SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Oké, als Salar dan maar wintquote:Op zondag 27 februari 2022 00:19 schreef zodeju het volgende:
Heb alle hoop al laten vallen dat Nawel niet wint.....dus eindstreep is Salar tegen Nawel.
tobi zei net dat ze allemaal wildenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:23 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd wie zich nog meer voor opsluiting hebben opgegeven.....
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:25 schreef greysbones het volgende:
Tobi die zo zat te zeuren dat hij er niet meer bijhoordegaat nu zelf weg
Tactische keuze, mocht het iets met nominaties te maken hebben is Julio de perfecte tegenstanderquote:Op zondag 27 februari 2022 00:26 schreef greysbones het volgende:
Lekkere vriend ook.. tobie kiest voor julio want die is daar beter voor geschikt
Oh echt, ook Nawel....want Salar had er spijt van.....quote:Op zondag 27 februari 2022 00:24 schreef Adat231 het volgende:
[..]
tobi zei net dat ze allemaal wilden
Nee, helemaal geweldig.quote:
Zo zei hij het nietquote:Op zondag 27 februari 2022 00:27 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Tactische keuze, mocht het iets met nominaties te maken hebben is Julio de perfecte tegenstander
Ja, maar de verveling is denk ik groter, nieuwe uitdaging.....quote:Op zondag 27 februari 2022 00:25 schreef greysbones het volgende:
Tobi die zo zat te zeuren dat hij er niet meer bijhoordegaat nu zelf weg
Tegen Grace…quote:Op zondag 27 februari 2022 00:28 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ie t zo zeggen haha
Ijdele hoop omdat de tere zieltjes het zo zwaar hebbenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:28 schreef greysbones het volgende:
Waarom denken ze elke keer dat ze wat krijgen
Kristof heeft toch ook adhd.....kleine ruimtequote:Op zondag 27 februari 2022 00:26 schreef greysbones het volgende:
Lekkere vriend ook.. tobie kiest voor julio want die is daar beter voor geschikt
Dimi en Nous hebben adhdquote:Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kristof heeft toch ook adhd.....kleine ruimte
Thuis van een koude kermisquote:Op zondag 27 februari 2022 00:28 schreef greysbones het volgende:
Waarom denken ze elke keer dat ze wat krijgen
Daar is niks over gezegd naar mijn wetenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht Kristof ook. omdat hij ook van die uitspattingen heeft.
En Grace had het alquote:Op zondag 27 februari 2022 00:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat Nouch er nu ook Gilles de la Tourette erbij heeft gekregen...
Ze kunnen ze beter allemaal wat pillen geven, ook een tegen dat verschrikkelijke gezangquote:Op zondag 27 februari 2022 00:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, die heeft meer een tic.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nous?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:33 schreef zodeju het volgende:
Tobias ziet dat er weer wat gepikt was wat van hem was. Lenen ok maar zomaar pakken en niet terug leggen.....
Wat dacht je van Tobiquote:Op zondag 27 februari 2022 00:34 schreef Stargazing het volgende:
Stel je voor dat ze nu alsnog zouden moeten vertrekken, permanent het huis verlaten.
De look op Julio's gezicht als hij beseft dat hij gewoon naar huis zou moeten. Goud waard.
die zal gewoon zuur kijken maar bij Julio zal het pas echt hard aankomen want die voel zich nu vereerd en de uitverkorenequote:
Die hebben beide aangegeven dat ze adhd hebben en Dimi ook medicatie ervoorquote:Op zondag 27 februari 2022 00:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik je postings erg goed maar deze totaal niet. Adhd houdt meer in.
Linkje?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben beide aangegeven dat ze adhd hebben en Dimi ook medicatie ervoor
Wat? Dat hebben ze in de begindagen gezegdquote:
Nee, hebben ze niet gezegd.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat? Dat hebben ze in de begindagen gezegd
Graag medische discussies niet hier voeren.. Dank uquote:Op zondag 27 februari 2022 00:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik je postings erg goed maar deze totaal niet. Adhd houdt meer in.
Dankquote:Op zondag 27 februari 2022 00:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hebben het beide verteld, Dimi heeft zelfs zijn doos met pillen laten zien aan de camera.
Klopt, heb ik ook gehoord (ik alleen van Dimi dan).quote:Op zondag 27 februari 2022 00:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat? Dat hebben ze in de begindagen gezegd
Niet liefquote:Op zondag 27 februari 2022 00:43 schreef C.A.I het volgende:
Ik hoop dat er vannacht een mega dikke rat bij nawel in bed kruipt met al dat eten
Alleen Dimi ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hebben het beide verteld, Dimi heeft zelfs zijn doos met pillen laten zien aan de camera.
Wat je zelf wil gelovenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je geeft snel op dus inderdaad niet.
Ik vind het vooral een enorm gegilquote:Op zondag 27 februari 2022 00:47 schreef mangalie het volgende:
Ze hebben wel erg veel LOL met scheten
Nouchine zou een hele fabriek Methylfenidaat naar binnen moeten werken, misschien dat ze dan eindelijk is stopt met dat onbeschofte gedrag en geschreeuwquote:
Niet te spotten met adhd, mijn zoon heeft het en kan er goed mee overweg inmiddels, maar nu ineens is het ergens in het begin gezegd dat die bewoners adhd hebben en weken later wordt het even terloops neergepend hiero alsof het om een verkoudheid gaat, doet mijn nekharen over eind staan, hopelijk te begrijpen. Iemand die druk is, heeft niet adhd, is gewoon druk. Adhd is een mode woordje aan het worden net als met een burn out. Sorry voor mijn emotie hierdoor.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat je zelf wil geloven
Ik hoef er geen discussie over weet wat ik zelf heb gehoord
Dan ga het lekker terug luisteren
1 nergens in mijn post veroordeel ik adhd of mensen met adhdquote:Op zondag 27 februari 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Niet te spotten met adhd, mijn zoon heeft het en kan er goed mee overweg inmiddels, maar nu ineens is het ergens in het begin gezegd dat die bewoners adhd hebben en weken later wordt het even terloops neergepend hiero alsof het om een verkoudheid gaat, doet mijn nekharen over eind staan, hopelijk te begrijpen. Iemand die druk is, heeft niet adhd, is gewoon druk. Adhd is een mode woordje aan het worden net als met een burn out. Sorry voor mijn emotie hierdoor.
Laat ik beginnen met te zeggen dat een heel goed is om te lezen dat je zoon er goed mee overweg kan. Ik vindt dat een heel mooie prestatie want daar zal hij en jij vast heel tijd liefde en energie in hebben zitten.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Niet te spotten met adhd, mijn zoon heeft het en kan er goed mee overweg inmiddels, maar nu ineens is het ergens in het begin gezegd dat die bewoners adhd hebben en weken later wordt het even terloops neergepend hiero alsof het om een verkoudheid gaat, doet mijn nekharen over eind staan, hopelijk te begrijpen. Iemand die druk is, heeft niet adhd, is gewoon druk. Adhd is een mode woordje aan het worden net als met een burn out. Sorry voor mijn emotie hierdoor.
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:55 schreef greysbones het volgende:
Slaap wel allen
Ik ben er even klaar mee
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:55 schreef greysbones het volgende:
Slaap wel allen
Ik ben er even klaar mee
Misschien een leermoment voor jou dat je moet leren dealen met een aanvallende post. Ook jij kan mensen kwetsen. Een beetje lief bedoeld.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 nergens in mijn post veroordeel ik adhd of mensen met adhd
Zodeju dacht dat Kristof adhd had
Ik gaf enkel aan dat Dimi en Nous dit zelf hebben aangegeven
2 ik hou niet van een aanvallende post..
Ik val jou niet aan en je zoon ook niet
misschien moet jij leren dat je dingen niet persoonlijk neemtquote:Op zondag 27 februari 2022 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Misschien een leermoment voor jou dat je moet leren dealen met een aanvallende post. Ook jij kan mensen kwetsen. Een beetje lief bedoeld.
Die denkt dat hij vannacht word opgehaald voor de opdracht,quote:Op zondag 27 februari 2022 01:07 schreef Flow3r het volgende:
Ik erger me zo aan Julio![]()
Zet verdomme dat kut apparaat op je kop![]()
dan kan hij niet aan zijn neus zittenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:07 schreef Flow3r het volgende:
Ik erger me zo aan Julio![]()
Zet verdomme dat kut apparaat op je kop![]()
Omdat ik iets persoonlijks deel wat waarde kan hebben voor iedereen?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet jij leren dat je dingen niet persoonlijk neemt
Beetje lief bedoeld
Let it go! Begrijp je posts niet. Dimi en Nous hebben beide aangegeven ADHD te hebben. Wat is het probleem? Waarom wordt je boos op Greys?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Omdat ik iets persoonlijks deel wat waarde kan hebben voor iedereen?
Jij zou kunnen zeggen : ok niet zo handig om met het etiket adhd rond te strooien ook al is het weken geleden een keer vermeld op de streams
Leermomentjesquote:Op zondag 27 februari 2022 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Misschien een leermoment voor jou dat je moet leren dealen met een aanvallende post. Ook jij kan mensen kwetsen. Een beetje lief bedoeld.
Die gek in rusland? Die is zo gek niet hoor.. Wij simpele mensen weten niet eens 10% wat er echt gaande is. Is al altijd zo trouwens.quote:Op zondag 27 februari 2022 02:00 schreef C.A.I het volgende:
Als iemand agrresie heeft of frustraties doe dat dan richting die gek in rusland 👺
Wij weten het niet, maar de werelleiders weten het echt wel, en er is er niet 1 die achter poetin staatquote:Op zondag 27 februari 2022 02:34 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Die gek in rusland? Die is zo gek niet hoor.. Wij simpele mensen weten niet eens 10% wat er echt gaande is. Is al altijd zo trouwens.
Er is geen enkel persoon werlerdleider waardig.. En niemand zal openlijk putin verdedigen, enkel stiekem. Dit is ook geen oorlog, anders was ukraine al plat gebombardeerd.quote:Op zondag 27 februari 2022 02:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wij weten het niet, maar de werelleiders weten het echt wel, en er is er niet 1 die achter poetin staat
Goedemorgenquote:Op zondag 27 februari 2022 06:37 schreef Dotteke het volgende:
Morguhvandaag het begin van een nieuwe spannende week
Morguh rhosyn.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
1. Zal ik moeite doen om mijn posten over de ADHD verhalen van Nouchine te zoeken en te herposten?
2. Of laat ik het gaan.
*ik mis een denk smiley
Waarom wilde ze graag in Hanne's bed liggen dan?quote:Op zondag 27 februari 2022 07:10 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lees, en zie dat Nouchine heeft gewonnen wie in het bed van Vera mag blijven slapen.
Nog voor de bekendmaking wie het huis moest verlaten vroeg Nouchine al aan Nawel: wat als jij blijft wie gaat dan verhuizen naar Hanne's bed. Nawel wilde het er niet over hebben.
Nadat Hanne de poort door was verschoonde Nouchine hun bed ( ik zag toen dat het bed van Hanne nog een zooitje was met los beddengoed. En Nawel riep: oh wat lief je hebt mijn bed verschoond.
Ik lees en zie nu dat Nawel in Hanne's bed ligt.
Gluupieduup hoor die Nouchine.
Laat gaan, die discussie sloeg nergens op. Ze kan er zelf ook moeite voor doen om op te zoeken om Nous en Dimi te horen zeggen dat ze adhd hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
1. Zal ik moeite doen om mijn posten over de ADHD verhalen van Nouchine te zoeken en te herposten?
2. Of laat ik het gaan.
*ik mis een denk smiley
Ik denk dat er te weinig materiaal voor is.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh rhosyn.
Ik las dat Tobias en Julio de uitverkorenen zijn om het huis te verlaten?
Jammer dat er geen filmpje/verslagen van zijn
Ik denk dat Nouchine juist in Vera's bed wilde blijven liggen.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wilde ze graag in Hanne's bed liggen dan?
Ik snap dat nooit dat ze iemands bed in willen als die vertrokken is
Ja dat had ik ook gelezen. In de live toch zeiden dat ze hun koffers moesten pakken en het huis moesten verlaten, vanavond nog. . Ben benieuwd waar ze moeten zitten en wat ze dan moeten doenquote:Op zondag 27 februari 2022 07:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat er te weinig materiaal voor is.
Ik lees alleen dat Julio en Tobias morgen naar een aparte ruimte gaan?
Dat Tobias Julio heeft gekozen?
Dat ze dat allemaal wel wilden?
@:Krambo schreef:
Dus als ik het goed begrijp hebben ze met z'n zevenen beslist dat Tobias en Julio worden afgesplitst van de groep en bepaalde beslissingen moeten gaan nemen.
En verder weten ze nog niks. Zoiets?
Dat is alles wat ik haal uit de cos.
Dat kunnen ze toch niet als het donker is daar. Ik zie er wel eens en uit bed gaan als het nog donker is en ze doen alles op de tastquote:Op zondag 27 februari 2022 07:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Nouchine juist in Vera's bed wilde blijven liggen.
Vanuit Hanne's bed kan je de andere bewoners niet zien. Dat heb ik Hanne horen vertellen.
En Tobias die bleef herhalen dat ze het heel zwaar krijgen (alsof het in 'n strafkamp in Siberiëquote:Op zondag 27 februari 2022 07:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat er te weinig materiaal voor is.
Ik lees alleen dat Julio en Tobias morgen naar een aparte ruimte gaan?
Dat Tobias Julio heeft gekozen?
Dat ze dat allemaal wel wilden?
@:Krambo schreef:
Dus als ik het goed begrijp hebben ze met z'n zevenen beslist dat Tobias en Julio worden afgesplitst van de groep en bepaalde beslissingen moeten gaan nemen.
En verder weten ze nog niks. Zoiets?
Dat is alles wat ik haal uit de cos.
Morguh Fritsiequote:Op zondag 27 februari 2022 07:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Tobias die bleef herhalen dat ze het heel zwaar krijgen (alsof het in 'n strafkamp in Siberië
wordt gehouden)![]()
Goedemorgen Cos
Of het slaat ;n hele andere kant op, en komen ze als dikke vrienden weer terug in het huisquote:Op zondag 27 februari 2022 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Fritsie![]()
Lijkt mij ook wel zwaar om de hele week alleen met Julio te moeten zitten ergens eerlijk gezegd
Ze liggen weer in bed.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:01 schreef greysbones het volgende:
Ga cos
Dus de streams aanslingeren is de moeite waard ?
en we zitten nog steeds met Julio en Tobiasquote:Op zondag 27 februari 2022 08:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze liggen weer in bed.
Niemand maakt aanstalten om een ontbijtje te maken.
Ze mag niet bij hem onder de dekens. Lafaardquote:Op zondag 27 februari 2022 08:11 schreef greysbones het volgende:
waarom zit grace te koukleumen bij Tobi op bed
ik was daar ook niet als 1 of andere zielepiet gaan zittenquote:Op zondag 27 februari 2022 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze mag niet bij hem onder de dekens. Lafaard
Kan, maar Julio kan nog zo lieve man zijn, ik word soms onpasselijk als hij lang aan het woord is.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of het slaat ;n hele andere kant op, en komen ze als dikke vrienden weer terug in het huis
Dat is voor wat er opgehaald is aan geld voor de voedselbankquote:Op zondag 27 februari 2022 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
Neee, worden ze verwend met een luxe ontbijt.
![]()
Waarom?
Ze hebben er nog niks voor gedaan.
Ook grappig wie er daar na weer wegloopt of wie de tafel dekken.....quote:Op zondag 27 februari 2022 08:27 schreef Angelflush het volgende:
Het luxe ontbijt staat in de voorraad kamer.
Kipfilet, ham , kaas ,jus dorange , brood, boter, croissantje, banaan, mandarijn, koffie ,suiker,.
Met Nous en Nawel erbij zijn ze er ook zo weer vanaf......quote:Op zondag 27 februari 2022 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zag nog net Tobias verrukt kijken. Toen kwam het oog
Hopelijk is dit voor 1 week het ontbijt voor de achterblijvers.
Degene die apart gaan krijgen alleen kwark en kiwi/appel.
quote:Op zondag 27 februari 2022 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens Kristof heeft de staking gewerkt.
Ze hadden gezegd als we morgen geen ontbijtje krijgen gaan we weer staken.
Dus het heeft gewerkt.
Ik zeg: Morgen weer kwark.
Tobi en Julioquote:Op zondag 27 februari 2022 08:49 schreef Poeziewoes het volgende:
Snap er niks meer van, er zouden er toch nog twee weg gaan?
Maar die zitten toch gewoon aan tafel te eten?quote:
Moeten nog weggevoerd wordenquote:Op zondag 27 februari 2022 08:50 schreef Poeziewoes het volgende:
[..]
Maar die zitten toch gewoon aan tafel te eten?
ze gaan of naar het datacentrequote:Op zondag 27 februari 2022 08:50 schreef Poeziewoes het volgende:
[..]
Maar die zitten toch gewoon aan tafel te eten?
Zal vandaag wel gaan gebeuren. Had ook begrepen dat het gisteren al zou gebeurenquote:Op zondag 27 februari 2022 08:49 schreef Poeziewoes het volgende:
Snap er niks meer van, er zouden er toch nog twee weg gaan?
Nawel schreeuwt steeds harder om er maar bovenuit te komenquote:Op zondag 27 februari 2022 08:57 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen
Gisteren streams maar uitgezet die Julio die ineens denkt dat hij heul belangrijk is
maar bovenal die gillende schreeuwende vrouwen...niet normaal
Grace en Nouchine en die Nawel die ook alleen maar over Nawel kan praten en die overdreven lach van haar
die zitten in de finale denk ikquote:
ik heb ze serieus gemutequote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh wat krijgen die een realitycheck als die buiten komen.
Werkeloos en bak met schuldenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:04 schreef humpty het volgende:
en nu mist Grace bloemen in het huis...het meer is ook nooit vol
Laat haar maar naar huis gaan en zorgen dat ze er voor haar moeder is
kijk heel anders tegen haar aan nu ik dat verhaal ken.....alles voor geld
Julio is de oudste geen idee 38 ofzoquote:Op zondag 27 februari 2022 09:06 schreef Poeziewoes het volgende:
Hoe oud zijn ze eigelijk?
Dat infantiele stelletje!
En dat 24/7..quote:Op zondag 27 februari 2022 09:07 schreef zodeju het volgende:
De camera houdt van Nawel.....waarom zo dichtbij laat de hele tafel zien in een shot.
er is in de live niet gezegd dat ze het huis moeten verlatenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen
Het is mijn inziens totaal vertekenend verteld in de live
Wat Geraldine zei :de bewoners weten niet dat er 2 hun koffer moeten pakken en het huis moeten verlaten .
En dan krijg je dit dat iedereen het weet dat ze gewoon terugkomen
Ja precies dit. Echt waardeloos weer. Het haalt het hele punt onderuit van twee mensen die "weg" moeten.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen
Wat Geraldine zei :de bewoners weten niet dat er 2 hun koffer moeten pakken en het huis moeten verlaten .
Julioquote:Op zondag 27 februari 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is in de live niet gezegd dat ze het huis moeten verlaten
zal wel zijn dat er 1 afvalt en 1 terug komt
en die kunnen we dan ook al invullen
Dacht toch echt dat dat gezegd werdquote:Op zondag 27 februari 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is in de live niet gezegd dat ze het huis moeten verlaten
zal wel zijn dat er 1 afvalt en 1 terug komt
en die kunnen we dan ook al invullen
preciesquote:Op zondag 27 februari 2022 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Julio![]()
Of door de kijker of omdat hij het aangeboden geldbedrag aanneemt.
Vraag mij net af wat ze hebben gedronkenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:06 schreef Poeziewoes het volgende:
Hoe oud zijn ze eigelijk?
Dat infantiele stelletje!
ik weet het niet zekerquote:Op zondag 27 februari 2022 09:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dacht toch echt dat dat gezegd werd
Is al ene paar keer gebeurd dat wij in de live horen wat het nieuwe week thema wordt en dan de bewoners er al over praten voor de stem het hun verteld.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen
Ja ok maar had de overige bewoners dan in de waan gelaten dat ze wel weg waren nu weten ze er gewoon vanquote:Op zondag 27 februari 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker
maar weet wel dat @:Engine direct zei
die gaan naar het Data centre
je hebt gelijkquote:Op zondag 27 februari 2022 09:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze hebben het script goed geleerdquote:Op zondag 27 februari 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al ene paar keer gebeurd dat wij in de live horen wat het nieuwe week thema wordt en dan de bewoners er al over praten voor de stem het hun verteld.
Is volgens mij ook gezegd. Dat er twee hun koffer moeten pakken en het huis moeten verlaten. Er is niet gezegd dat ze naar huis moeten dat dan niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dank je haha dan is dit toch weer een faalquote:Op zondag 27 februari 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt gelijk
welke 2 bewoners zullen hun koffers moeten pakken en het huis moeten verlaten
Ze staan allemaal op mijn irritatie lijstquote:Op zondag 27 februari 2022 09:14 schreef Poeziewoes het volgende:
Heb deze aflevering geen favoriet, wel mensen die ik vervelend vind.
is het ookquote:Op zondag 27 februari 2022 09:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dank je haha dan is dit toch weer een faal
Maar dat leek mij juist de bedoeling. Nu is het alsof ze op vakantie mogen ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het ook
maar ja dan had er niemand weg gewild he
100 per dag en 2000 instapquote:Op zondag 27 februari 2022 09:16 schreef Poeziewoes het volgende:
Ze zullen toch allemaal geld verdienen met die onzin?
1 Nous/Grace/Nawelquote:Op zondag 27 februari 2022 09:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze staan allemaal op mijn irritatie lijst
1 Nouchine
2 Nawel
3 Grace
4 Kristof
5 Tobias
6 Julio
7 Salar
ach BB maakt het vaak mooier dan het is voor de Kijkerquote:Op zondag 27 februari 2022 09:18 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat leek mij juist de bedoeling. Nu is het alsof ze op vakantie mogen ofzo.
Haha precies mijn lijstjequote:Op zondag 27 februari 2022 09:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze staan allemaal op mijn irritatie lijst
1 Nouchine
2 Nawel
3 Grace
4 Kristof
5 Tobias
6 Julio
7 Salar
Nou ze deden het voorkomen dat de bewoners moesten eslissen wie er weg moesten dan had je echt veel meer irritatie gehad als ze terugkwamen .quote:Op zondag 27 februari 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het ook
maar ja dan had er niemand weg gewild he
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ze deden het voorkomen dat de bewoners moesten eslissen wie er weg moesten dan had je echt veel meer irritatie gehad als ze terugkwamen .
Zo van jij heb me weggestemd
Ja preciesquote:Op zondag 27 februari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
weer een enorme gemiste kans ja
BB harder dan ooit![]()
![]()
Hij heeft zijn zin gekregen , beleg, koffie, ect...maar voor hoelang?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:22 schreef juul. het volgende:
Tobias heeft iig weer een lach op zijn ontevreden hoofd
Dat luxe ontbijt was ze gisteren beloofd tijdens de live.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Typisch weer BB niet ze direct laten vertrekken
Luxe ontbijtje
Wat een faal weer.
Maar er achteraan werd gezegd met appel, kwark en brood.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat luxe ontbijt was ze gisteren beloofd tijdens de live.
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon ze een dag of 2-3 niks te eten geven
Gaan ze niet dood van
Wel afzien
Dat is BB humor, en die is altijd ontzettend flauw.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maar er achteraan werd gezegd met appel, kwark en brood.
Alle lekkere dingen verdwijnen bij Nawel en Nous....of ze zorgen dat ze als eerste de boel leeg hebben gegeten.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:29 schreef humpty het volgende:
Nu moeten ze opletten dat Nouch niets van al dat lekkers verstopt
Ja dat was mooiquote:Op zondag 27 februari 2022 09:30 schreef Silves het volgende:
In de uitzending; je bent wel een zeikerd![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:32 schreef humpty het volgende:
stel je voor dat ze je ergens voor uitnodigen voor een optreden
omg nu willen ze al een videoclip opnemen
met al dat geschreeuw zeker
Ze willen ook truien maken..zoooo achterhaald!quote:Op zondag 27 februari 2022 09:32 schreef humpty het volgende:
stel je voor dat ze je ergens voor uitnodigen voor een optreden
omg nu willen ze al een videoclip opnemen
met al dat geschreeuw zeker
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze willen ook truien maken..zoooo achterhaald!
Kijkt bijna geen hond naarquote:Op zondag 27 februari 2022 09:34 schreef humpty het volgende:
Tobias denkt echt dat ze een hype zijn...ik hoor er nooit iemand over
neequote:Op zondag 27 februari 2022 09:34 schreef humpty het volgende:
Tobias denkt echt dat ze een hype zijn...ik hoor er nooit iemand over
Julio doet ook vaak veelquote:Op zondag 27 februari 2022 09:36 schreef zodeju het volgende:
Je kan zeggen van Grace wat je wil, maar die daar toch het meest waar is de rest.
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Kijken alleen wat mensen van een of ander forum
Niet omdat het programma zo goed of leuk is
Maar om genadeloos commentaar te geven
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Kijken alleen wat mensen van een of ander forum
Niet omdat het programma zo goed of leuk is
Maar om genadeloos commentaar te geven
![]()
![]()
Zal haar lerenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:40 schreef zodeju het volgende:
Heeft Nouchine zoveel gegeten dat ze het er nu uitkotst.......
Zei had alweer een broodje liggen maar niet opgegeten....ze kan niet stoppen.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:42 schreef humpty het volgende:
Je had een broodje met zoveel chocopasta zegt Salar...ja stel je voor dat een ander meer krijgt Nouch
Ja, dat je vol zit en denkt dat had ik niet moeten doen.....ala.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
toch best knap
zoveel eten dat je er van moet kotsen
wanneer dat bij de stoelgang gebeurdquote:Op zondag 27 februari 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
Nous heeft haar ontbijt er weer uitgekotst
tijdens het poepen
Daarna gaan springen en schreeuwen helpt ook niet echt.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat je vol zit en denkt dat had ik niet moeten doen.....ala.
Ja zal niet in haar opkomen om het zelf te doenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
en Kristof is de wc verder aan het schoonmaken
gewoon niet hequote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja zal niet in haar opkomen om het zelf te doen
Lui varken 🐷 is hetquote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja zal niet in haar opkomen om het zelf te doen
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:49 schreef humpty het volgende:
Ho maar Salar en Nouch we weten nu genoeg
o gaat alweer om Nawel die tot god had gebeden om haar niet te laten kotsen
is ook en dom kind,vor dat naar god gebedenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:49 schreef humpty het volgende:
Ho maar Salar en Nouch we weten nu genoeg
o gaat alweer om Nawel die tot god had gebeden om haar niet te laten kotsen
Onze zelfstandige onderneemster in de verpleegsector....quote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef humpty het volgende:
En nu weer uitgebreid vertellen kakken en kotsen en een ander mag het schoonmaken
vreselijk dom debiel kind
je had echt gelijk wat Nous betreftquote:Op zondag 27 februari 2022 09:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Onze zelfstandige onderneemster in de verpleegsector.....
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:57 schreef engine het volgende:
Heftig verhaal over jus. Julio zag de jus en dacht stoer.
Komen de haartjes niet in het huisquote:Op zondag 27 februari 2022 09:56 schreef Poedelpoes het volgende:
Waarom is Kristoff zich buiten aan het scheren??????
de populariteit van Nous is rap dalendequote:Op zondag 27 februari 2022 10:04 schreef Clasientje het volgende:
Als Tobias en Julio echt Big Brother moetten verlaten.
Staan Grace, Salar, Nochine en Nawel denk ik in de finale
Kristoff wordt dan als laatste eruit gestemd.
Mijn voorspelling.
Nouchine is er van overtuigd dat ze in de finale zit.....quote:Op zondag 27 februari 2022 10:04 schreef Clasientje het volgende:
Mijn voorspelling.
Ze hebben te horen gekregen dat ze buiten het huis zullen verblijven.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:04 schreef Clasientje het volgende:
Mijn voorspelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |