Baudet 4 minutenquote:Op zondag 27 februari 2022 11:13 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen debat, dit zijn de sprekers
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Herhaal mijzelf weer: zo redeneert Putin ook. Helaas, het is oorlog.
Het is inderdaad aan Oekraïne om de pow’s goed te behandelen. Ik ga er ook can uit dat ze dat doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En als je erachter komt dat hij gevangen is genomen, moet je er maar vanuit gaan dat hij beschaafd wordt behandeld?
Whut?quote:Op zondag 27 februari 2022 11:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe maar rustig. Je weet zelf ook wel dat je nu keihard aan het copen bent.
Van de meeste martelpraktijken weten wij niets. Dus.......quote:Op zondag 27 februari 2022 11:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd niet dat de Oekraïners hun support op het spel gaan zetten door opeens Russen te gaan martelen of zo.
Van die Abu Ghraib toestanden, daar wordt vrij heftig op gereageerd door de publieke opinie.
Behalve die Tsjetchenen. Die mogen ergens langs de kant van de weg een kogel door hun kop krijgen.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is inderdaad aan Oekraïne om de pow’s goed te behandelen. Ik ga er ook can uit dat ze dat doen.
Awwwquote:Op zondag 27 februari 2022 11:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is inderdaad aan Oekraïne om de pow’s goed te behandelen. Ik ga er ook can uit dat ze dat doen.
Duizenden vuile varkens!quote:Op zondag 27 februari 2022 11:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Er vechten voor alsnog geen landbouwdieren mee in de strijd
Ik vind het toch behoorlijke zwijnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Er vechten voor alsnog geen landbouwdieren mee in de strijd
Is nieuws van 48 uur oudquote:Op zondag 27 februari 2022 11:16 schreef halfway het volgende:
https://www.washingtontim(...)raine-crisis-russia/
En het wordt groter en groter.
Ik neem aan dat militairen geen keuze hebben. Befehl ist befelh. Ik hoop dat je gelijk hebt. Het lijkt echter wel op een strategische keuze.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat de betere militairen en generaals zelf niet willen gaan, dus sturen de jonkies maar, daar zit echt geen slimme strategische keuze achter.
Blijf eens met de poten van (het gas van) Groningen af. Groningen wordt hier net zo beschouwd. als zou heel Oekraïne door Rusland bezet zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Mij lijkt dat minimaal nu het volgende moet gebeuren:
- Zweden en Finland asap opnemen in artikel 5 van NATO
- Oekraïne blijven voorzien van zoveel mogelijk wapens en Intel
- Rusland en Belarus volledig economisch isoleren
- gasproductie Groningen op 100%
- LNG enorm uitbreiden
- alle wapenfabrieken op volle kracht laten draaien
- NATO brigades in Baltische Staten en Noord-oost Polen
Doen we dit niet dan is WO3 aanstaande ben ik bang
Zoals ik al aangaf, China wilde Rusland in die oorlog.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:16 schreef halfway het volgende:
https://www.washingtontim(...)raine-crisis-russia/
En het wordt groter en groter.
Als ie zo graag Poetin wil pijpen. Dan moet ie lekker naar Moskou gaan.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Die ironie, Putin veroordelen (terecht) maar tegelijkertijd democratisch gekozen politieke tegenstanders spreekrecht willen ontnemen, nee, dan wordt NL echt geen 2de dictatuur hoor.
En nee, ik ben niet pro Baudet, voor we die framing weer krijgen, maar wees blij dat mensen hier nog wel mogen zeggen wat ze willen itt Rusland waar je meteen naar de Goelag moet.
Denk dat de EU die vluchtelingenstroom niet zo'n heel grote ramp vindt. Je hebt nu niet te maken met tienduizenden mensen die lastig te integreren zijn, een of andere niet-compatible ideologie aanhangen, etc.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:17 schreef BMW1993 het volgende:
Als de oorlog eindigt binnen enkele dagen kan je het land nog redelijk sparen, en zal de vluchtelingenstroom beperkt blijven tot ongeveer 200.000.
Als dit net zo'n langslepend conflict gaat worden als Syrië dat was, dan zie ik het somber in.
Meer mensen zullen vluchten, en in een kapot geschoten land zonder wegen, woningen en voorzieningen kan je niet wonen.. Gelukkig zijn er nog geen bombardemensen op burgerdoelen. Rusland lijkt die redelijk te sparen tot nu toe.
Allemaal prima, ik vind ook dat ie normaal moet doen, maar oproepen om hem te weren uit de 2de kamer is gewoon ondemocratisch, hoe fout je zijn teksten ook vindt.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ie zo graag Poetin wil pijpen. Dan moet ie lekker naar Moskou gaan.
Inderdaad. Voor je het weet komt Putin de Groningers bevrijden omdat ze onderdrukt en misbruikt worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:18 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Blijf eens met de poten van (het gas van) Groningen af. Groningen wordt hier net zo beschouwd. als zou heel Oekraïne door Rusland bezet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |