat moois op in die kamerquote:Op zondag 27 februari 2022 14:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Arme Toob, dit kan je die jongen niet aan doen🤣🤣
is noes ziek danquote:Op zondag 27 februari 2022 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
ik had er niets over terug gezien maar hadden jullie vanmorgen niet ook vernomen tijden toestand van Noush dat Nawel der kont heeft moeten vegen en tijdens dit hele toestand stond Salar der ook continue te helpen want Nawal trok die overgeef geur en alles niet dus Salar is echt wel in deze een goeie vriend hoor,naderhand ook gewoon staan dollen weer met elkaar.
vind dat wel een topper die Salar![]()
Yeah right🤣quote:Op zondag 27 februari 2022 14:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet bloeit er wat moois op in die kamer
zo misselijk dat ik je niet kan uitzwaaien, beetje erg egoistisch gedragquote:
Van wat?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:35 schreef humpty het volgende:
Nawel ligt al in Julios bed te kreunen en te steunen
moet echt plat liggen ik ben kapot
Heeft ze na 50 dagen nog niet door dat onder de dekens liggen daar niet tegen helpt?, ze blijft wel volhoudenquote:
Tobi is wel heel zielig hoor, die was geblesseerd (zo zielig) en daarom kon hij niet vol met de challenge mee doen. Vervolgens is hij gaan jammerplanken dat hij maar eens in zijn leven zo'n challenge zou krijgen en dat hij dan weer niet goed mee kon doen omdat hij geblesseerd is. En hij is nog wel zo'n sportman, die juist dergelijke challenges zou goed zou kunnen doen en nu niet boehoehoehoequote:
Waarom gaat ze niet in haar eigen nest liggen? Rare gewoonte om in het bed van een ander te gaan liggen (met pulkjes van Julio)quote:Op zondag 27 februari 2022 14:35 schreef humpty het volgende:
1x in de week beter om d'r loonzakje op te halenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Krambo het volgende:
Wat als Nawel een normale baan zou hebben, zou ze zich dan 3x per week ziek melden
heb gekeken bij der maar nee erg vreemd waren allemaal horizontaalquote:Op zondag 27 februari 2022 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maakt Nawel ook tiktok filmpjes vanuit haar bed? Iemand die haar volgt op tiktok die dat weet?
Ik had haar mijn bed uitgtrapt...Vieze snotkokerquote:Op zondag 27 februari 2022 14:39 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom ligt nawel nou weer in bed van julio?? ze heeft toch een eigen bed
Graag !!! Ik ben oranjefiel ! Wij willen Willem-Alexander, en vooral Maxima natuurlijk ipv die wandelende tak Filip met zijn dooie mus..quote:Op zondag 27 februari 2022 14:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan kunnen we nu zonder problemen Vlaanderen annexeren.![]()
zou ik ook gedaan hebben hahaquote:Op zondag 27 februari 2022 14:39 schreef humpty het volgende:
Grace vraagt of ze ook een koffertje mag en dan in het roze...schooier
Nee, was te hebberig tijdens het ontbijt en heeft zich te pletter gegeten.quote:
Waarom ligt zij niet in haar eigen bed of redde zij dat niet meer 1 etage hoger.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:35 schreef humpty het volgende:
Zo iets zei Julio wel tegen haarquote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom ligt zij niet in haar eigen bed of redde zij dat niet meer 1 etage hoger.
jullie krijgen alexia, niet op de troon maar als het zo door gaat wel in de koninklijke familiequote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Graag !!! Ik ben oranjefiel ! Wij willen Willem-Alexander, en vooral Maxima natuurlijk ipv die wandelende tak Filip met zijn dooie mus..
Anders zit ze te snel aan haar maximale aantal voetstappen op een dag.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom ligt zij niet in haar eigen bed of redde zij dat niet meer 1 etage hoger.
Geheime opdracht van een week of 12.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:44 schreef Jockari het volgende:
Nawel gaat terug naar haar habitat
[ afbeelding ]
die heeft na het ontbijt lopen spugen als een gek maar ze zat al voor nr 2 op de wc dus kwan aan beide kanten eruitquote:
112 bellen en afvoerenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:48 schreef humpty het volgende:
Nawel...eu eu eu eu eu eu en maar kreunen ohh ohh en de rest praat gewoon door
Dat doet hij volgens mij heel vaak. Als je zijn gezicht ziet is het ook net of hij altijd met zijn kaken op elkaar geklemd zit. Zelfs als hij praat lijkt het net alsof hij zijn kiezen niet van elkaar doetquote:Op zondag 27 februari 2022 14:18 schreef zodeju het volgende:
Tobias weer aan het tandenknarsen......
Klopt, voor de nacht heeft hij een bitje......quote:Op zondag 27 februari 2022 14:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat doet hij volgens mij heel vaak. Als je zijn gezicht ziet is het ook net of hij altijd met zijn kaken op elkaar geklemd zit. Zelfs als hij praat lijkt het net alsof hij zijn kiezen niet van elkaar doet
Oepsssquote:Op zondag 27 februari 2022 14:52 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben salmonella eieren gekregen als luxe ontbijt.
Niet normaal zo'n vreselijk mens, als t niet om haar draait dan heeft ze wel weer ergens pijn of wat anders. Nu de misselijkheid waarvan ze denkt dat ze ff motilium krijgt van BB, helaas die zijn alleen op recept verkrijgbaar in Nederland.quote:
grace wederomquote:Op zondag 27 februari 2022 14:49 schreef zodeju het volgende:
En wie is weer aan het afruimen.......niet Nawel en niet Nouchine......
Kan zomaar haar blindendarm zijn.....dus kom op met de ambu.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:51 schreef mangalie het volgende:
BB grijp je kans.. Voer Nawel af naar het ziekenhuis please onmenselijk zijn jullie om haar zo te laten lijden.
Yep, geen risico nemen. Haal haar op.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan zomaar haar blindendarm zijn.....dus kom op met de ambu.
Net nog geluncht en nu in ene.....kan ze niet meer naar haar eigen bed.
Als hij dore had gezegd zou ze het waarschijnlijk wel begrepen hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:36 schreef humpty het volgende:
zoals ze het doen oveRkomen hebben ze het al keer gehadquote:Op zondag 27 februari 2022 14:52 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Niet normaal zo'n vreselijk mens, als t niet om haar draait dan heeft ze wel weer ergens pijn of wat anders. Nu de misselijkheid waarvan ze denkt dat ze ff motilium krijgt van BB, helaas die zijn alleen op recept verkrijgbaar in Nederland.
Dat mens is de enige die de boel daar draaiend houdt. Salar en Nouchine maken er een sport van om zich te drukken als er wat moet gebeuren en Nawel heeft haar eigen show.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:54 schreef Polleke1234 het volgende:
Pff dat zingen van die schijt Grace word je echt doodziek van.
Constant van stream veranderen door dat mens.
Eens.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:51 schreef mangalie het volgende:
BB grijp je kans.. Voer Nawel af naar het ziekenhuis please onmenselijk zijn jullie om haar zo te laten lijden.
Precies. Waarom ervan uitgaan dat dit aanstellerij is. Lijkt mij dat ze echt flink misselijk is.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:51 schreef just me het volgende:
Ze kan natuurlijk ook écht beroerd zijn
Ik hoor liever Grace zingen dan Nawel kreunen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:56 schreef Krambo het volgende:
Leuke streams,Grace aan het zingen of Nawel aan het kreunen
De keuze is reuze
Dus tobias gaat winnen?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eens.
Vorig jaar verliet er ook een bewoner om medische reden tijdelijk het huis.
En waar eindigde die ook alweer? 🤔
Denk jij dat Máxima thuis ook met de vuile vaat loopt te slepen?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:49 schreef zodeju het volgende:
En wie is weer aan het afruimen.......niet Nawel en niet Nouchine......
Tobias is al om medische redenen weggeweest, en die hoeft dus van mij niet te winnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eens.
Vorig jaar verliet er ook een bewoner om medische reden tijdelijk het huis.
En waar eindigde die ook alweer? 🤔
ja noush moet echt continue paraat staan voor der en als ze haar roept moet ze ook echt alles meteen laten vallen en naar nawel rennenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:54 schreef humpty het volgende:
Julio En Nouchine zijn ook mensen die het veel te druk met zich zelf hebben daarom begint ze
ook steeds harder te kreunen
denk ook wel dat ze misselijk is maar hou je dan stil ....heeft ook met aandacht te makenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:56 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Precies. Waarom ervan uitgaan dat dit aanstellerij is. Lijkt mij dat ze echt flink misselijk is.
Nous kan ook nee zeggen hè maar het is een zorgzaam typequote:Op zondag 27 februari 2022 14:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja noush moet echt continue paraat staan voor der en als ze haar roept moet ze ook echt alles meteen laten vallen en naar nawel rennen
Nee, die beveelt haar onderdanen ook rond haar bed...en wil dat ze allemaal medelijden hebben met haar.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Denk jij dat Máxima thuis ook met de vuile vaat loopt te slepen?
Dat Tobias trouwens niets heeft opgelopen vanmorgen tijdens die gigantisch zware krachtsinspanningquote:Op zondag 27 februari 2022 14:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Tobias is al om medische redenen weggeweest, en die hoeft dus van mij niet te winnen.
Ja dat is het ...ze maakt er een hele show vanquote:Op zondag 27 februari 2022 14:57 schreef zodeju het volgende:
Omdat ze jammert dat ze zo graag actief wil zijn en van alles wil doen.....
Wat een show maakt ze ervan.
Kan niet. Er heeft vorig jaar een Nederlander gewonnen.quote:
En zo hoort het ook.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, die beveelt haar onderdanen ook rond haar bed...en wil dat ze allemaal medelijden hebben met haar.
Dan wordt het Kristof want verleden jaar heeft een vrouw gewonnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan niet. Er heeft vorig jaar een Nederlander gewonnen.
Dat onderscheid is nooit gemaakt.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan wordt het Kristof want verleden jaar heeft een vrouw gewonnen.
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan wordt het Kristof want verleden jaar heeft een vrouw gewonnen.
Ik wist dat je dit ging tikkenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En zo hoort het ook.
Noblesse oblige,
Ja vast daar is daar ook wel heel wat draaiende te houden natuurlijk,je zou het bijna gaan geloven,ik weet wel dat ik het er druk mee heb om dat toneelstuk van die twee droogkloten te ontwijken.En dan word dat bij rtl5 nog neergezet als twee geweldenaren ook.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat mens is de enige die de boel daar draaiend houdt. Salar en Nouchine maken er een sport van om zich te drukken als er wat moet gebeuren en Nawel heeft haar eigen show.
Kristof en Julio zijn de enige die daar nog wat doen en Tobias.
Grace moest naar de DBK stond wel af te wassen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kristof is aan het afwassen, niet Grace
Klopt, maar ze laten het niet voor haar staan, Kristof staat trouwens heel vaak af te wassenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Grace moest naar de DBK stond wel af te wassen.
Kristof wast vaak af idd.Is nergens te lui voor.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar ze laten het niet voor haar staan, Kristof staat trouwens heel vaak af te wassen
Of ga in de frisse buitenlucht zitten, veel beter dan in zo'n stinknest te gaan liggenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:58 schreef humpty het volgende:
[..]
denk ook wel dat ze misselijk is maar hou je dan stil ....heeft ook met aandacht te maken
en dat kreunen en steunen hoeft ook niet
tjongje jonge, en dat onthoud je dan weer wel.quote:
Ah. het is inderdaad altijd een van die twee.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begin niet over poep of kak bij M, dan moet het hele topic er vol mee worden getiktquote:Op zondag 27 februari 2022 15:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Of ga in de frisse buitenlucht zitten, veel beter dan in zo'n stinknest te gaan liggen
gewoon een beetje wandelen in de frisse lucht of desnoods even op het bankje gaan zitten buiten.
[..]
tjongje jonge, en dat onthoud je dan weer wel.
Officieel heeft natuurlijk iedereen een gelijke kans. *ahum*quote:Op zondag 27 februari 2022 15:03 schreef Poeziewoes het volgende:
Waarom beginnen ze dan met een nieuwe BB,als de nationalitet al bekend moet zijn?
Dus nu moet er een belg winnen? Stupido!
thats the naked truthquote:Op zondag 27 februari 2022 15:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Of ga in de frisse buitenlucht zitten, veel beter dan in zo'n stinknest te gaan liggen
gewoon een beetje wandelen in de frisse lucht of desnoods even op het bankje gaan zitten buiten.
[..]
tjongje jonge, en dat onthoud je dan weer wel.
Ik hoop voor ons dat zijn moeder weer thuis naar de wc kan🤣🤣🤣quote:Op zondag 27 februari 2022 15:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Begin niet over poep of kak bij M, dan moet het hele topic er vol mee worden getikt
nou die was er wel aan begonnenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu mag ze bij hem in zijn handen schijten, zodat hij het weg kan gooien op een of andere alpenwei?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik hoop voor ons dat zijn moeder weer thuis naar de wc kan🤣🤣🤣
Nu word ik OOK misselijkk🤮quote:Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nu mag ze bij hem in zijn handen schijten, zodat hij het weg kan gooien op een of andere alpenwei?
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nu mag ze bij hem in zijn handen schijten, zodat hij het weg kan gooien op een of andere alpenwei?
Moet je wel de echte CocaCola nemen, heeft mij ook geholpen tijdens de chemoquote:Op zondag 27 februari 2022 15:12 schreef engine het volgende:
Cola helpt soms bij misselijkheid dus ik vind dat ze Nawel een blikje cola moeten geven.
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet je wel de echte CocaCola nemen, heeft mij ook geholpen tijdens de chemo
Feit. Was dat geen platte cola?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:12 schreef engine het volgende:
Cola helpt soms bij misselijkheid dus ik vind dat ze Nawel een blikje cola moeten geven.
Nee wel met koolzuurquote:Op zondag 27 februari 2022 15:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Feit. Was dat geen platte cola?
En niemand komt even een knuffeltje geven?quote:
Misschien is het wel besmettelijkquote:Op zondag 27 februari 2022 15:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En niemand komt even een knuffeltje geven?![]()
[ afbeelding ]
Zenuwachtig, weet niet wat er gaat gebeuren met hem en Julio.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef Poedelpoes het volgende:
Heeft Tobias nou soort panic attacks ofzo? Wat is er aan de hand?
Awwwquote:Op zondag 27 februari 2022 15:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zenuwachtig, weet niet wat er gaat gebeuren met hem en Julio.
Ah, dus nu een mannelijke belgquote:Op zondag 27 februari 2022 14:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan niet. Er heeft vorig jaar een Nederlander gewonnen.
Kristoff 😭quote:Op zondag 27 februari 2022 15:25 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ah, dus nu een mannelijke belg
edit, iemand was me al voor![]()
In bed duh hahaquote:
Ik denk dit en ik denk dat, ja dat snap ik wel dat heb ik ook, maar het kan ook zo zijn dat... dus we zien het wel, misschien doen ze wel.... wat een slecht verhaal *krabkrabkrabquote:Op zondag 27 februari 2022 15:31 schreef humpty het volgende:
Zeur niet zo Julio... hoe oud ben je man ... wat gaat het met mij doen
wat gaat het bij mij oproepen...ik ben er misselijk van...zucht pfffffffffff
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik denk dit en ik denk dat, ja dat snap ik wel dat heb ik ook, maar het kan ook zo zijn dat... dus we zien het wel, misschien doen ze wel.... wat een slecht verhaal *krabkrabkrab
😭😭😭😭😭😭quote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik denk dit en ik denk dat, ja dat snap ik wel dat heb ik ook, maar het kan ook zo zijn dat... dus we zien het wel, misschien doen ze wel.... wat een slecht verhaal *krabkrabkrab
Het budget is al op aan dat ontbijt. Deze week lekker elke avond kwark en brood in olie xoxoquote:Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef Angelflush het volgende:
Volgens mij hebben ze ook de nieuwe weekvoorraad eten nog niet gehad.
Heb er ook totaal geen moeite mee.....zoals nu gaat er echt een rust van uit. staan voor elkaar klaar. Hebben echt iets aan elkaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik irriteer me niet persé aan de koppeltjes i mean ze zijn allemaal even vervelend maar opzich zijn Grace en Tobias het minst vervelend.
Naar Bronovo?quote:
Vond Veer en Dimi ook wel interessant. Alleen had Dimi het meer mogen uiten.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik irriteer me niet persé aan de koppeltjes i mean ze zijn allemaal even vervelend maar opzich zijn Grace en Tobias het minst vervelend.
Jij kijkt ook graag een groeiende plant of?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vond Veer en Dimi ook wel interessant. Alleen had Dimi het meer mogen uiten.
Your usual sundayquote:Op zondag 27 februari 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
Is Nawel stervende ofzo ??
Met die stem zo
En BB vind het primaquote:Op zondag 27 februari 2022 15:41 schreef humpty het volgende:
Nawel controleer je zender
nee ik kan niet praten
Dan ga je maar naar huisquote:Op zondag 27 februari 2022 15:41 schreef humpty het volgende:
Nawel controleer je zender
nee ik kan niet praten
En in het nederlands bedoel je wat ?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:40 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Jij kijkt ook graag een groeiende plant of?
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 27 februari 2022 15:43 schreef humpty het volgende:
Rare vragen gehad zegt Salar en hij denkt dat ze beiden een nominatie hebben
We komen er niet vanafquote:
Toppertje is hetquote:Op zondag 27 februari 2022 15:47 schreef mangalie het volgende:
Salar zit een beetje de boel gek te maken..Kreeg rare vragen.
Ik denk dat Dimi buiten heel anders is, Hij ziet er in ieder geval veel opener en gelukkiger uit op Insta, samen met veraquote:Op zondag 27 februari 2022 15:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vond Veer en Dimi ook wel interessant. Alleen had Dimi het meer mogen uiten.
Is alweer bijna een dag voorbij. Gisteren in de live werd gezegd nog 2 moeten vanavond het huis verlaten euhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is alweer bijna een dag voorbij. Gisteren in de live werd gezegd nog 2 moeten vanavond het huis verlaten euhhhhhhhhhhhhhhhhh
daar gaf ik net ook al antwoord opquote:
Ze weten bij de productie zelf niet eens wat ze doen. Echt een flopshow dit.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is alweer bijna een dag voorbij. Gisteren in de live werd gezegd nog 2 moeten vanavond het huis verlaten euhhhhhhhhhhhhhhhhh
Verdacht of niet??quote:Op zondag 27 februari 2022 15:42 schreef humpty het volgende:
Ze waren gisteravond het naamkaartje van Hanne kwijt maar zie het nu bij Nouch hangen
Lijkt er inderdaad op dat ze niet weten wat te doen nu.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:54 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze weten bij de productie zelf niet eens wat ze doen. Echt een flopshow dit.
"vanavond" is niet gezegd hoor.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weten die überhaupt wat werken isquote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef mangalie het volgende:
Ik denk dat de Febo nu aan het staken is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |