SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Oké, als Salar dan maar wintquote:Op zondag 27 februari 2022 00:19 schreef zodeju het volgende:
Heb alle hoop al laten vallen dat Nawel niet wint.....dus eindstreep is Salar tegen Nawel.
tobi zei net dat ze allemaal wildenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:23 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd wie zich nog meer voor opsluiting hebben opgegeven.....
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:25 schreef greysbones het volgende:
Tobi die zo zat te zeuren dat hij er niet meer bijhoordegaat nu zelf weg
Tactische keuze, mocht het iets met nominaties te maken hebben is Julio de perfecte tegenstanderquote:Op zondag 27 februari 2022 00:26 schreef greysbones het volgende:
Lekkere vriend ook.. tobie kiest voor julio want die is daar beter voor geschikt
Oh echt, ook Nawel....want Salar had er spijt van.....quote:Op zondag 27 februari 2022 00:24 schreef Adat231 het volgende:
[..]
tobi zei net dat ze allemaal wilden
Nee, helemaal geweldig.quote:
Zo zei hij het nietquote:Op zondag 27 februari 2022 00:27 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Tactische keuze, mocht het iets met nominaties te maken hebben is Julio de perfecte tegenstander
Ja, maar de verveling is denk ik groter, nieuwe uitdaging.....quote:Op zondag 27 februari 2022 00:25 schreef greysbones het volgende:
Tobi die zo zat te zeuren dat hij er niet meer bijhoordegaat nu zelf weg
Tegen Grace…quote:Op zondag 27 februari 2022 00:28 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ie t zo zeggen haha
Ijdele hoop omdat de tere zieltjes het zo zwaar hebbenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:28 schreef greysbones het volgende:
Waarom denken ze elke keer dat ze wat krijgen
Kristof heeft toch ook adhd.....kleine ruimtequote:Op zondag 27 februari 2022 00:26 schreef greysbones het volgende:
Lekkere vriend ook.. tobie kiest voor julio want die is daar beter voor geschikt
Dimi en Nous hebben adhdquote:Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kristof heeft toch ook adhd.....kleine ruimte
Thuis van een koude kermisquote:Op zondag 27 februari 2022 00:28 schreef greysbones het volgende:
Waarom denken ze elke keer dat ze wat krijgen
Daar is niks over gezegd naar mijn wetenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht Kristof ook. omdat hij ook van die uitspattingen heeft.
En Grace had het alquote:Op zondag 27 februari 2022 00:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat Nouch er nu ook Gilles de la Tourette erbij heeft gekregen...
Ze kunnen ze beter allemaal wat pillen geven, ook een tegen dat verschrikkelijke gezangquote:Op zondag 27 februari 2022 00:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, die heeft meer een tic.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nous?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:33 schreef zodeju het volgende:
Tobias ziet dat er weer wat gepikt was wat van hem was. Lenen ok maar zomaar pakken en niet terug leggen.....
Wat dacht je van Tobiquote:Op zondag 27 februari 2022 00:34 schreef Stargazing het volgende:
Stel je voor dat ze nu alsnog zouden moeten vertrekken, permanent het huis verlaten.
De look op Julio's gezicht als hij beseft dat hij gewoon naar huis zou moeten. Goud waard.
die zal gewoon zuur kijken maar bij Julio zal het pas echt hard aankomen want die voel zich nu vereerd en de uitverkorenequote:
Die hebben beide aangegeven dat ze adhd hebben en Dimi ook medicatie ervoorquote:Op zondag 27 februari 2022 00:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik je postings erg goed maar deze totaal niet. Adhd houdt meer in.
Linkje?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben beide aangegeven dat ze adhd hebben en Dimi ook medicatie ervoor
Wat? Dat hebben ze in de begindagen gezegdquote:
Nee, hebben ze niet gezegd.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat? Dat hebben ze in de begindagen gezegd
Graag medische discussies niet hier voeren.. Dank uquote:Op zondag 27 februari 2022 00:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik je postings erg goed maar deze totaal niet. Adhd houdt meer in.
Dankquote:Op zondag 27 februari 2022 00:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hebben het beide verteld, Dimi heeft zelfs zijn doos met pillen laten zien aan de camera.
Klopt, heb ik ook gehoord (ik alleen van Dimi dan).quote:Op zondag 27 februari 2022 00:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat? Dat hebben ze in de begindagen gezegd
Niet liefquote:Op zondag 27 februari 2022 00:43 schreef C.A.I het volgende:
Ik hoop dat er vannacht een mega dikke rat bij nawel in bed kruipt met al dat eten
Alleen Dimi ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hebben het beide verteld, Dimi heeft zelfs zijn doos met pillen laten zien aan de camera.
Wat je zelf wil gelovenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je geeft snel op dus inderdaad niet.
Ik vind het vooral een enorm gegilquote:Op zondag 27 februari 2022 00:47 schreef mangalie het volgende:
Ze hebben wel erg veel LOL met scheten
Nouchine zou een hele fabriek Methylfenidaat naar binnen moeten werken, misschien dat ze dan eindelijk is stopt met dat onbeschofte gedrag en geschreeuwquote:
Niet te spotten met adhd, mijn zoon heeft het en kan er goed mee overweg inmiddels, maar nu ineens is het ergens in het begin gezegd dat die bewoners adhd hebben en weken later wordt het even terloops neergepend hiero alsof het om een verkoudheid gaat, doet mijn nekharen over eind staan, hopelijk te begrijpen. Iemand die druk is, heeft niet adhd, is gewoon druk. Adhd is een mode woordje aan het worden net als met een burn out. Sorry voor mijn emotie hierdoor.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat je zelf wil geloven
Ik hoef er geen discussie over weet wat ik zelf heb gehoord
Dan ga het lekker terug luisteren
1 nergens in mijn post veroordeel ik adhd of mensen met adhdquote:Op zondag 27 februari 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Niet te spotten met adhd, mijn zoon heeft het en kan er goed mee overweg inmiddels, maar nu ineens is het ergens in het begin gezegd dat die bewoners adhd hebben en weken later wordt het even terloops neergepend hiero alsof het om een verkoudheid gaat, doet mijn nekharen over eind staan, hopelijk te begrijpen. Iemand die druk is, heeft niet adhd, is gewoon druk. Adhd is een mode woordje aan het worden net als met een burn out. Sorry voor mijn emotie hierdoor.
Laat ik beginnen met te zeggen dat een heel goed is om te lezen dat je zoon er goed mee overweg kan. Ik vindt dat een heel mooie prestatie want daar zal hij en jij vast heel tijd liefde en energie in hebben zitten.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Niet te spotten met adhd, mijn zoon heeft het en kan er goed mee overweg inmiddels, maar nu ineens is het ergens in het begin gezegd dat die bewoners adhd hebben en weken later wordt het even terloops neergepend hiero alsof het om een verkoudheid gaat, doet mijn nekharen over eind staan, hopelijk te begrijpen. Iemand die druk is, heeft niet adhd, is gewoon druk. Adhd is een mode woordje aan het worden net als met een burn out. Sorry voor mijn emotie hierdoor.
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:55 schreef greysbones het volgende:
Slaap wel allen
Ik ben er even klaar mee
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:55 schreef greysbones het volgende:
Slaap wel allen
Ik ben er even klaar mee
Misschien een leermoment voor jou dat je moet leren dealen met een aanvallende post. Ook jij kan mensen kwetsen. Een beetje lief bedoeld.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 nergens in mijn post veroordeel ik adhd of mensen met adhd
Zodeju dacht dat Kristof adhd had
Ik gaf enkel aan dat Dimi en Nous dit zelf hebben aangegeven
2 ik hou niet van een aanvallende post..
Ik val jou niet aan en je zoon ook niet
misschien moet jij leren dat je dingen niet persoonlijk neemtquote:Op zondag 27 februari 2022 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Misschien een leermoment voor jou dat je moet leren dealen met een aanvallende post. Ook jij kan mensen kwetsen. Een beetje lief bedoeld.
Die denkt dat hij vannacht word opgehaald voor de opdracht,quote:Op zondag 27 februari 2022 01:07 schreef Flow3r het volgende:
Ik erger me zo aan Julio![]()
Zet verdomme dat kut apparaat op je kop![]()
dan kan hij niet aan zijn neus zittenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:07 schreef Flow3r het volgende:
Ik erger me zo aan Julio![]()
Zet verdomme dat kut apparaat op je kop![]()
Omdat ik iets persoonlijks deel wat waarde kan hebben voor iedereen?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet jij leren dat je dingen niet persoonlijk neemt
Beetje lief bedoeld
Let it go! Begrijp je posts niet. Dimi en Nous hebben beide aangegeven ADHD te hebben. Wat is het probleem? Waarom wordt je boos op Greys?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Omdat ik iets persoonlijks deel wat waarde kan hebben voor iedereen?
Jij zou kunnen zeggen : ok niet zo handig om met het etiket adhd rond te strooien ook al is het weken geleden een keer vermeld op de streams
Leermomentjesquote:Op zondag 27 februari 2022 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Misschien een leermoment voor jou dat je moet leren dealen met een aanvallende post. Ook jij kan mensen kwetsen. Een beetje lief bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |