Komt wel overeen met meerdere signalen die zo her en der doorsijpelen.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, je weet het niet. Misschien is genstrueerd om zoiets te zeggen als ze gevangen genomen worden.
Eh ja, je kan Duitsland van nu niet meer vergelijken met het Duitsland in 1930.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:49 schreef polderturk het volgende:
Moeten we hier blij mee zijn?
[ twitter ]
Oekrane heeft de SU-25, dat is een toestel met soortgelijke mogelijkheden.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die hele colonnes van verwoeste Russische voertuigen lijken ook erg veel op het werk van een Warthog. Maar dat zal wel niet het geval zijn 'mag ik hopen'.
Je zet nu eenmaal sneller 20 gascentrales neer dan 1 kerncentrale.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Investeren in gas noem ik eerder inslapen.
Russische makers ....... dan kan het wel voorkomenquote:Op zondag 27 februari 2022 11:54 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ah, als jij niets gezien hebt dan vallen die vliegtuigen spontaan uit de lucht zeker!
Dat deze regio wel de klimaatdoelstellingen wil halen.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat valt je op?
Hoevaak gaat hij nog zelfmoord plegenquote:Op zondag 27 februari 2022 11:55 schreef polderturk het volgende:
Financieel directeur van Gazprom heeft zelfmoord gepleegd.
[ twitter ]
Oud nieuwsquote:Op zondag 27 februari 2022 11:55 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Alweer?quote:Op zondag 27 februari 2022 11:55 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Ik heb tot nu toe geen enkel beeld gezien van Putin die generaals uitscheld. Maar ik weet zeker dat het zo is.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:53 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Heb tot nu toe geen enkele beeld gezien over een luchtafweersysteem dat in actie was.
Confirmed?quote:
Een ander regime neerzetten kan niet zonder dat er een bezettingsmacht blijft. De Oekraners lynchen de leden van het marionettenregime anders.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bezetten is volgens de Russen ook niet het doel (voor wat hun woord waard is). Lijkt mij ook niet haalbaar.
1,40 meterquote:Op zondag 27 februari 2022 11:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe groot is het leger van China eigenlijk? Dat volk lijkt mij nog veel gevaarlijker.
Ja, soldaten zijn altijd slachtoffers van hun dictator, vandaar dat Wehrmacht driekwart van Europa 4 jaar bezette.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus empathie voor de gewone Russische soldaat vind ik dan wel terecht. Zij zijn ook slachtoffers van diezelfde Putin.
Kan wel niet in hun plan staan maar als de situatie om de grond hen ertoe dwingt kunnen die plannen rechtstreeks de prullenbak in. En zoals het er nu naar uitziet zullen ze een pro-Russische marionet alleen maar overeind kunnen houden door daar een langdurige guerrillaoorlog te voeren. Voor zover stap n in dat plan berhaupt al lukt trouwens.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bezetten is volgens de Russen ook niet het doel (voor wat hun woord waard is). Lijkt mij ook niet haalbaar.
Deze reeks is echt perfect als je niets wil missen van het nieuws. Sterker nog, dezelfde dingen komen 10 keer langs.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Hoevaak gaat hij nog zelfmoord plegen
Ja natuurlijk ook in Nederland is het van de zotte dat we zo weinig uitgeven aan defensie. Op wat voor missie militairen ook gaan je kunt op zijn minst zorgen dat ze voldoende en werkende spullen hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:49 schreef polderturk het volgende:
Moeten we hier blij mee zijn?
[ twitter ]
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als ik nu kijk zie ik bijvoorbeeld een vliegtuig vanuit Moskou over Polen
https://www.flightradar24.com/E35L/2af5321a
Dan moet de licentie misschien van een ander land zijn?
Ik vermoed dat de Russen zich vooral richten op regio Kharkiv (zware industrie), Kiev (hoofdstad, overheid, etc) en de kustlijn (zodat Oekrane geen toegang heeft tot de Zwarte Zee).quote:Op zondag 27 februari 2022 11:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Deskundigen zeggen ook dat Oekrane uiteindelijk wel zal vallen. De Russen hebben gewoon een erg grote militaire slagkracht.
Het probleem zit hem in het land bezetten. Net als de Amerikanen in Vietnam en de Russen in Afghanistan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |