https://en.wikipedia.org/wiki/Gay_bombquote:Op zondag 27 februari 2022 12:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
En anders schilder je ze in regenboogkleuren. Da's niet klimaatneutraal, maar wel inclusief.
En zolang ze nergens hoeven te pinnen en toevallig nog een berg euro's onder hun matras hadden verstopt.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik bedoel dat Russen gewoon nog prima op vakantie kunnen naar Europa, zolang ze maar een neutrale airline pakken.
Haha dat is een ander verhaal iddquote:Op zondag 27 februari 2022 12:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En zolang ze nergens hoeven te pinnen en toevallig nog een berg euro's onder hun matras hadden verstopt.
Ze komt zelf al met een voorbehoud:quote:Op zondag 27 februari 2022 12:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Is dat een betrouwbare bron?
Zo niet, dan neem ik de vrijheid om het als Fake News te beschouwen.
Ja, wat denk je dat Oekraïne doet?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dus die moet je dan eigenlijk raken. Dan komt het hele zootje tot stilstand
Joden hebben die een uitstekend gevoel voor humorquote:Op zondag 27 februari 2022 12:15 schreef Mondkapje het volgende:
En als Rusland nu eens meer weet dan wij en Zelensky is echt een neonazi vermomd als clown? Sowieso dom van Oekraine om een clown als leider te kiezen. Je ziet dat een clown helemaal niet alleen grapjes wil maken maar het hele land als het moet tot één slachtveld wil veranderen.
Je wint het toch niet van Rusland en overgave redt heel veel mensen.
Dat lijkt me niet, daar zijn die leidingen hier te smal voor.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
We zijn dus dankzij deze oorlog gas aan het vervangen voor vluchtelingenstroom.
If it sounds stupid but it works it aint stupid.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:19 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Gay_bomb
Stop maar hier, stop stop.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:18 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt. Hij hangt aan de touwtjes van een van de rijkste mensen van Oekraine die van fraudeschandalen aan elkaar hangt, en aan de touwtjes van Erdogan met wie hij grote vriendjes is en die al een wapenindustrie in Oekraine aan het neerzetten was.
Geen idee hoe integer Zelensky over het algemeen is, ken hem niet echt, maar hij doet op dit moment het enige juiste en tevens iets wat niet makkelijk is. Heel veel respect daarvoor.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:18 schreef westwoodblvd het volgende:
Zelensky heeft in zijn kleine teen meer integriteit en moed dan Putin in zijn hele opgeblazen botoxhoofd.
Goed verhaal, je bent iets op het spoor hoor!quote:Op zondag 27 februari 2022 12:15 schreef Mondkapje het volgende:
En als Rusland nu eens meer weet dan wij en Zelensky is echt een neonazi vermomd als clown? Sowieso dom van Oekraine om een clown als leider te kiezen. Je ziet dat een clown helemaal niet alleen grapjes wil maken maar het hele land als het moet tot één slachtveld wil veranderen.
Ik weet het niet precies. Ik volg eea op hoofdlijnen anders vreet het veel te veel van mijn vrije tijd.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, wat denk je dat Oekraïne doet?
Er waren ook joden die aan de verkeerde kant stonden. Clown én jood, de perfecte vermomming.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad veel joden die zich als neonazi identificeren
Hef jezelf op.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:15 schreef Mondkapje het volgende:
Voor een deel wel, omdat heel veel van dat budget ook weglekt in het onderhoud van o.a. kernwapens. En daarvan hebben ze er, ook functioneel ter afschrikking, gewoon veel te veel. Maar de VS heeft een enorm leger dat in alle soorten oorlog terecht kan. Dat leger is gebouwd om overal in te kunnen zetten, ook als aanvalsmacht. Dat is een keuze die veel geld kost, maar ook logisch is als je land een continent van west tot oost bestrijkt. Ze kunnen van twee kanten in de problemen komen en dat heb je een gigantisch leger nodig dat ook in staat is een vijand aan te vallen zodat je het slagveld van je land af kunt verplaatsen na een invasie.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:14 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen: dat de Amerikanen per jaar 777 miljard dollar uitgeven aan hun militaire apparaat is totaal onzinnig.
Wij hebben alleen een leger nodig dat ons land kan verdedigen. Als wij al elders actief moeten zijn in NATO verband, dan doet de NATO het maar met het leger dat wij beschikbaar hebben. Wij hebben niet zo veel aan tanks, bijvoorbeeld. Verder ben ik geen kenner op dat vlak dus weet niet of ons defensiebudget goed wordt besteed. Maar het moet absoluut wel omhoog, daar vraagt de huidige geopolitieke situatie en de toekomst gewoon om.quote:Dat wij het met 4 miljard euro moeten doen, zegt ook weer wat over hoe wij dat doen, maar ik vraag me af of dat geld wel op de juiste manier besteed wordt.
Dat is dan nog puur symbolisch, Russische vliegtuigen kunnen hier niet meer komen.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:11 schreef Tiemie het volgende:
[ afbeelding ]
nou Nederland, waar wachten we op
Waarom is Oekraine dan zo corrupt, zoals gezegd wordt, als die Zelensky zo integer is?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geen idee hoe integer Zelensky over het algemeen is, ken hem niet echt, maar hij doet op dit moment het enige juiste en tevens iets wat niet makkelijk is. Heel veel respect daarvoor.
quote:Op zondag 27 februari 2022 12:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Aanvoerlijnen zijn inderdaad ontzettend kwetsbaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit soort geneuzel eindigt altijd in figuren die effe komen zeggen dat Hitler gedemoniseerd werd en de Joden ook wel wat op hun kerfstok hebben. Stop dit soort onzin.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:21 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Er waren ook joden die aan de verkeerde kant stonden.
ALLEMAAL BUKKEN VOOR PUTIN JONGENS! Mondkapje gaat vooraan staan.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:15 schreef Mondkapje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |