abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203859571
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:05 schreef Alpha0 het volgende:
[ twitter ]

Mis je serieus niks aan. Inferieure x86 troep. Mooi excuus om die architectuur eindelijk te dumpen.
Precies. De Russen stampen gewoon binnen een paar weken een nieuwe chipindustrie met superieure ontwerpen uit de grond.
pi_203859572
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Mij lijkt dat minimaal nu het volgende moet gebeuren:

- Zweden en Finland asap opnemen in artikel 5 van NATO
- Oekraïne blijven voorzien van zoveel mogelijk wapens en Intel
- Rusland en Belarus volledig economisch isoleren
- gasproductie Groningen op 100%
- LNG enorm uitbreiden
- alle wapenfabrieken op volle kracht laten draaien
- NATO brigades in Baltische Staten en Noord-oost Polen

Doen we dit niet dan is WO3 aanstaande ben ik bang
of de russen laten zien wat voor gek ze aan de macht hebben.
Volgensmij weet de helft niet wat die gek doet.

Dit kan nog wel eens een chauchesko momentje worden voor putin en zijn vriendjes.
pi_203859574
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:06 schreef BBach het volgende:
Ik vind het raar dat deze eerste golf bestaat uit ouder materieel en ongetrainde jongemannen. Zou er een tweede golf komen met moderner materieel en getrainde manschappen?
Ja. Lijkt me wel.
pi_203859582
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:08 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wat is daar raar aan?

Poetin boekt zo wat "vorderingen", waardoor hij Oekraïne wellicht aan de onderhandelingstafel krijgt en is en passant af van wat oude meuk.
Daar valt idd ook iets van te zeggen. De onderhandelingstafel lijkt echter een beetje veraf op dit moment.
pi_203859585
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Herhaal mijzelf weer: zo redeneert Putin ook. Helaas, het is oorlog.
Ja, en? We kunnen ook voorstellen dat ze gaan paintballen.

Ik hoop dat Rusland snel terugtrekt omdat Poetin ineens verstand krijgt.

Maar die kans is nihil en dus hoop ik op duizenden Russische doden. Klaag me maar aan. Zij zijn de agressor, of die jonge soldaten daar nu willen zijn of niet.
pi_203859587
Pfff wat wordt er irritant veel meuk gerecycled in dit topic vandaag
pi_203859589
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Integendeel. Ik lees hier zorgzaamheid in naar de ouders/naasten van Russische soldaten die anders in het ongewisse blijven over waar hun kind/broer/man is.
Dat het tegelijkertijd een reality check is voor de Russische bevolking is een bijkomend voordeel.

Maar niet weten wat er met je kind is gebeurd lijkt me een can de ergste ding en die je als ouder kan overkomen.
En als je erachter komt dat hij gevangen is genomen, moet je er maar vanuit gaan dat hij beschaafd wordt behandeld?
pi_203859591
quote:
Ik vind het raar dat deze eerste golf bestaat uit ouder materieel en ongetrainde jongemannen. Zou er een tweede golf komen met moderner materieel en getrainde manschappen?
Verkenners worden altijd eerst vooruit gestuurd.
De echte mannen en machines moeten nog komen helaas.
  zondag 27 februari 2022 @ 11:12:12 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203859593
quote:
88s.gif Op zondag 27 februari 2022 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik word echt misselijk van wnl

Wij, ik ,het raakt ons, die mensen lijken op ons, het heeft effecten voor ons, wij ons ,wij ,ons ,Nederlanders... :r
Waarom zou je, als weldenkend mens dat je bent, daar vrijwillig naar kijken?

Je doet het jezelf aan hoor :P .
Huilen dan.
  zondag 27 februari 2022 @ 11:12:27 #60
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203859595
quote:
Een stel 16-21 jarige jongens als vissenvoer gebruiken....
pi_203859596
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:11 schreef myShizzle het volgende:
Pfff wat wordt er irritant veel meuk gerecycled in dit topic vandaag
Wacht, ik heb nog een filmpje van een tank die over een auto rijdt!!!! Zal hem zo posten!
pi_203859600
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:10 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
of de russen laten zien wat voor gek ze aan de macht hebben.
Volgensmij weet de helft niet wat die gek doet.

Dit kan nog wel eens een chauchesko momentje worden voor putin en zijn vriendjes.
Chau wie?
pi_203859602
IJsland, Zwitserland, Denemarken en België sluiten ook luchtruim voor roeskies
pi_203859603
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:10 schreef koffiekoekjes het volgende:
Turkse drones in acties in Oekraïne, met beeld :s)

[ twitter ]

Locatie van de airstrikes :s)

[ twitter ]

*O*
Wilde die drones op google opzoeken en dit was de eerste hit die ik tegen kwam... De titel alleen al :') Pure propaganda.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://eurasiantimes.com(...)ia-cripples-ukraine/
  zondag 27 februari 2022 @ 11:13:18 #65
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203859606

Morgen debat, dit zijn de sprekers
pi_203859607
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:05 schreef Alpha0 het volgende:
[ twitter ]

Mis je serieus niks aan. Inferieure x86 troep. Mooi excuus om die architectuur eindelijk te dumpen.
Richting het einde van de Sovjet periode produceerde Rusland / het Oostblok z'n eigen Intel klonen, daar heb ik er een stuk of wat van in m'n collectie (zijn pin-compatible met de 8080, 8088, 8086). Maar zover ik weet hebben ze dat nu niet meer. Natuurlijk kan je overstappen op Chinese CPU's maar evengoed werkt het verstorend.
  FOK!Fotograaf zondag 27 februari 2022 @ 11:13:21 #67
842 Zorro
Z
pi_203859608
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:10 schreef Ulx het volgende:

[..]
Precies. De Russen stampen gewoon binnen een paar weken een nieuwe chipindustrie met superieure ontwerpen uit de grond.
Inclusief chipmachiens. Wie heeft nou helemaal ASML nodig _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_203859609
quote:
Ik denk dat de betere militairen en generaals zelf niet willen gaan, dus sturen de jonkies maar, daar zit echt geen slimme strategische keuze achter.
pi_203859610
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 01:34 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Het blijft wel knap dat een land zonder middenklasse (dat volgende sommige politieke partijen niet eens succesvol kan zijn), met amper geld en stevige vergrijzing toch een betere ruimtevaart kan faciliteren dan de VS, UK, Frankrijk. Ondanks hun fantastische MIT, Stanford, Cambridge, etc.
2 verklaringen

- je wordt misleidt door het gemiddelde. Gemiddeld lopen ze achter, maar als er 30 miljoen mensen in het land zijn die wel op ons niveau zitten dan is dat voldoende om geavanceerde straaljagers te maken. Zweden lukt dat al met 9 miljoen inwoners.

- of je nou 1 euro per uur krijgt of 100 euro per uur dat maakt in principe niet uit voor de kwaliteit van je berekeningen / ontwerp. Archimedes was in vergelijking met jou en mij straatarm maar heeft wel aardig wat uitvinden en ontdekkingen op zijn naam staan.
pi_203859611
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:10 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
:')

Waar het om gaat is dat mensen zich tegen Putin keren. Met snel succes aan Russische zijde zal de top in Moskou zich niet snel tegen Putin keren denk je niet?

Hij heeft de publieke opinie in Rusland wellicht al tegen zich, maar het gewone publiek kan hij momenteel nog onderdrukken. Wanneer zijn illegale aanval en oorlogsmisdaden uitlopen op een fiasco met ook nog eens veel doden aan Russische zijde, dan is de kans veel groter dat ook de mensen naast Putin zich tegen hem keren. Ook de publieke opinie zal zich dan NOG meer tegen hem keren. Of denk jij van niet?
Ja, dat weet ik. Maar dat maakt nog niet dat ik 'hoop' op zoveel mogelijk doden zoals jij.
pi_203859612
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Een stel 16-21 jarige jongens als vissenvoer gebruiken....
Dat deden ze vroeger met strafbattalions. Ook handig om snel mijnenvelden mee op te ruimen.
pi_203859613
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]
En als je erachter komt dat hij gevangen is genomen, moet je er maar vanuit gaan dat hij beschaafd wordt behandeld?
Denk eerlijk gezegd niet dat de Oekraïners hun support op het spel gaan zetten door opeens Russen te gaan martelen of zo.

Van die Abu Ghraib toestanden, daar wordt vrij heftig op gereageerd door de publieke opinie.
pi_203859614
twitter

Mogelijk EU havens ook dicht voor Rusland
pi_203859618
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, en? We kunnen ook voorstellen dat ze gaan paintballen.

Ik hoop dat Rusland snel terugtrekt omdat Poetin ineens verstand krijgt.

Maar die kans is nihil en dus hoop ik op duizenden Russische doden. Klaag me maar aan. Zij zijn de agressor, of die jonge soldaten daar nu willen zijn of niet.
Doe maar rustig. Je weet zelf ook wel dat je nu keihard aan het copen bent.
  FOK!Fotograaf zondag 27 februari 2022 @ 11:14:38 #75
842 Zorro
Z
pi_203859620
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:13 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen debat, dit zijn de sprekers
Geen BBB. Flopshow.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie